Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cullenovi rodinou trochu jinak - 10. kapitola

ROsalie.


Cullenovi rodinou trochu jinak - 10. kapitolaEsméin rozhovor s Carlislem pokračuje. A nejen rozhovor...

Cullenovi rodinou trochu jinak - II. část 

Během celého našeho rozhovoru byl z kuchyně slyšet nějaký šramot. Měla jsem sto chutí zvednout se a jít se podívat, co to tam Camilla provádí. Už jsem chtěla Carlisleovi říct, aby mě omluvil, že ji půjdu zkontrolovat, ale nemusela jsem. Camilla vyšla z kuchyně a na podnosu měla dvě skleničky na víno, ale jejich obsah jisto jistě nebyl víno. Na víno byl moc červený. K mému nosu se donesla vůně krve. Koukla jsem ještě jednou na skleničky na podnosu a uvědomila si, že tohle je zdroj té vůně. Zamířila si to k nám a usmívala se.

„Tak, speciální pozornost podniku,“ oznámila a postavila před nás ty skleničky. Těkala jsem pohledem mezí Camillou, Carlislem a skleničkami. 

„Camillo… asi se radši nemám ptát, jak si to dokázala,“ řekla jsem už trochu pobaveně.

„Esmé, myslím, že radši ne. Asi by si mi ani nevěřila. Ať vám chutná. Jo, málem bych zapomněla. Nebojte se. Je zvířecí,“ ujistila nás. Než jsem stačila něco říct, byla pryč. Otočila jsem se tedy na Carlislea, který koukal úplně nechápavě. Nenápadně jsem protočila oči.

„Camilla ví, co jsme zač. Tohle je zvířecí krev. Zřejmě náhrada za víno,“ vysvětlovala jsem. Stále měl nechápavý pohled. Vzala jsem tedy jednu skleničku a napila se. Potom teprve pochopil. Také vzal jednu skleničku a napil se. Postavil ji zase zpátky na stůl a chvíli ji pozoroval. Já jsem ji také položila na stůl, začala jsem prstem letmo kroužit po jejím okraji. Nakonec mi ruka volně sjela, přes nožičku skleničky, až na stůl. Pozorovala jsem svoje prsty. 

Najednou se hřbetu mých prstů letmo dotkly jiné prsty. Byly to jeho prsty. Nemůžu říct, že by mi to bylo nepříjemné. Pousmála jsem se tomu gestu.

„Promiňte,“ zamumlal Carlisle. Já jsem se ještě víc pousmála. Nelíbilo se mi, že mi stále vyká. 

„Carlisle, nemohli bychom si tykat?“ zeptala jsem se najednou. On zvedl svůj pohled od stolu a překvapeně na mě upřel svoje karamelově zlaté oči. Koukla jsem se do nich a usmála se.

„Budu jedině rád, Esmé,“ odpověděl s úsměvem. Usmál se na mě a upíral na mě svůj pohled. Nějakou dobu jsem mu pohled opětovala, ale po hodné chvíli jsem pohled sklopila ke stolu. Slyšela jsem za sebou lehké zachichotání. Byla jsem si jistá, že jde od výčepu, kde stojí Camilla. Jen jsem nechápala, co je tady k chichotání. Nadzvedla jsem obočí a skoro nepovšimnutelně jsem zavrtěla hlavou. 

Moje ruka stále spočívala na stole a Carlisleovy prsty byly zvídavé. Nejprve se zlehka dotýkal hřbetem prstů těch mých. Potom začal bříškem prstu jezdit po hřbetě mé ruky a prstech. Pousmála jsem se tomu. Bylo to velmi příjemné. Celý večer s ním byl příjemný. Jenže nic netrvá věčně, ani láska k jedné slečně.

„Esmé, pane Cullene, nechci vás nějak omezovat, ale lidé občas potřebují spát a já bych si ráda šla lehnout. Myslíte, že byste se mohli přesunout do nějaké společenské místnosti? Jste tu jenom vy, takže nebudete nikoho rušit,“ řekla k nám Camilla od výčepu. Otočila jsem se na ni a usmála.

„Jistě, půjdeme,“ řekla jsem a otočila se na mého společníka. On jenom přikývl a vstal. Počkal na mě u dveří, které mi podržel, abych mohla projít. Musela jsem uznat, že byl velmi galantní. 

Vystoupala jsem po schodech do místnosti nad jídelnou. Otočila jsem se na něj a řekla: „Myslím, že už půjdu na pokoj. Alice je tam sama a myslím, že si se mnou chtěla před večeří promluvit, ale já jí řekla, že po večeři.“

„Dobře. Můžu tě doprovodit?“ zeptal se mě a usmál se.

„Jistě,“ kývla jsem na něj. Usmála jsem se a on mi nabídl své rámě. Bez jakýchkoli protestů jsem ho přijala. Doprovodil mě k pokoji a lehce políbil na ruku. Otočil se a zamířil k pokoji, který byl křížem od našeho. Otočila jsem se k našemu pokoji a všimla si, že na zemi leží papírek. Zvedla jsem ho a přečetla si vzkaz od Alice. Stálo tam, že je venku a sedí na lavičce. Na papírku ležely i klíče.

Povzdechla jsem si a pomalu se otočila, že půjdu za ní. Jenže jsem zjistila, že mě pozoruje Carlisle. V tu chvíli jsem udělala věc, která se mi nepodobá.

„Nechceš jít ještě na chvíli ke mně do pokoje? Alice je venku na lavičce,“ nabídla jsem. Až když jsem to řekla, uvědomila jsem si, co jsem řekla. Došlo mi, že jsem dala přednost sobě před Alicí. Teď to jistě zní, že jí dávám přednost vždy, ale tak to není. Dávám přednost sobě, ale dnes mě to mrzelo, protože Alice se mnou potřebovala mluvit. Vím, že mi chtěla něco říct o jednom z těch upírů. Došlo mi to příliš pozdě. 

On se usmál a přikývl. Odemkla jsem pokoj a rukou naznačila, že má jít dál. Vešel do pokoje a sedl si na jedno křeslo. Já jsem přešla k posteli a posadila se na ni, protože z postele jsem na něj měla lepší výhled. Zřejmě jsem měla v očích nebo ve tváři smutek z rozhodnutí, které jsem udělala. On měl zase všímavé oči a neušlo mu to, protože se zeptal: „Esmé, co se děje? Celý večer jsi veselá a teď jsi jako vyměněná.“

„Nic mi není. Jen se trápím kvůli Alici. Slíbila jsem jí, že si s ní promluvím, protože se jí líbí jeden z tvých synů. Zapomněla jsem na to,“ přiznala jsem sklesle. On se na mě chápavě podíval.

„Myslím, že by si s tebou teď stejně nemohla promluvit,“ odporoval mi.

„Jak to? Co se stalo?“ ptala jsem se okamžitě.

„Nic se nestalo. Jenom není tam, kde psala, že bude. Byl jsem v pokoji a mluvil s Edwardem. Řekl mi, že nejdřív přišla vynadat Emmettovi a potom šla na tu lavičku, jenže tam za ní přišel Jasper. Prý si povídali a potom šli na procházku. A pak ještě mumlal něco o tom, že se Alice zamilovala do jeho brášky. Myslím, že zmiňoval Jasperovo jméno, ale nevím to jistě, protože i na upíra mluvil rychlostí, že jsem mu nerozuměl. Nechal jsem ho povídat a radši odešel, protože by mi vyhučel myšlenky z hlavy.“ Koukala jsem se na něj a začala se usmívat. Cítila jsem takový nával emocí, že jsem se neudržela a skočila jsem mu kolem krku. Vlastně jsem si sedla na jeho klín a pak teprve objala rukama kolem krku. Nebránil se. Dokonce mě sám objal kolem pasu. 

Uslyšela jsem otevřít dveře. Rychle jsem se od něj odtáhla a koukla ke dveřím. Ve dveřích stála Alice. Koukala na nás zcela vykuleně. Ale za jejím vykuleným výrazem bylo i pochopení a údiv. Musím se jí zeptat, co ví. Uvědomila jsem si, že jsem stále na jeho klíně, rychle jsem vyskočila. Omluvně se usmála na Alici a potom i na Carlislea. Carlisle se zvedl a zamířil ke dveřím. 

U dveří se otočil a řekl: „Už půjdu. Myslím, že si máte co říci.“ Otočil se a odešel z pokoje. Ještě byl tak hodný a zavřel za sebou. Alice si mezitím sedla na postel. Koukla jsem na ní a usmála se. Ona se začala usmívat jako sluníčko. Přešla jsem k posteli a posadila se vedle ní.

„Jak sis užila dnešní večer, mami?“ zeptala se mě vesele. Myslím, že věděla, že budu s ním. Nebo to nevěděla, ale domyslela si to. Usmála jsem se na ni a začala jí všechno dopodrobna vyprávět. Ona poslouchala a usmívala se. Když jsem dovyprávěla, položila jsem stejnou otázku. Taky mi začala líčit, co dělala. Byla jsem ráda, že na tu procházku nešla sama. Sice je upír a umí se bránit, ale i tak. Začalo mi být jasné, že se jí líbí Jasper. Když o něm mluvila, měla na tváři takový zasněný výraz. Do rána jsme si povídaly. Povídaly jsme si o všem možném. Ale stejně jsme se několikrát v hovoru vrátily k Jasperovi a Carlisleovi…

 

Všem čtenářům se omlouvám, že žádná kapitola dlouho nepřibyla. Nejprve to byl konec školního roku, potom rozbitý počítač a nakonec nedostatek času - dovolené a podobně. Proto vlastně přicházím s novou kapitolou až teď. A není jediná! Udělala jsem si několika kapitolový náskok! Přeji příjemné počtení a doufám, že mi necháte nějaké komentáře.

Vaše Ali. =)

P.S.: Jukněte na moje shrnutí --> TADY 

 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovi rodinou trochu jinak - 10. kapitola:

 1
7. Cullenka
02.07.2014 [19:01]

Prosím pokračuj máš obrovský talent

6. JC.36
02.01.2013 [19:40]

Páni :-D pěkná povídka Emoticon pokračuj!!...nebo je to konec? ne prosím to s Esmé a Carlislem bylo nejlepší...ale hezky si vystihla každou postavu Emoticon

5. love TS
17.12.2012 [18:20]

nejjj... me toto bavi strasne moc a moc se mi to libi , prosiiiiiiiiiiiim pokracuj.... ja jsem na tom snad zavisla

4. Leník
22.11.2012 [21:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.08.2012 [12:09]

Viky123nádhera , Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon prosíím rychle pokračuj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.08.2012 [22:40]

TerryBellsParáda. :) Zčala jsem tvoji povídku číst už dávno, a pak si přestala psát... Bylo mi to doopravdy líto, myslela jsem, že už to nikdy nedopíšeš. :)
Ale mile jsi mě překvapila. Musím říct, že se ti ta kapitola opravdu podařila, a tak prosím rychle další. Emoticon

1. BabčaS
13.08.2012 [20:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!