Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cullenovi rodinou trochu jinak - 1. kapitola

New Moon tričko Edward


Cullenovi rodinou trochu jinak - 1. kapitolaMoje nová povídka je o tom, jak se Cullenovi dali dohromady jako rodina - trochu jinak, než je to v knížce. První kapitola je o tom, jak se Esme rozhodla jet s děvčaty na dovolenou. Přeji příjemné počtení.

Cullenovi rodinou trochu jinak - Holky jedou na dovolenou!

Pohled Esmé Brennan

Jmenuji se Esmé Platt a jsem upír. Mám tři dcery - Alici, Rosalii a Isabellu, které jsou také upírky. Nejsme normální upíři. Jsme upíři vegetariáni, což znamená, že nesajeme krev lidí, ale zvířat. Příběh, který si přečtete, budu z části vyprávět já, z části mé dcery a z části také můj úžasný manžel a jeho tři synové - Emmett, Edward a Jasper. Je to příběh o tom, jak jsem potkala mého manžela a mé tři dcery našly kluky snů. Možná se divíte, že jsem se představila jako Esmé Platt a mí známí mě znají jako Esmé Brennan. Je to z jednoho prostého důvodu. Jsem upírka a často se stěhuju. Potřebuji různá příjmení. Tentokrát vyšla řada na příjmení mé babičky. Teď už je čas na příběh…


 

Seděla jsem v obývacím pokoji našeho bytečku a přemýšlela, že bychom mohly s děvčaty vyrazit na společnou dovolenou. Dlouho jsme společně nikde nebyly a týden nebo čtrnáct dní strávených společně by nám jenom prospělo.

Z mého přemýšlení mě vytrhlo bouchnutí dveří na chodbě. Myslím, že to byly dveře od Alicina pokoje. Měla jsem pravdu, byly to dveře od Alicina pokoje. Během chvilky se objevila v pokoji, sedla si na podpěrku ruky na křesle a objala mě kolem krku. Potom se odtáhl a s úsměvem řekla:

„Mami, to je úžasný nápad. Nevím, jak se bude líbit holkám, ale mně se líbí moc.“ Alice se na mě zářivě usmála a v očích si jí začaly pohrávat veselé jiskřičky. Má dcera dokáže vidět budoucnost, proto věděla, co chci podniknout.

„Pomůžeš mi najít něco hezkého?“ zeptala jsem se a taky se na ni usmála. Vyskočila z opěrky a spokojeně si zatleskala jako malé dítě, které má radost z dárku od Ježíška, který moc chtělo. Okamžitě seděla u počítače a začala hledat něco hezkého. Jenže začala hledat něco hezkého podle jejích měřítek, která se moc neshodovala s těmi mými. Začala mi nabízet bůhvíkolika hvězdičkové hotely, které nabízely různý servis – od masáží až po bůhvíco. Jenom jsem vrtěla hlavou. Na ní bylo vidět, že to nechápe.

„Mami, co je tedy podle tebe dostatečně hezké?“ zeptala se, trochu vyvedená z míry.

„Alice, zlatíčko, nechci žádný takový hotel. Chtěla bych jet s vámi někam na hory. Do nějakého malého rodinného penzionu do zapadlé vesničky, kde si nikdo nevšimne, že jsme jiné,“ odpověděla jsem jí velmi klidným hlasem. Usmála se na mě a otočila se zpět k počítači. Během chvilky našla hezké malé penziony na horách. Jeden z nich mi okamžitě padl do oka. Jmenoval se Penzion Garcia. Při pohledu na ten název jsem si vzpomněla na jednu moji bývalou kolegyni, která si taky chtěla založit jednou penzion. Napadlo mě, jestli se má dobře. Ona byla jedna z mála, co o upírech věděla.

Na Penzion Garcia jsem kývla. Moc se mi líbil. Požádala jsem Alici, aby mi našla kontakt. Během vteřinky mi podala lísteček s telefonním číslem. Usmála jsem se na ni a odešla do kuchyně k telefonu.

Telefon chvíli vyzváněl, už jsem to chtěla položit, ale najednou se z telefonu ozval příjemný ženský hlas.

„Prosím, penzion Garcia,“ oznámil mi ten ženský hlas. Na moment jsem ztuhla, protože ten hlas mi byl velmi povědomý.

Třeba si ta moje kolegyně nakonec opravdu založila penzion, pomyslela jsem si.

„Dobrý den, chtěly bychom k vám jet na dovolenou. Zřejmě někdy na jaře. Asi na čtrnáct dní. Máte ještě nějaké volné pokoje? A na kdy, prosím?“ slušně jsem se zeptala.

Bylo slyšet šustění papíru a igelitových desek. Po chvíli mi odpověděla: „Koukám, že tu je volno celé jaro. Zatím tu nikdo nemá objednaný žádný pokoj. Můžete si vybrat,“ její hlas zněl velmi vesele.

„Dobře. Potřebovala bych dva dvojlůžkové pokoje. Přijedeme celkem čtyři, já a moje tři dcery. A od 8. května do 22. května. Šlo by to?“

„To není problém. Budete mít pokojíčky hned vedle sebe. A bude to na jméno?“ zeptala se mě ta žena.

„Na jméno Esmé Brennanová. Mohla bych mít ještě jednu prosbu?“ zeptala jsem se pro změnu já. Jelikož jsme upíři a normálně moc nejíme, musím ji požádat aspoň o vegetariánskou stravu. (Pozn.: V téhle povídce budou upíři jíst. Samozřejmě, že ne moc, ale budou. Lidské jídlo jim nesmrdí ani nevoní. Jediné, co jim moc nevadí, je zelenina.)

„Esmé Brennanová, dobře. Máte to tu zapsané na datum, které jste chtěla. Prosby předem vyslyšeny,“ zažertovala.

„No, já a moje dcery jsme vegetariánky. Mohla bych vás poprosit, jestli by nešlo, abyste pro nás nevařili maso?“ trochu zdráhavě jsem se zeptala.

„To nebude problém. Napíšu si sem do papírů, že jste vegetariánky a potom se domluvím s kuchařkou. Té to vadit nebude,“ ujistila mě.

„Děkuji moc. Tak, nashledanou,“ rozloučila jsem se. Žena v telefonu se se mnou, s přáním a dodatkem, že se na nás už velmi těší, také rozloučila.

Otočila jsem se a všimla si, že nejsem v kuchyni sama. Na židlích kolem stolu seděly všechny moje dcery. Alice byla nadšená a šibalsky se usmívala. Rose se tvářila trochu nechápavě a Bella vypadala, že jí to nevadí, ale není nadšená. Na všechny jsem se usmála.

„Tak, zlatíčka moje, pojedeme na společnou dovolenou. Domluvila jsem nám pěkný penzion na horách. Určitě se vám tam bude líbit. Mám takový pocit, že jsem zaskočila majitelku, že chceme přijet na jaře a ještě ke všemu příští sobotu, ale zase myslím, že byla ráda, že nebude mít penzion úplně prázdný,“ sdělila jsem jim svoje myšlenky. Rose a Bella se na mě usmály. Alici zazářila očka a já poznala, že na dovolenou pojedeme s novým šatníkem....


Všem se chci moc omluvit, ale první dvě kapitoly budou trochu nudnější. Musím vás všechny dostat do děje a spojení dvou kapitol dohromady by bylo moc náročné a zdlouhavé. Ještě jednou se tedy omlouvám. Vaše Ali.

 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovi rodinou trochu jinak - 1. kapitola:

 1 2   Další »
13. kajak34
10.01.2012 [15:50]

Rychle napiš další!!! Emoticon

12. Hejly
10.01.2012 [15:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. nif
10.01.2012 [14:26]

honem další :D

10. Jana
10.01.2012 [12:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. BellaNess admin
09.01.2012 [20:22]

BellaNessPěkné, těším se na pokračování Emoticon Emoticon Emoticon

8. Hanča
09.01.2012 [20:06]

Krásný začátek, sem zvědavá na setkání s klukama Cullenovíma!!!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Simona
09.01.2012 [19:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Elis
09.01.2012 [19:12]

začátek není vůbec špatný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. UV
09.01.2012 [19:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Charlotte147
09.01.2012 [19:04]

Dúfam že sa to rýchlo rozbehne a teším sa na ďalšiu kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!