Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cizinec - 9. kapitola

Justine Wachsberger


Cizinec - 9. kapitolaProcházka a večírek. A jedno uklouznutí. Příjemné čtení přeje Alanise.

Smích se mi vrátil ozvěnou. Nikdy jsem nechodila lesem ráda. Na to jsem moc nešikovná.

„Jak je to ještě daleko?“

„Jsme v polovině.“

„Počkej, my jsme teprve v polovině? Vždyť už jdeme skoro tři hodiny.“

„Vážně? Možná kdyby ses tolik nesmála, byli bychom rychlejší.“ Našpulila jsem pusu.

„No já nevím, kdo tu tak pobíhal a křičel: Jsem medvěd a jmenuji se Emmett Cullen.“ Znovu jsme se tomu zasmáli.

„Ne, teď vážně. Už si musím sednout.“ Kousek ode mě byl spadlý kmen stromu. Sedla jsem si a natáhla jsem si nohy a třela jsem si je. Najednou jsem byla v jeho náruči. Pokračovali jsme i přes mé protesty.

***

„No tak, už mě pusť,“ prosila jsem.

„Už tam jsme,“ řekl Edward a protáhl nás dalšími větvemi.

„Ááách,“ vykřikla jsem. „To je nádhera.“ Edward mě postavil na zem, ale já si toho ani nevšimla. Před námi se rozprostíral vodopád. A louka. Palouk měl kruhový půdorys a vodopád byl na kraji, a pak se ztrácel v lese, aniž by narušoval louku. Nejlepší na to bylo, že sem zapadala jako rubín do prstenu.

„Líbí?“ narušil Edward ticho.

„Samozřejmě. Jak…“ Zapípal jeho telefon. Ledabyle ho otevřel a přečetl si a smsku.

„Co se děje?“

„Máme se vrátit na tu párty. Jaký je rozdíl mezi dvěma nebo pěti vykřičníky?“

„Sem nám to trvalo pět hodin.“

„Kousek odtud se dá zajet Jeepem. Emm nás vyzvedne.“

„A my jsme šli pěšky!“

„Miluji turistiku,“ zamrkal šibalsky, takže to vyznělo, jako by tam slovo turistika nepatřilo.

***

Prudce sjel ke krajnici. Setrvačnost mě vymrštila a jen díky pásu jsem se nerozmázla o sklo.

„Co blbneš?“ vyšiloval Edward. „Bello, jsi v pořádku?“

„A ven! Dojdi si to pěšky,“ zavelel Emmett.

„Jsme půl kilometru od domu,“ řekl mu Edward.

„Na můj účet vtipy nikdo dělat nebude,“ zabručel Emm.

„Tak pojď, Bello,“ povzdechl si.

„Jen ty,“ zaprotestoval. Edward vztekle zabouchl dveře. Němě jsem naznačila slovo promiň. Neměla jsem se podřeknout.

„Neboj, největší trest je pro něj ztráta tvojí společnosti, ale nesmí být sobec,“ zasmál se můj spolujezdec a rozjel se.

***

„Na, ať se líp čeká.“ Stáli jsme opření o auto a čekali na Edwarda. Vzala jsem si kolu a upila jsem. Rozkašlala jsem se.

„Co je?“ ptal se Emmett.

„Je strašně sladká.“

„Je domácí. Promiň.“

„Ahoj,“ pozdravily Alice a Rose mile. Necítila jsem se v jejich společnosti moc mile, proto jsem se raději zeptala na Edwarda. Prý musel jít s něčím pomoct Jasperovi. Mezitím jsme si s holkami přiťukly na seznámení.

***

„Lucy,“ pozdravila jsem ji. „Ty jsi tu taky?“

„Bello, jsou tu všichni ze školy. Ty jsi opilá,“ řekla šokovaně Lucy.

„Nejsem. To jen ty tu máš dvojče. Proč si mi to neřekla?“ zařvala jsem na ni a chtěla ji chytit za šaty, ale proklouzly mi skrz prsty. Málem jsem spadla na podlahu, ale něčí ruce mě chytly.

„Lucy, my se o ni postaráme. Zkrátka jí to ujelo,“ řekla Alicinka. 

„Co…“ Chudák Lucy byla celá pomatená.

„My jsme totiž teďka velký kamarádky,“ řekla jsem Lucy. Obě se na sebe podívaly a já se rozesmála. Došly jsme ke schodům a já si na ně sedla.

„Pojď, Bello,“ poprosila Rosinka.

„Néé.“

„Bello, nahoře je překvapení, takové, co dostáváš k narozeninám,“ řekla Alicinka.

„Vážně?“ Obě přikývly. Začala jsem se zvedat.

„Tak je to.“ Vstala jsem až na pátý pokus.

„Co jsme komu udělaly?“ mudrovala Rosinka, ale já už kráčela do schodů. Z vrchu šla Jess.

„Kdopak tu kráčí? No, to je ta děvka Jessica, která…“ Někdo mi zacpal pusu.

„Nech to být. Je jen v náladě,“ řekla Alicinka a strkala mě dál po schodech.

„Ajaj, budu blinkat.“ Hučelo mi v uších a motala se mi hlava.

„To snad ne.“

„Vezmi ji do koupelny, ale rychle.“ Pak jsem uviděla jen mísu.

„Ahoj, sestřičko moje,“ pozdravila jsem ji. A pak už jsem nemluvila.

„Vypadá příšerně,“ konstatovala Rosinka.

„Trocha pomoci a bude neodolatelná,“ odpověděla Alicinka. „Dojdu pro věci.“ Pak mám celkem mlhu. Po nějaké chvíli mě dovedly do nějakého pokoje a posadily na postel. Prý tady musím počkat na překvapení. Lehla jsem si a zavřela oči. Třeba, když si to bude přát, přijde dřív. Nehlasně se otevřely dveře.

„Bello?“ Zvedla jsem hlavu a ve dveřích stál Edward.

„Jé, ty jsi ten dárek. Ty jsi můj gigolo.“

„Ty jsi pila?“

„Jen kolu, ale byla příšerně sladká.“ Edward přešel k posteli.

„Pojď, vstávej. Kdo tě tak ustrojil?“

„Já nevím. Ale to je jedno.“

„Já je vážně zabiju.“

„No tak, přece víš, co máš dělat, ne?“

„Bello, žádný striptýz nebude,“ oznámil mi vážně.

„Tak aspoň pusu,“ poprosila jsem. Naklonil se ke mně a políbil mě jemně na rty.

„Tomuhle říkáš pusa?“ zakňučela jsem.

„Jo, a jiná nebude.“

„Tak já půjdu za někým, kdo to umí, třeba Jazz nebo Mike, snad i Daniel,“ vydala jsem se ke dveřím.

„Nikam,“ zavrčel a rovnou i zamlkl.

„Pusu. A vášnivou,“ dodala jsem.

„Ty budeš moje smrt,“ zamumlal a políbil mě. Pořádně. Tělem se mi rozlil žár. Už tak nejisté nohy mě zradily. Chytla jsem se kolem jeho krku.

„Prosím,“ zašeptala jsem mezi polibky.

„Bello, není to správné.“

„Správné není mě tu takhle tu nechat.“

„Vždyť to ani nechceš.“

„Chci.“

„Jsi opilá.“

„To sem nepleť,“ řekla jsem. „Byla jsem střízlivá, když jsem s tebou a zdá se mi o tobě.“

„Chceš říct, že mě miluješ?“

„Ano, ale nechci to připustit.“

„A když se budeme milovat, nebude ti vadit, když budu mít masku?“

„Ne, budu se milovat s člověkem, kterého znám.“ Znovu mě políbil a já jsem začala rozepínat knoflíky. Ale Edward se s tím nepáral a rovnou ji roztrhl a poté se zaměřil na mé šaty. Hořela jsem.

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Děkuji za opravu Lenusilce. Děkuji za vaše komentáře. Vážně je to užasné a povzbuzující, číst vaše reakce. Martina946: Neboj, chování Alice bude časem vysvětleno. A bohužel to všeobecně není moje nejdelší kapitolka. Trumfla ji kapitolka z povídky Holka na zabítí (ff vampire academy). A možná budou i delší kapitolky i u Cizince.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cizinec - 9. kapitola:

 1
2. martina946
28.10.2013 [23:02]

Wow, já už ani nedoufala, že se dočkám dálšího dílu a po delší době sem jdu a on je tu další díl Cizince. Juchůůůůůů Emoticon Emoticon
No to tedy doufám, že se časem to chování Alice osvětlí, jelikož od ní bych něco takového nečekala... Od Rose, ještě jo, ale od Alice...? Emoticon Emoticon Emoticon
Jinak kapitola byla skvělá, i když sem si znovu musela přečíst předchozí díl, abych se zorientovala.
Emoticon Emoticon
Nejlepší byl stejně Emmeet jak vyhodil chudáka Edwarda z auta, a on pak musel jít pěšky. Chudáček... Emoticon Emoticon
No a k opilé Bells se snad ani nevyjadřuji Emoticon Emoticon Emoticon
Jen ten konec má být co? Já vím, že v nejlepším se má přestat, ale stejně! Ukončit to zrovna takhle... Chjo Emoticon Emoticon
Edik mě dost překvapil, že se s Bells vyspal, sem zvědavá, jak bude reagovat ráno až se zbudí... A Taky mě pořád zajímá co ten Edward je do háje zač Emoticon Emoticon Emoticon
No jak koukám tak melu páte přes deváté, tak to raději ukončím s prosbou o dálší díl, na který tak netrpělivě čekám Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.08.2013 [20:04]

BlotikAhoj,
článek ti bohužel musím vrátit.
* Čárky.
* Shoda podmětu s přísudkem (pokud něco dělají ženské, tak je na konci slovesa tvrdé y).
* Před konečnými a za prvními uvozovkami se nedělá mezera.
* Překlepy.
* Přímá řeč. Párkrát jsi neměla v pořádku znaménko na konci přímé řeči s velkým/malým písmenem následující věty.

Až si to opravíš, zaškrtni znovu Článek je hotov.
Děkuji. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!