Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Chlupatá láska - 1. kapitola Otrava

rhtztjzj


Chlupatá láska - 1. kapitola OtravaMoje zcela nová, v pořadí již pátá povídka. První díl této povídky začíná poněkud stejně, jako jiné povídky na téma Edward a Bella. V této povídce ovšem nepůjde o Edwarda a o Bellu, nýbrž o vlkodlaka a Taylor. Ale to už jsem prozradila moc :) Tato kapitola je komická. Je naprosto normální den, jako každý jiný. Taylor jde do školy, kde na ni už čeká Angela. Mají přijet noví studenti. Taylor to šílenství okolo nových studentů nijak nebere, jelikož si o nich myslí, že budou stejně namyšlení, jako všichni ostatní. Na jednu stranu má pravdu, na druhou ne...

 

 

Tento příběh začal naprosto stejně, jako většina příběhů. Ovšem co začíná stejně, to nemusí také stejně končit.

Dnes do školy měla nastoupit nová rodina. Určitě to bude rodina zbohatlíků, kteří sem poslali své namyšlené děti, aby seděly v lavicích, dělaly parádu a rodičům reklamu.

„Už jsou tady, už jsou tady!“ přiběhla ke mně Angela.

„Hej! Od kdy tebe noví žáci zajímají?“ zeptala jsem se jí s úsměvem.

„Od té doby co vím, že jsou to sourozenci a jeden kluk nemá holku!“ vychrlila to na mě a já jen nevěřícně zírala na novou Ang.

„Nepovídej,“ řekla jsem sarkasticky „to aby ses šla upravit na záchody.“

„No tak, Taylor,“ zvedla obočí. „Nedělej, že tě to nezajímá,“ pokračovala.

„Budeš se divit, ale nezajímá,“ řekla jsem a sedla si k sobě do lavice.

Do třídy nakráčelo šest naprosto dokonalých postav. Dvě holky, tři kluci. První dívka byla blondýna. Měla vanilkově zbarvené vlasy, zapletené v copu, vysokou figuru a ladnou chůzi. Nevypadala moc vřele. Za ní šla o něco menší kráska. Vlasy měla barvy mahagonu, trčely jí na všechny možné strany. Chůze... Ne, to nebyla chůze. Ona tančila. Na rozdíl od blondýny, ona byla milá už od pohledu. Další šel svalnatý a vysoký... ehm... jak to říct. Tohle nebyl kluk. To byl přímo kulturista. Kam jste se podívali, tam měl svaly. Vlasy krátce střižené, černé. Už od pohledu byl kamarádský. Za ním si to vykračoval blonďák... Ne moc hezký. Svaly také neměl, vlasy delší, postavou o něco nižší než ten předchozí kluk. A na konec... Bože! Vyšší kluk, zlaté vlasy – mimochodem nagelované – a ten výraz v obličeji... Bez komentáře. Podle mého, skromného mínění, byl tenhle kluk idolem všech holek... až na mě! Byl...

„Třído,“ ozval se učitel a přerušil tak můj vnitřní monolog. „Toto jsou sourozenci Cullenovi,“ pokýval k nim hlavou.

„Ahoj, já jsem Alice,“ ozvala se kráska s černými vlasy.

„Já jsem Rosalie.“ Pche! Blondýna!

„Emmett,“ zasmál se kulturista.

„Jasper,“ ozval se ten ne moc hezký.

„Já jsem Edward.“ Jako kdybych si to nemyslela. Všechny holky ze třídy otevřely ústa, že jim málem ukápla slina.

„Děkuji, posaďte se,“ pokynul jim učitel.

Proč já musím mít takovou smůlu? Zrovna ten nejnamyšlenější hlupák si sedl vedle mě! Edward! Co jsem komu udělala... Nevíte?

„Ahoj, jak se jmenuješ?“ zeptal se Edward.

„Taylor,“ odpověděla jsem se stopou znechucenosti v hlase. On si toho asi nevšiml, a vesele pokračoval.

„No... Já jsem Edward.“

„To už víme,“ řekla jsem.

„Myslel jsem si, jestli bys... No, však víš. Ty, já... Hm?“ Okamžitě jsem vytřeštila oči, vdechla jsem gumového medvídka a začala kašlat. Slzy se mi nahrnuly do očí a trvalo slušných pár minut, než jsem se opět uklidnila.

„To si ze mě děláš srandu, ne?“ zeptala jsem se ho chraptivě.

„Proč?“ dělal blbého.

„Vždyť mě ani neznáš!“

„Tak bych tě poznal.“

„Nikdy!“ ukázala jsem na něj prstem, sbalila si učení, své gumové medvídky z lavice a vypadla na druhou hodinu. Mimochodem... Ti gumoví medvídci? No učení je strašná nuda. Obzvlášť matematika. Člověk dostane na něco chuť... Však to znáte, nebo ne?

Druhá hodina, druhá lavice, druhé neštěstí! Ano, opět sedím s Edwardem. Ten hlupák si nedal pokoj ani druhou hodinu. Co dělal? Za celou hodinu mi stačil napsat asi dvacet lístečku, na kterých byla jedna a ta samá věta.

„Hele, a vážně bys se mnou nechtěla chodit?“ zeptal se. Když jsem po několikáté zmuchlala a zahodila lísteček s touž větou, asi si myslel, že mu takhle odpovím. Ovšem to se zmýlil. Celý zbytek hodiny jsem promlčela. Když zazvonilo, znovu jsem vypadla ze třídy, jak nejrychleji to šlo.

Zbytek dne jsem od něj měla klid. Další hodiny se mnou již neměl, a já tak měla čas se seznámit i s jeho sourozenci.

„Ahoj, jsem Alice. Ty?“ posadila se ke mně Alice na poslední hodinu.

„Jsem Taylor,“ usmála jsem se.

„Hezké jméno. Pořád tě můj neskutečně sobecký bratr otravuje?“ zeptala se.

„Jo, pořád,“ odpověděla jsem jí.

„Když něco chce, tak se nevzdá.“

„To je možné, ale mě nedostane.“

„Copak tobě se nelíbí?“

„Ne. Je namyšlený, otravný, sobecký, ani není moc hezký... A kvůli němu jsem se málem udusila.“ Alice se jen zasmála.

Při obědě jsem si sedla k Jess, Angele, Mikovi, a dalším lidem. Oni alespoň nejsou tak otravní! Dobře... Možná Mike je otravný, ale rozhodně ne tolik, jako Edward!

„Tak co, Tay? Jak to vypadá s Edíkem?“ přicupitala Lauren. Lauren byla má dobrá přítelkyně. Byla také z kmene.

„Moc vtipné Lauren. Je to namyšlený hlupák!“

„Co ti udělal?“ zajímala se.

„Celé první dvě hodiny mě otravoval s tím, jestli s ním nechci chodit. A málem jsem se udusila.“

„To si děláš srandu?“ zaskočilo Lauren jídlo. Poplácala jsem ji po zádech.

„Díky,“ řekla vděčně.

„V pohodě. Ne, srandu si nedělám.“

„Co blbneš? Vždyť on je nejhezčí na celé škole!“

„To teda není. Alespoň pro mě ne.“ A tohle byl konec dnešní debaty na téma „Edwardova krása“.

Když jsem dojedla svůj oběd, počkala jsem na Lauren, než dojí ten svůj. Trvalo jí to neskutečně dlouho.

„Lauren, dělej,“ pobídla jsem ji.

„Ho o,“ řekla s plnou pusou.

Lauren konečně dojedla a my jsme mohly jet domů. Konečně! Jenže to jsem ještě nevěděla, co mě čeká...

 


 

Prosím o Vaše názory na mou novou povídku. :) Předem děkuji.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Chlupatá láska - 1. kapitola Otrava:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!