Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Chlupáček - 8. kapitola

new moon poster


Chlupáček - 8. kapitola Ella udělala zásadní rozhodnutí. Jak to ovlivní Chlupáčkův a její vztah?

Rozčileně jsem šel domů. Kdyby tam nebyl ten… ten idiot, tak bych byl k Elle o krok blíž, ale teď? Jsem na tom stejně, akorát se má nenávist ke Stevovi několikanásobně zvětšila. Jaké štěstí…

Musím vymyslet, jak to s ním vyřešit, nejde, aby se mi pořád pletl do cesty. Potřebuji být u ní, ale ve škole je hlídaná Stevem a jeho bandou a po škole je buď s ním, nebo doma.

Ráno jsem šel do školy pěšky a dřív, než obvykle. Chtěl jsem být ve škole dřív, abych si stihl vše promyslet. Jak ji dostat stranou, oslovit ji a promluvit si. Jenže… Co když mě nebude chtít? Co když se jí hnusím nebo se mě štítí? Působí jako fajn holka, mluvila se mnou, ale co když je to nějaká samaritánka? Byl bych pro ni ten „pravý“ – sám, bez přátel, bez rodiny a ani krása mi nebyla přidělena.

Mezitím jsem došel ke škole a sedl jsem si na lavičku. Dnes je docela hezké počasí. Takové se ve Forks tak často nevidí…

„Netušila jsem, že je tady toto počasí možné,“ vyrušil mě něžný hlásek.

„A-ahoj,“ zakoktal jsem se.

„Úsměv by byl lepší, ale když myslíš…“ přisedla si a koukala se stejně jako já na krásně modrou oblohu.

„Co tu děláš?“ zeptal jsem se.

„Taky tě ráda vidím?“ Zakřenila se.

„Ale ne! Takhle jsem to nemyslel,“ zasmál jsem se. „Já jen, že škola je až za hodinu, víš?“

„A proč tu jsi ty?“

„Já… Ani nevím… Potřeboval jsem být chvilku sám a přemýšlet.“ Vlastně jsem mluvil pravdu, ale doufal jsem, že se nezeptá, o čem.

„Já vlastně taky. Forks je zvláštní město…“ povzdechla si smutně.

„Nelíbí se ti tu?“

„To se říct nedá, ale nikoho tu neznám, přesto všichni znají mě, někde dokonce líp než já. Je to děsivý.“

„Zvykneš si…“ skočila mi do řeči.

„Jako ty?“

„Ale já si nemám na co zvykat. Vyrůstal jsem tu,“ usmál jsem se. Líbila se mi tahle konverzace, i když byla, dá se říct, o ničem. Byla tak uvolněná a hlavně – mluvila se mnou. Byli jsme tu jen my dva.

„Já nemyslím Forks, ale to, jak se k tobě všichni chovají. A co je vlastně toto?“ Její tvář se ke mně otočila a její ruka se pomalu přibližovala k mému nosu. Lehce pohladila černou skvrnu a zasmála se.

„To je hebký… Jako nějaký plyš,“ smála se.

„Jsem rád, že se bavíš,“ zašeptal jsem. Už jsem si zvykl, že si ze mě někdo dělá srandu, ale od ní mě to opravdu zamrzelo. Nečekal jsem to…

„Ne, ne, ne… Omlouvám se, Ailene, nemyslela jsem to tak,“ omlouvala se mi. „Já jen… Líbí se mi to.“

„Opravdu?“ Dřív mi to říkala mamka. Říkávala mi, že jsem její malinký a jen její chodící medvídek.

„No jasný! Něco, co nikdo jiný nemá.“

Povídali jsme si a nevnímali čas. Všiml jsem si prvních nedočkavců a postupně všech ostatních, až na Steva. Divil jsem se, že mě od ní nikdo neodtáhl…

„Já už půjdu na hodinu, nechci přijít pozdě,“ obhajovala svůj odchod.

„V pohodě, taky bych měl jít.“

A tímto to skončilo. S tichým „Ahoj!“ jsme se rozloučili a vydali se každý svou cestou. Nechtělo se mi jen tak přihlížet na její vzdalující se blonďatou hřívu, ale pořád tu bylo to ale.

Seděl jsem na hodině a vůbec nevnímal výklad učitele. V hlavě jsem měl pouze krásnou Ellu.

„Slyšela jsi to, Betty? Normálně mu dala kopačky!“ uslyšel jsem místní drbnu, která sedí přímo za mnou.

„Kecáš! Tak to je opravdu blbka… No co, aspoň bude Steve jen a jen pro mě,“ radovala se její kamarádka. Ani jsem nevěděl, jak se ta holka jmenuje.

„Ne! Bude můj!“ začaly se hádat.

Steve je volný? Takže je Ella také volná a já mám šanci ji získat. Taková šance se mi už nemusí naskytnout. Musím…

O pár hodin později…

Seděl jsem v jídelně u stolu a ládoval se. Celou noc jsem běhal po lese jako pes, abych si pročistil hlavu, a tak jsem měl hlad.

„Ruším?“

„Ne!“ vyhrkl jsem téměř okamžitě.

„To jsem ráda.“ Její tác se položil vedle toho mého a posadila se. Překvapilo mě, že si nesedla naproti mně, jako to dělávala, ale seděla vedle mě. Byl jsem rád, že ji mám u sebe takto blízko, ale zase jsem jí tak dobře neviděl do obličeje.

„Slyšel jsem, že ses rozešla se Stevem,“ zeptal jsem se přímo a tím se chtěl ujistit, zda ty drbny říkají aspoň pravdu.

„To jsi slyšel dobře.“ Sklonila hlavu. I když jí vlasy spadaly do tváře, tak jsem viděl její červenající tváře.

„Nechtěl by ses dnes projít?“ zeptala se mě tentokrát ona.

 

7. kapitola *** 9. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Chlupáček - 8. kapitola :

 1 2   Další »
13.05.2012 [15:42]

Michangela Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.02.2012 [20:21]

DarkFirefliesHip hip hurá! Konečně se na něj vykašlala.
Doufám, že to pomůže "vztahu" Ailena a Elly, ten kluk si prostě trochu toho štěstí zaslouží. A kdyby měl Ellu, určitě by se mu s tím jeho nevyvedeným životem válčilo lépe. Ale to by asi bylo všechno příliš jednoduché, že? Emoticon

Kapitolka se ti opět povedla, jen škoda, že je tak krátká. Ale já mám to štěstí, že můžu jít okamžitě na další. Emoticon

18. Paes
17.02.2012 [17:55]

PaesKonečně mu dala kopačky Emoticon Emoticon jo to se mi líbí, jen tak dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.
Smazat | Upravit | 16.02.2012 [11:04]

Doufám, že jsme taky úžasná i když komentuji až teď... Emoticon
Docela mě rozesmálo to o plyši. Emoticon Ella je hodná holka, věděla jsem, že to myslela v dobrým. Emoticon To odůvodnění tam ani být nemuselo. Emoticon Jsem ráda, že se Ella rozšla se Stevem. Takhle budou mít na sebe s Chlupim hodně času. Emoticon Taky se mi líbilo, že ho konečně požádala o... procházku. Emoticon Nevím, jak on, ale já bych klidně snesla i to, kdyby ho požádala o schůzku.
Píšeš moc hezky (ale to je slabé slovo Emoticon).
Tak já jdu číst dál... Emoticon

16. Kika57
21.01.2012 [11:56]

Kika57Jejda! Jste úžasný, holky. Emoticon Čekala jsem, že když skoro měsíc nebyla kapitola, že už jste zapomněli, o čem to bylo, tak proč to otevírat, ale opak je pravdou. Udělali jste mi obrovskou radost, tak tomu, kdo si tento komentář bude číst, řeknu, že v příští kapitole bude nečekaný zvrat. Steve už navždy nechá Ellu a Chlupáčka být...
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.01.2012 [11:49]

vilinkaTak nevím, co ti napsat do komentu. Dokonalý? Jasně, že to bylo dokonalý, o tom se nemůžeme dohadovat. Jsem ráda, že zatím se to vyvíjí takto. Pohodička, nic se neděje, ale už se těším na ty tvé zvraty. Takže naprosto nádherné a těším se na další kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. THe
21.01.2012 [8:55]

THeMálem jsem se rozbrečela, když Ailen zavzpomínal, jak mu Ness říkala. Emoticon Doufám, že bude mít konečně štěstí (však si ho zaslouží), Ella vypadá mile. Emoticon

13. Jana
21.01.2012 [0:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.01.2012 [0:06]

BubulienkaPáni, začína sa to grádovať. Nech to konečne naberie spád. Emoticon Už sa teším na ďalšiu, Kika, toto sa ti podarilo. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. tina
20.01.2012 [20:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!