Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Chlupáček - 7. kapitola


Chlupáček - 7. kapitola Chlupáček v parku. To by nebyl on, aby ho nepotkala smůla...

Snažil jsem se co nejrychleji dostat domů. Potřeboval jsem se zbavit závaží v podobě mého batohu. V parku jsem ho nechávat nechtěl. Přeci jenom nestojím o to, aby mi ho ukradli.

Vběhl jsem do domu a rovnou běžel do pokoje. Nereagoval jsem na nechápavě pohledy mé rodiny, teď na to nemám čas. Nechtěl jsem, aby mi utekla. Toto je jediná normální šance, jak se s ní opět setkat ve své chlupaté podobě.

Batoh jsem odhodil do kouta a opět se otočil k odchodu. Seběhl jsem schody, ale tentokrát už jsem neměl tolik štěstí…

„Kam jdeš?!“ ptal se podrážděně Jacob.

„Do parku,“ odsekl jsem a pokusil se proklouznout pryč, avšak marně.

„To si myslíš, že ti to jen tak uvěřím?!“

„Nemáš na výběr… Navíc tam opravdu jdu. Nevím, kam jinam bych měl jít.“ Co to do něj vjelo? Nikdy se o mě, nebo o to, kam jdu, nezajímal. Že by mi chtěl ze života udělat ještě větší peklo, než mám teď? Jestli ano, tak jsem v háji.

„Proč tam jdeš!“

„Co?“ nechápal jsem.

„Nevšiml jsem si, že bys tam někdy byl.“ V jeho očích byl vztek. Nechápu to… Vždyť jsem mu nic neudělal. Jak bych taky mohl – nevšímám si ho - stejně jako on mě.

„Nebyl, ale slyšel jsem, že je moc pěkný a taky tam prý rostou kytky, o kterých mám mít referát na biologii. Tak mě napadlo, že bych si mohl nějaké utrhnout a získat si tím plus u učitele.“ Tak jestli mi toto vyjde, tak to bude zázrak.

„Fajn… Ale ještě dnes přijdeš domu a ne jako minule!“ rozkázal mi a odešel.

„Jé! Vzpomínáš, Edwarde? To byl náš předmět,“ uslyšel jsem babičku, když jsem vybíhal ze dveří.

Jen co jsem vběhl do lesa, jsem se přeměnil. Kličkoval jsem mezi stromy a doufal, že tam brzy budu. Tedy jestli běžím správnou cestou – opravdu jsem v parku ještě nebyl. Neměl jsem k tomu důvod. Většinou jsem byl doma, nebo před barákem. Proč bych chodil jinam? Vždyť koho tu znám? Studenty, kteří mě nesnáší a dělají si ze mě srandu. Možná ještě někoho od pohledu, ale jakmile mě někdo uvidí, přechází na druhý chodník.

Les přede mnou začal řídnout a ke mně se začaly dostávat paprsky světla. Tak… chvilka napětí a… Ano! Jsem tu dobře! Radostí jsem si poposkočil a přešel k silnici. Jako člověk jsem se rozhlédl, jestli nejede auto a poté přeběhl silnici. Hlavní bránou jsem se rozeběhl do zeleného ráje a pozorně se rozhlížel. Kam teď? Jedna pitomá odbočka a nemusím ji potkat. Možná bych ji mohl vycítit, ale je tu tolik pachů…

Možná kdybych to zkusil jako pes, tak by to vyšlo, ale vždyť jsem to ještě nezkoušel! Nevím, jak se to dělá. Uf… Přiložil jsem čenich k cestě a hluboce se nadechl. V tu chvíli jsem ucítil, jak se mi všechen prach z onoho místa žene do nosu. Zalapal jsem po dechu a rozkašlal se. Lidi kolem mě se na mě zvláštně dívali – to ještě neviděli dusícího se psa?!

Jakmile můj záchvat skončil, rozhodl jsem se pro druhý pokus… Opět jsem přiložil čenich k cestě, ale už ne tak blízko. Nadechl jsem se, ale už ne tak moc a do konečně mě do nosu uhodila její vůně. Pomalu jsem vyrazil vpřed a pořád čenichal. Její vůně byla silnější a silnější. Musí být někde poblíž, jinak nevím.

„Kam půjdeme?“ uslyšel jsem ji.

„Nemám ponětí. Něco navrhni,“ odpověděl jí nějaký muž. Omyl… Žádný muž, ale Steve. Koukal jsem na ty dva sedící na lavičce. Byl jsem od nich jen pár metrů, ale stejně si mě ani jeden z nich nevšiml. Byli zaneprázdněni sami sebou…

Zklamaně jsem se otočil k odchodu, když…

„Jé! Chlupáči!“ uslyšel jsem a otočil se. „Víš, jak jsem se o tebe bála?!“ Ella vstala z lavičky a šla ke mně. Steve se ji snažil zadržet, ale marně.

„No tak, zlato, může ti něco udělat, tak se hezky vrať, ano?“ snažil se ji ode mě odradit.

„No, já nevím… Když jsem ho minule viděla, byl v pohodě,“ bránila mě. Jen do něj, Ello!

„Ale mezitím se mohl něčím nakazit – vždyť je pořád venku. Pije špinavou vodu a kdo ví, co má místo konzervy.“

„Myslíš?“ zeptala se smutně a zarazila se v cestě. Ne! To nesmíš! Zakroutil jsem ocasem a udělal jsem krok k ní. Nesmí se mě bát, ale svěřovat se mi! Steve se mi nikdy nelíbil, ale toto je už moc.

„Chlupáči?“ zavolala a klekla si do trávy.

„Chlupáči? Proboha,“ začal se Steve smát. „To je jako ten ze školy.“ Zatímco on se smál, Elle zrůžověly tváře. Kdyby jen tušil, že to jméno mi dala ona a že jsem to opravdu já.

Na její zavolání jsem k ní pomalu přešel. Nechtěl jsem ji vyděsit, nebo toho neandrtálce nějak vyprovokovat k útoku. Kdo ví, jaká by mohla být má reakce.

„Ty mě posloucháš!“ radovala se.

Ano! pomyslel jsem si. Přeci nejsem žádný hlupák a sluch mám v pohodě.

„Kdybys jen tušil, jak si mě vyděsil. Víš, že jsem si myslela, že se ti něco stalo?“

Vím? To už jsi mi říkala a není to tak dávno…

„Nech ho být. Kam tedy půjdeme?“ Steve mezitím došel až k nám. Klekl si vedle ní a chytl ji za ruce, kterými mě hladila. Dal je ze mě pryč a tím si ode mě vysloužil varovné zavrčení. Kdyby tušil, jak moc je její hlazení příjemné…

„Jedeš, bestie?!“

Tak to tedy ne! Mě bestií nikdo nazývat nebude! Teď uvidíš, co to znamená, když si znepřátelíš Ailena Blacka alias Chlupáčka!

 

6. kapitola *** 8. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Chlupáček - 7. kapitola :

 1 2   Další »
13.05.2012 [15:32]

Michangela Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.02.2012 [20:11]

DarkFirefliesBože, ten Steve se taky přis... připlete všude. Emoticon
Ailen je prostě dokonalý, jeho povaha je v téhle povídce úžasně vykreslovaná. :) Svůj osud a nenávist vlastní rodiny si opravdu nezaslouží. Ale co se dá dělat.

Nevěřím tomu, že by se v Jacobovi probudily "otcovské pudy", mám takový pocit, že v tom debilovi (omluv, že to tak řeknu/napíšu) není ani kouska citu. ždy se k němu choval příšerně a to se nejspíš už nezmění. Za tím jeho zájmem, zda se to tak dá vůbec nazvat, protože k němu příliš vřelý nebyl, bude něco jiného.

Nevím, jestli se mám z té poslední věty radovat, nebo se jí bát, Emoticon ale ono se to za chvilku ukáže.
Kapitolka byla opět moc pěkná. Emoticon

16. Paes
17.02.2012 [17:51]

Paesjen do Steva, ten je úplný blb Emoticon Chlupáček je ohromný a je mi ho moc líto Emoticon hned jdu na další kapitolku, píšeš úžasně, čte se to samo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.
Smazat | Upravit | 16.02.2012 [10:53]

Chlupáčku, ty to dáš! Chlupáčku, ty to dáš!
Chlupáčku, ty na to máš! Chlupáčku, ty na to máš!
Chlupáčku, ty tomu idiotovi hubu rozbiješ!
A štěstím si na svou Ellu zavyješ! (Pokus o rým Emoticon )
Že by se Jacob konečně začal o Ailena zajímat? Nevím, proč, ale nevěřím tomu. Emoticon Určitě to je kvůli tajemství, ne kvůli němu. A Steve taky nepomáhá. Emoticon
Mno, jen doufám, že ho Chlup (zkratka přezdívky Emoticon ) přepere....

14. ella
19.01.2012 [15:35]

prosíííííííííííííííííííííííím pokráčko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.01.2012 [15:24]

JoheeeCullenJé, to je takový neviňátko, ten Ailen... Ťuťuťu! (Tenhle komentář asi nebude úplně normální. Emoticon Emoticon) Mně je ho tak líto. Chudák, má rodiče na nic, debilní spolužáky a teď se ještě chce poprat se Stevem (do-to-ho-do-to-ho! Emoticon) To by mě zajímalo, co mu udělá... Třeba by ho mohl počůrat! Hej, to by bylo super! Emoticon Emoticon

A teď už zase básním,
snad Ailen ještě bude šťastným.
Snad ses nad ním slitovala,
před neštěstím ho varovala.

Snad to s ním nakonec tak zle nedopadne,
snad Steva zranit ho ani nenapadne.
Snad si nakonec svůj život prožije,
snad se šťastného konce dožije.

Snad to dopadne dobře - to si přeji,
Aby i oni šťastný konec měli.
Doufám, že se úctyhodného věku dožije.
No, to už ale jen na tobě je...
Emoticon Emoticon

01.01.2012 [18:27]

BubulienkaOn je tak zlatý. Ja si nedokážem pomôcť, ale on je jednoducho... aaach. Roztomilý! Emoticon Emoticon Je vážne úžasný a je mi ho ľúto. Ella by sa možno mala viac oprieť a zjazdiť Steva. Je vážne hnusný. A o Jacobovi radšej ani nehovorím, lebo sa naštvem. To toho chudáčika, nebude mať nikdy nikto rád? No, ešte že je tu Ella. Čo by sme bez nej robili. Emoticon
Také krátke, Kika. Som sa začítala a zrazu koniec.
Som zvedavá, čo mu vyvedie a už chcem ďalšiu kapitolu. Krásny príbeh a úžasný nápad. Emoticon Emoticon

11. Kika57
31.12.2011 [14:55]

Kika57Všem vám moc děkuji za vaše komentáře a k té délce - je stejná jako u ostatních kapitol. Emoticon Kdybych měla denně přidávat několik tisíc slov, opět byste mě za chvilku vyždímaly.

Vilnko... Zatím si ještě užívej. Emoticon

10. anonymmka
31.12.2011 [12:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.12.2011 [12:01]

VeubellaBože, to bylo dokonalé! Alien je jako pes naprosto boží! Emoticon Emoticon Už se moc těším na další kapču, doufám, že na ni nebudeme muset dlouho čekat. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!