Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cez tanec k láske - 3. kapitola

upiri


Cez tanec k láske - 3. kapitolaPrvá hodina tanca, Belline poznámky a večne vysmiaty Edward.

3. kapitola

„Ang, čo je?“ pýtala som sa jej neisto, keď sme ostali posledné v šatni, aby sme sa prezliekli na tú katastrofickú hodinu tanca, na ktorú už meškáme asi desať minút.

„Ja neviem, ale videla si všetky tie róby, ktoré mali oblečené?“ šepla a prezerala si naše oblečenie.

„Ang, koho bol tento super nápad? Tvoj, tak si za ním aj stoj. Ideme!“

Bojovne prikývla a išli sme cez chodbu popri telocvični a do malej miestnosti vedľa. Otvorila som dvere a nakráčala dovnútra. Všetky pohľady padli na nás, necítila som hanbu ako voľakedy, pokojne som podišla k ostatným.

„Čo je?“ vybafla som na nich rozladene. Ihneď sa všetci otočili naspäť k tomu Edwardovi.

„Vďaka, že ste prišli,“ povedal nám. Dosť ma prekvapilo, že nebol naštvaný alebo niečo.

„Dobrovoľne to nebolo,“ odfrkla som si a prevrátila očami.

„Tak fajn, môžeme začať,“ pokračoval Edward a moju poznámku ignoroval. No pekne, ja som mu včera vynadala a jemu to je očividne jedno. Nerozumiem mu, včera bol rovnako rozladený ako ja a teraz je úplne v pohode. Ale určite si ma nepamätal zo včerajška, kto by si takú šeredu aj mohol pamätať? Toto bude ešte riadne ťažký boj.

„Rozdeľte sa do dvojíc, samozrejme, že len dievčatá s chlapcami, nechcem tu vidieť žiadne dievčenské dvojice,“ oznámil nám. „Vy dve, ku mne.“

Angela sa na mňa trochu vystrašene pozrela, podišli sme k nemu, zatiaľ čo sa všetci rozdeľovali.

„Nehovoril som predtým náhodou, že si máte priniesť šaty a lodičky?“ spýtal sa nás pokojným hlasom.

„Nenávidím šaty a nikdy si ich neoblečiem a v lodičkách by som sa asi prizabila,“ odvrkla som. Angela len prikývla a bola ticho.

„Nabudúce ich budete mať a žiadne výhovorky ma nezaujímajú,“ rozkázal nám. Netváril sa príliš príjemne, tak som radšej bola ticho, aby som nemala nejaká problémy, predsa len je to riaditeľov syn a ja som tu len prvé dni, zatiaľ nepotrebujem žiadne problémy.

„Fajn,“ šepla Angela.

„Choďte sí nájsť nejakého chlapca, aby sme mohli začať.“ Znechutene som sa otočila, ale uvidela som len jedného chlapca v rohu, ktorý hypnotizoval Angelu, tuším sa mu páčila.

„Ostal len Ben,“ zašepkala Ang.

„Choď za ním, ja sa posadím a budem sa pozerať,“ povedala som jej so širokým úsmevom. Toto úžasne vyšlo, nemusím s nikým tancovať. Už som bola na ceste k lavičke, keď ma zastavil jeho príliš sladký hlas.

„Slečna Swanová, ak nemáte dvojicu, budete tancovať so mnou.“ Vypleštila som naňho oči.

„To má byť nejaký vtip?“ opýtala som sa ho rozladene.

„Nie, nie je.“

Podišiel ku mne s miernym úsmevom, chytil ma za ramená a ťahal ma dopredu pred ostatné páry.

„Takže, chalani, chyťte dievča okolo pásu a za ruku. Nechcem tu vidieť žiadne ruky, ktoré budú kĺzať nižšie,“ oznámil a ja som vyprskla od smiechu. Ale keď ma chytil jednou rukou okolo pásu, hneď som zamrzla a druhou mi chytil ruku. Nežne ma držal a ja som vo vlasoch cítila jeho dych. Zdvihla som pomaly hlavu a topila sa v tých nezvyčajne zlatých očiach. Ach, čo to so mnou robí?

„Začneme valčíkom, ktorý viete určite tancovať,“ pokračoval ďalej. „Jamie, zapni hudbu.“

Nejaký chalan zapol malú vežu a miestnosťou sa rozoznela tichá hudba. Vystrašene som hľadela na jeho hruď. Ja som nikdy netancovala valčík.

„Ja to neviem tancovať,“ oznámila som mu s riadnym znechutením v hlase.

„Nevadí, naučíš sa to.“

„Nemám záujem.“

Pobavene pokrútil hlavou, ale to bolo všetko. Zrazu sa začal hýbať ako všetci a ja som stúpala nohami na všetky strany, až som sa mu stúpila na nohu.

„Sorry,“ povedala som automaticky. „Nechajme to radšej tak, ja sa posadím a ty tu riaď ostatných.“

Zasmial sa. „V žiadnom prípade, som tu, aby som vás niečo naučil a ty nie si výnimka.“

„Nebaví ma to,“ odvrkla som znova. Chcela som ho pustiť, ale stále ma držal a priťahoval k sebe.

„Ale bude, to mi ver.“

„Neverím.“

„Budeš.“

Vzdala som to a povzdychla si.

„Pozri, je to jednoduché. Ja pôjdem jednou nohou dopredu a ty opačnou dozadu. Sleduj moje kroky a vždy daj dozadu opačnú, je to ľahké.“

Prevrátila som očami a prikývla. Sledovala som mu nohy a začali sme tancovať, či ako sa to dá nazvať. Bol strašne trpezlivý, až mi to liezlo na nervy. Každú chvíľu som mu stúpala na nohy a on sa vždy len usmial, čo ma vytočilo ešte viac. Jeho vážne nič nenaštve, ale mňa tým riadne štve.

„Vidím, že si budem musieť po tejto hodine kúpiť nové topánky,“ poznamenal po chvíli pobaveným hlasom. Pozrela som sa naňho pekne sarkastickým pohľadom.

„To už je tvoj problém, nie môj.“

„Bella, viem, že sa ti nepáči táto hodina, ale vyskúšaj v nej nájsť to čaro.“

„Nepáči? Ja nenávidím tanec! A čaro? Kde ho, prosím ťa, vidíš? A okrem toho som pre teba slečna Swanová, nie Bella,“ pripomenula som mu.

„Prepáčte, slečna Swanová,“ opravil sa a na ústach mu hral úsmev. Dokáže sa on vôbec neusmievať? Pochybujem.

„Danny, skús to pomalšie, príliš sa ponáhľaš,“ poradil jednému páru vedľa nás. Potom sa na mňa znova pozrel.

„Postupne vás naučím tancovať aj salsu alebo ďalšie hyspánske tance, určite sa ti budú páčiť.“

„Ty si sa úplne pomiatol, však?“

Zachechtal sa. „Nie, kráska, som úplne v poriadku.“

„Kráska?!“ zvýšila som hlas a prekvapene naňho hľadela. To čo si dovoľuje? To snáď nemyslí vážne!

„Presne to slovo ťa vystihuje. Ako je možné, že nemáš žiadneho chlapca?“ spýtal sa úplne drzo.

„Ako vieš, že nemám žiadneho chlapca?“

Zamyslel sa a ja som si vtedy všimla, že tancujem bez toho, aby som si pozerala na nohy a dokonca som mu ani nešľapala na topánky. Ako som to dokázala?

„Viem toho veľmi veľa, slečna Swanová.“ Posledné slová zdôraznil a kútiky úst sa mu nadvihli, ale neusmial sa, no musel sa veľmi premáhať.

„Nepotrebujem žiadneho chalana, všetci ste len obyčajní hajzli, ktorí myslia len na sex,“ vychrlila som naňho znechutene.

„Všetci nie a ja už určite nie, som dokonalý gentleman.“

„Dávaj si pozor, aby ťa nezačala bolieť hlava z toho narastajúceho ega,“ usmernila som ho a stále sa usmieval. Pekelne ma štval, až to bolo nemožné.

„Zatiaľ ma nebolí, ale ver mi, že všetci chlapci nie sú zlí,“ nesúhlasil so mnou.

„Nie všetci, ale každý,“ opravila som ho.

„Rád by som ťa videl aj smiať sa, určite ti úsmev veľmi pristane, tvojím perám by sa veľmi hodil,“ povedal znova o niečom inom a moju predošlú odpoveď ignoroval.

„Môžem si dať prestávku?“ spýtala som sa ho po hodnej chvíli, keď sme mlčky tancovali a on hovoril všetkým aké robia chyby. Angela vyzerala spokojne pri svojom partnerovi a stále sa zoširoka usmievala, bola som za ňu rada.

„Dobre,“ súhlasil so mnou. Pustil ma, ale predtým mi chytil dlaň a pobozkal ma na vrch dlane. Vystrašene som sa naňho pozrela. Bol to neskutočne nežný dotyk jeho chladných pier a mne sa v podbrušku rozlietalo milión motýlikov. Ale hneď som nahodila tvrdú masku.

„Toto si už nikdy nedovoľuj,“ zavrčala som naňho a odtiahla sa. Posadila som na lavičku a sledovala všetky páry. Všetci boli usmiati, nikomu táto hodina neprekážala ako mne. Ako ich to môže vôbec baviť? Čo na tom vidia?

Edward chodil postupne ku každému páru a ukazoval im, čo majú presne robiť, čo majú vylepšiť. Hneď som si všimla všetky tie omámené pohľady dievčat, keď s nimi chvíľu tancoval. Čo na ňom videli? Je presne ako každý!

Ďalšiu polhodinu som sedela na lavičke a hrala sa s prstami, už som sa tešila, ako budem doma. Zvalím sa na posteľ a vrhnem sa na Jane Austenovú.

„Bella, už končíme,“ oznámil mi Edward, keď som bola zamyslená a všetci už odchádzali.

„Konečne.“ Radostne som sa postavila, ale zastavil ma. Ostali sme tu len my dvaja a ja som sa cítila strašne nepríjemne.

„Čo je?!“ vybafla som naňho.

„Nezabudni si nabudúce priniesť šaty s vysokými topánkami. Uvidíš, že ti to pôjde,“ ubezpečil ma, aj keď absolútne nič nevedel. Veď som nikdy na lodičkách nestála.

„Ešte niečo?“

„Bella, ver mi, že ja ťa naučím zbožňovať túto hodinu tancu. Viem, že niečo skrývaš, preto si na všetkých taká nepríjemná, ale skrýva sa v tebe nežné dievča, ktoré dokáže ľúbiť a ja to dievča odhalím.“

Prekvapene som naňho pozerala, odfrkla som si a nahnevane som kráčala z miestnosti. Čo si, preboha, o sebe myslí? Debil jeden!


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cez tanec k láske - 3. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
33. Kačka
17.04.2012 [7:28]

super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

32. cornelka6
18.02.2012 [18:59]

já taky...chci aby mně Edík učil tančit... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31. Barun
28.11.2011 [10:54]

Barun Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
taky chci naučit tančit od Edwarda

19.10.2011 [22:45]

SolisUmbraMno no nežná dievčina z nej rozhodne bude keď bude mať vybité všetky zuby a dolámané nohy. Emoticon Emoticon Emoticon A to s tými teplákami bol skvelí nápad! Emoticon

21.09.2011 [21:17]

Petronka91promiň, že komentuji až tady, ale je to ÚŽASNÉ... Bella jako taková je super a Edward si bude muset koupit nové boty, nebo je koupí Alice Emoticon Emoticon Emoticon je to super těším se na další... jste holky moc šikovné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.09.2011 [22:44]

EsmePlatt Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27. Luccííík
19.09.2011 [21:06]

Supéérrr Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon RYCHLE PROSÍM POKRAČOVÁNÍ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Říkala jsem si si, že tuto povídku si přečtu až bude mít víc kapitol Emoticon Emoticon , ale nedalo mi to Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Vážně moc pěkný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26. Luccííík
19.09.2011 [21:06]

Supéérrr Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon RYCHLE PROSÍM POKRAČOVÁNÍ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Říkal jsem si si, že tuto povídku si přečtu až bude mít víc kapitol Emoticon Emoticon , ale nedalo mi to Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Vážně moc pěkný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.09.2011 [20:05]

Sima777úžASNééé RýCHLO DALSIE LEBO SA ZBLáZDNIM

19.09.2011 [16:54]

SandrineBella tvrďákem Emoticon Líbí se mi její přístup k němu, i přesto, že je to Edward Cullen si přece nemůže dovolit všechno Emoticon Jsem zvědavá jak bude a nebude Bella (ne)motorná v botách na podpatku Emoticon Směle dále Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!