Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Čas je jen slovo - 15. kapitola

Líbánky BD


Čas je jen slovo - 15. kapitolaPravděpodobně jediná kapitolka z pohledu Edwarda... :)

„Já s Carlislem,“ zhluboka jsem se nadechl, „si myslíme, že by bylo dobré, kdybys přestala pracovat,“ vysypal jsem ze sebe během chvilky. Měl jsem pocit, že se mě zeptá: „Cože?“ Ale ona místo toho nejprve mlčela a pak na mě pohlédla skrz přimhouřené oči. „Ty si děláš srandu?“

Edward:

„Povídej,“ pobídla mě a tvářila se, jak nejsebejistěji dokázala. Nadechl jsem se a celkem se bál její reakce.

„Víš, Bello, já s Carlislem jsme mysleli, že…“ Zvedla prst do vzduchu a já pochopil, že to znamená, že mám mlčet.
„Jste mysleli, že by bylo vhodné mě zapojit do svých plánů,“ zkusila to. „Že už je čas udělat ze mě návnadu?“

Zavrtěl jsem hlavou a ona se zatvářila zklamaně. „Jak myslíš!“ procedila skrz zuby. Raději jsem to ignoroval a psychicky se připravoval na to, jak bude snášet mé oznámení.

„Já s Carlislem,“ zhluboka jsem se nadechl, „si myslíme, že by bylo dobré, kdybys přestala pracovat,“ vysypal jsem ze sebe během chvilky. Měl jsem pocit, že se mě zeptá: „Cože?“ Ale ona místo toho nejprve mlčela a pak na mě pohlédla skrz přimhouřené oči.

„Ty si děláš srandu?“ Napůl otázka a napůl konstatovaná odpověď. Zavrtěl jsem hlavou.

„Ne.“

„Tak to ani náhodou! Ani nápad!“ valila na mě oči.

„Bude to tak lepší…“ Opět mě přerušila.

„Hlavně mi tady nezačni vykládat, že peníze nejsou problém!“

„Chtěl jsem říct,“ malinko jsem zvýšil hlas, „že vzhledem k situaci to bude bezpečné!“

„Ale no tak,“ nasadila sladký hlas. „Přeci jsou jen dva – to není žádný problém!“ Použila mou frázi a provokativně na mě mrkla. „Jdu se vysprchovat,“ rozhodla a líbla mě na čelo. Hned nato seskočila ladně z postele a zmizela za dveřmi. O chvíli později jsem slyšel tekoucí vodu a nechybělo ani pobrukování písniček. Pousmál jsem se.

Pak voda ustala a ustalo i broukání. Vstal jsem a přešel ke dveřím koupelny. Byly otevřené. Opřel jsem se o jednu stranu dveří. Byla ke mně otočená zády. Nakonec jsem se odhodlal a vyřkl ze sebe to, co mě tak trápilo.

„Stejně… Měla bys to alespoň zvážit. Je to pro tvé bezpečí.“ Škubla sebou.

„Edwarde!“ vyjekla. „Nevšimla jsem si tě,“ dodala, jen co se ke mně otočila čelem. No a… Pak se něco stalo. Naše oči se setkaly a já se v nich začal topit. Touha po jejím těle mě naprosto zbavila všech zábran. Už jsem nemohl dál čekat. Zaslepen vášní jsem přitiskl Bellino křehké tělo na zeď koupelny a své rty přitiskl k jejím. Pokud byla překvapená, tak to dost dobře maskovala. Ruce mi vražedným tempem sunula do vlasů a svá ňadra mi přitiskla k hrudi. Cítil jsem na svém kamenném těle její bradavky, které se změnily v tvrdé diamanty. Svou studenou kůží jsem chladil její rozpálené tělo, ach, byla tak horká! Jazykem jsem se dobýval do její svatyně a vychutnával si sladkost jejích rtů. Vždy jsem bránil své vášni, aby nade mnou převzala vládu, ale s Bellou to nešlo. Nemohl jsem k ní být lhostejný, nemohl… a nechtěl.

Její jemné prstíčky klouzaly po mém poklopci a skrz jemnou látku na mých kalhotách hladily mé touhou ztopořené mužství. Není cesty k návratu, Bello, pomyslel jsem si a prudkým tahem z ní serval kraťoučký ručník, který byl hlavním strůjcem mých chtíčem zčernalých očí. Ani upír nemůže být tak chladný, aby odolal této smyslné brunetce…

„Chceš to, Bello?“ zašeptal jsem jí do úst. Její hnědé oči se otevřely a jako lavina na mě zaútočila ta čokoládová noc.

„Chci tebe! Teď, vždycky… napořád,“ vydechla a přitáhla si mou hlavu zpátky ke svým ústům…

Na nic víc jsem nečekal. Podtrhl jsem jí v kolenou nohy a odnesl na nejbližší postel. Nemohl jsem čekat, až mě celého vysvleče, to by mé kalhoty nevydržely. Ve vteřině jsem vedle ní ležel úplně nahý a do úst si bral hroty jejích bradavek. Prsty jsem mezitím kroužil kolem jemných chloupků a hledal ten milující pupen vášně. Zasténala mi do úst.

Škádlil jsem ji jak jazykem, tak prsty a cítil, jak se Bella pode mnou napíná jako luk, jak skrz slastně přivřené oči pozoruje mou práci na jejím krásném těle.

Výkřik mého jména.

Došla k vrcholu. Jen na zkoušku jsem dva prsty pomalu sunul do její hebkosti, byla tak vlhká! Musím ji ochutnat, prostě musím.

Svou práci, kterou jsem ještě před chvílí věnoval jejím vnadám, jsem častoval i to nejsladší místo na ní.

A pak znovu došla k vrcholu. Potřetí, popáté, pošesté… A já to už nevydržel. Bez ohledu na to, jestli její poslední orgasmus už dozněl, jsem svým prudkým výpadem vjel do ní. Cítil jsem, jak se protrhla jemná panenská blána, ale jestli ji to bolelo, tak to nedávala znát. Až po kořen jsem ji naplnil a prudce přirážel. Její nohy se mi omotaly kolem boků a já do dlaní chytl její ňadra. Přesně do mých rukou zapadla, jako by přesně pro mne byla stvořená. Pumpoval jsem její tělo a sám cítil, že se blížím ke slastnému konci.

„Ach, Edwarde!“ uslyšel jsem ji vykřiknout.

„Miluji tě, Bello!“ zašeptal jsem skrz sevřené zuby, než jsem se skácel vedle ní…


Za větší část téhle kapitolky děkuju Sharken... :)

A chtěly bych vás poprosit o hlas na FB k mému soutěžnímu obrázku. Byli byste zlatí, kdybyste to pro mne udělali! Odkaz.

Popřípadně díky!


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čas je jen slovo - 15. kapitola:

 1
06.02.2016 [22:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.05.2012 [23:34]

BasuleTvoje povídka se mi moc líbí.

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.05.2012 [18:59]

Adus15 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. martty555
04.05.2012 [16:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. leluš
04.05.2012 [14:03]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. lucka2010
04.05.2012 [14:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Jana
04.05.2012 [13:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!