Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Čas je jen slovo - 13. kapitola

čarodějnická dvojčata


Čas je jen slovo - 13. kapitola„Uhni a nech mě!“ zasyčela jsem a obešla ho. Nevím proč, ale přišlo mu to k smíchu. „Já tě vážně nechápu!“ sykla jsem a on se rozesmál ještě víc. „Jsi nemožný!“ odsekla jsem a vydala se k jeho domu.

Chtěla jsem vykročit ke svému autu, ale Edward mě zastavil, když mě chytl za zápěstí.

„Co to zase děláš?“ sykla jsem.

„Jedeš mým autem,“ oznámil jakoby nic. Zasmála jsem se.

„Tak to ne, kamaráde!“ Chtěla jsem se mu vytrhnout, ale on mě odmítal pustit. „Hej! Pojedu sama!“

„Mám tě nechat jet samotnou a riskovat, že tě cestou napadne Victoria, nebo nabouráš z rozrušení?“ Vzal mě do náruče a nesl mě ke svému autu.

„Já nejsem rozrušená!“ bránila jsem se. „Pusť mě! No tak!“ Bouchla jsem ho do hrudi, ale on můj příkaz zamítl zavrtěním hlavy. Vzdala jsem to.

Před jeho autem mě postavil na nohy, než jsem se však stihla otočit a jít ke svému autu, otevřel dveře Volva a šupl mě na sedačku spolujezdce.

„Fajn!“ zavrčela jsem. Edward auto obešel a sedl si na místo řidiče. Ještě než stihl nastartovat, pokusila jsem se ze dveří vyskočit.

„Ty jsi zamknul?!“ vyjekla jsem. Pobaveně se zašklebil.

„Bylo mi jasné, že se o to pokusíš,“ odvětil a rozjel se.

„Skvěle!“ procedila jsem skrz zuby a bezčinně pozorovala míhající se les.

„Nemusíš být naštvaná,“ poznamenal.

„Divil by ses!“ zavrčela jsem. Zasmál se.

„No tak! Nic tak vážného jsem neudělal.“ Mrkl na mě.

„Na to, že po nás jde Victoria, jsi až moc v pohodě! Nakonec se snad dozvím, že jste si dělali legraci!“ vyjela jsem.

„Bello,“ zaúpěl. „Jsou jen dva a nás je víc jak deset!“

„I dva je dost!“ stála jsem si na svém. Pokrčil rameny.

„Když myslíš.“

„Nebudeš se mi to snažit rozmluvit?“ podivila jsem se a nadzvedla obočí.

„Už jsem to vzdal – jsi příliš tvrdohlavá!“ Nechala jsem to plavat. Tak ať si dělá, co chce!

„Jsme tady,“ zašeptal, když jsme dorazili na místo.

„To mě nenapadlo,“ posmívala jsem se mu. Než jsem stihla vystoupit z auta, už mi je otevíral sám pan dokonalý.

„Uhni a nech mě!“ zasyčela jsem a obešla ho. Nevím proč, ale přišlo mu to k smíchu. „Já tě vážně nechápu!“ sykla jsem a on se rozesmál ještě víc. „Jsi nemožný!“ odsekla jsem a vydala se k jeho domu.

Otevřela jsem dveře a on se drze protáhl kolem mě. Naštvaně jsem s nimi práska a dupala za ním. „Tak fajn!“ sykla jsem skoro neslyšně.

V obývacím pokoji už stáli všichni. Všech osm vlků posedávalo v křeslech nebo na gauči. Cullenovi postávali před nimi a čekali na nás.

„Dík za informování,“ řekla jsem ironicky. Ignorovali to, a tak jsem pokrčila rameny a stoupla si blíž k vlkům. Carlisle se ujal slova.

„Takže, jak víte, Victoria je tady. Jak jsme se dozvěděli od vás…“ kývl hlavou k vlkům, „není sama. Přesto musíme spojit síly – nevíme, jestli nemá několik upírů v záloze, ale je to dost pravděpodobné. Možná je to celá armáda. Nemůžeme to říct najisto, protože od té doby, co jste tady, Alice nic nevidí.“ Edward přešel přes místnost ke mně a pokusil se mě obejmout. Napřáhla jsem před sebe ruce, a tak jsem tomu zabránila.

„Ne!“ zasyčela jsem. Koutkem oka jsem viděla, jak se Emmett zašklebil.

„… takže budeme muset spolupracovat,“ pokračoval Carlisle a mně došlo, že mi pár slov ušlo. „To znamená,“ přísně se podíval na mě a Edwarda, „že se nebudete hádat! Nikdo!“ Abych byla upřímná – naštval mě. Pořádně a asi to na mně bylo pěkně vidět.

„Netvař se tak,“ napomenul mě. „Sama víš, že je to nutné!“ Založila jsem si ruce na prsou. „Vím, že se zlobíš, že jsme ti nic neřekli…“ Odmlčel se. Našpulila jsem rty a dál si uchovala vzdorný výraz. Vzdal to, pokrčil rameny a pokračoval.

„Jasper má z nás největší zkušenosti, pokud jde o boj s upíry, takže…“ Přestala jsem vnímat. Jak mně pomůže vědět něco o boji s upíry, když pan dokonalý udělá vše pro to, abych nemohla pomoct, a tudíž asi zabrání i Jacobovi, aby mě do plánů zapojil?

Však uvidíme, jak se bude situace vyvíjet. Oni ještě rádi uvítají mou pomoc… snad.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čas je jen slovo - 13. kapitola:

 1
01.05.2012 [11:56]

Adus15 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. martty555
29.04.2012 [18:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.04.2012 [17:49]

Sanasami Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon náááááááááááááádhera

29.04.2012 [16:27]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. leluš
29.04.2012 [15:55]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Bella je skvelá a dáva Edovi poriadne zabrať Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!