Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Čarodejnica a upír - 20. kapitola

ROsalie.


Čarodejnica a upír - 20. kapitola S Edwardom sa to už vydržať nedalo, stále sme sa hádali. Všetci si na naše hádky zvykli. „Počujte, čo tak skúsiť...“ no nedopovedala som, pretože Alice sa zadívala do prázdna. „Čo sa deje?“ spýtala som sa. „Alice má víziu a dosť škaredú,“ štekol na mňa Edward, ako zvyčajne v posledné dni.

Pohľad Belly

 

Posledné dni som stále po škole chodila s Cullenovcami a snažili sme sa nájsť odpoveď, ako zničiť toho tvora. S Edwardom sa to už vydržať nedalo, stále sme sa hádali. Všetci si na naše hádky zvykli.

„Počujte, čo tak skúsiť...“ no nedopovedala som, pretože Alice sa zadívala do prázdna.

„Čo sa deje?“ spýtala som sa.

„Alice má víziu a dosť škaredú,“ štekol na mňa Edward, ako zvyčajne v posledné dni.

 Napojila som sa na  Edwarda, nech to vidím aj ja. Už som to pekne ovládala, dokázala som sa napojiť na kohokoľvek a na koľkokoľvek. Túto schopnosť mi trvalo najdlhšie ovládnuť, ale keď som ho použila na toho tvora - no dopadlo to tak, ako to dopadlo....

Alice mala víziu o tom, že ten tvor zabíja svojou mocou ďalšiu nevinnú ženu za kinom v Seattli. Odpojila som sa od Edwarda a zavolala som Charliemu, a povedala som, čo videla Alice, a nech okamžite tam idú, ale nech si vezme elixír a dá pozor. Ja s Cullenovcami som tam tiež šla, ale, samozrejme, sme tam boli skôr, keďže som nás premiestnila. Keď sme prišli na miesto v Alicinej vidine, ten tvor sa na nás pozrel, chcela som ho zmraziť, ale skôr, než som ho zmrazila, bol preč, preniesol sa. Tá žena mala okolo dvadsaťpäť rokov. Videla som, že ju zasiahol elektrinou. Sadla som si k nej a skúšala som ju mojou mocou oživiť, ale nešlo to. Pozrela som sa na Carlislea, pochopil a skúšal masáž srdca a Esme dýchanie z úst do úst.

„Nedovolím, aby tá žena zomrela kvôli tej oblude!“ skríkla som, ale tak, že to počuli iba upíri.

Chytila som ju za ruku a snažila sa nájsť jej auru, a napojiť sa na ňu. Zrazu som sa iba pozrela a začula som hlas a neskôr som ju videla ako ducha.

„Čo sa to so mnou deje? Prečo ma nikto nevidí? Som predsa tu!“ Okrem mňa ju nikto nevidel a ani nepočul.

„Ja vás vidím, ste duch, tá stvora vás... no neviem, ako to povedať...“ začala som a pokračovala, „skúste ísť do tela.“

„Ja som duch? Ja sa chcem vrátiť.“

 

„Rose, volaj záchranku, bude žiť,“ zvolala som na ňu.

 

„Nebojte, pomôžem vám, ale musíte spolupracovať. Skúste sa vrátiť do tela. Sústreďte sa a prajte si to,“ povedala som jej.

Sústredila som sa na jej ducha. Zrazu okolo toho ducha začalo blikať biele svetlo.

„Bella, si v poriadku? Okolo teba svieti biele svetlo,“ začula som hlas Jaspera.

„Nechajte ju,“ okríkol ich Edward.

Sústredila som sa na jej ducha, mojím telom prešla statická elektrina a jej duch bol v tele. Bola som tak unavená, že som odpadla. Bohužiaľ, za mnou stál Edward, takže rovno jemu do náruče, ale bola som pri vedomí hneď.

„Carlisle, postarajte sa o ňu,“ šepla som.

Prišla polícia a záchranka.

Záchranka ošetrila a vzala do nemocnice tú zranenú. Carlisle šiel s nimi. Edward ma vzal do auta a odniesol domov. Ostatní Cullenovci ostali na mieste činu ako svedkovia.

 

Na ďalší deň v škole sa hovorilo o tom, že sme boli v Seattli a našli sme tam ženu, ktorú sme oživili.

„Bella, je to pravda? Naozaj ste našli s Cullenovcami ženu, ktorú ste oživili?“ spýtali sa Angela a Jessica.

„Áno, je to pravda, šli sme do kina a počuli sme krik a našli sme ženu, zastavilo sa jej srdce, ale oživili sme ju,“ odpovedala som sa a, samozrejme, som vynechala to o mojej schopnosti, ktorou som ju priviedla k životu.

 

Po škole som išla s Cullenovcami na ďalšiu našu poradu.

„Cítiš sa už lepšie, Bella? To, čo si včera predviedla, bolo skvelé,“ povedala Rose.

„Hej, už som v pohode. A čo tá žena? Žije?“

„Áno, žije, je v umelom spánku, horšie je, že je to v novinách a aj v TV,“ povedal Carlisle.

„A čo ste povedali polícii?“ spýtala som sa.

„No, že sme ju našli, ako na ňu útočí démon, ktorého sme odohnali, že ju zabil, ale, že si ju oživila svojou schopnosťou,“ povedal Emm.

 Nato dostal od Rose, Alice a Esme zaucho.  

„Neboj, Bella, Emm žartuje, povedali sme im, že sme išli do kina a zrazu sme začuli krik. Videli sme ju ako odpadla a skontrolovali sme, či dýcha, nedýchala a začali sme ju oživovať a prebrala sa,“ povedala Esme. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čarodejnica a upír - 20. kapitola:

 1
10.02.2013 [15:33]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Paxl
06.02.2013 [19:17]

Emoticon Jen tak dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Seb
06.02.2013 [9:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. BabčaS
05.02.2013 [21:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!