Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Carlie? Ne, jmenuji se Renesmé - 5. kapitola


Carlie? Ne, jmenuji se Renesmé - 5. kapitolaRosalie se rozhodla, že Carlie řekne pravdu, ale její dcera ji překvapí. Jak se její adoptivní rodiče rozhodnou, když se dozví, co je s Bellou a Edwardem? Jak to všechno dopadne? Vaše IsabelMasen.

Carlie

„Moji rodiče? To není pravda, ty jsi moje máma a Emmett můj táta. Nelži mi,“ zasmála jsem se a podívala se na ty dva lháře. Tvářili se smutně a nerozhodně.

„Pochopila bych, kdybys mi lhala ty, ale u tebe, Jacobe, tomu nerozumím,“ zašeptala jsem a zavřela oči. Proč by mi lhali? Tohle byla vážná věc.

„Neřekla jsem ti všechno,“ zašeptala máma a přešla k oknu. Spojila ruce na hrudníku a zadívala se do tmy, která vládla na naší zahradě.

„Já nechci nic vědět. Nechci nic slyšet. Lžete mi a to se mi vůbec nelíbí. Nebyli to moji rodiče, to jste vy. Ti lidé tam ani nebyli, jen jsem blouznila,“ řekla jsem a rukama si zakryla uši. Věděla jsem, že mi něco tají, ale nechtěla jsem to slyšet. Ti lidé nebyli skuteční. Jen výplod mé fantazie. Měla jsem pocit, že i tohle se mi jen zdálo. Zavřela jsem oči, hlavu si přikryla polštářem a snažila se usnout. Někdo mě pohladil po ruce, ale já sebou jen trhla, takže raději ruku stáhl.

Rosalie

Měla jsem v plánu jí říct pravdu, ale těch pár vět, co vypustila z úst, mě dokonale zaskočilo. Hleděla jsem na ni v němém úžasu a celé mé tělo zaplavil pocit radosti. Nechtěla vědět pravdu, myslela si, že jí lžu. Měla mě za opravdovou matku a Emmetta za otce.

Pozorovala jsem její klidný obličej a hladila ji po tváři. Spala neklidně, pořád sebou házela a sténala. Volala jméno neznámého upíra a mě došlo, že volá Edwarda. Nechtěla jsem si to přiznat, ale musela jsem přemýšlet nad možností, která mě vůbec nedělala šťastnou. Věděla jsem, že Bella a Edward nejsou ve Volteře dobrovolně. Utekli, aby zachránili své dítě, které celou věčnost neviděli. Zachránili dítě, které nemělo tušení, že existují. Pohladila jsem Carlie po tváři a odešla z jejího pokoje. Zavřela jsem dveře a tiše vzlykla.

„Rose,“ zašeptal můj manžel a objal mě. Byl celý ztuhlý a tiše vrčel. Bylo mi jasné, že přemýšlí nad stejnou věcí, která vrtala hlavou i mě. Věděl, že je musíme zachránit.

„Musíme je najít a poslat zpátky domů. To oni mají být s Carlie, ne my,“ řekla jsem a pustila ho. Zadíval se mi do očí a hladil mě po tváři. V jeho tváři byla vepsaná bolest a zoufalství.

„Jdu zabalit,“ řekl a otočil se ke dveřím naší ložnice. Zhluboka jsem se nadechla a šla za ním.

Carlie

Když jsem se probudila, byla jsem v pokoji sama. Nikdo mě nedržel za ruku, nikdo mě nehlídal. Snažila jsem se posadit, ale břicho mě bolelo tolik, že jsem se nemohla ani hnout. Zhluboka jsem se nadechla a zasténala, když jsem ucítila ostrou bolest na hrudníku.

„Už jsi vzhůru,“ zašeptal Jacob, který se objevil ve dveřích. Lehce se usmál a přešel k mé posteli. Posadil se, vzal mě za ruku a políbil mě.

„Kde jsou naši? Chtěla bych s nimi mluvit,“ zašeptala jsem a odkašlala si.

„Šli na lov, ale hned se vrátí,“ řekl a pohladil mě po vlasech. Zhluboka jsem se nadechla a nechala se od něj hladit. Zapomněla jsem na neznámé upíry, na bolest na hrudi a ostatní starosti. V tuhle chvíli jsme byli jen my dva.

„Jsem ráda, že jsi tu se mnou,“ zašeptala jsem a pohladila ho po hrudi. Lehce se zachvěl a potichu zasténal.

„Ani nevíš, jak krásně se to poslouchá,“ svěřil se mi a zasmál se. Přidala jsem se k němu a užívala si toho dokonalého souznění.

„Jacobe, pojď dolů,“ řekla Alice, která se objevila ve dveřích. Můj milý se se mnou rozloučil a opustil místnost. Přikryla jsem se dekou a pozorovala krajinu za oknem.

Jacob

„Odjeli do Volterry,“ řekl Jasper a vzal svou ženu za ruku. Díval jsem se na něj a nemohl uvěřit tomu, co právě řekl. Nejen, že Carlie opustili její praví rodiče, teď přišla i o ty adoptivní.

„Jak to mohli udělat?“ Vztekle jsem bouchl do skříňky, vedle které jsem stál a pozoroval kusy dřeva, které padaly na zem. Byl jsem plný vzteku a smutku. Jak to vezme moje malá poloupířice?

„Jeli tam, aby se setkali s Edwardem a Bellou. Chtějí tam zůstat místo nich,“ zašeptala Alice a vzlykla. Překvapeně jsem se na ni podíval a nenacházel slov. Oni odjeli, aby se obětovali za své sourozence?

„Nesmíme jim to dovolit,“ pronesl Carlisle a zvedl se. Chvíli se nic nedělo, ale za pár okamžiků se postavil Jasper i Alice. Díval jsem se na ně a spolu s Esmé jsme se k nim přidali.

Rosalie

Seděla jsem v letadle a za ruku držela svého manžela. Oba jsme věděli, že musíme odjet do Volterry a zachránit tak naše sourozence. Nemáme sice takové schopnosti jako oni dva, ale Aro o nás bude stát. O Emmetta kvůli jeho síle a vytrvalosti. Nikdy nic nevzdal a všechno dotáhl do konce. Mě si nechá jako jeden ze svých suvenýrů. Jsem krásná a on to moc dobře ví. Bude mě mít jako návnadu pro potravu. Budu vyzývavě oblečená a muži se za mnou budou otáčet. Já budu nucena se jim věnovat a nalákat je do hradu. Při té myšlence jsem se otřásla. Emmett se na mě podíval a v očích měl vepsanou starost. Starost o mě a Carlie.

„Rose, nevím, co nás tam čeká, ale chci ti něco říct,“ pronesl hlubokým hlasem a naklonil se ke mně. Podíval se mi do očí a zhluboka se nadechl.

„Miluju tě a ať se stane cokoliv, vždycky to tak budu cítit. Možná nás rozdělí, možná nás zabijí, ale já budu šťastný, protože budu s tebou,“ zašeptal a políbil mě. Jeho slova mě naprosto dostala. Hleděla jsem na něj neschopna slova.

„Taky tě miluju. Ať se stane cokoliv, budu navždy s tebou,“ vzlykla jsem a schovala se v jeho náruči. Nadechla jsem se jeho sladké vůně a vzpomínala na všechny chvíle strávené s ním. Na naše první setkání, na náš první polibek a naši první svatbu. Usmála jsem se při vzpomínce na to, jak vášnivě mě políbil a málem mě pomiloval u oltáře.

Než jsem se nadála, přistávali jsme v Itálii. Počasí nám hrálo do karet, bylo zataženo a pršelo. Vzala jsem do ruky své zavazadlo a rozhlédla se kolem. Na letišti nebylo moc lidí, přece jenom bylo brzy ráno. Celé moje tělo se třáslo a raději jsem se pevně chytila svého muže.

„Pojď, najdeme si nějaké auto,“ řekl a táhl mě pryč. Vyšli jsme z haly a Emmett se rozhlédl kolem. Na parkovišti stála tři auta a všechna byla starší. Můj manžel zaskučel a rozešel se k černému autu, které parkovalo pár metrů od nás. Ani jsem nestačila mrknout a už seděl na místě řidiče. Přijel až ke mně a pomohl mi nastoupit.

Stáli jsme pár metrů od hradu a drželi se za ruce. Cítila jsem ten strach a napětí, které mezi námi panovalo, a otřásla se. Ihned mě pevně objal a vzlykl mi do ramene.

„Děláme to pro Carlie,“ zašeptala jsem a pustila ho. Pohlédla jsem do jeho zlatých očí a pohladila ho po dokonalé tváři.

„Miluju tě,“ zašeptal a políbil mě do dlaně.

„Miluju tě,“ řekla jsem a pustila ho. Oba najednou jsme vyběhli k hradu a během vteřiny stáli před vraty. Nemuseli jsme klepat, už o nás věděli. Vrata se otevřela a já hleděla do rudých očí jednoho z mnoha gardistů.

„Aro už vás očekává,“ řekl a pustil nás dovnitř. Zhluboka jsem se nadechla a vykročila vstříc svému osudu.

***

„Rosalie a Emmett Cullenovi, jaké překvapení,“ pronesl Aro a zatleskal. Z jeho pohledu se mi dělalo špatně, ale musela jsem to vydržet. Pro Carlie.

„Aro,“ řekla jsem a poklonila se mu. Natáhla jsem ruku a otřásla se, když ji přijal. Zavřel oči a bral si všechny mé myšlenky. Zřejmě byl spokojený, protože si mlaskal a smál se.

„Tak vy jste přijeli, abych vás přijal do své gardy výměnou za vaše sourozence,“ řekl a podíval se na nás. Začal se smát a všichni upíři v sále se k němu přidali.

„Víme, žes je unesl. Rodině moc chybí a nám je líto, že nemohou být se svým dítětem. Je pravda, že my dva nemáme takové schopnosti jako oni, ale Emmett je silný a já jsem krásná, takové potřebuješ do své gardy,“ pronesla jsem odhodlaně a podívala se jeho rudých očí. Zvědavě si mě měřil a při tom luskl prsty. Jeden z upírů po jeho pravici k němu přišel a čekal na rozkaz.

„Přiveď je,“ rozkázal mu a otočil se k nám zády. Posadil se na svůj trůn a povýšeně se rozhlížel kolem sebe. Neuběhla ani minuta a dveře do sálu se otevřely. Neměla jsem sílu se podívat na ty, kteří přišli. Na ty, kterým jsem ukradla dceru.

„Isabello, Edwarde,“ zasmál se a jmenovaní se postavili před něj. Oba na nás zmateně hleděli a Bella vzlykla. Nesnesla jsem ten pohled, takže jsem raději sledovala špičky svých bot.

„Vaši sourozenci přijeli, aby vás zde nahradili a já vás mohl pustit domů,“ řekl a já uslyšela, jak se zvedl. Zvedla jsem hlavu a podívala se na něj. Pohledem těkal mezi mnou, mým manželem, Bellou a Edwardem. Sledovala jsem jeho rudé oči a čekala, jak rozhodne.

„Aro, můj pane,“ řekl Emmett a přešel k němu. Natáhl ruku a poklonil se. Aro vzal jeho dlaň do svých a zavřel oči. Neměla jsem tušení, co mu ukazoval, ale podle toho, jak Edward vrčel, to nic hezkého nebylo. Trvalo hodně dlouho, než ho pustil a překvapeně na něj pohleděl. Nikdy jsem Ara neviděla tak vyvedeného z míry. Jen stál, hleděl na mého muže a kroutil hlavou.

„Emmette, to ne,“ zakřičel Edward a chtěl k němu jít, ale dva členové gardy ho zastavili. Aro se na něj zle podíval, a když se vrátil pohledem zpátky na nás, usmíval se.

„To mění situaci. Drahý Edwarde a sladká Isabello,“ řekl a podíval se na jmenované, „jste propuštěni. Jděte domů a vyřiďte otci můj pozdrav,“ dopověděl a já se na něj překvapeně podívala.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Carlie? Ne, jmenuji se Renesmé - 5. kapitola:

 1 2   Další »
15. Kačka
02.05.2012 [16:51]

Co to?? Já chcu vysvětlení!!!!!!!!!!!!!!

14. Yukii
19.01.2012 [17:10]

supeeer!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.01.2012 [17:24]

Melanie99Super, kedy bude ďalšia?? :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.12.2011 [10:36]

KristeenWolfGirlSkvelé! Emoticon Emoticon Emoticon Rýchlo ďalšiu kapitolu! Emoticon

11. Bee
30.12.2011 [21:19]

Na tvojich poviedkach sa stavam zavislou Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon uz sa tesim na pokracovanie !!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. GabrielaCullen
30.12.2011 [20:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. saiima
30.12.2011 [19:38]

Rychle 6.kapitolu jinak napětím umřu! Emoticon

29.12.2011 [21:02]

dcvstwilightPáni, an co asi Emmett myslel? Krásný, ale krátký! Emoticon Ba ne, ale kdyby tu byl celý příběh najednou... vím, to už chci hodně... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Hejly
29.12.2011 [20:37]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.12.2011 [19:50]

Killyúžasné!!! Zaujímalo by ma, čo to bolo s Emmom... Hmm.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!