Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Carlie? Ne, jmenuji se Renesmé - 2. kapitola

Stephenie Meyer


Carlie? Ne, jmenuji se Renesmé - 2. kapitolaRosalie a Jacob se snaží o to, aby byla Carlie spokojená a šťastná. Jenže nic není takové, jak se zdá. Kdo se přeřekne a vysloví jméno, které nikdo neměl znovu slyšet? Jak bude reagovat Carlie? Dokonalá idylka rychle skončí a začnou problémy, které každého oslabí a znemožní mu normálně žít. Vaše IsabelMasen.

Rosalie

Věděla jsem, že to jednou přijde. Zamiluje se a odejde. Přijdu o ni a už ji nikdy neuvidím. Odstěhuje se a zapomene na nás.

„Rosalie, omlouvám se,“ řekl mi Jacob a upoutal tak mou pozornost. Až teprve teď se ve mně vzedmula vlna vzteku. Ne na Jacoba, ale na Bellu s Edwardem. To oni by teď měli být na mém místě a řešit, co dál. To oni by měli svou dceru seznámit s tím, jak se chovat k chlapci, do kterého se zamilovala.

„Jacobe, musím ti něco říct,“ svěřila jsem se mu a on se na mě zvědavě podíval. Carlie seděla dole v obýváku, takže nás nemohla slyšet.

„Carlie není moje dcera. Stala jsem se její matkou, když Bella s Edwardem odešli. Prostě šli na lov a už se nevrátili. Od té doby je pro nás Carlie Cullenová. Její pravé jméno je Renesmé Carlie Cullenová, ale od té události jsme jí tak nikdy neřekli. Milujeme ji a nepřejeme si, aby se dozvěděla pravdu,“ řekla jsem a doufala, že mě pochopí. Tvářil se překvapeně, ale když si náš rozhovor přehrál znovu, uznale si mě měřil.

„Oni odešli a nechali ji tu? Páni, to jsem od nich nečekal. Máš moje uznání, bloncko,“ řekl a já na malou chvilku pomyslela na to, že jsem opravdu dobrý člověk. Pomohla jsem malému dítěti, které opustili rodiče.

„Jacobe, slib mi, že se o ni postaráš. Slib mi, že bude šťastná a nikdy se nedozví, kdo jsou její opravdoví rodiče,“ poprosila jsem ho a upřel na něj svůj prosebný pohled. Chvíli mi ho oplácel, ale nakonec sklopil hlavu.

„Nikdy bych neudělal nic, co by ji bolelo a trápilo. Slibuji,“ řekl a já ho s úsměvem objala. Nevnímala jsem jeho pach a to, že je můj úhlavní nepřítel, prostě jsem ho jen spokojeně objala.

„Hele, pusť mě. Jdu za Carlie,“ řekl mi a já ho s úsměvem na tváři pustila a nechala ho jít. Dívala jsem se za ním a přála si, aby to takhle bylo navždy. Já, Emmett, Carlie a její láska.

„Rose, jsi úžasná. Čekal jsem, že ho zakousneš, ale to, že ho obejmeš a dáš mu naši dceru, jsem teda nečekal,“ zašeptal Emmett, který se objevil ve dveřích.

„Jediné, co chci, je, aby byla šťastná. Když to bude s ním, nevadí mi to,“ přiznala jsem a nechala se od něj obejmout. Nadechla jsem se jeho vůně a všechno to na mě padlo. Zase.

Viděla jsem obličeje svých sourozenců a vzpomínala na dny strávené s nimi. Byli tak zamilovaní a spokojení. Tak proč odcházeli?

„Pojď dolů, ostatní si tam povídají,“ vyzval mě a vzal mě do náruče. Chtěla jsem se mu vysmeknout, ale jeho výraz plný štěstí a lásky mě donutil zůstat tam, kde jsem byla. Sešli jsme ze schodů, ale nikdo si nás nevšiml. Všichni byli zabraní do rozhovoru s Jacobem, takže nic kolem sebe nevnímali. Sedla jsem se ke své dceři a pozorovala její výraz, když se dívala na Jacoba.

„Se smečkou jsem se už dlouho neviděl, ale prý se mají dobře. Emily a Samovi se narodil syn, Harry. Dokonce jsem zaslechl, že se Leah otiskla a čeká dítě. Dlouho jsem se tu neukázal, takže se toho hodně změnilo. Dokonce jsem přišel na to, že Bellin dům už nestojí,“ vyprávěl nám a pak se odmlčel. Došlo mu, co řekl. Vyděšeně jsem se podívala na Carlie, která nás poslouchala a v jejích očích viděla zájem.

„Kdo je Bella?“ zeptala se a já zavřela oči. Měla jsem před sebou dvě situace. Buď jí řeknu, kdo doopravdy je a ona uteče, nebo jí budu lhát. Ani jedno se mi nelíbilo, ale musela jsem něco říct.

„Bella je jedna moje stará kamarádka. Odstěhovala se a už jsem ji nikdy neviděl,“ vysvětlil Jacob a já otevřela oči. Seděl celý ztuhlý a hleděl na mě. Vděčně jsem se na něj usmála a raději šla do kuchyně. Z lednice jsem vzala vše potřebné na přípravu špaget a dala se do práce. Sice jsem to ještě moc neuměla, ale už jsem přišla na to, kolik soli a jiného koření smím použít. Míchala jsem cibulku, krájela rajčata a snažila se nemyslet na ni. Na mou sestru.

„Mami,“ uslyšela jsem ode dveří a otočila se. Má dcera tam stála, ruce kolem trupu a červeň ve tváři. Vylekaně jsem jídlo nechala jídlem a pospíchala k ní. Položila jsem jí ruku na čelo, ale ona uhnula a sedla si a židli.

„Nic mi není, nemusíš mě prohlížet. Jen jsem zmatená,“ přiznala a já si sedla naproti ní.

„Tak mi pověz, co se děje, a já se ti pokusím pomoct,“ navrhla jsem a ona se na mě vděčně podívala. Podložila si hlavu rukama a zadívala se někam za mě.

„Co je vlastně ten Jacob zač?“ Usmála jsem se a vrátila se zpátky ke sporáku.

„Je to jeden náš starý známý. Když jsi byla malá, vyprávěla jsem ti o vlcích a o tom, jak s nimi máme dohodu. V té době ještě platila, ale pak jsme odjeli a smlouva padla. Od té doby jsme se neviděli. Jacob je jeden z mnoha členů kmene,“ vyprávěla jsem jí a u toho se snažila uvařit špagety tak, aby z nich nebyla jen nechutná slepenice.

„Tak proto mi trochu smrdí,“ zašeptala a já se zasmála.

„Miláčku, on smrdí nám všem. Zvykli jsme si na to, ale tvůj roztomilý nosík ho cítil až dnes,“ povídala jsem dál a zadívala se z okna. Ach, kde jsou ty časy.

„Promiň, že se ptám, ale zajímá mě to. Když Jacob řekl jméno Bella, otřásla ses a zavřela jsi oči. Proč?“ Po té otázce jsem málem upustila vařečku. Všimla si toho.

„Bella je jedna moje stará kamarádka. Dlouho jsem ji neviděla a stýská se mi po ní,“ přiznala jsem a sklopila zrak na své ruce. Lžu jí. Lžu vlastní dceři.

„Dobře. Můžu mít ještě jednu otázku?“ zeptala se a přistoupila ke mně. Vypnula sporák, slila špagety a zamíchala s omáčkou. Překvapeně jsem ji pozorovala a marně vzpomínala na to, kdy se učila vařit. Nikdo z nás ji to nenaučil.

„Ano,“ odpověděla jsem a čekala, s čím přijde.

„Jak člověk pozná, že je zamilovaný?“ Sedla jsem si na židli a hlavu si položila na ledovou desku stolu.

„Na to musíš přijít sama. U každého je to jiné,“ řekla jsem a zavřela oči. Vzpomínala jsem na chvíli, kdy jsem Emmetta uviděla poprvé, a musela jsem se usmát. Ten výraz v jeho dokonalé tváři mě naprosto očaroval.

„Mmmm, tady to ale voní,“ řekl Jacob, který se objevil ve dveřích, a zhluboka se nadechl. Zvedla jsem se, vyndala dva talíře a nandala jim pořádnou porci špaget s omáčkou. Oba se usadili ke stolu a nervózně se ošívali. Když se dali do jídla, zamyšleně jsem je pozorovala a přemýšlela, jak dlouho to bude trvat, Jak dlouho tu s námi zůstane, než se rozhodne s ním odejít? Podle pohledů, kterými na sebe hleděli, mi bylo jasné, že jsou oba okouzleni. Jacob otiskem a Carlie pocity, které v ní vyvolával.

„Takže ty se vážně měníš ve vlka?“ zeptala se potichu má dcera a Jacob se usmál.

„Ano, opravdu,“ odpověděl a ústa vytáhl do veselého úsměvu. Slyšela jsem, jak se její srdce na chvilku zastavilo a nakonec se rozběhlo několikanásobnou rychlostí. Zasmála jsem se a raději opustila místnost.


Carlie

Seděla jsem naproti němu a poslouchala, jak mluví o vlcích. Se zájmem jsem ho poslouchala a natáčela si vlasy na prst. Znala jsem ho teprve několik hodin, ale byla jsem okouzlena. Jeho dokonalá tvář, tmavé oči a svalnatá hruď mě dostávaly do kolen.

„Nechtěla by ses jít projít? Dole v La Push je krásná pláž,“ navrhl a já radostí málem nadskakovala.

„Ano, půjdu ráda,“ odpověděla jsem, vzala talíře a vložila je do dřezu. Naposledy jsem se na něj usmála a běžela do svého pokoje, abych se převlékla. Shodila jsem ze sebe oblečení, které jsem měla na sobě, a vlezla do šatny plné oblečení. Vytáhla jsem tmavé džíny, fialový svetr a botasky stejné barvy. Když jsem byla oblečená, vzala jsem si do ruky černou koženou bundu a seběhla do obýváku, kde už na mě čekal. Rozloučila jsem se s našimi a natěšeně vyběhla z domu. Snažila jsem se neusmívat, ale musela jsem to vzdát. Úsměv na tváři mi vydržel celou cestu.

„Páni,“ vydechla jsem, když jsme došli na místo. Všude bylo plno kamínků, vody a naplaveného dříví. Každá věc zvlášť vypadala špinavě a nezajímavě, ale dohromady tvořily dokonalý celek, který mě uchvátil. Unešeně jsem pozorovala rozbouřené moře a nevnímal nic kolem. Byla jsem duchem nepřítomná, takže jsem vypískla, když mě někdo chytil kolem pasu. Dotyčný se zasmál a já se k němu nakonec přidala. Jeho teplé ruce mě držely kolem pasu a hlavu měl položenou na mém rameni. Jiné dívce by to možná vadilo, ale já byla spokojená. Nevím proč, ale cítila jsem se s ním v bezpečí a milovaná.

„Jacobe, proč se třeseš?“ zeptala jsem se po chvíli, když jsem ucítila vibrace jeho těla. Otočila jsem hlavu na stranu a viděla, jak ode mě couvá. Třásl se a tiše vrčel směrem k lesu. Zmateně jsem se podívala ke stromům a zahlédla postavu zahalenou v černé kápi, jak nás pozoruje. Vyděšeně jsem se podívala na Jacoba, ale místo něj jsem uviděla hnědého vlka. Stoupl si přede mne a chtěl mě chránit. Upír v černé kápi se usmál a uvedl ke mně ruku.

„Renesmé,“ řekl a usmál se.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Carlie? Ne, jmenuji se Renesmé - 2. kapitola:

 1 2   Další »
17. Kačka
02.05.2012 [16:31]

Že by Edward?? že by je přepadli Volturiovi, jak jsem si myslela Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.12.2011 [15:45]

TerezaRosalieCullen Emoticon Emoticon

17.12.2011 [22:05]

dcvstwilightHm, komentář přede mnou řekl přesně to, co jsem chtěla já Emoticon

14.12.2011 [16:51]

zuzinecckaaKapitola byla fajn. Jacob je opravdu šikulka, takhle se překecnout před Ness :P, pardon, Carlie :D.
No, řekla bych, že ten na konci bude Edward, kdo jiný by to mohl být. Spíš by mě zajímalo, proč má černou kápi... To bude asi s Volturiovými...
No, prozatím si nechám své úvahy pro sebe. Jen ještě přemýšlím, že si je odchytili s Bellou, když byli sami... Dobrovolně by přece k nim nešli.
No jo, těším se na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Verča
13.12.2011 [18:27]

Vsázím na to, že je ot Edward a přidal se k Volturiovým Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. čiči
13.12.2011 [16:45]

zajímavé, krása Emoticon

13.12.2011 [16:39]

MartinaBlackWow! Emoticon Hezký! Emoticon Emoticon Těším se na další Emoticon

10. kio
13.12.2011 [16:00]

Emoticon Emoticon Emoticon

9. RenyNew
13.12.2011 [15:30]

Sázím na Volturiovy... ta kápě by tomu odpovídala, navíc tu už někdo u předešlé kapitoly říkal, že by mohli být i za zmizením Belly a Edwrada s čímž souhlasím.
Jinak, kapitola skvělá, teším se na další :).

13.12.2011 [9:16]

SummerLiliTak toto začína mať veľmi zaujímavé pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon .
Inak, Rose mi nie je veľmi sympatická, ale čo už Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!