Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Call with me - 5. kapitola

immortals-1


Call with me - 5. kapitolaEmbry mě stále nepřestával děsit. Vůbec netuším, o co mu jde - raději to ani vědět nechci.

Rodokmen!

„Začíná se mi zdát, že tě poslední dobou nějak zanedbávám,“ namítl Ben, když naproti mně seděl na židli u něho v pokoji. Na tváři měl neutrální výraz.

„Upřímně, nezdá se ti to,“ přitakala jsem mu a natáhla se na posteli. Svým pohybem jsem shodila několik polštářů, které mi stály v cestě.

„Jenomže Embry je teď tak nesnesitelný, že ho vždycky musím vytáhnout někam ven!“ stěžoval si. „Takže...“ pokračoval a odhrnul si havraní vlasy z očí, „bych ti to měl nějak vynahradit.“ Přikývla jsem a čekala, jak bude pokračovat. „Co třeba dnes večer? Filmy, popcorn, pokec...“ navrhl.

„A co Embry?“ zeptala jsem se a opřela se o lokty, abych mu viděla do očí.

„Neměl by tu být. Jede někam... bůhví kam,“ odpověděl mi.

„Dobře, jestli s tím Seth bude souhlasit,“ přitakala jsem mu a vytáhla z kapsy telefon. Přemýšlela jsem, jestli mu mám napsat zprávu a oznámit mu to, nebo mu raději zavolat a zeptat se ho. Popravdě, spíš jsem přemýšlala o tom, jestli přijde i Dean a Aiden.

„Od kdy se někoho ptáš na to, co můžeš dělat?“ divil se.

„Od té doby, co jsem přišla domů ve dvě v noci a pak druhý den nebyla doma, když se vrátili z nákupu - a nedala jim vědět, že někam jdu,“ odpověděla jsem mu s úšklebkem. Pobaveně se usmál. Zvedla jsem se a šla do kuchyně - je to hloupý zlozvyk, ale mám raději, když mě při telefonování nikdo neslyší. Vyťukala jsem Sethovo číslo a čekala na odpověď.

„Kes?“ zeptal se Seth do telefonu.

„Ano, jsem to já. Jenom ti chci říct, že dnes přespím u Bena, jestli to nevadí,“ řekla jsem mu na rovinu. Dobře, uznávám, že to zrovna nebyla žádost, ale přeci jen si bude moct myslet, že si nebudu dělat, co chci.

„Dobře,“ odpověděl a zavěsil. To bylo rychlé, pomyslela jsem si. A jednoduché.

Takže ty tu dnes zase přespíš?zeptal se Embry za mými zády a já leknutím nadskočila. Otočila jsem se jeho směrem a když jsem zjistila, jak blízko u mě stojí, ucouvla jsem o dva kroky dozadu. On můj pohyb zaregistroval a vzdálenost změnil na tu původní. Upřeně mi zíral do očí, ve kterých se mísilo pobavení a ještě něco, co jsem nedokázala určit. Chtěla jsem ustoupit ještě o několik kroků dál, ale narazila jsem do linky. Začínal se mě zmocňovat pocit paniky.

„Můžeš... mě nechat projít?“ vydechla jsem namáhavě. Tajemně se pousmál a rukama se opřel o linku tak, že jsem nemohla projít. Zrychlil se mi tep, ztěžka jsem dýchala a křečovitě svírala okraj kuchyňské linky, až mě začal řezat do prstů. Ale jediné na co jsem pořádně dokázala myslet, byl Dean. Když se ke mně pomalu začal naklánět, rozletěly se vchodové dveře.

„Hej, Embry,“ křikl Jared do domu a rozhlížel se kolem sebe. Když se podíval na mě a na Embryho, ztuhl. Rychle jsem sklopila pohled k zemi a cítila, jak se mi na tvářích hromadí krev. Embry odstoupil a já proklouzla vedle něho do chodby a na Jareda se skoro ani nepodívala. Opřela jsem se o stěnu - tak, abych nebyla vidět - a snažila se uklidnit. Když se mi zklidnil tep, slyšela jsem hlasy z kuchyně.

„Nech ji na pokoji, Embry!“ zavrčel na něj Jared a pravděpodobně praštil do stolu.

„Je to moje věc!“ odpověděl mu Embry stejným tónem.

„Neni to jenom tvoje věc! Je to její věc, věc Sama, Emily. Do háje, vždyť tu jde i o Bena!“

„Zapomněl si na Deana,“ odpověděl mu ledabyle Embry. Při tom jméně jsem zkameněla. Zhluboka jsem se nadechla a tiše odešla do Benova pokoje. Ještě, než jsem prošla dveřmi, jsem si na tváři vytvořila falešný úsměv.

„Máš nějaký tip na film?“ zeptal se Ben rovnou. Zavtěla jsem hlavou a odpověděla mu: „Vůbec.“

* * *

„Víš co, já ji prostě nechápu. On ji honí vrah po baráku a ona se zavře do skříně,“ brblal Ben, když jsem se koukali na thriller, který on sám vybral. „Ještě ke všemu, před chvílí proběhla kuchyní, kde si klidně mohla vzít nějakej nůž a zabít ho,“ pokračoval rozčíleně.

„Až mě někdo bude chtít zabít, vezmu si k srdci tvoje rady,“ odpověděla jsem mu a nabrala si hrstku popcornu.

„Ale vždyť...“ namítal, ale přerušil ho zvonek.

„Jdu tam,“ řekla jsem pohotově se zvedla se ze sedačky. Než jsem došla ke dveřím, zvonek se ozval ještě třikrát. Měla jsem připravenou hezkou poznámku pro toho, kdo stál za dveřmi, ale když jsem tam uviděla Deana, odehnalo mi to všechna slove ze rtů. Neviděla jsem ho celý den, ale nevypadal překvapeně, že mě tu vidí.

„Čauky,“ pozdravil mě. „Je tu Embry?“ Skoro zavrčel jeho jméno.

„Není tu,“ odpověděla jsem mu. Jen přikývl a nabral vzduch do plic, aby mohl něco říct. Ben ho ale přerušil.

„Deane?“ zeptal se Ben, který se najednou objevil vedle mě. „Zrovna mě napadlo, jestli byste se s Aidenem nechtěli připojit,” řekl.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Call with me - 5. kapitola:

 1
2. Ceola
05.04.2012 [20:15]

Krása...jsem zvědavá jak to všechno dopadne! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Miluju tvojí tvorbu a ještě víc tvoje povídky...mňam.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.07.2011 [20:56]

Pegas99Super, super, super, super, super!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!