Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Být v její kůži 2

Twilight zabíjí


Být v její kůži 2Druhá povídka z cyklu "Být v její kůži" navazuje na scénu z Eclipse, kdy Jacob sype z rukávu jeho všetečné otázky.

„Nechci být drzý nebo tak – jen jsem upřímně zvědavý,“ ujišťoval mě Jacob.
„Fajn. Tak do toho.“
Na půl vteřinky se odmlčel. „Jaké to je – mít za kluka upíra?“
Zvedla jsem oči k nebi. „Je to to nejlepší.“
„Myslím to vážně. Ta představa tě netrápí – nikdy tě to neděsí?“
„Nikdy.“
Mlčky sáhl pro misku, co jsem měla v rukou. Podívala jsem se mu do tváře – mračil se a špulil spodní ret.
„Ještě něco?“ zeptala jsem se.
Znovu nakrčil nos. „No… říkal jsem si… jestli… víš, jestli ho líbáš?“
Zasmála jsem se. „Ano.“
Otřásl se. „Br.“
„Proti gustu,“ zamumlala jsem.
„Nebojíš se těch upířích zubů?“
Pleskla jsem ho po ruce a postříkala vodou z nádobí.

„Sklapni! Víš, že ty tesáky nemá. Nebo co ještě ukrýváš pod tričkem ty, Jacobe? Osm cecíků? Nebo radši bradavek? To psi podle legend taky mívají,“ prskla jsem ironicky a osprchovala ho v pořádné dávce jedu. Ne, my se s Edwardem nikdy nelíbáme. Vlastně se jen vodíme za ruku. Ale jedině se sterilními a kvalitními rukavicemi! Vůbec jsem si nevšímala jeho překvapeného a uraženého ksichtu. Začal první, ale kdo se směje naposled, ten se směje nejlépe. Vykosťovací nůž v mém rozčílení dostával speciální péči.

„To bylo trochu přes čáru, nemyslíš?“ optal se tiše. Zaskřípala jsem zuby. Ne, to si teda fakt nemyslím. Má divná měřítka. Chvíli bylo ticho a já se oklepávala stejně jako on. No, on byl zase na koni dřív. „Můžu se ještě na něco zeptat?“

„Musíš dostat moje svolení?“

„Říkala si… pár týdnů,“ dostal ze sebe ztěžka. „Kdy přesně?“ Polkla jsem. Až mu tohle řeknu, měla bych se klidit do uctivé vzdálenosti, aby mi z ksichtu nezbyl odstrašující příklad toho, proč v ZOO nekrmit zvířátka.

„Po maturitě.“ A pryč! Ustoupila jsem.

Překvapivě ale zařval bolestí on a ne já.

Nadskočila jsem, protože zaječel jako na lesy, což působilo v téhle napjaté situaci jako výbuch granátu.

Na podlahu začala ve velkém kapat krev z jeho pravé ruky, ve které svíral ten mnou ručně vydrhnutý, vykosťovací nůž. Čistota se stala minulostí. Zakrvácel, co mohl, a mně se převracel můj křehký žaludek.

„Zatraceně! Au!“ bědoval.

„Asi hodím šavli,“ hlesla jsem. Šly na mě mrákoty. „To smrdí,“ ohodnotila jsem ten odporný, kovový zápach.

„Tvrdí ochránce upírů o krvi.“

„Kecy v kleci! Bože, obmotej si to něčím, ať se na to nemusím dívat!“ štěkla jsem hned potom, co rozbalil pěst, nůž vypadnul, a on mi ukázal Grand Canon v dlani. Hodila jsem po něm ještě utěrku, kterou jsem měla ve své vlastní, krásné, bílé a hlavně zdravé ruce. Ale bylo pozdě. Oči se mi klížily. „Odvezu tě na veterinu,“ zamumlala jsem a chytila se linky za sebou.

„Řekla jsi, že mě odvezeš na veterinu?“ zopakoval nevrle.

„Teda, do nemocnice. Nemocnice pro lidi… Ježiši,“ vzdychla jsem. Bylo by fajn, kdyby se místnost přestala točit. To je vždycky lepší.

„Bells, podívej. Je to dobré. Nezapomínej, že jsem vlkodlak.“ Najednou se mu to hodí, ale veterina není dost dobrá.

Strkal mi pod nos dlaň s dlouhou, růžovou jizvou. Krev si už omyl, a to v mém dřezu. Mám vlkodlačí krev v odpadu. Vesele si tam proudí… Doufám, že ty trubky nezmutují.

„Ještěže jsem neomdlela. Musím tu teď uklidit,“ vzpomněla jsem si a panikařila. Nesmím mučit Edwarda jednou jedinou kapkou krve. Stačí, že ho trýzní moje tepny.

Rychle se vzpamatovat a do akce!

„Co provádíš?“ zajímalo Jacoba, když viděl, jak plaším a hledám ty nejúčinnější, desinfekční prostředky.

„Hledám, čím to tu polít.“

„A zapálit to nechceš?“

„Bylo by to fajn, ale překvapivě nemáme s Charliem v záloze další dům. Hoď tu utěrku do prádla. Anebo ji radši vyhoď.“ Ještě zmutuje utěrka. V noci na mě vybafne chlupatá dečka s ocasem.

Mlčky poslechnul a splnil příkaz. Potom vynesl ještě celý koš do popelnice, zatímco já setřela podlahu a dřez.

„Trochu kvůli tomu blázníš,“ všimnul si Jacob.

„No, pokud si jen matně vzpomínáš, můj přítel je na krev trochu citlivější.“ Hlavně, že pořád nadává a vymýšlí duchapřítomně přezdívky, ale o funkci nic neví.

„Aha,“ odvětil znechuceně. „Bello, můžu se ještě naposled na něco zeptat?“

„Jsem jedno ucho.“

„Jaké je to mít za nejlepšího kamaráda vlkodlaka?“

Uklidila jsem poslední prostředek do poličky a otočila se na něj. „No, když nemáš ty rasistické poznámky ohledně upírů, nevymýšlíš, jak mi je znechutit a nekrvácíš v mojí kuchyni, tak je to nejlepší na světě.“ Usmála jsem se doširoka. On taky a chtěl mě popadnout do náruče. Zastavila jsem ho rukou.

„Jacobe, přátelské objímaní si necháme na jindy. Edward má citlivější nosní dutinu…“

„Já taky.“

„Ale ne jako on.“

„To možná ne, ale upíři šíleně smrdí. Přeslazeně a ledově. Štípe mě to v nose.“

„Takže upíři nádherně voní, ale tvůj čich je tak dobrý, že to absorbuješ víc, než se má a stává se to nepříjemné,“ vyložila jsem mu.

„Hm. Možná,“ nehodlal to připustit. Svou logikou jsem ho asi naštvala, protože se náhle měl k rychle odchodu. „Slyším ho venku. Půjdu,“ oznámil. Poplácala jsem ho po černovlasé, lesklé hlavě.

„Měj se krásně, Jacobe. Zeptám se, jestli budu moct na tu vaši párty na pláži.“

„Zeptáš? Ty se teď musíš domáhat svolení? On je tvůj dozorce? Nedávno jsem viděl v televizi případ, kde přítel svoji milou vykořisťoval a…“

„Sbohem, Jacobe.“ Zabouchla jsem za ním dveře. Nedávno jsem viděla v televizi případ, kde kamarád vyčítal kamarádce každý její čin. Měl dneska rýpavou, ale doufám, že jsme si to ujasnili.

No… Spíš ne.

Za pár vteřin vstoupil Edward, on – mého srdce šampión, zmáčený deštěm. Akorát se tvářil dost ustaraně.

„Pohádali jste se?“ chtěl vědět. Ale na odpověď jsem mu kašlala a vrhla se do jeho náruče, jako bych ho neviděla věky.

„Snažíš se odvést moji pozornost? Ne že by to nefungovalo,“ zasmál se.

„Ne, nepohádali jsme se. Moc. Jak si na to přišel?“

„Jenom jsem si říkal, proč jsi ho bodla. Ne že bych proti tomu něco namítal.“ Bradou pokynul k noži na lince.

„Jé! Já myslela, že jsem uklidila všechno,“ povzdychla jsem si a rychle letěla k noži, abych ho odstranila. Edward měl evidentně radost. Možná bych mu ji neměla kazit.

„Takže?“ chtěl vědět, když jsem myla nůž. Teď se říznu já a bude to v hajzlu. Znám se!

„No jo. Bodla jsem ho. Ale samozřejmě jsem věděla, že mu to hned zaroste,“ dodala jsem vážně.

„Ani po čas našeho vztahu se nic nezměnilo. Stále jsi katastrofální lhářka.“ Tak se nebude veselit. „Ty jsi nevěděla, že má urychlený proces regenerace.“ Ahá! Lež se lží se vydělila dvěma a zbyla jen jedna.

„Přiznávám. Ale řekl něco dost nelichotivého o tobě a víš, že když jde o tebe, tak…“

„Ty jsi ho bodla kvůli mně?“ zeptal se překvapeně. V očích měl jiskřičky. Normální chlap – panebože, mám za frajerku psychopata! Kdy pobodá mně? Až budu spát, nebo se sprchovat?

Edward Cullen – když jde o mě, moje přítelkyně se nezná a šermuje s noži před vlkodlaky. Hřeje mě to každý den mé existence.

„Jo. To je totiž tvůj neplánovaný a předčasný dárek k narozeninám. Alice to nemohla vidět, takže tě to překvapilo a ještě z toho máš takovou radost. Dokonale to vyváží moji provinilost.“


Příště bude scéna z BD, na které se vás dost shodlo. :) Díky za komenty.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Být v její kůži 2:

 1 2 3   Další »
07.09.2013 [14:20]

forewertwilight Emoticon

26. Johnna
12.07.2013 [22:53]

JohnnaPrvní díl byl o proti tomuhle jen předehra! Emoticon Ale tenhle druhej je už sex! Emoticon ( Trochu úchylný přirovnání, ale teď večer mě napadá spousta věcí no! Emoticon Emoticon ) Jinak nejlepší byla psí dečka! Kdyby mi něco takovýho běhalo doma, asi bych nebyla v úplné pohodě! Emoticon Líbily se mi poznámky Belly, Jacoba nemám moc ráda ale já nejsem ani jeden tým. Rozhodně to byla sranda a bylo to zajímavé! Těším se na další! Emoticon

12.07.2013 [19:20]

VeubellaFantastické! Především zmutovaná dečka a potrubí. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. Wander
10.07.2013 [14:27]

WanderNo ja neviem Squirl45. Emoticon Podľa mňa sa najlepší kamaráti správajú presne takto. Buď sa na nešťastí toho druhého smejú alebo mu nadávajú a až potom ich keď tak ratujú a Bella predsa po ňom potom hodila handru, aby si to omotal. Emoticon A chcela ho zobrať do nemocnice, keď vylúčila veterinu. Emoticon A okrem iného, je jej zle z krvi, tak čo iného čakať. Emoticon Podľa mňa sa najlepší kamaráti správajú práve takto... No a celkovo ku poviedke... Merci, ty vieš, že mne to šialene dlho trvá, než ti napíšem nejaký komentár a úprimne, hanbím sa za to. Milujem tvoje povidky, stále dookola ich čítam a nie som schopná k nim nič napísať. Táto časť sa mi tiež páčila. Keď som videla, akú scénu ideš písať zo svojho pohľadu, trochu som sa o Jacoba bála, kedže viem, ako ho neznášaš, ale myslím, že to prebehlo celkom dobre. Emoticon Jeden aj druhý boli smiešni, Jacob tými reakciami na Belline poznámky a Bella tými rečami o chlaptých dečkách a veterine. Emoticon Nasmiala som sa teda poriadne. Emoticon A strašne sa mi páčilo, ako si mu v úplnej podstate povedala, že mať za najlepšieho priateľa vlkodlaka je to najlepšie (keď nie sú rasistické poznámky a podobne). To ma dojalo. Emoticon A to, že pred Edwardom machrovala že to ona ho bodla tiež. Emoticon Zbožňujem túto Bellu. Emoticon Emoticon Tak sa teda teším na ďalšiu časť a budem sa snažiť konečne začať komentovať každý jeden tvoj geniálny výtvor, predsa len si moja najobľúbenejšia autorka a pochvalu si zaslúžiš! Nemôžem sa dočkať čo bude nabudúce. Emoticon

10.07.2013 [14:18]

domcamerciAntje: Neřeš, nepřepínej. Řezná a bodná rána - to se učíme jen na zdrávce. Ten rozdíl, víš.Emoticon

10.07.2013 [14:13]

Squirl45No jo, já čtu tak každej třetí řádek ;). To ovšem nic nemění na tom, že se nezachovala zrovna přátelsky. Kdybys ty měla před sebou pobodaného člověka, budeš se mu snažit pomoct, nebo začneš vykládat o tom, jak je ti z něj špatně a jak ti zakrvácel kuchyň?

10.07.2013 [13:54]

AntjeCullenzmutovaná dečka.. kam ty na to chodíš.. :D tohle bylo ještě o dost lepší než první díl.. :D :D na BD se těšim.. :))

Squirl45: neskřípej zubama a radši si to znova přečti.. Mohlo by tě trknout, že s tim bodnutim lže, což je ostatně ve scéně níž zmíněno.. Emoticon

10.07.2013 [13:28]

Squirl45Já jenom skřípu zuby. Tak ona ho pobodá (což v té samotné scéně mimochodem není nikde zmíněno), ale pak se stará hlavně o svůj žaludek, ne o to, že ho to třeba bolí nebo že mu ublížila. Pomiňme vlkodlačí schopnost regenerace, takovéhle chování prostě není správné, už vůbec ne, pokud ho nazývá svým přítelem.

19. Emi28
07.07.2013 [13:42]

Emi28ja nemôžem.. Emoticon Emoticon Emoticon úplne super.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. Mea
07.07.2013 [10:49]

MeaTak to bylo DOKONALE PERFEKTNÍ!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Hlavně ta zmutovaná dečka! Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!