Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bruslařské sólo (8)

Tapeta na stěně


Bruslařské sólo (8)V minulé kapitole byla maličká oslava, kterou někdo mírně narušil. V této kapitole se jedná o poslední úpravy, přípravy... Příjemné počtení přeje vaše zuzu.

8. kapitola - Poslední úpravy

Po několik dalších týdnů se vše stalo takovou rutinou. Jejich vztah se ještě prohloubil, o to krásněji se jim vytvářely další a další kombinace, že vlastně ty dvě původní sestavy, které jim Emmett navrhl, přetvořili v úplně jiné.

Chroupání ledu ji prohánělo i ve spánku. Zdálo se jí jen o sestavách, jestli to byly nějaké vize, nedokázala určit, protože celé dny neslyšela nic jiného. A po celé noci se jí snad její podvědomí tímto způsobem chtělo vysmívat.

Probudila se do dalšího dne. Na svých tvářích ucítila letmé dotyky. Její rty se automaticky roztáhly do úsměvu. Protáhla se a pak konečně otevřela oči, přičemž zblízka hleděla do těch jeho modrých tůní.

„Dobré ráno,“ pozdravil ji tiše Jasper a vtiskl jí rychlý polibek do koutku rtů. Rukou zajel na její záda a převalil si ji na sebe.

„To je nebezpečná poloha,“ zamumlala, když mu obkročmo seděla na klíně. Rukama hladila jeho pevnou hruď, užívajíc si ten pocit, a nemohla se vynadívat na jeho tělo.

„Myslíš, že by Emmettovi vadilo, kdybychom se jednou trochu… zdrželi?“ vydechl, když mu šmátravými prsty přejela po podbřišku. Chtěla na moment nahlédnout do budoucnosti, ale Jasper si ji v rychlosti stáhl na sebe a jeho rty už vyhledaly ty její.

Vášnivý polibek se v rychlosti změnil v toužebný, hladový. Kusy oblečení létaly pokojem, vzdychy se odrážely od stěn. A jejich těla, několik týdnů bez takového příjemného, blízkého kontaktu, konečně poprvé splynula v jedno…

*   *   *

„Kde jste?“ plísnil je Emmett, když se konečně asi kolem jedenácté rozesmátí vloudili do haly. Alice se zachichotala jeho výrazu a letmo líbla Jaspera na tvář.

„Prostě jsme si dnes trochu přispali. Jednou nás to snad nezabije,“ odvětil klidným hlasem Jasper, což Alici rozesmálo ještě víc.

„Snad se na nás nebudeš čertit, Emme,“ pronesla pobaveně Alice, a když kolem něj procházela, cvrnkla ho do nosu.

„No… Nebudu. Ale štve mě, že telefony nezvedáte…“

„Mohl ses stavit. Vždyť je to kousek,“ přerušil ho huhlavě Jasper, jak si upevňoval brusle na nohou. Emmett se na něj zaškaredil a pravil: „Vás dva bylo skoro slyšet až sem. Stačilo zajet za první blok a bylo mi jasné, že opravdu moc brzy nepřijdete.“

Teď bylo na těch dvou, aby jim mírným studem zrudly tváře. Ale Jasper si pomyslel, že když to takových desítek let jen poslouchal a sám si konečně užíval sám, tak ať i Emmett pochopí, že si také on našel přítelkyni na provádění i takových věcí.

„Fajn, do práce,“ pronesl nakonec Emmett pobaveně, když viděl jejich výrazy. Počkal, až se připraví, a pak jim pustil hudbu.

*   *   *

Blížilo se to opravdu rychlostí blesku. Jejich sestava a variace se už ustálily na pevném základu, už nic nepřetvářeli, nedomýšleli další vylepšení. Ne že by to nešlo, ale improvizace mohla přijít i během těch dvou nejdůležitějších jízd, což si nemohli dovolit.

Proto teď na tréninky chodili hlavně proto, aby si upevnili své sestavy. I když čím více se věnovali jen předurčenému, tím méně dokonalé se jim to zdálo, přestože jim Emmett v zásadě tvrdil pravý opak.

Říkal jim, že to bude terno. A i Alice, která se nerada dívala do budoucnosti, aby byla aspoň výjimečně překvapená, s ním souhlasila. Přesto to byla zajetá rutina a už je oba přestávala bavit.

*   *   *

Zkouška kostýmů… Byla pro oba vyčerpávající. Poslední úpravy se prováděly přímo na jejich postavách. Ale nakonec oba museli uznat, že jim padnou dokonale – fialová kontrastovala s jejich bledou kůží. A tmavě modrá podtrhovala krásu obou.

„Už to tu bude… Za pár dní to budeme mít za sebou,“ mumlala tiše Alice, když se konečně mohli převléknout do svých věcí.

„Jo… A jen doufám, že to bude stát za to. Ani mi nejde o ty medaile jako o to, abychom si obě jízdy užili,“ odvětil Jasper a sevřel jí v náruči.


Jak jsem slíbila, po dokončení NFS přicházím s další kapitolou této povídky. Vím, že je kraťoučká, snad vám to vynahradím dalšími. Děkuji za komentáře u předchozích dílů, jako děkuji za komentáře k tomuto. Vaše zuzinecckaa


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bruslařské sólo (8):

 1
6. Jana S
28.12.2014 [11:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.01.2013 [22:35]

AliDias Emoticon Emoticon Emoticon Hmm.. Jak by tohle mohlo dopadnout? Emoticon Emoticon Je to úžasná povídka Emoticon Emoticon

4. Leník
06.01.2013 [22:21]

jsem moc zvědavá na pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Jana
06.01.2013 [16:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. BabčaS
06.01.2013 [15:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.01.2013 [15:00]

GabrielaCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!