Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bručoun - 5

Sněhurka-a-myslivec3


Bručoun - 5Ja viem, že to prestrašne dlho trvalo, ale ak niekto ešte čaká na pokračovanie, tak som ho sem dala. Pre spomenutie, pridávam zhrnutie http://www.stmivani.eu/37-shrnuti-povidek/povidky-od-rose-dublest/

5

Keď som po nejakej dobe otvorila oči, uvidela som iba tmu, ale už nie takú ako predtým, teraz bolo šero. Bola to izba, celkom pekná a taktiež posteľ podo  mnou nebola k zahodeniu, ale na moju posteľ teda nemala. A teraz som už ničomu nechápala.

Prešla som po izbe, dole sa niekto pekne nahlas hádal, počula som ich. Pomaly som podišla k oknu a potichu ho otvorila. Keď už som bola jednou nohou vonku, do izby sa vrútil Maddox. Zakopla som a vypadla z okna. Ale nie na zem, ale do studenej náruče Maddoxa, ako to len urobil? Čo je superman? V duchu som kričala „ Pusti ma!“ a navonok som rozhadzovala rukami a nohami vo vzduchu ako to len šlo, čo teda nešlo... Bola som ako malé nespokojné dieťa.

Maddox stále vyzeral tak nejako smutne a potom ma konečne položil na zem. To už sme stáli vonku pred ich domom. Postavila som sa na nohy. Siahla som do vrecka... a sakra môj pejdžer! A teraz sa ho mám ako niečo opýtať?

„Nevie, kde má svoj pejdžer“

Ozvalo sa za mnou. Stála tam pekná malá blondska a okolo tela mala obmotané ruky Luka, toho veselého chalana zo včerajška. Pozerala som na ňu... ako je možné, že to vie?!

„To si nemusela Mabel, teraz je už úplne v šoku...“

Aspoň v niečom mal pravdu. Toto už skoro vrčal. A potom na sekundu odskočil a tým ma úplne šokoval a v sekunde bol naspäť aj s papierom a ceruzkou. Podal mi ich...

„Čo sa tu deje?“

Napísala som naštvane, oni tu na mňa hrajú divadielko aby som sa začala báť? Či čo? Maddox sa zase na mňa smutne pozrel a potom spustila tá blondýna.

„Čo si myslíš, že sme?“

To je čo za sprostú otázku?

„Ja som sa pýtala prvá“

Stála som si na svojom a zúrivo písala ďalej.

„Pusťte ma domov!“

Blondýna sa tvárila akože si to ani neprečítala a pokračovala si vo svojom.

„Ak nechceš zomrieť, tak mi odpovedz!“

Maddox sa na ňu vražedne pozrel a postavil sa predo mňa a zlostne vrčal na tú „ Mabel“. Blondýna sa zasmiala.

„Si robím srandu braško, sa neboj“

A mrkla na neho. Tak teraz už som z toho všetkého bola totálny magor...

„ČO SA TU DEJE?!?!?!?!“

Už poriadne zúrivo som písala na papier. Konečne sa toho všetkého zhostil Maddox. Podišiel ku mne a chytil ma za ruky. Hovoril dosť strápene.

„No, vieš Evelin, stalo sa niečo, čo sa nemalo stať“

A to čo akože znamená Einstain? Si myslí, že som si toho nevšimla? Sakra, nech už to povie, inak ma tu vystojím jamu.

„No ... teda...“

Koktal ako malé detsko a do toho všetkého sa pridala Mabel.

„Sme upíry!“

Zavýskala šťastne Mabel. To sa jej akože ľúbi, že je upír? Počkať, upír? Upír! Upír? Upír... Takže je tu niekde po ruke cesnak alebo drevený hrot, alebo svätená voda s krížikom???? Prosím zachráňte ma niekto! Teraz by sem mala prísť Buffy a zachrániť ma, ale nič také sa nedeje....

V okamihu ležala Mabel na zemi a váľala sa smiechom, čo jej asi prišlo tam moc smiešne, že by si uvedomila, že je úplná krava? Mabel sa na mňa pozrela so zlobou a potom to povedala.

„Ona si prosí o pomoc u Buffy!“

A začala sa smiať ešte viac, Luke sa pridal a Maddox sa iba pousmial a potom sa na mňa vážne zadíval, ako keby mi má niečo dôjsť, ale čo? Pre Boha! Veď ja som to o tej Buffy ani o pejdžere nepovedala nahlas, ale potom by teda musela vedieť čítať myšlienky, blbosť Evelin, si sprostá? Radšej vymysli ako ujsť. Začala som zo sebou hádzať a Maddox ma nechcel pustiť, som zvedavá či prežijem, ale viem že sa musím dostať ešte domov a rozlúčiť sa s Tayom....



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bručoun - 5:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!