Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bručoun 4 časť

O-ou Blade


Bručoun 4 časťTakže ďalšia časť, hádam sa vám bude páčiť:) Rose:)

4

Na druhý deň to bolo ešte horšie, tí čo ma poznali si ma dohadzovali a tí čo nie, si pošuškávali fantazijné príhody, prečo som asi nemá. Keby nemám Taya, tak by som ich už všetkých roztrhala na malé kúsky a tie potom pozorne spálila aby z nich neostal ani jediný chlp! Sú tak debilní...

Doma bolo prázdno, no áno, veď Tay išiel na ten nový prípad, hovoril mi že sa možno zdrží, ale keď bude môcť, tak mi dá vedieť.

Najedla som sa a išla sa prejsť, dnes je celkom pekne, a tak som si to namierila hlbšie do lesa až som sa dostala do mesta a to fakt neviem ako sa mi to podarilo. Bola som v jednej tmavej uličke, veď tá cesta cez les aj niečo trvala a tak sa zotmelo.

Na konci uličky boli dve mestské štetky, rozprávali sa o móde a o chalanoch, no áno tieto hlúpe reči, ako keby ich nemám dosť na škole. Štetky zašli za roh a ja som bola rada že ich už nepočujem. A potom bol iba krik, mocný krik, ako keď vás sťahujú z kože.

Pribehla som ku kraju ulice a schovala sa zaň. Boli tam tie dve baby, ale jedna už ležala na zemi mŕtva a na krku mala dve rany, ešte trochu krvácajúce, bola biela, ako keby niekto z nej vycucal všetkú krv, a nakoniec to aj tak bolo. Pozrela som sa na tú druhú babu, nejaký chlap ju vycucával priamo z boku, PREBOHA! On ju vycucáva, on je upír? Ale prosím ťa Eve, nebuď paranoidná, je to iba nejaká sekta, ktorá si hrá na upírikov.

„ A pozrime sa koho to tu máme, ďalšieho králika?“

Ozvalo sa za mnou, nepríjemným sladkým hlasom. Otočila som sa a uvidela tú obludu, bol mohutný, blondýn, debilný úsmev, a tie špičky ostré ako britvy. Tak teraz som za dlhú dobu začínala mať strach.

Tak ale aspoň to už budem mať za sebou, Pre Boha nie! A čo Tay? Veď je tu len pre mňa! Ja mu toto nemôžem urobiť! A ani nechcem...

Chcela som utiecť, lenže ten...anarchistický maniak, ma vzal za ruke a treskol ma o stenu, v hlave mi zadunelo, moc to bolelo, chlap sa iba slizko usmial a začal sa ku mne predkláňať.

Trepala som sebou ako zmyslou zbavená. Ucítila som jeho pery na mojom krku a v ten okamžik bol preč, zosunula som sa na zem a začala konečne dýchať a potom znovu sa pozrela od zeme.

Predo mnou, v tom šere, stál ten maniak a bol tam taktiež....MADDOX!!!?!?!?! Čo tu ten akože robí? Žeby sa hral na supermana? Maddox sa zahnal a upír vyletel cez celú uličku. Pozrela som sa na Maddoxa akože „to čo malo byť?“. Vyzeral vydesene a taktiež moc smutne.

A potom som uvidela ďalšieho toho akože „upíra“ čo zabil tie dve dievčatá, a práve on sa hnal priamo na mňa. Bol ešte celý od krvi tých dievčat. Postavila som sa a pokúšala sa dať nejak tak, aby som ho mohla buchnúť, bol odo mňa už len kúsok, keď v tom zrazu do niečoho ako stena narazil, ale nič také tam nebolo. Keď do toho narazil, v momente sa s neho stal prach.

Pomaly som kráčala ku tej stene, dotkla som sa jej, bola tam, teraz som už vôbec nič nechápala. Pozrela som sa na Maddoxa, vyzeral dosť sústredene, keď práve trhal „ upíra“ na tisíc kúskov. Potom ich dal na kopu, a to som nestíhala zachytiť kedy odbiehaval, bol neuveriteľne rýchly.

Hodil posledný kúsok a potom totovšetko podpáli. Nechápala som, zase a stále. Maddox sa na mňa otočil. Opierala som sa o tú nepriehľadnú stenu, chcela som pochopiť čo sa tu práve dialo. A potom bola stena preč a ja som si to razila k bozkávaniu mokrej zeme.

Dve pevné ľadové ruky ma ale zachytili niekoľko centimetrov pred návštevou mojej mokrej kamarátky. Pozrela som sa mu do očí, bol stále taký smutný, niekto mu umrel, alebo čo?

„ V poriadku?“

Opýtal sa ma keď už som stála na vlastných. Pomaly som prikývla, obišla som ho a chcela sa vydať domov, jednoducho som bola totálne mimo. Pred očami som videla už iba tmu a chcela som sa znovu pobozkať s mokrou kamarátkou zemou, ale potom som cítila, ako ma znovu tie chladné ruky zachytila a potom už iba tma...

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bručoun 4 časť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!