Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bratříčku, kde jsi? Epilog


Už ani nevím, kolikrát jsem napsala, že je to poslední díl ... No takže tady je Epilog, aby jste věděli, na co se tak asi máte těšit.

Epilog

 

Na stěně tikaly hodiny. V celém domě bylo takové ticho, že tikot byl slyšet i v nejzašším koutě domu. Zlaté oči plné bolesti každou chvilku střelily k hodinám.

,,Něco je špatně.´´ zašeptal blonďatý doktor a chytil hnědovlasou dívku za zápěstí. Dívka sebou cukala, jako by opakovaně dostávala elektrický šok. Její víčka se podivně chvěla, nejspíš se ji něco zdálo

,,Co se s ní teď děje?´´ zeptal se chlapec s bronzovými vlasy otce, aniž by odtrh oči od dívky ležící před nimi na koženém lůžku. ,,Nevím jistě.´´ odpověděl mu zdráhavě otec.

Bella ležela zvláštně skroucená, každou chvilku sebou prudce trhla. Podivné skučení vycházelo z jejích úst, tak jako mělké nepravidelné dýchání.

Doktor si poslechl její srdce a zamračil se. Ve dveřích se objevili ostatní z rodiny, ve tvářích beznaděj a obavy. Obavy o život nového člena jejich rodiny, kterého nechtěli stratit.

,,Carlisle?´´ oslovila Esme svého muže a jemně se dotkla jeho ruky, aby na sebe upozornila. Upíří rychlostí se podíval po všech v místnosti a nakonec upřel oči na bratra dívky. ,,Myslím,´´ zničeně vydechl a znovu se nadechl, aby mohl pokračovat. Dělalo mu problém to vyslovit nahlas, protože byla vysoká pravděpodobnost pravdy.

Emmett netrpělivě zaskučel. ,,Je to divné, ale její srdce stále bije. Myslím, že jed nezapůsobil tak, jak měl. Umírá. Jed jen zpomalil její smrt, nezastavil ji. Nejspéš teď velice trpí.´´ ke konci už šeptal.

,,Takže?´´ pozvedl Emmett obočí. Jeho sestra nejspíš umírá a on jako jediný věděl, co se s ní děje.

,,Chceš, aby žila?´´ zeptal se ho Carlisle. Ostatní v pokoji ignorovali. Byli jen oni tři. Emmett pomalu přikývl. Začínal si uvědomovat, k čemu se Carlisle snaží dostat.

,,Musí žít!´´ vykřikl netrpělivě Edward a očima se vpíjel do Belliny bledé tváře.

Všichni se po něm podívali. Někteří měli ve tváři soucit, někteří pochopení. Carlisle ho však přehlížel. Teď se snažil soustředit jen na jeho druhého syna.

,,Kousneš ji?´´ ,,Já?´´ překvapeně se po otci podíval. Carlisle přikývl.

,,Ale...co...co když ji nějak ublížím? Já...Já nevím jak se to dělá.´´ vykoktal ze sebe, oči upřené na Bellu.

,,Ty to zvládneš.´´ řekl mu přesvědčivě Edward, který byl rozhodnutý to udělat, pokud jeho bratr nebude chtít. Přesto si myslel, že by to měl udělat Emmett. Ona by si to určitě přála.

,,Synu,´´ položil Emmettovi ruku na rameno Carlisle. ,,zvládeš to.´´ Emmett polkl a podíval se otci do očí. Viděl v nich podporu a jistotu.

,,Kdy to mám udělat?´´ zeptal se. Napětí, které panovalo v pokoji se najednou rozplynulo. ,,Co nejdřív.´´

Všichni ostatní kromě Carlisleho a Emmetta opustili pokoj. Alice ještě než odešla přisla k bratrovi, objala ho a pošeptala: ,,Bude to v pořádku.´´

Emmett si přisedl vedle Belly, pohladil ji po tváři a zvedl její levou ruku ke svému obličeji. Zavřel oči a pomalu přitlačil svoje zuby k temnám na jejím zápěstí. Párkrát se zhluboka napil. Krev chutnala po upířím jedu a tak mu nedělalo problém se od ní odtrhnout.

Zase nastalo to tíživé ticho, jak všichni poslouchali dívčino srdce.

Bellin tep zakolísal a rozběhl se trošku rychleji. Nebylo to ale patrné tak, jak čekali. Teď její srdce znělo, jako srdce obyčejného zdravého člověka. Zmateně se po sobě podívali. Carlisle přistoupil k Belle a chytil ji za zdravé zápěstí.

,,Myslím, že přeměna začala, přesto je něco špatně.´´ zamračil se.

 

 

 

Shrnutí povídek

 

Předchozí

 

Pokračování povídky Bratříčku, kde jsi? - Tajemství jménem život

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bratříčku, kde jsi? Epilog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!