Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bratříčku, kde jsi? 2.kapitola

Bolest - Rosabella Larrin Cullen moje práce


Nedoufala jsem, že to bude někdo číst a už vůbec, že to někdo okomentuje. Moc děkuju. Máte tu další díl. Je to celkem nezáživný. Začátky bývají nezáživný, tak prosím vydržte než se to rozjede. A trochu prozrazení z dalších dílů: ten kdo si myslíte, že to je, to opravdu není :-)

2. Sny se stanou noční můrou

 

Dívenka spala ve své postýlce, když se otevřely domovní dveře a s hlasitým zavřením je někdo zavřel. Dívku to vzbudilo. Maminka ji už dávno uložila do postele, ale ona nemohla usnout. Její bratříček ještě stále nebyl doma a ona se o něj bála.

Vylezla z postele, zahrabala se do deky a otevřela dveře, aby slyšela co se v domě děje. Z obýváku byl slyšet tichý rozhovor. Otec, který jel hledat jejího bratříčka byl zpět.

Bella sešla dolů a sedla si na poslední schod, aby lépe slyšela. Její rodiče o ní neměli sebemenší ponětí.

,,Našel jsem jejich auto. Bylo zaparkované na lesní cestě u silnice, ale nikdo v něm nebyl,´´ řekl otec a lámal se mu přitom hlas. Hlasité vydechnutí a následné tiché vzlyky ho ale přerušili. René už došlo, co se stalo.

Právě teď pochopila, že její syn se nejspíš už nevrátí.

,,Dveře byly otevřené, od auta vedly stopy jako by je někdo přepadl....´´ tentokrát se Charliho hlas úplně ztišil a začal plakat.

Bella všechno slyšela a i když věřila, že její bráška žije, oči se ji zaplnily slzami. Slzami smutku a zoufalství.

Rychle se zvedla a utíkala s velikým dupáním do pokoje. Tam padla do postele a její tělo ovládali tiché vzlyky. Někdo vešel do jejího pokoje, vzal ji do náruče a přitiskl si ji na hruď. Kolébáním ze strany na stranu ji uspal.



Otevřela jsem oči. Nesnáším tyhle sny a to se mi poslední dobou zdají pořád. Minulost se mi vrací ve snech. Doufám, že mě nechce před něčím varovat.

Pak jsem si uvědomila co se stalo, proč jsem vlastně upadla. Zjistila jsem že neležím na zemi jak jsem si myslela, ale že je to podemnou nějak moc měkké.

Posadila jsem se a rozhlédla kolem sebe. Byla jsem v nějaké místnosti a až po chvilce si uvědomila, že je to ošetřovna. U nohou pohovky, na kterí jsem ležela stála černovlasá dívka s vysokým blonďákem. Byli to ti z chodby, ale jejich sourozenci tu nebyli. Tedy hlavně tu nebyl ten, kvůli komu tady teď sedím.

,,Jsi v pohodě?´´ zeptala se mě černovláska, přistoupila ke mě blíž a tvářila se utaraně. Pochybuji, že to bylo kvůli mě.

Musela jsem si odkašlat, abych vůbec mohla promluvit. ,,Ehm jo jasně. Nic mi není.´´ odpověděla jsem ji nejistě a hledala někoho, kdo tady za to zodpovídá. ,,Mimochodem jsem Alice a tohle je můj bratr Jasper.´´ představila sebe i kluka stojícího za ní. Ona se na mě usmála a on jen pokýval hlavou.

,,Těšé mě, Bella.´´ řekla jsem ji, protože na to zřejmě čekala. ,,Zajdu se podívat, kde je paní Coopová.´´ řekl Jasper a odešel. Zůstala jsem s Alicí sama v pokoji. Nevěděla jsem co mám říkat a tak jsem raději potichu seděla a koukala na opěradlo pohovky.

,,Vidím ti ve tváři, že se mě chceš na něco zeptat, tak se ptej.´´ řekla mi a přitom se chychotala. Trochu jsem se začervenala. Měla pravdu, chtěla jsem se ji zeptat, kdo byl ten co šel vedle nich. Už jsem se nadechovala, že se zeptám, ale přerušila nás sekretářka ze školní kanceláře.

,,Ahoj Bello. Ráda vidím, že jsi už vzhůru. Je ti dobře?´´ zeptala se mě a já jen přikývla. ,,Tak dobře. Můžeš jít, pokud chceš.´´ řekla mi a mile se na mě usmála. Na nic jsem nečekala a vystřelila z ošetřovny ven.

Zastavila jsem se až na chodbě a podívala se po Alici s Jasperem. Alice vypadala, že mi chce něco říct, ale Jasper ji předběhl. ,,Tak mi už půjdeme. Rádi jsme tě potkali Bello.´´ řekl, chytil sestru za ruku a táhl ji odemně pryč. Tak tohle bylo hodně divné.

Zatřepala jsem hlavou, abych si ji pročistila a pak se vydala na moji hodinu matematiky.

 


Shrnutí povídek

 

Předchozí

Následující

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bratříčku, kde jsi? 2.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!