Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bratříčku, kde jsi? 11.kapitola


Máte tady další kapitolku. Je to návrat v ději, co se asi tak dělo u Cullenů, když přišel Edward domů po tom co byl s Bellou za školou.

11.kapitola



Pohled třetí osoby:

,,Kde jsi byl?´´ zeptal se Emmett Edwarda nezaujatě a přitom se díval do časopisu s elektronikou. ,,S Bellou.´´ pokrčil Edward rameny a usmíval se jako měsíček na hnoji. Na zážitek s Bellou musel pořád myslet.

,,S Bellou?´´ vyvalil na něj Emmett oči a vyskočil na nohy.

,,Ehm jo?´´ Edward nechápal, kam tím jeho bratr míří, ale když uviděl Emmettův rozzuřený obličej, uvědomil si, že nebylo dobré to říkat. ,,Řekl jsi, že ji zavezeš do školy. Ani jeden z vás tam nebyl!´´ řekl dost hlasitě Emmett.

,,My jsme nakonec do školy ani nedojeli.´´ zamumlal Edward. Všichni upíři v domě to ale slyšeli. ,,A co ste jako místo toho dělali?´´ zeptal se ho Emmett a založil si ruce na hrudi.

,,Dojeli jsme na kopec za městem a kochali se přírodou.´´ řekl nevinně Edward, i když věděl, že mu to nepomůže. Hádka byla započata.

,,Jo tak vy jste se kochali přírodou? Alice vás viděla se líbat!´´ ke konci Emmettovi hlas vyskočil jako malé holčičce. ,,Mě do toho netahej!´´ řekla mu přísně Alice, která se tu objevila společně s Jasperem a Rose, aby je hlídali před případnou demolicí domu.

,,Už se jí vícekrát nedotkneš. Budeš se od ní držet dál!´´ řekl Edwardovi a zavrčel, aby ukázal, že to myslí vážně. Tvářil se přitom jako bůh hněvu.

Edward vystrčil bojovně bradu a založil ruce v bok. ,,A co když ne? Co když se od ní nedokážu držet dál?´´ zeptal se ho. Nechtěl se s ním hádat, protože ta hádka byla úplně zbytěčná. On by Belle nikdy neublížil. Miloval ji.

,,Necháš moji sestru na pokoji, je ti to jasné?´´ ,,Ne.´´

Emmett se vrhl na Edwarda tak rychle, že to ostatní ani nestačili zaregistrovat. ,,Emmette, nech ho být!´´ křičela Alice a s Rose se ho snažily od Edwarda odtáhnout. Jasper se k nim přidal hned, když viděl, že s ním samy nehnou.

Po chvilce se jim to podařilo. Všichni zhluboka oddechovali. Emmett se ještě zmítal. Chtěl, aby ho pustili a on si to s Edwardem mohl vyřídit. Edwardovi se v očích zračila bolest. Tohle byla přesně ta reakce, které se bál.

,,Chceš ji ublížit ještě víc?´´ zakřičel Emmett jako smyslů zbavený a trhl rukou, aby se osvobodil. Nepodařilo se mu to.

,,Copak si myslíš, že ji můžu ještě nějak ublížit? Ty jsi to zvládl dokonale i bez mojí pomoci.´´ bránil se Edward.

,,Co se to tady stalo?´´ zeptala se Esme od dveří, přikryla si rukou ústa a rozhlédla se kolem sebe. Sedačka, na které sedávali, byla naražená na zdi. Všude byly střepy a třísky z nábytku. Zbytky Emmettova a Edwardova boje.

,,Vůbec nic.´´ odsekl Emmett a podíval se na Edwarda. ,,Jestli ji ublížíš tak tě zabiju.´´ pohrozil mu a utekl směrem do lesa, Rosalie mu byla v patách.

,,Alice?´´ oslovila Esme se sdviženým obočím svojí dceru. Chtěla odpověď. Edward se unaveně sesunul na zem a začal si třít kořen nosu. ,,Nějak se nepohodli s Edwardem.´´ odpověděl ji Jasper a podíval se na bratra sedícího na zemi.

,,Stejně se stěhujeme, tak si o ten nábytek nedělej starosti.´´ dodal, když ucítil její obavy. Obavy, které ale neměli nic společného se sdemolovaným nábytkem.




Pohled Belly:

Cítila jsem se podivně prázdná. Jako by si s sebou vzali kousek mě. Nezeptali se, jestli smějí. Prostě si ho vzali a sbohem, měj se krásně. Nic víc.

Dobelhala jsem se k psacímu stolku a otevřela zásuvku. Byly tam asi tři lahvičky prášků na uklidnění. Vytáhla jsem jednu a zásuvku zavřela. Lehla jsem si zpátky do postele a do uší si strčila sluchátka od mp3. Máma s tátou se dole v domě hádali a já to nechtěla poslouchal. Poslední dobou to bylo na denním pořádku. Všechno se sypalo, jako domeček z karet. Rodina, láska, škola a nakonec i zdraví - duševní samozřejmě.

Oddělala jsem víčko lahvičky a nasypala si pár prášků do dlaně. Až když jsem spolkla asi třetí, jsem si všimla, že ty prášky jsou jiné, než ty, které jsem brala předtím. On mi je přece jen vyměnil? Ptala jsem se sama sebe. S nechtí jsem zbylé prášky nasypala zpátky a otevřela zásuvku v nočním stolku vedle postele.

Hodila jsem tam lahvičku a zavřela zásuvku. Zrak mi přitom padl na prášky na spaní. Zakroutila jsem hlavou a položila si hlavu zpátky na polštář. Nejspíš by nebylo dobré ty prášky kombinovat.

Pomalu ale jistě se ze mě stával narkoman závislý na prášcích. Jak skvělá budoucnost...

 

 

Shrnutí povídek

 

Předchozí

Následující

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bratříčku, kde jsi? 11.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!