Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bolest mě změnila... IV.

Amanda Seyfried


Bolest mě změnila... IV.Zaparkovala jsem na jednom z volných míst, vystoupila a rozhlédla se kolem. No ovšem! To se dalo čekat. Na školním parkovišti se vyjímalo stříbrné Volvo a hned vedle postával jeho majitel. Byl otočený mým směrem a pozoroval mě onyxovýma očima. Zamračila jsme se na něj a namířila si to na první hodinu.

Domů jsem se dostala až pozdě večer. Charlie už spal. Potichu jsem se osprchovala a šla si lehnout. Zachumlala jsem se pod peřinu a okamžitě usnula.

Otravné pípání zaútočilo na mé uši a já naštvaně otevřela oči. Rukou jsem nahmatala budík a vypnula ten uši drásající zvuk. Najednou jsem se prudce posadila, až jsem shodila svou fialovou deku na zem. Obezřetně jsem se rozhlížela po pokoji a hledala jakékoliv stopy po tom, že by mě tu opět čekala nevítaná ranní návštěva. Když jsem svůj pokoj shledala prázdným a bezpečným, vyhrabala jsem se z postele, vzala si oblečení a zamířila do koupelny.

Upravená a oblečená jsem vešla do kuchyně, Charlie už byl v práci. Vzala jsem si jen čokoládovou tyčinku, rychle ji snědla a vyběhla z domu. Nasedla jsem do svého červeného náklaďáčku a vyrazila do školy.

Zaparkovala jsem na jednom z volných míst, vystoupila a rozhlédla se kolem. No ovšem! To se dalo čekat. Na školním parkovišti se vyjímalo stříbrné Volvo a hned vedle postával jeho majitel. Byl otočený mým směrem a pozoroval mě onyxovýma očima. Zamračila jsme se na něj a namířila si to na první hodinu.

Prozatím jsem se Cullenovi úspěšně vyhýbala. Teď ovšem nastal čas oběda. Vešla jsem do jídelny v doprovodu Jess, která mi momentálně říkala něco o novém a dle jejích slov naprosto ‚božím‘ obchodě s oblečením v Seattlu. Očividně si myslela, že mě to zajímá, nebo jí bylo úplně jedno, že ji neposlouchám. Prostě mluvila dál a dál. Rozhlédla jsem se po jídelně, a jak jsem předpokládala, už spolu s Alice seděl u jejich obvyklého stolu. Naznačil mi, ať si jdu sednout k nim, ale já se jen otočila a snažila se předstírat, že tam vůbec není. Na tác jsem si naložila jídlo - pizzu, salát a colu – a vyrazila směrem ke stolu, kde obvykle sedávám.

„Hele, jak je to vlastně teď mezi tebou a Edwardem?” zašeptala mi do ucha Jessica. Věděla jsem, že se zeptá, ale i tak jsem pořád doufala, že se ptát nebude a nechá to plavat. Bohužel ne.

„Nijak,” odpověděla jsem a podívala se jeho směrem. Mračil se. Určitě poslouchá.

„Aha,” zdálo se, že byla mou odpovědí zklamaná, „a víš, proč se vrátili?” vyzvídala dál. Nejspíš aby mě mohl otravovat.

„Netuším, a ani mě to nezajímá,” řekla jsem a posadila se ke stolu. Pak už jsem se zaměřila na svoje jídlo a konverzace u stolu mě jaksi míjela.

 

Z jídelny jsem zamířila rovnou do učebny… biologie. Sakra! Vešla jsem do třídy a všechna místa už byla obsazená. Až na jedno. Až na to vedle Cullena. Postávala jsem mezi dveřmi a zvažovala, jestli mám nějakou jinou možnost, když najednou zazvonilo. Rezignovaně jsem zamířila k němu. V tichosti jsem zaplula do lavice a věnovala pozornost učiteli, který právě přišel.

„Ahoj, Bello,” pozdravil mě Edward. Otočila jsem se na něj a zpražila ho naštvaným pohledem. „Omlouvám se. Za všechno. Vážně mě to mrzí. Odpusť mi,” škemral, ale já si ho nevšímala. Nebo jsem se o to alespoň pokoušela. Snažila jsem se věnovat veškerou pozornost výkladu pana Bannera. Edward ještě chvíli něco povídal, ale nakonec to naštěstí vzdal. Pochopil, že já s ním stejně nepromluvím.

 

Když hodina skončila, vyběhla jsem z učebny, jak nejrychleji to šlo. Na chodbě mě odchytl Mike a společně jsme zamířili do tělocvičny. Už jsme tam skoro byli, když jsem najednou změnila směr, protože kousek před námi stál Edward. A já bych byla ráda, kdybych ho už dneska potkat nemusela.

„Ehm, Bello, tělocvična je na druhou stranu,” upozornil mě Mike.

„Jo jasně! Promiň, trochu jsem se zamyslela,” zalhala jsem. Otočili jsme to a já si oddychla, když už jsem Cullena nikde poblíž neviděla.

 

V šatně jsem zůstala poslední. Naházela jsem věci do tašky a vykoukla na chodbu. Nejdřív jsem se pro jistotu rozhlédla, jestli tam náhodou zase není. Chodbu jsem shledala ‚upíruprázdnou‘ - vlastně tam už nebyl vůbec nikdo -  a vyšla jsem z šatny.

„Ahoj,” ozvalo se najednou za mnou. Leknutím jsem nadskočila.

„Co chceš?” zavrčela jsem. Nejspíš se schovával za rohem. Pitomej upír!

„Mluvit s tebou.”

„Smůla já s tebou ne!” odsekla jsem mu a pokračovala v cestě na parkoviště. Ale bylo mi jasný, že tím to neskončilo.

„Bello,” zaskučel.

„Co? Hele, už jsem ti snad jasně řekla, ať mi dáš pokoj!” vypěnila jsem a následně se rozeběhla ke svému náklaďáčku. Nastoupila jsem a jela rovnou domů.

 

Smažila jsem na pánvi kuřecí maso se zeleninou na večeři, když začal zvonit telefon. Vypnula jsem sporák a šla ho zvednout.

„Čau, Bello!” ozval se radostný hlas na druhé straně.

„Ahoj, Tede,” pozdravila jsem ho.

„Hele, za tři dny zase odlétám, tak jsem si říkal, jestli bys večer nešla třeba do kina?”

„Jasně, ráda.”

„Vážně? Super! Tak já tě vyzvednu. V osm?”

„Jasně, tak v osm.”

„Dobře, zatím ahoj!”

„Ahoj,” rozloučila jsem se a šla dodělat večeři.


No snad se vám kapitola líbila. Jinak mám tady pro vás takovou anketu. Chce, aby byla Bella s Edwardem?

 anketa zde =)


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bolest mě změnila... IV.:

 1
22.06.2013 [12:28]

NicolettaNa tuhle povídku jsem narazila až teď, a moc se mi líbí. Jen je škoda, že tu není žádná další, a že už tu víc jak rok nepřibyla další. Nebo že by jo, a já si toho nevšimla? No, ale aspoň máš o koment navíc. Emoticon Emoticon Emoticon

6. Jana
03.09.2012 [21:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. DAlice
03.09.2012 [16:31]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.09.2012 [15:45]

RuskaVodka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Práve dnes som rozmýšľala, kedy bude ďalšia kapitola a je tu. Emoticon Emoticon Krása. Klobúk dole a súhlasím s lelus. Emoticon Emoticon

3. lelus
03.09.2012 [15:42]

bola by som rada keby Bella Edwarda ešte trochu potrápila Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. lelus
03.09.2012 [15:42]

bola by som rada keby Bella Edwarda ešte trochu potrápila Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.09.2012 [16:07]

WhiteTieČlánek ti vracím, kvůli chybám:

+ jsme/jsem,

+ překlepy,

+ za diakritickými znaménky se dělá mezera, až pak následuje další text,

+ oslovení se odděluje čárkou,

+ čárky,

+ po tichu -> potichu.

Až si to vše opravíš, zaškrtni "článek je hotov". Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!