Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Black Sheep - 7. kapitola

Nenecham te jit


Black Sheep - 7. kapitolaPrepáčte, že to zase tak trvalo, ale škola zase raz robí svoje... Venovanie a velikánske poďakovanie patrí týmto skvelým čitateľom- Dark Passion, BaraxXx, Iwanushka, Ree, Květinka a Lettynka! Moc, moc, moc ďakujem! Užite si dielik:)Rosie

7. kapitola - Návšteva

hudba

Pohľad Edwarda:

Ona ho milovala a ja som to na nej videl. Nechápal som moje správanie, nechápal som, prečo som bol stále ku nemu taký odporný, jednoducho mi nebol asi sympatický... Neviem prečo, ale mal som pocit, ako keby si stále pri mne držal na uzde svoje myšlienky. Vždy myslel len na Nessie, na školu, na rodinu a podobne... žiadna minulosť ani nič podobné, asi to ma na ňom tak moc rozčuľovalo, skoro nič som o ňom nevedel a moja dcére s ním randí.

Iba kvôli Nessie som sa stále držal. Alice mi pomáhala tiež. Poslednou dobou som až primoc často spomínal na Bellu. To čo som povedal vtedy, nebola pravda, miloval som ju a aj ju milujem... ale ja nedovolím, aby Nessie ubližovala tak, ako jej ubližovala. Potreboval som ju... teraz by som ju potreboval, lenže z nej sa z nevysvetliteľného dôvodu stala úplná mrcha a nie vzorná matka.

Ale teraz bola Nessie šťastnejšia... Bol som tu s ňou, okolo seba mala rodinu, ktorá ju milovala a dokonca sa zaľúbila. Jamie sa ku nej nechoval zle, práveže až primoc dobre a vlastne asi som žiarlil... Kradol mi moju dcéru... moju upíriu, krásnu a úžasnú dcéru, ktorú som z celého srdca miloval. Bál som sa toho dňa, kedy mi Nessie oznámi, že odchádza a s ním, mňa tu nechá samého... Nikto mi neostane... Som krátko otec, chcem si to užiť ešte aspoň rok... všetko ide tak moc rýchlo...

Nessie:

Tisol svoje krásne telo na moje, jemne ma hladil po chrbte, moje pery sa mu sami ponúkali ku bozku. V podbrušku mi poletovali motýle a ja som sa cítila tak veľmi šťastná. Jamie je to najlepšie, čo ma v živote, od odchodu od mami stretlo. Stal sa stredom môjho vesmíru, človekom, ktorý v mojom dennom pláne nesmie chýbať. Každú voľnú chvíľu som trávila s ním. S človekom, ktorému na mne záleží a ja ho milujem.

Už som si to musela priznať... milujem ho. Sme spolu už dva mesiace, otec z toho nie je dva krát nadšený, ale ako mi už stará mama povedala. Otec žiarlil, takže som  si z toho nerobila veľkú hlavu. Ale v mojom živote, i cez to všetko zlé, mi chýbal jeden človek. Mama... vždy keď som na ňu myslela, čo bolo dosť často, som úplne vypla ako aj teraz. Už som len ležala na posteli a nevnímala ani Jamieho bozky. Chcela som ju mať pri sebe, byť s ňou... Zrazu som si uvedomila, že Jamie prestal. Spýtavo som na neho hľadela.

„Už zase?“

Nervózne sa ma pýtal. Ani som sa mu nedivila, u mňa to takto bolo aspoň tri krát denne. Keď som nič nevravela, otočil sa odo mňa a sadol si na posteľ. Rýchlo som vstala a objala ho rukami okolo brucha, bolo mi to tak moc ľúto.

„Prepáč, prepáč... nechcela som.“

Šepkala som a stále ho bozkávala na líce. Jemne zo sebou zatriasol, potom sa postavil a mňa nenápadne od seba odsunul.

„Ja to chápem Nessie, ale už je to tak dávno, skús na ňu zabudnúť.“

„Dobre, pokúsim sa, kvôli tebe hocičo.“

„Pamätaj, to nerobíš kvôli mne, ale kvôli sebe.“

Šepol a znovu sa na mňa vrhol. Jeho bozky ma ako vždy naplnili neskonalým šťastím. Dni plynuli ďalej, s Jamiem sme sa tak moc milovali, že nám to asi všetci aj závideli. Deň čo deň sme boli spolu. Spomienky na mamu vyprchali, ale nie úplne, ale pred Jamiem som sa čo najviac snažila na ňu nemyslieť. Jamie mi poslednou dobou stále hovoril o jeho otcovi. Že si našiel nejakú priateľku a správa sa ako puberťák. A taktiež vďaka nej už skoro vôbec nebýva doma. Dnes nás práve pozval ku nim domov, že nám ju chce predstaviť, moc som sa na to tešila. Jamieho otec, je skvelý chlap, takže som mu to moc priala.

Vlasy som si zopla do pekného copíku. Nalíčila ma jemne Rose, pretože pri Alice, by som vyzerala ako nejaká pošahaná multistar. Dala som si šedé šaty mierne nad kolaná a mohla som ísť. Jamie bol ako vždy presný a prišiel po mňa o 15násť minút 5, keďže sme boli dohodnutí na piatu. Vyšla som pred dom a skoro som sa na nehon vrhla, bol taký sladký, jeho smoking, a celkový look bol moc lákavý.

Jemne ma pobozkal na pozdrav, otvoril mi dvere od auta a mohli sme ísť. Ani nie o desať minút sme už stáli pred ich honosným domom. Jamie ma ukľudnil., že Hayden nie je doma, takže som bola tomu aj celkom rada. Pán... ma privítal jemným objatím a potom už len netrpezlivo čakal na svoju návštevu. Po chvíli už aj niekto klopal na dvere. Napäto som čakala ako bude asi vyzerať. Pán... vyšiel von a keď nám ju priviedol ukázal, nečakala som, že to bude práve ona. Mne, až príliš dobre známa osoba...

 

8. kapitola - posledná, pripravuje sa ďalšia séria:D

 

Shrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Black Sheep - 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!