Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Black Sheep - 5. kapitola


Black Sheep - 5. kapitolaĎalšia kapitola, je venovaná Barexxx. Ďakujem moc za komentáre! V tejto časti sa Hayden ukáže, ako naozajstná mrcha a Jamie sa zdá má rád našu Ness, ako to všetko dopadne?:) Príjemné čítanie! PS: Bola by som rada, keby kto číta poviedku, zanechá komentár, že či mám vlastne pokračovať? Ďakujem!

5. Nenávidím Hayden!

hudba


Ďalej večer už pokračoval celkom dobre. Jamie sa ma pýtal skoro na každý deň z môjho života. A ja som mu rada odpovedala. Keď som bola s ním, tak som vôbec nemyslela na moju matku, na žiadnu hroznú chvíľu s ňou. Okolo 12nástej už od nás všetci odchádzali a ja som si mohla ísť spokojne ľahnúť, potrebovala som aspoň tie 3 – 4 hodiny spánku.

Ráno som už bola hore od 5tej. Pozerala som si ešte nejaké učivo do školy, keďže som sa včera moc nemala času učiť sa. Pobalila som sa, obliekla si veci, ktoré mi bohužiaľ zase vybrala Alice. Pre dnešok to našťastie bolo len biele tričko s krátkymi rukávmi a obyčajné rifle, ale nik nevie čo si vymyslí pre zajtrajšok.

Rýchlo som už aj s taškou zbehla dolu. Esme už varila niečo, čo prekrásne voňalo. Sadla som si na stoličku a čakala na ostatných. Zrazu som už nesedela na stoličke, ale visela som vo vzduchu.

„Počúvaj ma štupeľ, to je moje miesto!“

Ceril sa so smiechom môj ujo Emmet a pokladal ma vedľa.

„Pf, nevychovanec!“

Naoko som sa urazila, a to Emmovi urobilo ešte väčšiu radosť. Zrazu sa mi okolo brucha obtočili studené ruky a na hlave som ucítila dotyk pier.

„Ahoj, robí ti Emm problémy? Ja ho spacifikujem.“

Šepkal zase Jazz a ja som sa musela rozosmiať. Otočila som sa na Jazza a poriadne ho objala.

„Ďakujem, ale myslím si, že to zatiaľ zvládam sama.“

Usmiala som sa na Jazza a jeho ruky zase vystriedali iné.

„Ahoj srdiečko.“

Na líci som ucítila dotyk jeho pier.

„Ahoj oci.“

„Ako sa ti spalo?. Myslím, či ťa náhodou Emm nebudil?“

„Nie, mal by ma? Či nebodaj ste s Rose búrali zase posteľ?“

Zachichotala som sa a ocko tiež. Emm sa vspurne postavil a odpochodoval si to preč.

„Mňa tu majú len na srandu!“

Počula som, ako si sťažuje Rose hore v izbe a to ma ešte väčšmi rozosmialo. Esme predo mňa postavila nejaké mäso v omáčke aj s ryžou a ja som na ňu hľadela s otázkou v očiach.

„To vieš, nechcem aby si jedla, tie blufy, čo vám dávajú v škole, deti mi hovorili, že to strašne smrdí.“

„Esme, tvojím deťom smrdí aj to, čo varíš ty pre Nessie!“

Podotkol otec a spoločne sme sa začali smiať, pretože to bola pravda. No, ale tak aspoň môžem veľkú prestávku využiť lepšie ako na to, aby som tam musela jesť tie blufy, ako povedala starká. Dole priletela Alice a s ráznym výkrikom „ Nastupovať!“ Sa už aj hnala klu svojmu autíčku. Po chvíli sme boli všetci naskladaní v autách a mohlo sa ísť do školy.

Hneď ako sme pred školou zastavili sa všetci rozpŕchli a pri mne ostal iba môj „brat“ Edward. Usmial sa na mňa a už aj sme šli spoločne ku škole.

„Ness!“

Započula som niekoho kričať moje meno, rýchlo som sa otočila a usmiala sa na Jamieho, ktorý išiel ráznym krokom ku nám.

„Ahoj Jamie.“

Pozdravila som ho spoločne s ockom.

„Ahojte, vieš o tom, že prvú hodinu máš so mnou? Smiem vás odprevadiť krásna dáma?“

Opýtal sa Jamie a ja som so smiechom prikývla.

„Vidíme sa na ďalšej hodine oc... Edward.“

Rýchlo som sa opravila a už aj sa hnala za Jamiem. Nastavil mi svoju ruku a ja som sa zachytila do nej.

„Dnes vám to moc svedčí Magmuazel!“

„Ó ďakujem Mon siňór! I vy nie ste dnes na tom až tak zle.“

Pravda bola, že práveže dnes bol Jamie kúzelný a ja som bola len taký malý šašo pri ňom.

„I ja vám ďakujem, nádherná dáma, máte prednosť.“

Otvoril mi dvere a ja som zo smiechom vkĺzla do triedy. Rýchlo som zamierila do zadnej časti triedy a čakala kedy mi Jamie ukáže kde je voľné miesto, aby som si mohla sadnúť. Jamie sa posadil a díval sa na mňa.

„Na čo čakáte Madam? Prečo si ku mne nesadnete?“

„A vy chcete, aby som s vami sedela?“

„Bol by som moc rád vašej prítomnosti.“

„OK“

Predniesla som a tým ukončila našu starodávnu komunikáciu. Sadla som si pri neho, usmiala sa a čakala na začiatok hodiny. Celý deň bol moc pekný, Emm si pchal tyčinky, čo sme mali na obede do nosa a do úst, takže vytváral skupinový smiech pri našom stole, až ma bolelo brucho.

„Aké je to, keď ťa od smiechu bolí brucho?“

Spytoval sa ma Jamie.

„No, je to také, zvláštne... už si na to nepamätáš?“

„Už nie, vlastne, takýto som už vyše 50 rokov, takže už to bude nejaká doba.“

Usmial sa znovu na mňa a rázovali sme si to na ďalšiu hodinu. Jeden raz som sedela aj s ockom a aj to ma celú dobu vypočúval ohľadom Jamieho. Už na prvý pohľad bolo vidno, že ho moc nemá rád. Zamýšľala som sa nad tým a zatiaľ sa pokúšala dostať von zo školy. A pravdaže som si nevšimla prah a už aj som letela sa spoznať zo zemou. Pred pádom ma však zachránili bledé ruky môjho priateľa.

„V poriadku Ness?“

Spytoval sa ma Jamie a jeho tvár, bola až primoc blízko tej mojej, len som omámene prikývla a Jamie sa ešte viac ku mne priblížil a potom spravil niečo, o čom sa mi nikdy ani nesnívalo. Uhol od mojich pier a dal mi pusu na líce. Rýchlo som sa zapýrila a Jamie ma vzal do svojho objatia a poriadne ma stísal. Nechápala som tomu, ale jeho objatie mi vždy bolo moc príjemné. Taktiež som ho poriadne objala a zrazu niekto do mňa tvrdo vrazil. V ramene mi ruplo a keby ma Jamie nedrží, istotne by som už ležala rozplaštená na zemi.

„Hayden.“

Sykol naštvane Jamie a pozrel sa na mňa.

„Ness, je ti niečo?“

„Asi, asi mám zlomené rameno... alebo niečo podobné.“

Pípla som a pokúšala sa o vyrovnanú masku.

„Ja ju asi zabijem... poď zaveziem ťa za Carlislom.“

Len som prikývla a už sme aj boli pred školou. Všetka moja rodina už sedela v autách a čakala, ale nevšimli si ma, keď som s Jamiem prešla okolo. Pomohol mi do auta a už aj volal niekomu.

„Edward? Tu je Jamie, beriem Ness ku Carlislovi... má asi zlomené rameno, tak poďte za nami.“

Zaklapol telefón a moju ruku vzal do tej svojej, preplietol naše prsty a rýchlo vyšiel smer nemocnica.

 

 

Shrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Black Sheep - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!