Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Black Sheep - 2. kapitola

zzzzzzzzzzzzzk14


Black Sheep - 2. kapitolaNo, v ďalšej časti si najprv Alice s Rose trochu pohrajú:) Potom Edward skoro zabije vlastnú dcéru:D Jasper bude viac menej nadržaný:D a ku koncu sa pripletie pár nových upírov... a zase sa dokáže, že niektoré ženy sú totálne potvory:)... tak príjemné čítanie, praje Rose:)

2. kapitola – Kto to je kamarát?

hudba

Presne ako som si aj myslela ma Rose a Alice mučili dlho do noci... myslela som si, že už skutočne odpadnem ... bolo to úplne príšerné... Ale nakoniec som to prežila. Spala som iba tri hodiny, takže som ráno vyzerala horšie ako múmia. Keď som došla do kuchyne dať si niečo na raňajky, v mojom čertovskom pyžamku a s papučami na nohách, Emm sa pravdaže nezdržal a začal sa strašne rehotať.

„Ozaj, ty... Emm, máš ešte tie anjelíkovské trenky?“

Emm len vykúlil oči a ostatný sa začali smiať na celé kolo, okrem Rose, ktorá mu dala dosť zlý pohlavok... no skôr potelok, pretože preletel cez obývačku a dopadol na stenu, po ktorej sa zosunul na zem. A zase sme sa všetci váľali v kŕčoch. Dolu prišiel i ocko a keď videl Emma, ako tam tak leží – sedí, tiež sa neubránil uchichnutiu. Potom podišiel ku mne a objal ma.

„Bré ráno, princezná, neboli včera Rose a Alice kruté?“

Spytoval sa a pri tom hľadel na moje kruhy pod očami.

„Nie nie... ani si nevieš predstaviť ako moc sa mi tu páči, ďakujem oci“

Znovu som ho objala a potom si išla urobiť niečo na jedenie. Nakoniec to vyšlo len na cornflaky, pretože som sa včera prejedla koláčom od Esme. Už, už som chcela ísť hore, no v tom ma strhla Alice ku sebe. Posadila ma okamžite na stoličku a pri mne stála Rose... vyzerali ako dvaja psychopati.

„Drž ju pevne, ruky i hlavu“

Čože? Vykulila som na ne oči, ale než  som stihla niečo urobiť, tak ma už Rose držala a dokonca mi aj zakryla ústa. Pomóóóóc! Kričala som si v duchu... prečo som po matke zdedila ten štít! Ale ten štít pôsobil len pri ockovi... a to teda nebolo fér... a Jazz ma nezachráni... lebo jeho žena, je práve ten šialenec, ktorý ma tu ohrozuje!

Nanášala na mňa kopu make upu , trvalo to sotva 5 minút, ale aj tak to bolo na nevydržanie. Potom ma obliekli do nejakého trička pod stehná... ale nechápala som prečo mi nedali nohavice? Pre Boha?!?! Veď ku tomu nie sú nohavice! To mám ísť s nahými stehnami do školy? To nie?!?! Rose i Alice ma donútili na tých vysokých opätkoch zísť schody a všetkým sa ukázať. Ihneď ako som zišla dole sa stalo pár vecí naraz.

Jazz si zakryl oči a odpochodoval z miestnosti, i keď som videla, že sa raz cez škáru medzi prstami na mňa pozrel. Môj otec sedel na kresle a vyzeral na to, že má infarkt, aj som mu najprv chcela ísť pomôcť, ale potom som si spomenula, že vlastne upíry, niečo také nemôžu mať a nakoniec to zakončil Emm.

„Nooo keby nie si moja neter... neviem neviem!“

Vypískol. Započula som vrčanie od Rose i od Alice a potom sa zrazu spamätal otec a rýchlo ku mne priskočil aj s dekou, do ktorej ma zabalil a okamžite vyniesol hore, kde za ním cupkala Rose aj Alice. Prehol ma pred umývadlo a začal mi umývať tvár.

„Pre Boha! Alice, si normálna? Veď... veď vyzerala... ako nejaká pobehlica!“

„Čo je na tom zlé, že som chcela ukázať jej krásne telo!“

„Aby ju niekde niekto znásilnil?!?!?“

Stále kričali na seba a mne stále otec umýval tvár. Začala som sa dusiť vodou, ale ich to absolútne nezaujímalo... až keď konečne Rose upriamila pozornosť na mňa...

„Mám pocit, že už žiadnu pobehlicu nebudeš mať, totižto ju udusíš!“

Vypískla a hnala sa ku mne. Otec si ma ihneď prisunul ku sebe a ja som povykašliavala všetku vodu. Pozeral sa na mňa tak moc smutne.

„Nessie, ja prepáč...“

„To je v poriadku, veď sa predsa nič nestalo“

"Ale mohlo sa...“

„No nestalo, a nemienim sa ďalej o tom rozprávať“

Utrhla som to... s otcom som sa nikdy nehádala a nemienila som ani začať. Pritisol si ma na hruď a poriadne objal.

„No, dobre, poď prezlečiem ťa  a premaľujem“

Povedala zkormútene Alice.

„Upozorňujem ťa Alice“

S vážnosťou v hlase prehovoril otec.

„Ok, ok Edward, priznávam, že som to asi prepískla.“

Mala som pocit, že to bolo slabé slovo, i otec si povzdychol a zase ma nechal napospas tej mučiteľke. Rýchlo ma posadila na stoličku, tento krát ma už našťastie Rose nedržala a rýchlo ma namaľovala. Úplne obyčajne, hnedá ceruzka okolo očí, riasy maskarou, trochu make upu, a jemný broskviňový rúž na ústa. Vlasy mi nechala rozpustené a keď mi podala oblečenie, skoro som zajásala. Kockovaná červená košeľa , obyčajné rifle a modrý čiapka na hlavu k doladeniu.

„Pre tvoju informáciu, v tom pomáham Rose opravovať autá“

Povedala nešťastne. Len som sa zachichotala a okamžite si to obliekla. Už teraz som dúfala, že nebudem vytŕčať z radu. Ja som začínala od prváku. Alice s Emmom v druháku a Rose s Jazzom tretí. Vyšli sme z domu, otec mi ešte poprial veľa šťastia a mohli sme nasadať. Mala som si vybrať medzi  Emmovým čiernym Hummerom a Roseinym Chevroletom... Vsadila som na Hummera a dúfala, že bude menej nápadný. Alice s Rose išli Corvettou a ja som šla s chlapcami tým veľkým Hummerom.

hudba

Pri škole sme boli na môj vkus až primoc skoro. Hneď ako som vyšla, som si všimla jedného dievčaťa... no skôr upírky, ktorá sedela na múriku.

Bola moc krásna... a ten jej pohľad, mohla si potriasť ruku s Rose.

„Vy ste mi nepovedali, že sú tu i iný upíri.“

Vyčítala som Jazzovi.

„Ehm, prepáč, nejako sme na to pozabudli. To je Janett Golden, ešte má brata Jamieho Goldena, moc dobrý upír, už viac krát nám pomohli a potom tamto, tí dvaja, to sú Johny a Scott Sesketchav, ale je tu ešte ich sestra Hayden, trochu nafúkaná barbína, ale jej bratia sú super, žijú všetci spolu v jednom dome, po dohode, ale inak sa vydávajú len za známych. Jamie chodí zo Janett, takže to presťahovanie im iba prospelo“

„Ahaa“

Dostala som iba zo seba a ďalej kráčala. Na chvíľu som sa pozastavila a prezerala si školu, bola skutočne krásna. No keď som sa otočila, niekto do mňa tvrdo vrazil a zhodil ma na zem. Pozerala som sa do očí blondýne, upírke, ktorá si ma nenávistivo prezerala.

„Sorry, moja chyba!“

Zachichotala sa a išla ďalej, stavila by som sa že to bola tá Hayden, presne to na ňu sedelo. Z môjho premýšľania ma zobudila až bledá ruka predo mnou. Chytila som ju a až potom sa pozrela na človeka, ktorému patrí.


„Upír“

Vydýchla som a ihneď sa chytila za ústa.

„No, aj mňa teší“

Zasmial sa a pomohol mi postaviť sa. On, bol skutočne krásny, a dokonca aj milý.

„Ehm, prepáč, za Hayden, ona sa totižto narodila bez citov“

Pousmial sa, a ja som sa tiež musela usmiať.

„To, to nič, vlastne asi to bola moja chyba“

„Tak to si teda nemyslím, Jamie Golden, teší ma“

„Ehm, Reneesme Cullen, radšej iba Nessie“

„To je meno...“

„Ja viem ako Lochneská príšera...“

„Nie, nie, to som nemyslel, ty si rodina z Cullenovými?“

„Aha, ha... trapas“

Vďaka tomu, že som človek, som musela byť teraz červená až za ušami, a Jamieho úsmev mi to dokazoval... ach jaj.

„Áno, ja som ich neter a vnučka“

Priznala som.

„Ehm... nechápem“

Priznal Jamie s úsmevom.

„Noo... to ti vysvetlím niekedy, ale teraz by som rada šla na hodinu, keďže som tu prvý deň a nechcem zmeškať“

„No, jasné, a kde máš prvú hodinu?“

„Učebňa 21?“

„Ty si prváčka?“

Len som prikývla.

„Ja som v druhom, mám hodinu hneď vedľa teba, ak chceš, po hodine ťa môžem zase odviesť do triedy“

„No, bola by som rada... teda ak ťa neotravujem“

„To istotne nie“

Usmial sa a šli sme smerom na prvú hodinu. Ďakovala som Alice, že mi vybavila školu už predtým. Nechcelo by sa mi teraz lietať po riaditeľni a zháňať si rozvrh.

„Tak a sme tu, tak nech sa darí“

Mrkol na mňa a odišiel do vedľajšej triedy.

„Aj tebe“

Šepla som a vedela, že to bude i on počuť. Vošla som dnu a šla sa rýchlo posadiť dozadu, kde nik nesedel, aspoň som v to dúfala. Tak, možno nakoniec to tu nebude až také zlé, teda až na Hayden... ale to sa nejako vyrieši. Hneď ako som si spomenula na tú hlupaňu, sa mi pred očami ukázal tá usmiata tvár Jamieho... Čo mi on vlastne po dnešku je? Nikdy som nemala ani len kamarátku... a teraz, mám asi kamaráta? A to je vlastne kto?

 

ďalšia kapitola

shrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Black Sheep - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!