Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Black angel 26. kapitola

ruka


Black angel 26. kapitolaTento dílek sem vkládám jako poděkování za hlasování k nej povídce. Děkuji. Já vím, je krátký, ale mě se líbí a ještě přesně nevím co udělají Tanye... ale přeji příjemné čtení a prosím zanechte dole komentář=)

 

26. kapitola

Bella:

Potom se jen sebral a ani ne za minutu byl zpátky se sedmi knihami. Spokojeně jsem si je od něj vzala a nesla nahoru. Když jsem procházela na schodech kolem Tanyi, neušel mi její zuřící obličej a úšklebek.


Prošla kolem mě a zamířila na gauč. Těžce dosedla a zuřivým hlasem pronesla: „Zabiju Emmetta!“
Všichni se kolem ní sešli, ale já pokračovala dál do pokoje. Do mé knihovničky jsem vložila ty cennosti a šla se podívat, co zase vyvedl.
„... vážně všechno,“ zaslechla jsem úryvek, jak Tanya dovyprávěla. Sešla jsem ze schodů a pomalu šla k Edwardovi na klín. Při tom jsem prohlížela dění v místnosti. Byli tu úplně všichni až na Emmetta. Hlavní aktér se nedostavil.
„Co se stalo?“ zeptala jsem se šeptem, když jsem se posadila.
„Emmett rozstříhal Tanye všechno oblečení,“ vysvětlil mi Edward a políbil do vlasů. Mohlo mě napadnout, že s něčím takovým vyrukuje jen on, ale to nepomyslel na důsledky? Zapomněl na Alice? Vždyť ta ho stoprocentně vytáhne na nákupy, aby koupil všechno oblečení, které zničil. Hlupák.
Seděli jsme na sedačce ještě dlouho a celou tu dobu nezavřela Tanya pusu. Měla jsem sama co dělat, abych jí něco nezničila. Mohla bych ji v klidu přirovnat k té lidské pijavici, kterou jsem zachránila. Myslím, že se jmenovala Jessica. Pořád brebentila o nějakých blbostech. Ze začátku nadávala na Emma a teprve, když ji Rose usadila, že to by stačilo, skončila. Ve skutečnosti ji usadila spíše pohledem. I kdejaký superman by pod tímto pohledem zdrhal nejlépe pod stůl. Nacházet se totiž v komiksovém světě, dopadlo by to tak, že by jí z očí sršely laserové paprsky a vše do padesáti mil by bylo zničeno.
Když tedy skončila o Emmovi, začala o módě a co všechno si musí koupit. Takové věci, co jmenovala, jsem slyšela snad poprvé, a i samotná Alice na ni chvíli koukala v obavách, jestli se nezbláznila. Potom to vzdala a řekla, že nejbližší nákupní centrum je v Port Angeles a jako doprovod si sebou může vzít jen Emmetta. Viděla jsem ji snad poprvé, kdy se dobrovolně vzdala nákupů. Začínala jsem se bát, co za monstrum to sedělo vedle mě?
Nejlepší bylo, když chtěl někdo něco pronést. Nejdříve si musel počkat až ona dokončí větu a za její dlouhá souvětí by se nemusel stydět ani Bohumil Hrabal, a až se dočkal své vymodlené tečky, mluvil přibližně půl vteřiny. V ten moment ji něco opět napadlo a vzhledem k tomu, že podle ní to bylo velmi urgentní, musela skočit do řeči i Carlisleovi, u něhož jsem poprvé uviděla výraz - vraždit pohledem.
I já na tom nebyla nejlépe. Celou dobu jsem raději mlčela, ale i přesto... Prvních pět minut jsem na ni reagovala úsměvem, ale když mluvila tak rychle, že jsem to ani jako anděl nezvládala, spadla mi brada a s hrůzou v očích jsem na ni zírala. Kdyby se nemusela nadechovat, protože bez vzduchu nevydá hlásku, mluví v kuse i několik dní. Na konci jsem se vložila do děje, ale jen malinko.
„Omlouvám se, ale jsem pouze člověk a celou dobu se tady ozývá nepříjemný pískot jakoby od Tanyi, a mě už z toho bolí hlava,“ omluvně jsem se usmála a všem okolo cukaly koutky. Emmett, který už se mezitím objevil a dostal hodinou přednášku od Tanyi, jaký je nevychovaný hovado – já to zvládnu za vteřinu – se teď válel po zemi.
„To jsi trefila,“ mumlal během záchvatu smíchu. Bylo opravdu velmi složité v tomhle protředí zachovat nechápavou tvář.
Společně s Edwardem, který byl neskutečně rád, že jsem ho sebou vytáhla, protože podle mě bez něho neusnu, jsme se vydali do postele. Emmett mě dlouho přemlouval, že mi bude předčítat a nebo si vymyslí pohádku, klidně i zazpívá, ale ať si to utrpení užije. Než jí rozstříhal oblečení, byla jako milius. Zamlklá, tichá a jen poslouchala. Na mě někdy hodila podivné výrazy, ale jinak jsem si nemohla stěžovat. Teď je to uragán, neřízená střela, nebeský anděl. Kdepak, je to samotný Bůh převlečený za tohohle pošuka.


My jsme se v našem pokoji jen mazlili a nevšímali si okolí. Dole by mohla vypuknout třetí světová a my bychom byli v klidu a užívali si přítomnosti toho druhého. Toho nádherného stvoření, které leželo vedle mne a patřilo jen mně.
O tom, co se dělo dole, jsme se dozvěděli až před školou, kdy si Emmett klekl a začal líbat parkoviště.
„Co se to s ním stalo?“ ptala jsem se vyjeveně. Edward už to z myšlenek věděl, protože mu cukaly koutky.
„Je poprvé rád, že je ve škole,“ odpověděla mi znuděně Alice.
„A proč?“ ptala jsem se jako dítě v mateřské školce, které neustále obtěžuje učitelku svýma otázkama.
„Dostal se od Tanyi,“ chytla mě za rukáv bundy, kterou mi ráno dala. „Mimochodem, jen tak ti neodpustím, že jsi mě tam nechala,“ mračila se a táhla mě na první hodinu.
„Promiň, Alice, ale já myslela, že si budete rozumnět, když začala s nákupama,“ špatně jsme skrývala úsměv.
„O mě se možná říká, že jsem blázen do nákupů, ale ona je zralá na pomoc od doktora. I já se bojím jít s ní nakupovat. Docela se dívím, že vydržela být tak dlouho potichu, i když...“ odmlčela se.
„I když co?“ Ta taky nic nepoví.
„No, muselo ji asi hodně dostat, že si můj bráška začal s tebou, tedy jako s člověkem. Ono ji asi muselo hodně dostat, že si začal vůbec s někým. Slyšela jsi asi už o Rosalie, že je pyšná, opět ji Tanya v tomhle překonává a nemůže pochopit proč ty,“ vysvětlila mi, ale po celou dobu se na mě ani nekoukla.
„Co kuješ, Alice?“ Ten její obličej jsem moc dobře znala. Nakrčené čelo, podivný úsměv a oči zahleděné do budoucnosti.
„Jen jsem vzpomínala,“ zašeptala tajemně. Učitel už tu dávno byl. „Pamatuješ si, když jsme u tebe malovali a Emmovi se vylila na hlavu ta barva?“
Příkývla jsem.
„Byla jsi za tím ty, že jo?“ mířila nějakým neznámým směrem.
„Jo, byla. Proč?“ těžce jsem polkla. Ta má něco za lubem a mě se to líbit nebude, povzdechla jsem si.
„Napadlo mě to samé udělat Tanye. Ale ona by si nad hlavu barvu nikdy nedala. Museli by jsme to nějak vymyslet.“
„Předpokládám, že ty už víš jak.“
„Něco mě napadlo a jak znám Emma, Jazze a Edwarda půjdou do toho,“ zatvářila se vítězně.
„A do svého plánu mě nezasvětíš?“
„Po téhle hodině. Edward už o tom ví a vidím, jak s tím nadšeně souhlasí. Já najdu Jazze a vy dva Emma s Rose. Sejdeme se u aut. Přesně v devět nula nula,“ čekala jsem, kdy vytáhne hodinky a začneme si je seřizovat.
„Nějak se v tom vyžíváš,“ poznamenala jsem.
„Nedávno jsem viděla Jamese Bonda a čekala jsem, kdy to budu moct vyzkoušet,“ zakřenila se na mne a odhalila tak své zářivé zuby. Divím se, že neházela prasátka, ale Slunce bylo schované za mraky.
Po hodině jsme se rozdělili. Ona šla za Jasperem a já s Edwardem, který stál hned za dveřmi, šli hledat Emmetta s Rose.
Našli jsme je na chodbě, když šli na společnou hodinu. Stačilo jim říct, že se chystá něco na Tanyu a byli se vším svolní. Šli jsme všichni na parkoviště, kde jsme byli první, ale hned po nás šli...
Hned po nás šla Alice s Jasperem a oba měli na sobě černý oblek s motýlkem a černé sluneční brýle. V uchu sluchátka jako agenti FBI a na opasku se jim houpala zbraň. Nevím jestli byla pravá, ale každopádně byla tam.

Přišli až k nám a Alice se podívala na hodinky.

„Dorazili jste přesně v osm padesát devět a třicet dva vteřin. Zatímco my přesně v devět nula nula. Pro příště musíte poslouchat pokyny,“ řekla s naprosto vážným tónem a my na ni koukali jako kdyby se před náma objevila Sněhurka a začala trsat na Lady GaGa. „Do uniformy vás nutit nebudu. Není na to čas, ale teď si projdeme plán...“ dodala a my se postavili do kroužku.


Tak co? Líbil se vám stejně jako mě?

25. kapitola <<< Shrnutí >>> 27. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Black angel 26. kapitola:

 1
3. beda
20.08.2015 [16:47]

neumím si Alice představit v obleku ale když jsem to četla řvala jsem smíchy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Tenonoš
29.09.2013 [12:52]

Obleky mě dostaly Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Afrodita_Alice_Cullen
12.06.2011 [12:15]

Ten konec je úžasnej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!