Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bílá vlčice - Svatba 1. část

Harry Potter - opravdu nenávidí Twilight


Tak a další část mého slibovaného dárku mím čtenářům a to jest bonusový díl k Bílé vlčici jménem Svatba a myslím, že název mluví za vše, takže si užíjte čtení. :)

BÍLÁ VLČICE – SVATBA 1. část

Celou svatbu nám připravovali Alice, Rose, Esme, Emily a Trisi a samozřejmě Karla. Já s Edwardem jsme jim do toho nesměli povídat a když jsme je zkoušeli zmírnit, že chceme malou svatbu poslali nás na předsvatební cestu. Byli jsme na malém ostrůvku Esme, který dal Carlisle Esme jako svatební dar. Na ty dny strávené tam nikdy nezapomenu.


Na ostrově Esme:

Přijeli jsme malým motorovým člunem k ostrovu. Edward znal velmi dobře cestu. Stála jsem po jeho boku a on mě objímal svou silnou paží, ale kdybych chtěla, tak bych ho dokázala roztrhat jako plno upírů. Dotýkala jsem se ho pravou rukou a četla si jeho minulost. Byl tolik sám a ty noční zvuky, které ho vyháněli z domu byli také dost kruté. Neměla jsem okolo sebe štít, takže viděl mé myšlenky.

„Zas tak kruté to nebylo,“ usmál se na mě a políbil mě do vlasů.

Dotkla jsem se ho levou rukou a viděla nás spolu. Šťastné a plné štěstí. Svatbu jsem vidět nemohla, protože jí Karla zastínila svým štítem. Brala jsem to jako zradu svých schopností, ale když jsem to udělala jí, nemohla vidět co budeme provádět na ostrově.

„To mi neříkej,“ zašeptal mi do vlasů Edward a já se šibalsky pousmála a přitáhla si štít, ale Karla stále nemohla nic vidět.

„Tak a tohle mi nedělej,“ posmutněl Edward vzal kufry a vystoupil z lodi.

„Pročpak? Nic ti nemám říkat, tak ti nic v myšlenkách neříkám,“ usmála se na něj a přivázala loď, vzala poslední kufr a vydala se za ním. Zmizel mi v prostorné vile. Měli jsme tu strávit týden.

Začala jsem si vybalovat věci a nijak s tím nepospíchala. Alice totiž balila za mě a já si všechno musela prohlédnout na vlastní oči. Edward se díval na televizi, protože bych mu stejně nevěnovala pozornost. V tažce jsem našla pár sexy košilek na spaní a krásné spodní prádlo. Dala jsem si to stranou. Edward seděl dole v obýváku a já byla nahoře v teď už našem pokoji. Byl jen Edwarda, ale teď mi udělal místo ve skříních a uskromnil se. Dala jsem poslední kousek oblečení do skříně a podívala se na postel, kde leželo krásné spodní prádlo a košilka.

„Jdu si dát ještě sprchu!“ křikla jsem na Edwarda.

„Dobře,“ souhlasil a dál se díval na televizi.

Čekala jsem jestli zamnou třeba nepřijde, ale ani se neobjevil. Oblékla jsem si tedy věci od Alice a vydala se já za ním, když nemůže Mohamed k hoře, musí hora k Mohamedovi. Postavila jsem se ve dveřích a opřela se o rám. Dala jsem pryč štít a myslela na Edwarda jak se dívá na televizi. Vybavovala jsem si ho v myšlenkách tak přesně, že se na mě hned otočil. Hned k místu, kde jsem stála.

„Bello,“ vyklouzlo mu z úst, ale jen seděl a zrychleně dýchal.

Skočila jsem k němu na pohovku. Vyhledal mé rty a vášnivě mě políbil. Oplatila jsem mu polibek. Líbali jsme se už strašně dlouho a tak jsem mu roztrhla košili. Pousmál se nad mím počínáním a jemně mi rozepnul podprsenku.

„Piplavko,“ poškádlila jsem ho.

Roztrhal v sekundě všechno oblečení co jsem měla ještě na sobě a usmál se na mě. Začal postupovat rty na krk, ramena, ňadra, pupík, bříško… zastavila jsem ho tím, že jsem z něj servala kalhoty. Pozvedl ke mně oči a já ho políbila do vlasů, které mě lechtali. Zvedl se ke mně a opět mě začal líbat na rty. Pochopil správně.

„Miluji tě,“ zašeptal mi do ucha a políbil mě na něj. Začal si s ním hrát.

„Já tě taky miluji, Edwarde,“ vydechla jsem vzrušením.

Edward nás musel přenést do našeho pokoje, protože jsme skončili v měkkých peřinách. Edward ležel zády na posteli a já přejížděla rty po jeho těle. Po krku, kde jsem se snažila o cucáka a on se tomu smál. Podařilo se mi to s trochou vlčí síly.

„To bolelo,“ zašeptal Edward a já začala jet rty níž. Hrála jsem si s jeho bradavkami. Honila jsem je jazykem. Edward si přitáhl můj obličej a něžně mě políbil. Překulila jsem se na záda a Edward se objevil nade mnou. Líbali jsme se navzájem na krku. Pak se do mě dostal a já zasténala. Chvíli počkal, abych si na něj zvykla. Ležela jsem na posteli, nade mnou má jediná láska a naše těla spojená v jedno. Po chvíli jsem ho začala znovu líbat na krku a on to bral jako pokračování. Pomalu se zvedal a znovu se ke mně přiblížil. Naše rty se setkali a já vrněla blahem. Milovala jsem ho a věděla jsem, že mě miluje také.

„To si piš že tě miluji,“ pošeptal mi do ucha a zrovna měl vyvrcholení. Po chvilce jsem ho měla také a on ze mě slezl a přitáhl si mě k sobě.

Leželi jsme vedle sebe a šeptali si do ouška. Kousla jsem ho trošku do ucha a on se překulil nade mě. Šibalsky jsem se na něj usmála. Zvedla jsem se a políbila ho. Nohy jsem mu zahákla za tělo a překulila se nad něho. Oddychl si a zavrtěl hlavou jako že jsem nemožná.

„Chci pokračovat, kde jsem předtím skončila,“ zašeptala jsem a znovu se sklonila nad jeho bradavky. Znovu jsem začala hru jazykem, ale začala jsem postupovat níž. Edward si vzdychl a ten vzdych mě popohnal dopředu.

Druhý den jsme si šli zalovit do oceánu. Edward byl jako vyměněný. Všechna zdrženlivost byla pryč a tak jsem si dovolila jít lovit úplně nahá, když to Edward zjistil, shodil ze sebe nasazené kalhoty a šel také nahý. Měla jsem z něj radost. Líbali jsme se častěji než kdy předtím, takže jsme spíš lovili své jazyky než nějaké ryby.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bílá vlčice - Svatba 1. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!