Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bílá vlčice - Prolog


Je to teprve úvod. Další kapitolka vznikne asi až posledního listopadu. takže je to o tom, že Bella ja poloviční upír a poloviční vlk. Protože je upír i vlk, má bílou srst. Tento prolog je takový o ničešm, ale další kapitolky už mají děj.

BÍLÁ VLČICE – PROLOG

 

Bella je napůl vlkodlak a napůl upír. Jak se to stalo? Její matka šla do lesa objevil se u ní upír. Vlci z vesnice nestihli doběhnout, ale ona ještě žila, on neokusil její krev, ale pomohl jí počnout. Její manžel chtěl, aby si to nechala vzít, ale ona nechtěla. Přímo odmítala, prý je to její dítě. Její břicho rostlo velmi rychle, do týdne se Bella narodila, ale její matka zemřela.

Protože byla její matka vlkodlak (ale ještě se neproměnila, byla jen z rodu vlkodlaků) a otec upír, tak jí hlídala celá smečka. Bella už druhý den mluvila a ptala se po své matce. Nikdo jí neodpověděl, jen to, že už jí nikdy neuvidí. Její nevlastní otec ji odmítal. Byla z toho smutná a toulala se po lesích. Dva roky se toulala, až vypadala na dvacet let. V tu dobu se poprvé proměnila ve vlka a smečka, která ji hlídala (pořád z ní neměli dobrý pocit), od ní nemohla odtrhnout oči. Bila bílá jako čerstvě napadlí sníh a studená jako led. Někdy jí říkali Zima. Zima je někdy krutá, studená a nemilosrdná.

Bella nevěděla co se to s ní stalo, věděla, že je na půl vlkodlak, ale že bude tak brzo a ještě k tomu bílí, to jí vyděsilo.

Smečka Bellu přijala bez sebemenších potíží. Žrala jen zvířata nebo lidské jídlo, které jim vařila Emily, žena Alfy Sama. Dále tu byli Jakob, Paul, Jared, a další, ale tyhle byli nejvýše umístěni ve smečce. Bella se mezi nimi cítila dobře a pomalu pookřávala.

Ve vesnici jí představili jako neteř Billyho Blacka a tím pádem sestřenici Jakoba. Její nevlastní otec, když to viděl, jak je podobná jeho ženě, která má kořeny u Blacků, málem jí násilím přivedl zpátky, ale ona nechtěla.

Ještě tu je jestli musela při proměně sundat si šaty a odpověď je ne. Byla opravdu ojedinělá. Když se proměnila ve vlka, nic na ní nebylo podezřelé, ale jakmile se proměnila v upíra(v člověka se neuměla =D bohužel) měla na sobě nepokažené šaty, které měla pře proměnou.

Jako upír měla dar. Náhle usnula a měla vidinu, co se stane nebo stalo. Vysvětlovala si to jako sen, ale ona jinak nespala a o upírském životě nic neví, aby věděla, že je to dar.

Bílá vlčice - 1. kapitola

Bílá vlčice - 2. kapitola

Bílá vlčice - 3. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bílá vlčice - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!