Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bílá vlčice - 3. kapitola

dolljanaculen


Třetí kapitolka, kde se Bella rozhodne jít na střední školu do Forks. Tahle kapitolka není nic moc. Je z pohledu Belly i Edwarda. Prosím komentíky, děkuji.

BÍLÁ VLČICE – 3. KAPITOLA

Pohled Belly:

Ráno jsem uvařila snídani a čekala, až se ty dva vzbudí a já jim budu moci navrhnout svůj názor. První přijel na svém kolečkovém křesle Billy a za ním asi o dvě minuty, se objevil Jakob. Naservírovala jsem nám snídani a posadila se na své oblíbené místo.

„Chtěla bych začít chodit do Forks na střední,“ řekla jsem opatrně.

Jakob se začal smát, až spadl ze židle.

„To myslíš vážně?“ zeptal se mě Billy.

„Ano. Najdu si i brigádu a protože nespím, tak můžu mít i noční. Prosím,“ hodila jsem po Billim  psí oči.

Jakob se znovu začal smát, ale teď ještě víc než předtím. Billy ale přikývl a já jsem mu radostí dala svou porci palačinek. Najedla jsem se v noci, když jsem lovila maso pro rodinu do mrazáku.

Celý den jsem si prolistovávala učebnice, které jsem měla ve své menší knihovně. Vlastně ne celý den, jen celé dopoledne, protože odpoledne jsem měla hlídku. Naštěstí jen já a tak jsem si v klidu opakovala učení. Sam mě učil číst, Emily zase počítat a Julie se semnou učila. Tak to probíhalo dříve, ale teď ani z mála ne. Sam měl práci, Emily vařila, protože se smečka rozrůstala a Julie už nebyla. Zabolela mě u srdce. Bylo studené, ale bouchalo. Sice potichu, ale přece jen. Mé oči byli hnědé a takové zvláštní. Každý v nich prý viděl smutek.

Jednou jsem narazila ve vlčí podobě na lovce a ten se mi zadíval do očí a řekl: „Ahoj vlku, copak se ti stalo? Máš tak smutné oči.“ Já se obrátila a začala před ním zdrhat. To se stalo, když jsem byla ještě štěně a měla jsem velikost velkého psa. Teď mám velikost dvou metů v kohoutku.

Bylo pět a mě vystřídal Paul s malým Seatem. Běžela jsem domů a skočila do domu zadním oknem. Byl čas večeře a dneska večeři vařil Jakob, ale když jsem vešla do kuchyně nic přichystaného nebylo. Podívala jsem se po nich a našla jsem je v obýváku, jak sledují televizi.

„Kde máš večeři?“ zeptala jsem se Jakoba, protože mé břicho hlásilo hlad a mé oči byli tmavé.

Jakob se mě až lekl. Billy se po mě podíval a zvedl jedno obočí.

„To sis nemohla něco ulovit?“ zeptal se mě Jakob.

„Dneska jsi měl dělat večeři!“ zařvala jsem na něj.

„No já jí udělal, ale už je snědená,“ řekl pomalu a začal se krčit.

Koukala jsem na něj vražedným pohledem a ten ho spaloval tak, že se radši klidil k sobě do pokoje. Povzdechla jsem si a šla jsem si něco ukuchtit. Jakmile jsem měla plný žaludek, Jakob se vrátil. Seděli jsme u televize a sledovali fotbal. Zvykla jsem se chovat jako kluk, protože mě na nic jiného nenechali koukat.

Okolo se ozvalo vytí vlka. Byl to Sam a svolával svou smečku. Vyskočila jsem zadním oknem ven a přeměnila se při doskoku. Zadní okno vedlo rovnou do lesa.

„Taky bych chtěl se proměnit a mít oblečení na sobě,“ slyšela jsem ještě Jakoba, jak si stěžuje a zasmála jsem se tomu.

Jakob nám nějak začal žárlit. Pomyslel si Sam, který byl stále přeměněný jako vlk. Celá smečka se rozesmála. Já nežárlím na svojí upírskou sestřičku. To jste se spletli v osobě. To Jared jí závidí. Postěžoval si znovu Jakob. Ale no tak. Já závidím vám, že vás nepálí krk, když někomu okolo vás teče krev. Ještě že ve mně vládne vlk. Postěžovala jsem si pro změnu já. Bello, ty jsi silná a na žádného člověka na té střední nezaútočíš. Řekl mi Sam a mě to zaskočilo. A tvoje krása překvapí každého. Řekla mi Trisi. Hodně štěstí na škole. Řekla celá smečka a mě to zaskočilo a hlavně, když jsem přiběhla k Samovi. Celý altánek, který jsme stavěli minulé léto, byl ozdoben krepáky. On nás volal na oslavu mého nástupu na školu. Přeměnila jsem se v upíra.

„Já… já nemám slov,“ vykoktala jsem ze sebe, jak jsem byla zaskočená.

„Tak mlč a ber. Složili jsme se na tvé pomůcky do školy a já s Billym jsme je byli koupit a přihlásit tě na škole,“ řekla mi Emily a podávala mi módní bágl do školy, který byl dost těžký, ale jen pro ní.

„Ježíši. Děkuji všem, ale to nemůžu přijmout,“ připadalo mi to divné

Nechtěla jsem využívat svou smečku, ale přemluvili mě a já dary přijala.

 

Pohled Edwarda:

Celou noc jsem seděl na stromě a sledoval oblohu. Prý, že když spadne hvězda, jedno lidské srdce přestane bít. Jsem zvědavý, jestli to je pravda a jak je to s těmi, kteří tu jsou donekonečna, kteří jsou nesmrtelní. Spadne i jejich lidská hvězda nebo tam zůstane? A mají vůbec svou hvězdu, když jejich osud je tu zůstat a možná být roztrhán na malinkaté kousíčky?

Mé myšlenky zabloudili k Belle, která trhala pomstychtivě toho upíra, ale zjistila, že jí to nepomůže a nakonec to vzdala a hodila tam poslední velký kus toho upíra. Vzpomněl jsem si, jak se postavila na zadní a měla snad čtyři metry. Její přeměny jsou tak jednoduché a ne tak zpomalené jako u ostatních vlků. Krom Jakoba a Sama. Jakob by mohl být Alfa, ale on to odmítl. Vrtalo to pár vlkům v hlavě. Těm malým vlčatům, štěňatům.

Začalo svítat. Sledoval jsem slunce, jak vychází. Pomalu jsem se vydal domů, protože jsme měli jet se přihlásit na zdejší střední. Přišel jsem domů a tam Alice s Esme dodělávali dům. Emmett a Jasper sledovali televizi, Rose si rovnala šatník a Carlisle byl ve své pracovně.

V devět hodin ráno jsem se se svými sourozenci vydal do města. Měli jsme objet školu a nákupy sešitů a učebnic. Samozřejmě jsme jeli v mém Volvem a já řídil.

Když jsme dojeli do školy a vešli jsme do kanceláře, zkoprněli jsme.

Bílá vlčice - 2. kapitola

Bílá vlčice - 4. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bílá vlčice - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!