Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bílá vlčice - 11. kapitola, 1. část

Eclipse


Tak, jsem nemocná, což je možná dobré i špatné. Dobré v tom, že píšu a špatné v tom, že mi je špatně a spím. Teď o této kapitolce. Napsala jsem jí včera a druhá část se tu ukáže odpoledne nebo večer, podle toho jak mi bude. Splnila jsem vám z poloviny přání a Edward se přestane Belle stranit, právě na opak jí bude nadbíhat, ale to až v druhé části. Prosím o komentíky.

BÍLÁ VLČICE – 11. KAPITOLA

1. část

http://www.youtube.com/watch?v=pC0RDbfqH1Y

Vypráví Bella:

Bylo pondělí. Víkend uběhl rychle a já dostala nejeden výprask od Jakoba. O víkendu jsem nadělala víc neplechy než něčeho rozumného. Hlavně jsem ale pohoršila Joe s Pedrem. Blbli jsme spolu. Už jsem pro ně nebyla zrádce, ale kámoška, která je naučí bojovat. Bohužel Jakob se vždy jako naschvál proměnil ve vlka a vynadal nám, co to děláme, když máme hlídat. Žádný upír se ale za zbytek víkendu neobjevil a my měli čas na trénink. Já přitom trénovala i svůj štít.

Měla jsem plán. Billy vždy telefonoval Cullenům, jestli půjdu do školy. Přijel ke mně do pokoje a zkoumavě si mě prohlédl.

„Jdeš do školy?“ zeptal se mě.

„Ne,“ řekla jsem rázně.

„A proč ne?“ zeptal se opět Billy.

„Nebudu mu stranit, aby musel opakovat ročník,“ řekla jsem ledabyle a začala si pročesávat vlasy.

„To nehrozí. Je chytrý dost,“ řekl Billy.

„Já prostě do školy nejdu a basta,“ řekla jsem a nehodlala to už komentovat. Billy to poznal.

Odjel do kuchyně a vytočil číslo.

„Ano?“ ozvalo se ze sluchátka. Byl to Carlisle. Poznala jsem ho.

„Tady Billy Black. Bella prý do školy nejde,“ řekl Billy a Carlisle poděkoval a zavěsil.

Jo. Vzala jsem si kabát a skovaný školní batoh . vyskočila jsem potichu z okna a namířila si to lesem směr škola.

 

Pohled Alice:

Když Carlisle dotelefonoval prohlásil: „Edwarde padej se převléknout a přines mi omluvný list. Dnes jdeš do školy.“

Edward neváhal a rozeběhl se do schodů. Mě to ale nedávalo smysl. Měla jsem vizi, kde Bella jde do školy. Edwardovi jsem řekla, že to nemusí být dneska.

„Carlisle, ale Bella jde do školy,“ pošeptala jsem mu, když byl Edward z doslechu.

„Mě bylo řečeno, že nejde,“ podíval se po mě a pozvedl jedno obočí.

„Chytrá holka,“ pošeptala jsem a Carlisle chtěl něco říct, ale už šel po schodech Edward.

„Jedeme!“ křikl Edward a všichni jsme nasedli do jeho Volva.

Myslela jsem na svého Jaspra. Edward mě ignoroval. Podívala jsem se po Jasprovi.

„Nic. Je neutrální a mírně naštvaný,“ odpověděl mi Jasper na mou nahlas neřečenou otázku.

„Mohli byste mě nechat na pokoji?“ zeptal se Edward, ale myslel to jako fakt.

„Co máš zase za problém?“ zeptala se ho Rose, ale on jí neodpověděl.

 

Pohled Edwarda:

Řídil jsem auto a ignoroval myšlenky svých sourozenců. Rose s Emmettem mysleli na hovadiny, což byla móda a baseballový zápas. Alice myslela na Jaspra a Jasper na Alici a mě. Co zase je.

„Nic. Je neutrální a mírně naštvaný,“ řekl Jasper a díval se po Alici.

„Mohli byste mě nechat na pokoji?“ vyslovil jsem své přání.

„Co máš zas za problém?“ zeptala se mě Roselie.

Nic nemám za problém. Co bych měl mít za problém. Jenom mě už štve jak se ke mně chováte, ale popravdě můžu být rád, že máte o mě strach. To je totiž důkaz lásky.

Pořád jsem si vyčítal, že jsem naštval Jacka do takové míry, že odešel. Emmett kvůli tomu se  semnou nebavil a myšlenkami mě zabíjel a proklínal. Tak dlouho se neviděl s Jackem a já ho vyženu. Prý jsem velký sobec.

 

Pohled Belly:

Když jsem doběhla ke škole, stála jsem ve stínu stromů a tak daleko, aby mě necítili. Roztáhla jsem okolo sebe štít a sledovala silnici. Po chvilce se vyřítilo stříbrné Volvo. Čekala jsem kdo vystoupí, jestli mě Alice neviděla a Edward se nerozhodl zůstat doma jako minulý týden. Když vystoupilo všech pět sourozenců Cullenových usmála jsem se. Alice se podívala k místu, kde jsem stála a usmála se, ale hned otočila hlavu na jinou stranu, protože se po ní podíval Edward. Jeho dar mě začínal rozčilovat. Vlastně asi proto, že můj dar vidět přicházející upíry se vytratil a místo něj mám štít, umím číst budoucnost a myšlenky (ale ty jen někdy). Dívala jsem se jak se vznáší směr školní budova. Pár posledních lidí na parkovišti je sledovalo a vydalo se za nimi.

Vyšla jsem, až když bylo parkoviště prázdné. Měla jsem první hodinu s Edwardem a taky menší zpoždění na hodinu.

„Dobrý den, já se omlouvám, ale měla jsem problémy s autem,“ omluvila jsem svůj pozdní příchod do školy.

„A, slečna Blacková. Sedněte si. Dnes tu máte konečně svého souseda v lavici. Pana Cullena,“ řekl učitel a znovu začal něco škrábat na tabuli.

„Bello, nedělej to,“ pošeptal Edward, abych to slyšela jen já. Vycítil, že se chci na něj podívat.

Nevadí. I jeho blízkost mi hodně pomáhá a cítím se silnější. Jak fyzicky, tak i duševně.

Párkrát při hodině jsem se nadechla, abych mu něco řekla nebo jsem se chtěla na něj podívat, ale on mě prstem zastavil, takže jsem se na něj ani nepodívala. Zklamalo mě to. Pořád se mi straní a to další hodinu máme taky společnou. Zazvonilo a on se hbitě postavil a odešel, ale ne na další hodinu, nýbrž chtěl jet domů.

Vyskočila jsem ze židle a u dveří stála Alice a čekala na mě.

„Já vím. Jede domů,“ řekla jsem rychleji než ona a zamířila k východu.

V lese za školou jsem se proměnila ve vlčici a batoh tu nechala. Běžela jsem co nejrychleji jsem dokázala a nakonec jsem byla rychlejší než jeho auto. Spatřil mě a přidal. Přidala jsem tedy taky, až jsem byla opět rychlejší než on. Skočila jsem před jeho auto a on to neubrzdil.

Další kapitola:Bílá vlčice - 11. kapitola, 2. část



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bílá vlčice - 11. kapitola, 1. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!