Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bezdomovkyně (6)


Bezdomovkyně (6)Ahoj, se Zuzu vám přínášíme další kapitolu. Je z pohledu Belly o dalším setkání s Edwardem. Příjemné čtení, vaše Mňamka a Zuzu.

Probouzela jsem se do chladného dne. Nechala jsem zavřené oči a přemýšlela, co bude dál. Snad každý den jsem uvažovala, co se životem, a nikdy jsem nepřišla na konečnou odpověď. Nejspíš budu do konce života bezdomovec. Chtěla bych změnit svůj život.

Přála jsem si být spisovatelkou. Hrozně mě bavilo vymýšlet různé příběhy. Třeba o princeznách, Drákulovi, zlobrech… Vždycky jsem si užívala tu představu. Byla tak skutečná. Jenže to jsou pouhé myšlenky a sny, které se mi už nikdy nesplní.

Zachumlala jsem se víc do teplého kabátu. Počkat… Kabátu? Otevřela jsem oči a opravdu jsem na sobě měla přehozený kabát. Posadila jsem se a prohlížela si ho. Kde se tu vzal? Nechápala jsem to. Nevěděla jsem, komu patří, a tak jsem se rozhodla, že si ho nechám. Byl moc pěkný, teploučký a krásně voněl.

Uvažovala jsem, co bych dnes mohla dělat. Jít před obchod a žebrat o nějaké peníze. Nebo jít prohledávat popelnice. Možností bylo hodně, ale ani jedna z nich se mi nelíbila. Co by se mi taky líbilo, když jsem bezdomovec.

Po chvilce jsem se tedy rozhodla, že se půjdu projít. Šla jsem trochu temnými ulicemi, až jsem došla opět do parku. Vracela jsem se sem docela často. Vzpomínám si, že tady byla moje první noc na ulici. Bylo tu krásně a dobře se tu přemýšlelo. Hrozně jsem si to tu oblíbila.

Chodila jsem sem jenom ve dne. V noci jsem tu už nepobývala, díky tehdejší zkušenosti. Nechtěla bych to zažít znovu, ale s mým zachráncem bych se ještě někdy chtěla setkat. Pochybuji, že by se to stalo. Ale kdo ví? Třeba mi osud přinese aspoň jednou štěstí.

Sedla jsem si na lavičku a uvažovala. Co asi teď dělají rodiče? Hrozně se mi stýskalo i přes to, co se stalo. Chtěla bych je aspoň ještě jednou vidět. Zajímalo by mě, jestli ještě ví, že měli dceru. Jestli na mě vzpomínají jako já na ně. Jestli se někdy dostanu z ulice, tak je najdu.

Ještě chvíli jsem tam tak seděla a pak jsem šla jinam. Bavilo mě se procházet. Člověk si aspoň přestane myslet na zlé časy. Sice na chvilku, ale přece.

Když jsem tak šla po ulicích, najednou jsem měla zvláštní pocit. Jako bych cítila něčí přítomnost. Nevěděla jsem, jak to popsat, ale bylo to divný. Když jsem se otočila, nikdo za mnou nebyl. Nejspíš už jsem musela zešílet. Ten pocit se zesiloval a já nevěděla, co to má znamenat.

Došla jsem až do lesa. Ani jsem nevěděla, kde jsem se tu vzala. Nejspíš jsem se dostala do apatie, když jsem přemýšlela, co dál. A tak jsem se dostala až sem. Hm… Jak se asi dostanu nazpátek?

Otočila jsem se a nemohla uvěřit vlastním očím. Přede mnou stál anděl. Vypadal krásně. Koukali jsme si navzájem do očí a já nevěděla, co mám dělat.

No tak, Bello, dělej něco!

„Ahoj.“ Pozdrav zazněl spíš jako otázka. Ahoj? To jsem si nemohla vymyslet něco lepšího? Aspoň něco, ale mohlo to být lepší. Takhle jsem si teda nepředstavovala začít rozhovor. Nějak se začít musí.

„Nazdar, co tady děláš?“ Jeho hlas… To je ten můj ochránce! Nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Srdce se mi rozbušilo a já nevěděla, jak mám dál reagovat. Zírala jsem na něj jako na anděla, tak se mi jevil. Až po hodné chvíli mi myšlenky zaběhly zpět a mně cvaklo vše do správných kolejí.

Nezněl moc příjemně. Co bych taky mohla čekat. Od dokonalého kluka k bezdomovci. To slovo jsem tak nesnášela!

„Šla jsem se projít.“ Můj hlas trochu přeskakoval, ale pořád lepší než tenkrát. Teď vím, jak mluvit, což minule byla katastrofa.

Jeho výraz nebyl moc nadšený.

„Do lesa? Lepší místo sis opravdu najít nemohla. Jako minule v tom parku.“ Tak tohle bylo moc. Proč je na mě takový? Jasně, co bych mohla čekat, vždyť žiju na ulici, ale jsem přece taky jenom člověk.

„Za tu záchranu v parku ti děkuju.“ Z mého mluvení byla trochu slyšet lítost. Ne z toho, že by mě zachránil, ale jeho hlas nebyl moc milý. Skoro až hrubý.

Prostě jsem si představovala vše jinak. Jen jeden malý okamžik může změnit celý život, než člověk plánoval. Jako v mém případě.

Sice se mi konečně splnilo moje přání, ale ne zrovna růžově. Jsem ráda, že jsem mu konečně mohla poděkovat a znovu ho potkat. Ale nejspíš to byla chyba, protože se na mě díval takovým tím nenávistným pohledem. Nechápu to, nic jsem mu neudělala. Pořád jsme na sebe tak koukali.

Najednou nastalo ticho a jen jsme se na sebe dívali. Měl černé oči, které měly výraz, jako když ho něco bolí. Vůbec jsem se v něm nevyznala. Vím, vždyť ho ani neznám. Chtěla bych ho poznat, ale zase takové štěstí opravdu nemám. Jsem naivní, když jsem o tom měla jen myšlenku.

Cítila jsem se už trapně. Stáli jsme tam snad už přes půl hodiny a nikdo z nás nepromluvil. Pořád jsme se pouze na sebe dívali.

Něco nedaleko nás bylo slyšet křupnutí větve. Když jsem se ohlédla, nic tam nebylo. Muselo to být nějaké zvíře, které nás nejspíš ucítilo a uteklo. Ale když jsem se otočila zpátky, už tam nestál. To není možný. Přece tak rychle a neslyšně nemohl zmizet.

Nemohla jsem si to srovnat v hlavě. Měla jsem tolik otázek, na které mi nikdo nemohl odpovědět. Pouze on, ale jeho už nikdy nespatřím. Ani neznám jeho jméno. Pro mě bude navždy anděl, který mě zachránil.

Nevím, jak dlouho jsem stála v lese a přemýšlela, co se právě stalo, ale už se začalo stmívat. Radši jsem se vrátila na svoje obvyklé místo u popelnice. A dál snila o setkání s andělem. Nic jiného jsem také nemohla, než jenom snít.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bezdomovkyně (6):

 1 2   Další »
11. Jana S
30.12.2014 [12:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Kika57
01.02.2012 [23:47]

Kika57Krása, krása, krása. Emoticon Jsem ráda, že se setkali, ale toto bylo co? Edward to zkazil a Bella taky. Vím, že je to krásný a perfektní Edward Anthony Masen Cullen, ale i tak nemůže být těžký mu říct nějaké slovo. Vždyť tam stála půl hodiny, trubka. Emoticon Budu doufat, že příště to dopadne lépe. Emoticon
Moc se těším na další kapitolu, takže doufám, že mě nenecháte dlouho čekat, holky. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9.
Smazat | Upravit | 23.01.2012 [20:26]

Omlouvám se, ale básnička nebude, protože jsem ji měla už skoro napsanou, ale pak mi můj chytrý otec vypl počítač a ona se ztratila někde v počítěči... :-/

Tak, teď k ději...
Moc se mi líbil! Bylo to krásně popsané, nebylo to urychlené, přidalo mi, že s Bellou ten příběh prožíváš. Ale ne jako třetí osoba, spíš první, prostě, že jsi byla ona... Já bych taky pořád přemýšlela nad tím, co dělají moji rodiče i když se teď můj otec zachoval jako chytrák všech chytráků.

To s tím kabátem bylo nádherný. Určitě by se tak zachoval káždej bezda. :D

A teď se přesune k tomu, co se mi líbilo úplně nejvíc...
+ konečně se setkali!!!! Jó!Tys mi udělala druhý Vánoce, Mňamko!
+ přemýšlela o rodině!
+ Bella byla zmatená, což se mi samozřejmě moc zamlouvá!

A teď k věcem, které se mi nelíbily...
- krátké!!!!! Když jsi na chatu psala, že to má přes 900 slov, myslela jsem si, že to bude trochu delší! :-(
- že toho nemůžu víc vytknout. :D

Tak, to bylo mé hodnocení. Promiň, že nebyla báseň, ale příště ti to, Mňamko, určitě vynahradím, přísahám. :-)
A chci se omluvit, že tu nejsou žádní smajlíci, ale mně nějak nefungují...

22.01.2012 [21:57]

Stefi72 Emoticon Emoticon Emoticon

22.01.2012 [20:50]

Annabell Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.01.2012 [20:12]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. martty555
22.01.2012 [18:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.01.2012 [18:53]

AddyCullenJej, zase krásné!!! Jen moc krátké Emoticon Emoticon Emoticon

3. BellaEdward
22.01.2012 [18:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.01.2012 [18:08]

mima19974Jééj.. Rýchlo ďalšiu!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!