Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bezdomovkyně (3)

cullens


Bezdomovkyně (3)V minulé kapitole jste zase hleděli na kousek osudu Belly... V této kapitole konečně zažijete jejich setkání, ale... Více se dočtete pod perexem. Příjemné zážitky z našeho díla vám přejí mňamka a zuzu.

3. kapitola - Zpívající jen pro mě

Zavřel jsem oči a vnímal jen svými ostatními smysly. Vítr skučel v korunách stromů, poslední lidé se zavírali do domů. Bylo teprve kolem osmé, ale tma už ležela na všech koutech, tak jsem se nebál vystrčit svůj noc do záření toho zrádného zlatého kotouče.

Zhluboka jsem se nadechl. Staré vůně se tu prolínaly s čerstvými, ale žádná nebyla tak moc nová na to, aby mi prokázala přítomnost jiné osoby.

Svým darem jsem prozkoumával okolí, ale žádné myšlenky nebyly tak rušivé, tak... Nekalé. Ale protože bylo velice brzy, vůbec jsem se nebál toho, že bych se dnes nenajedl. Tedy spíše nenapil...

Hodiny odbily poněkolikáté svůj čas, který měly na svém denním pořádku, a já stále vyhladovělý stál ve stínech ulice. Za tu dobu, co jsem tu čekal, prošly pouze tři osoby. Dvě ženy a jeden muž.

Ani jeden nemyslel na nic trestného, co by spáchal... Ale byly to teprve tři osoby a tahle ulička ožívá až něco málo po půlnoci, což mělo být za necelou hodinu...

Stál jsem tam se zavřenýma očima po tu celou dobu, když se odněkud ozval vyděšený výkřik. Trhl jsem hlavou asi tím směrem a přemýšlel, co by se mohlo dít. Mé tělo se dalo samo na cestu...

Během pár desítek vteřin jsem se objevil v parku. Za té mé cesty se ozvaly ještě dva výkřiky, ale teď tu bylo pusto a ticho. Zbystřil jsem své smysly a opatrně se začal pohybovat směrem ke dvěma bušícím srdcím.

V hlavě jsem měl naprosto prázdno. Podle myšlenek muže jsem věděl, že tohle nebude jeho první vražda bezbranného bezdomovce... Vyžíval se v tom, protože o těch lidech už pak nikdo nikdy neslyšel... Pro něj byli bezcennou chátrou.

Prudce jsem zavrčel a zachytil ho v okamžiku za paži, ve které držel paličku na maso. Vyděšeně se mi snažil vykroutit, ale nedal jsem mu žádnou šanci.

Ze strany jsem ho nabral bokem, až letěl o několik metrů dál. Pohlédl jsem vyděšené osobě, která ležela na lavičce, do obličeje. Nesla se tam stopa vyděšení, ale jinak na mě ten dotyčný hleděl s děkovným výrazem.

Nevnímal jsem ale lidskou osobu... Zaobíral jsem se tím prašivcem, co se teď tak těžce zvedal ze země. Dnes jsem to chtěl mít co nejrychleji za sebou. Něco mě znervózňovalo, ale nevěděl jsem, co to bylo...

S tím chlapem jsem se lidskou rychlostí přesunul za nedaleký strom, aby na nás ten bezdomovec neviděl. Držel jsem ho pevně, aby se mi nevysmekl. V rychlosti jsem se mu zakousl do tepny a přikryl jeho ústa svou dlaní. Nemohl jsem dovolit, aby ta osoba tam něco viděla či zaslechla.

Konečně jsem se mohl uvolnit. Toho chlapa jsem prozatím pustil na zem a vydal se za tím nedobře vypadajícím člověkem.

S rozšířenými zorničkami sledoval každý můj pohyb. Srdce mu bušilo vysokou rychlostí a tělo se mu třáslo. V hlavě se mu honilo...

Cože? Byl jsem naprosto zmatený, ale... Já neslyšel myšlenky. Žádné myšlenky. Oči mi dávaly jasně najevo, že tu ten dotyčný sedí přede mnou na lavičce, čich mě informoval o... Nechutné vůni... Ale... Žádná myšlenka nepronikla k mému mozku.

Nevěřícně jsem pohlédl na tu osobu. Tělo mi ztuhlo v návalu paniky a já jsem poprvé cítil, jaké to je nečíst někomu myšlenky. Jak jsem tento dar kdysi proklínal, teď, právě v tuto chvíli jsem zjistil, že s tím darem jsem natolik zžitý, že mi to ticho začalo skoro přerůstat přes hlavu.

Ta osoba na mě hleděla, zachumlaná do starého oblečení. Sledovala linie mého těla, i když přes ten kabát toho nebylo moc vidět.

„Pane... Je..." pípla ta osoba vyděšeným, sotva ženským hlasem. Nevěřil jsem, že by mladá dívka měla vůbec šanci dostat se na ulici...

Otázka visela ve vzduchu, než se mé myšlenky umoudřily. Stále jsem se snažil dostat se jí do mysli, ale... Nešlo to. Frustrace byla příliš veliká na to, abych mohl rozumně uvažovat.

„Ten tobě ani nikomu neublíží. Ale radil bych ti, aby sis příště nacházela místa, která jsou aspoň trochu osvětlená. Nedivím se, že šel sem. Vy se schováváte..." Zarazil jsem se. Ona byla jako já. Schovávala se ve stínech, aby si jí nikdo nevšiml. Ale ona to dělala proto, jak vypadala... Ne pro to, co byla.

Zhluboka jsem se nadechl, ale o vteřinu později jsem zjistil, že to byla ta nejhorší možná varianta. Její vůně i přes ten nehorázný smrad mě zasáhla takovou silou, až jsem se skoro zapotácel.

I když jsem před chvílí pil, jedem se mi začala plnit ústa a z hrudi se mi vydralo tiché vrčení.

Ta holka vůbec nechápala, co se děje. Vyděšenýma očima hleděla do těch mých a já si uvědomil, co dělám. Dech jsem zarazil v hrdle a s posledními zásobami vzduchu jsem procedil skrz zuby: „Máš velké štěstí."

Nic více jsem neřekl, vzduch v plicích nezůstal. Poslední pohled jsem věnoval té zamaštěné, ošklivé a hlavně... Lákavě vonící osobě a zmizel jsem ve tmě tak rychle, jak jen jsem si mohl dovolit.

Okamžitě jsem vypálil za město a musel se nadechnout čerstvého vzduchu. Žádná lidská krev mě nelákala. Posadil jsem se na zem vystlanou loňským listím a snažil se nemyslet na tu lákavou vůni.

Mé vnitro se svíralo v křečích. Vůbec jsem netušil, že může existovat někdo takový jako ona.

Zpívající krev... To označení sedělo velice přesně. Zachvěl jsem se. Nechtěl jsem, nepřál jsem si tohle peklo na zemi. Já jsem predátor, neměl být problém pro mě ji zabít...

Ale na druhou stranu tu byla ta její tichá mysl. Vůbec jsem nevěděl, co mě na ní láká víc. Její uzavřená mysl či zpívající krev?

Tyto a další otázky jsem ale nechal na budoucnost. Zapomněl jsem totiž ještě na jednu věc... Schovat po sobě důkazy.

Tajemství okolo té dívky se vyřeší až časem... Až já budu chtít.

 

 

 

2. kapitola <-> 4. kapitola

 


 

Ahojky lidičky, přinášíme vám další kapitolu. Snad jsme vás nadchly, Edward se již setkal s Bellou... Co nejdříve budete mít další kapitolu.

Děkujeme za komentáře k minulým kapitolám a těšíme se na další, co najdeme pod touto. Vaše mňamka a zuzinecckaa.

P.S.: Ciel, snažila jsem se do tisícovky. Aspoň pro tebe. Takže tu máš cca jednu čtvrtinu svého vysněného počtu slov. Snad se nezlobíš, ale snažila jsem se.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bezdomovkyně (3):

 1 2   Další »
12. Jana S
30.12.2014 [10:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Kika57
25.01.2012 [22:45]

Kika57Já si říkala, proč tam nechal toho chlapa a upír zapomněl. Emoticon Krásná kapitola a setkání máme za sebou. Krásné setkání...
Opravdu zajímavá povídka. Divím se, že jsem nezačala dřív. Emoticon Emoticon Emoticon

01.01.2012 [13:56]

AddyCullenwaw to bylo super!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9.
Smazat | Upravit | 01.01.2012 [11:57]

Ó, tak se konečně potkali. Emoticon Pěkná kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. lucka2010
31.12.2011 [22:24]

Trošku mě naštvala podoba Belly.Ale naprosto to chápu. :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7.
Smazat | Upravit | 31.12.2011 [19:22]

Jéééééééé! TO BYLO SUPER! Jak jinak, že? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Konečně se setkali! Konečně, konečně, konečně! Emoticon
Víte, jak jsem v minulé části psala, že mi chybí ta Edwardova miloučká a hloupoučká strana duše? Tady ji trošku bylo. Emoticon Emoticon
A nyní následuje série tří teček. Emoticon
Bylo to...
... krásně popsané!
... zajímavé!
... dobře sehrané! (P.S.: aní já nevím, co to znamená, ale rozhodně něco dobrého Emoticon)
... takové... jiné, než ostatní díly. Samozřejmě, berte to v dobrém, ale tohle mělo něco, co ty ostatní dílky neměly ( Emoticon )
... napínavé

Moc se těším, jak to Mňami vymyslí. Já osobně, bych nevymyslela ani čárku, natož příběh o aspoň 2000 slovech (je ti to jasné Mňaminko,! Emoticon ).

Také se stydím, že komentuji až teď. Emoticon Omlouvám se, omlouvám se, pardon... Emoticon
Tak, už nevím, co psát, tak napíši rychlé hodnocení v podobě smajlů. Sledujte:
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Snad to stačí. Emoticon
Mějte se!
A přeji vám krásný Nový Rok! Emoticon Emoticon
Příští kapitola vyjde v roce 2012... je to takový zvláštní pocit (sorry, už říkám ptákoviny Emoticon Emoticon ).
Také jsem si všimla, že mé komentáře začínají být kratší a kratší a tak tenhle ještě trochu protáhnu.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Pp! Emoticon

6. Marci
31.12.2011 [19:02]

Vzkaz pro zuzinecckaa: Kdy bude prosím dalš díl Nedd for speed ?? Jinak skvělá kapitolka holky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. martty555
31.12.2011 [18:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.12.2011 [17:47]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.12.2011 [17:44]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
skvelá kapča... Emoticon
už sa teším na ďalšiu... Emoticon
všetko dobré do nového roku... Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!