Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bello, tohle už nedělej - 1

VMA 09


Tahle povídka nevypráví o tradiční Belle, nešikovné a stydlivé, jak jí znáte z filmu a knihy. Tato Bella Swan miluje tanec. Chtěla jít na uměleckou školu, ale její matka Renée jí odmítla pustit a aby toho nebylo málo, tak jí zakáže chození do klubu a ven s kamarády. Bellu to místo zklidnění nakopne, sebere mámě auto a jede do klubu. Po cestě má bouračku, kterou ona přežije, ale mámino auto je zdevastované a zralé do šrotu. Renée si už s Bellou neví rady, a tak se dohodne s jejím otcem Charliem, který bydlí ve Forks. Bella tam jezdila jako malá na prázdniny, ale teď, poslední dobou, se tam dlouho neukázala. Charlie jí zapíše do místní střední školy a propůjčí jí své auto, aby se měla jak dostávat do školy. Bella jen co přijede, tak chce jet do klubu. Charlie jí pustí, ale má podmínky a prozradí jí, že je plánovaný zátah do klubu, tak ať se neopováží pít, když tam jede autem. Bella se v klubu setká se svou nejlepší kamarádkou a studentkou umělecké školy z Pheonixu, která tam má dnes vystoupení a zahraje a zaspívá Belle její nejoblíbenější písničku. Co se ještě semele a jakou roli tam budou mít Cullenovi a vlci z La Push? ...

píseň

Letadlo přistálo a jedna skoro dospělá dívka z něj vystoupila. Na letišti jí vítal její otec Charlie ve své policejní uniformě. Ta dívka se jmenovala Bella a nebyla zrovna nejošklivější. Dost lidí z mužské strany se za ní ohlédli. Bella je ignorovala a do uší si pustila svou nejoblíbenější písničku. V hlavě si přehrávala pohyby a proto neslyšela, že na ní Charlie mluví.

„Bello, mohla by sis prosím vyndat ty sluchátka, když s tebou mluvím? To že jsi nezvládla školu a že tě tvá matka odmítla dát na tvou vysněnou školu, tak mě nemusíš ignorovat!“ vyndal jí sluchátka a vrazil jí zpátky její kufr, který jí doteďka nesl Charlie.

„Promiň tati, omlouvám se. Co jsi říkal?“ vyděsila se Bella, měla totiž v plánu, že se dnes půjde podívat do místního klubu. Dnes tam měla vystoupení její kamarádka, která sem přijede hlavně kvůli ní a která chodí do umělecké školy, kam chtěla i Bella.

„Volala k nám domů tvoje kamarádka, že přiletí až večer a rovnou pojede do klubu a že se sejdete až tam. Ty chceš jít do klubu? Zatím jsi nic neříkala,“ zopakoval jí Charlie.

„Teď jsem tati přiletěla. Chtěla jsem ti to říct až doma. Nemůžu si chvíli odpočinout?“ Bella se na tohle těšila.

„Tak dobře, ale znáš naší dohodu. Nějakej průser a letíš zpátky za mámou. Nechci, abys mi tu zkazila pověst jako jsi jí zkazila své matce.“ Charlie to Belle řekl parovinu. „Jsi na to dost silná, abych ti řekl pravdu. Chovej se slušně a budeme spolu vycházet dobře. Bello, mám tě pořád rád jako jsem měl rád tu malou nevinou holčičku, kterou jsem učil žít. Pamatuju si, že co jsi začala chodit, tak ses pak vlnila do hudby, ale to je jedno. Máme dohodu.“ Charlie odemykal kufr od auta a vyhnul se přímému kontaktu z očí do očí, když ho zkoumavě sledovala Bella.

„Tati, já se polepším. Slibuju,“ Bella se snažila podívat svému otci do očí.

„Radši nic neslibuj, když si nejsi jistá, jestli to zvládneš splnit, Bello. Vždy se tímto pravidlem pokus řídit,“ radil jí Charlie a nastoupil do svého auta.

Bella si nastoupila na místo spolujezdce a po celou cestu domů nepromluvila. Dívala se z okna na okolí a nebo byla v mobilu na internetu, takže si nevšimla, že už jsou v Port Angels. Těch pár hodin jí uběhlo rychleji než si myslela. Charlie se na ní jen párkrát podíval, ale nic jí neříkal, až teď.

„Bello, zítra nastupuješ do školy ve Forks. Mám pro tebe auto, protože to je dost daleko od našeho domu, ale to auto je moje a nerad bych z něj měl šrot. Ber to prosím na vědomí, aby tenhle můj brouček nedopadl stejně jako ten mámin. Pokoj si můžeš předělat podle libosti. Přece jen to je nějaký ten čas, kdy jsi tu byla tak dlouho přes noc. Peníze ti dám, pokud budeš potřebovat, ale nemám zas moc vysoký plat na každodenní nákupy…“

„Tak budu nakupovat jen obden,“ ušklíbla se Bella a Charlie se poprvé od jejich setkání usmál.

„Musím uznat, že na letišti jsem byl na tebe moc naštvaný. Možná jsem to přehnal, ale teď už to je snad v pohodě ne? Co říkáš na tohle auto? Já budu jezdit služebním,“ usmál se na ni Charlie a podíval se jí do očí.

„Není špatný, ale když říkáš, že nesmí do šrotu… Může skončit v nějaký řece?“ pošťuchovala svého otce Bella.

„Hele, dost legrácek a ne že se pokusíš o útěk jako doma. Já jsem šerif a mám pod palcem úplně všechny i kdybychom tě měli hledat v lese. Celý město. Jasný?“ upozornil jí ještě a právě vjížděl do Forks. Malého městečka, kam se Bella po svém zběsilém útěku z domova zakončeném bouračkou dostala. Utekla jen kvůli tomu, že jí její matka odmítla dát na uměleckou školu a pak jí zakázala chodit i do klubů a zrušila jí hodiny baletu a hodiny tance u toho nejlepšího učitele.

„Díky tati,“ řekla Bella a prohlížela si všechny lidi za okýnkem.

Bella se ubytovala ve svém novém pokoji a s pomocí Charlieho pokojíček trochu předělala. Charlie se překonal a nechal Belle připojit internet. Bella si přivezla vlastní notebook a proto jí Charlie nekoupil počítač, jak měl v plánu. Místo počítače Belle koupil všechny učebnice a kupu sešitů (nevěděl kolik jich má mít, zapomněl se na škole optat). Bella si vyvěsila plakáty a rozvěsila si fotky, kde se nacházela ona nebo její kamarádi. Charlie jí dovolil, aby dnes šla do klubu, ale pod podmínkou, že hned neudělá průšvih a že se tam dnes bude dělat zátah, tak ať je střízlivá.

Bella se oblékla (oblečení) a vyrazila do klubu ve vypůjčeném autě od otce. Celý den jí uběhl neskutečnou rychlostí. Vzpomínala na to, jakou byla hvězdou parketu a myslela na to, jak se tady bude muset dřít, aby získala stejný titul i tady. Pokud tu budou nějací soupeři, kteří by za to stáli. Zabočila do ulice, kde byl klub a zaparkovala, přehodila si přes sebe bundu, která měla na zádech orla. (bunda) Vystoupila z auta a rázovala si to ke klubu.

„Ahoj, v čem to jsi navlíklá? Kde jsi nechala volné a pohodlné oblečení a kšiltovku?“ pozdravila jí jako vždy kriticky Kristen, zpěvačka a tanečnice z umělecké školy.

„Ahoj, no hádej co se s ním stalo po… po tom mém incidentu? Letělo z okna rovnou bezdomovcům do ruky, takže aspoň někomu budou užitečný. No taťka říkal, že mi moc peněz nedá alias věnuje mi celou svou výplatu, ale nic víc,“ ušklíbla se Bella.

„Tak to máš dobrý, já už si musím vydělávat sama. Naši teď platí sestru, takže já si nakupuju za peníze z vystoupení. Pojď už musím začít. Koukala jsem, že tady je dost lidí a někteří jsou i hezcí, takže na tom nejsi zas až tak špatně, ale tady v tom městečku je jenom tenhle klub. Víc jich máš v Port Angels. Co jsi ještě chtěla zjistit?“ ušklíbla se Kristy.

„To mi zatím stačí,“ usmála se Bella a šla za svou přítelkyní do zákulisí.

Bella si tam vypůjčila od Kristy nějaké oblečení, na které byla zvyklá. Pak se rozdělily. Bella šla k baru a Kristy na pódium. Bella se jen vlnila do rytmu a v ruce měla skleničku koly, když si všimla jedné party nádherných a když to říká Bella, tak opravdu nádherných lidí. Bylo jich pět, seděli u stolu a nic nepili. Bystře sledovali Kristy.

„A teď prosím, píseň pro moji nejlepší kamarádku, která se sem musela přestěhovat. Je to velmi nadějná Bella Stan a teď jí prosím, aby nám předvedla něco ze svého tance. No tak Bello!“ V Belle hrklo a snažila se ukrýt před všemi.

„Bello, nenech se přemlouvat. Ukaž co v tobě je a vy všichni mi jí tady prosím chraňte, aby…“ mluvila a mluvila Kristy.

„Jsi mrtvá Kristy!“ zvolala Bella a všichni se k ní podívali.

„Já věděla, jak tě přilákat,“ pošeptala jí Kristy do ucha, když jí pomáhala nahoru na pódium.

„Já to myslela vážně, že jsi mrtvá,“ řekla Bella a pár lidí okolo jí slyšelo.

Kristy začala hrát: píseň

Bella udělala jednu otočku a pak se do toho vžila celým srdcem. Vnímala jen hudbu a potlesku a výkřiků si nevšímala. Celý tanec zakončila tím, že se ocitla tváří v tvář Kristy a prsty naznačila, že jí usekne hlavu. Teď už vnímala potlesk a pokřik, ale nadále se ho snažila ignorovat. Plácla si s Kristy, seskočila z pódia a vrátila se na své místo u baru.

Za Bellou stále někdo chodil (z většiny kluci, kteří jí nabízeli rande) a jí to už začalo deptat. Koukla se na hodinky. Podle hodinek už byla půlnoc a ona neviděla důvod proč tu zůstávat. Šla se rozloučit s Kristy, které se to ani v nejmenším nelíbilo, že už jde, ale přemluvit jí nedokázala. Bella se rozešla k východu, když jí cestu zastoupil jeden z té party krasavců.

„Čau, nedala bys rande?“ zeptal se vysoký na krátko ostříhaný hnědovlasý kluk.

Bella ho přejela rychlím pohledem a zakroutila hlavou.

„Ne. Promiň, ale kdybych měla všem říct jo, tak bych pořád randila a to mě fakt nebaví. Jsi hezkej, tak pozvi nějakou jinou, ta ti určitě řekne jo,“ mrkla na něj Bella a už se okolo něj tlačila k východu.

Ten kluk stál s ohromenou tváří a díval se za ní. Z druhé strany za ním přišla blondýnka a dala mu pohlavek.

„Nevděčníku,“ sykla na něj a také se vydala k odchodu.

„Kámo, dvě holky tě nechaly v jeden den a najednou. Ale je pravda, že na té první něco je,“ poplácal ho po rameni jiný kluk.

„Díky Jaspre, to je teda útěcha,“ usmál se ten velký kluk.

„Emmette! Jaspre! Jedeme!“ křikla na ně malá dívka, která připomínala elfa.

shrnutí další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bello, tohle už nedělej - 1:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!