Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bellin útěk - 8. kapitola

premiera


Bellin útěk - 8. kapitolaRozuzlení... Taky se dozvíte něco málo o Edwardově minulosti.

„Ahoj, já jsem Alex,“ řekl onen neznámý upír. Hrozně jsem se divila, že ho nikdo z Cullenových nezaregistroval.

„Cítím strach. Mě se bát nemusíš. Vím, co jsi zač. Že se stýkáš s Cullenovýma. Jsi Bella Swanová.“

„Ano, ale jak to všechno víš?“ na nic inteligentnějšího jsem se nezmohla. Pořád jsem byla v šoku. Koneckonců, jak často se obyčejný člověk stýká s upíry? Já jsem obyčejný člověk a s upíry se stýkám denně. Jednou se dokonce rozhodlo, že pokud ze mě nebude upír, skončím jako dezert, který si dají Volturiovi… Tyhle myšlenky mi létaly hlavou. Ale ze vzpomínky na Volterru mě doslova zamrazilo.

„Já se s Cullenovými znám. Hlavně s Edwardem. Dlouho jsme se neviděli, ale mám svoje informační zdroje,“ odpověděl mi Alex. Užasle jsem na něj zírala.

„Co tady děláš?“ pokračovala jsem ve výzvědách. Alex se na chvilku zamračil.

„Nic. Náhodou jsem byl v okolí  a narazil na tebe,“ prohlásil zcela nevinně. Mně to moc nevinné nepřišlo. V duchu jsem si položila další otázku – jaký upír vyhledává slunečná místa, i když ví, že by mohl být zabit?

„Tak to máš štěstí, že je dneska pod mrakem,“ utrousila jsem kousavě, aby poznal, co si myslím o tom jeho nicnedělání tady.

„Bello!“ uslyšela jsem za zády. A po vteřině u mě stáli Jasper, Emmett, Alice a Edward.

Nenávistně si měřili Alexe pohledem. Nedalo mi to, musela jsem se zeptat.

„Řekne mi tady někdo, co se to, ksakru, děje?“

„Já ti to objasním,“ řekl hned Alex. Edward vypadal snad ještě bledší než jindy.

„Fajn, ale nejdřív mi řekni, odkud znáš Edwarda a ostatní,“ zasyčela jsem na něj.

„Nebylo by moudré, povídat si o tom tady, někdo nepovolaný by nás mohl slyšet,“ zašeptala Alice. Všichni kývli na znamení souhlasu.

„Dobře. Já jedu autem, vy se proběhnete. Cestu znáte a já chci být sama. Takže se uvidíme v domě,“ řekla jsem rázně. Edward chtěl protestovat, ale Alice ho umlčela. S pocitem zadostiučinění jsem se vydala k autu.

 

Cesta uběhla rychle, protože jsem byla zvědavá, co z Alexe vypadne. Zaparkovala jsem Alicino auto a utíkala do domu.

Všichni už stáli v obýváku. Přihnala jsem se nim jako tajfun. Sedla jsem si na gauč.

„Tak už to vyklop!“ zabručela jsem nedočkavě.

„Tak jo. Dobu, kdy jsem se s Edwardem seznámil, Edward označil jako ‚své temné časy‘.

Pro něj to bylo opravdu temné období. Usuzuju to z našeho prvního rozhovoru. Vyprávěl mi, jak utekl od rodiny, protože se nechtěl živit zvířecí krví. Chtěl si dopřát pravý požitek z ‚jídla‘ a ten zaručuje pouze krev lidská. Jestli se ti o tom zmiňoval, určitě zvířecí krev přirovnal k tofu. Tak to totiž vysvětloval mně.“ Ze rtů mi uniklo slabé uchichtnutí. Edward se na mě přísně podíval.

„Omlouvám se, ale to s tofu je přesné. Pořád si pamatuju tvoje slova.“ Na Edwardově tváři se i přes všechnu jeho snahu oběvil úsměv. Alex si odkašlal.

„Budu tedy pokračovat. S Edwardem jsme se spřátelili, byl jsem podobného názoru jako on. Dokonce jsme spolu podnikali hodně lovů. Ale po nějaké době se začalo Edwardovi stýskat po rodině. A hlavně nemohl žít s vědomím, že zabil tolik lidí. Naše cesty se rozešly. Opravdu ti o mně nevyprávěl?“ Zavrtěla jsem hlavou. Alex se tázavě podíval na Edwarda. Ten zjevně přemýšlel, jak tento výpadek omluvit.

„Nepřišlo mi to vhodné,“ vydechl. Alex jenom pokrčil rameny.

„Tak děkuju za vysvětlení. Ale teď bych byla ráda, kdybys mi řekl, co děláš tady na Floridě,“ zaútočila jsem na něj nečekaně.

„No, ehm,“ začal Alex. Ale dál už se nedostal.

 

7.kapitola - 9.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bellin útěk - 8. kapitola:

 1
27.06.2011 [17:20]

TerulkaCllentaj to je zajímaví Emoticon co se bude dít dal?
no jdu na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.06.2011 [19:07]

PetraCullensakra sakra!! a ještě jednou sakra!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon já chci 9. kapitolu!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon koukej to dopsáátr joooo??? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.06.2011 [18:11]

Kika57úžasný!! Záhadný Alex.. Teď jen, co po nich chce... Emoticon Je to opravdu zajímavá kapitola a docela mě mrzí, že jsem přehlídla vydání tohoto dílu Emoticon ale teď jsem to napravila!! Emoticon Fakt je to úžasný!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!