Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella Gomez aneb život ve stínu - 38. kapitola

vánoční-zuzka88


Bella Gomez aneb život ve stínu - 38. kapitolaTak, konečně přichází vysvětlení... všeho. Tato kapitola je v podstatě rozuzlením celé povídky, takže... Jednoduše nevím, co víc sem napsat. :)

Ani nevím, jak dlouho jsem tam tak seděla a koukala do zdi. Můj mozek byl jakoby ochromen něčím, co mu zabránilo normálně fungovat. Jediné, co mi v hlavě jelo pořád dokola, byly Charlieho slova o tom, že Selena zmizela a že o ní ochranka nemá zprávy. Nevěděla jsem sice ani přinejmenším, co to všechno znamená, ale podle toho, co Edward říkal do telefonu, pro to on má určitě nějaké vysvětlení. Možná, že tím jsem se o ni bála ještě více. Poslední, co by potřebovala, byly další pletky s upíry.

Můj líný proud myšlenek přerušilo až důrazné zaklepání na okno. Leknutím jsem nadskočila, ale na druhou stranu mě to alespoň probralo z mé letargie. Prudce jsem se otočila a za oknem spatřila Edwarda s netrpělivým výrazem. Zatnula jsem čelist a rychlým krokem se dostala až k němu. Na malilinkatý moment jsem ještě zaváhala, zda otevřít, ale jeho oči plné upřímnosti, které mě přes sklo hypnotizovaly, mě přesvědčily, abych kličkou povolila panty.

Než jsem stačila cokoliv jiného udělat, Edward už byl vevnitř. Založila jsem si ruce na hrudi a prudce se nadechla.

„Kde je, Edwarde?“ zavrčela jsem a odstoupila od něj pár kroků.

„Bello, prosím, nech si to vysvětlit,“ vrátil mi zoufalým tónem.

„Tuhle větu už jsem od tebe slyšela snad milionkrát. Ale teď mě vůbec nezajímá nějaké tvé vysvětlení, sakra! Já chci vědět, kde je má sestra! A varuju tě, že jestli se jí něco stalo, tak jde stranou vše, co k tobě cítím, a já tě zabiju!“ křičela jsem hystericky a snažila se ignorovat to, jak se mu každým mým slovem prohlubovala bolest vepsaná ve tváři.

„Co ke mně cítíš?“ Udělal krok směrem ke mně.

„Jako bys to nevěděl, ty… ty!“ Nemohla jsem pro něj najít žádné vhodné označení. „A vůbec, já se tě ptala, kde je má sestra, tvá přítelkyně - mimochodem!“

„Nevím, kde je,“ zašeptal a sklonil hlavu.

„Jak nevíš? Do prdele, vždyť jsi mi řekl, že mi všechno vysvětlíš,“ vyjekla jsem a pár kroky překonala vzdálenost mezi námi, abych mu mohla zapíchnout ukazováček do hrudi.

„Ublížíš si, Bells,“ řekl jemně, jako by mluvil s dítětem. Musela jsem zatřepat hlavou, abych se vzpamatovala.

„To je mi jedno,“ vzlykla jsem. „Tak fajn, máš pět minut, abys mi řekl, co chceš,“ dodala jsem a sedla si na postel. Čekala jsem, co udělá, ale on zůstal stát uprostřed pokoje a pevně semknul víčka, jako by očekával ránu.

„Díky,“ vydechl nakonec. „Ale ještě předtím mi, prosím tě, slib, že mě necháš domluvit.“ Kývla jsem hlavou a lehce mávla rukou, aby konečně pokračoval.

„Asi před třiceti lety, když jsem byl na návštěvě jedné upírské rodiny v Denali, jsem potkal nomády. Byl jsem už na cestě zpátky a co nejdříve jsem už chtěl být s Alice, a tak jsem se jim snažil vyhnout, ale oni mi šli vyloženě naproti. Byli dva – muž a žena. Zrovna šli z lovu a mysleli si tak, že když jsem vegetarián a ještě k tomu sám, tak proti nim nemám šanci, jenže to nevzali v potaz můj dar. A než jsem se z toho stačil nějak vyvléct, už na mě zaútočili,“ vyprávěl a já na něj jen nechápavě zírala. Edward už určitě viděl, že ho chci přerušit, a proto pokračoval.

„Nebyl to dlouhý boj, protože už po pár vteřinách se mi podařilo té ženě utrhnout… Tedy, povedlo se mi ji zneškodnit. Její druh sebral její tělo a s výhružkou, že mi to vrátí, utekl. Téměř jsem nad tím jen mávl rukou, jenže… Častokrát jsem od něj dostávat zprávy, kde mi sliboval, že až nadejde vhodná chvíle, tak zase vezme on mně to nejdražší… Oko za oko, zub za zub,“ hořce se zasmál.

„Nic jsem si z toho nedělal, přeci jen má přítelkyně byla upírka a byla chráněná celým naším klanem. Ale věděl jsem, že James – tak se ten upír jmenoval - mě sleduje a čeká na vhodnou příležitost. A pak jsi přišla na scénu ty, on o tobě moc dobře věděl, už několikrát tě chtěl zabít, ale vždy si to na poslední chvíli rozmyslel… To proto jsem se choval tak hnusně, Bello, chtěl jsem, aby ses ode mě držela dál a on, aby si myslel, že mi na tobě nezáleží.“ Přerývavě jsem dýchala a napjatě poslouchala jeho příběh. Pravděpodobně jsem měla i otevřenou pusu, ale to mě v této chvíli ani pramálo nezajímalo.

„Pak jsme spolu ale zůstali sami v LA a to už jsem jednoduše nevydržel. Potřeboval jsem tě cítit u sebe, chtěl jsem, abys byla jenom moje, ne Rileyho… Ach, Bell, ani si nedokážeš představit, jak moc jsem na něj žárlil. Potom jsem asi ale uvědomil, že tím polibkem jsem tě vystavil životnímu nebezpečí. A stejně tak dobře si to začal uvědomovat i James a já jsem nemohl riskovat, že se mi tě nepodaří uchránit. A tak jsem vymyslel, že se začnu zajímat o někoho jiného… A tvá sestra byla ideální.“ Hlavu si schoval do dlaní a všimla jsem si, že jeho ramena sebou nepatrně zacukala.

Jeho slova jsem chvíli musela zpracovávat, než mi došlo, co udělal.

„Ty jsi začal chodit se Selenou, aby radši zabil ten upír ji než mě?“ vypískla jsem asi o oktávu vyšším hlasem než normálně.

„Já vím, že je to neomluvitelné. Ale zároveň se za to ani omlouvat nechci a nebudu. To, co jsem udělal, bylo strašné a sobecké, ale nedokážu litovat, ne když jsem ti tím zachránil život,“ řekl a já zůstala jen tupě zírat.

Takže všechny ty narážky, všechno ignorování… To nebylo skutečné?! Edward, ten Edward, pro kterého jsem po nocích plakala, mě miluje? Samou radostí jsem chtěla začít skákat do vzduchu, jenže vtom mi došla jedna podstatná věc… Selena je mrtvá…? Je možné, aby byla, nebo spíše, aby nebyla?

„Zabil jsi mi sestru,“ konstatovala jsem po chvíli zpracovávání zničeně a začala brečet. Všechna ta bolest se hromadila u srdce a já myslela, že už to nevydržím a rozbiju se na tisíce malinkatých kousků.

Tohle bylo daleko horší než smrt rodičů…

„Prosím, odpusť mi, ale žádná oběť není dost velká, je-li pro tebe.“ 


Tak, tato kapitola je tu poměrně brzo... Hrozně mě totiž zajímají vaše reakce na to všechno. Přiznávám, že jsem z toho měla a mám velké obavy. Prostě doufám, že vás toto vysvětlení nezklamalo, i když o tom pochybuji. 

Chtěla jsem to napsat lépe, několikrát jsem si to v hlavě přehrávala, ale když jsem si pak k tomu sedla, tak to nebylo vůbec jednoduché. Nicméně se moc těším na vaše - tentokrát klidně i záporné - komentáře. :)

A abyste si nemyslely, že tohle je úplný konec povídky, tak vám prozradím, že v další kapitolce ještě naťuknu jednu věc. Tak uvidíme. ♥ :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella Gomez aneb život ve stínu - 38. kapitola:

 1 2 3   Další »
09.04.2012 [2:11]

kikuskaNie! Prosím, že si ju nezabila? Prosím. Emoticon Emoticon To by Bella Edwardovi nikdy neodpustila a všetko by bolo v háji. Emoticon

28.03.2012 [13:34]

DarkFirefliesDo prčic, jestli mě nezabije tohle, tak už asi nikdy nic. Emoticon

Takže... Všechno to jeho ignorování, kdy jsem ho (a asi jsem nebyla sama) považovala za absolutního idiota, který kopáním kolem sebe škodí všem okolo, mělo přece jenom svůj důvod. Chápu jeho chování, stejně tak chápu, že nechtěl přijít o Bellu, ale i tak bylo to, co udělal, neomluvitelné. Dalo by se říct, že ze strachu o to, co mu bylo nejdražší, dal všanc život člověka, který vlastně za nic nemohl.

Pevně věřím, že je ještě nějaká šance, že by mohla Selena přežít, ale bojím se, že jestli se dostala do rukou Jamesovi... Ať už to je jakkoliv, tohle mu Bella asi jen tak lehce neodpustí, přece jen šlo o její sestru, o posledního příbuzného, kterého měla...
Bože, jsem v šoku. Melu pátý přes devátý, ale vypadá to, že to budeš muset vydržet. Emoticon Emoticon

Jsem dost zvědavá, jak na to bude reagovat Riley, přece jen, on byl ten, kdo doopravdy miloval Selenu... A jestli se dozví, že to Edward (sečteno a podtrženo) udělal schválně, nenechá to jen tak.

Ale to už asi hodně přebíhám. Jsem zvědavá, jestli Bellina láska k Edwardovi přežije i fakt, že to byl právě on, kdo jí "zabil" sestru.

To byla opravdu ta nejdokonalejší kapitola. Zasloužila by jedenáct hvězdiček z deseti možných.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. Vlaďka
23.03.2012 [22:29]

Doufám, že Selena je v pořádku a Edward s Bellou budou, už moct mít konečně spolu. Mimichodem kapitola se mi velmi líbila, akorát ten závěr mě trochu zklamal. Takže doufám, že Selena je v pořádku a naživu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. MyLS
21.03.2012 [18:17]

MyLSpěkné

22. Kačka
21.03.2012 [8:04]

Moc se díl líbil!! jsem ráda, že je všechno skoro jasné!! Jen mě mrzí, že si nechala Sel umřít, i když na druhou stranu to tam přímo řečeno nebylo Emoticon A teda taky nechápu, že 8 upírů se nepostará o jedno mizernýho úpíra Emoticon Emoticon
Každopádně super, super, super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. BJaneVolturi
21.03.2012 [2:29]

Už jsem tuhle povídku skoro nečetla, byla to n uda,ale tohle! Že je Selena živá?! Nesmí umřít! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. Kika57
20.03.2012 [22:19]

Kika57DOKONALOST! Emoticon Opravdu jsi to senzačně napsala. Toto by mě nenapadlo ani v tom nejčernějším snu. Krásně si do toho zapletla nomády, zbavila se Seleny a krásné vyznání lásky, i když s tragickým koncem pro druhé. Bude to znít hrozně, ale já být Edward, udělám to samé. Sice si mohl vybrat někoho jako Jess, ale co. Teď by mě jen zajímalo, jestli to Sel věděla. Šla do toho, že umře nebo žila v nevědomosti s pocitem, že ji Edward miluje? Že mu skočila na jeho sladké řečičky? Taky je tu Riley... Taky mu to mohli říct, aby mohl nějak Sel uchránit. Nebo to mohli nahrát... Aby někdo hlídal Sel a potom Jamese zabít. Neříkej mi, že za celých 40 let nedokázali zabít jednoho upíra. Emoticon
Já bát Bellou... Taky bych byla šťastná z pocitu, že mě Edward Cullen (!!! Emoticon ) miluje,ale že kvůli mému štěstí umře člen mé rodiny... Nemohla bych s tím pocitem žít. Emoticon
Kaji... Vím, že se pořád dokola opakuji, ale tvé psaní miluju. Je mi strašně blízké. Volíš jednoduchá slova, která každý chápe, mnohem lépe se příběh představuje. Píšeš tak krásně poutavě, že když začnu číst, hned po prvním odstavci se nedokážu odtrhnout. Na to, kolik ti je (tím nechci narážet na to, že mladé holky nedokážou kvalitně psát, ba naopak, ale není až tak bohatá slovní zásoba, zkušenosti... Emoticon )je to tak dokonalé, že ti závidím. Docela bych chtěla umět psát stejně krásně jako ty. Emoticon Emoticon
Je mi líto, že naše milovaná Bellča Gomez se blíží ke konci, ale aspoň to bude mít konec takový, jaký má mít a ne nekonečné prodlužování - tím se povídka akorát zničí, stává se nudnou. Emoticon
Moc se těším na další kapču. Doufám, že nám v ní objasníš něco víc o Sel a bude pořádně dlouhá... ASPOŇ (= minimálně Emoticon ) 1500 slov, ano? To víš. Strašně si nás svou povídkou rozmazlila a už nechceme nic jiného.
Emoticon
Takže na závěr: SUPER, BEZVA, BOMBA, COOL! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. Corro
20.03.2012 [20:54]

Corro Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. LidkaH
20.03.2012 [20:49]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. marcela
20.03.2012 [19:46]

Jak se můžeš po takovém vyznání zlobit???No jo,asi můžeš,ale prosííííím.Krása. Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!