Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella Gomez aneb život ve stínu - 25. kapitola


Bella Gomez aneb život ve stínu - 25. kapitolaTato kapitola se odehrává v nemocničním pokoji. Selenu a Bellu tam překvapí návštěva. Kdo to bude? Hezké počtení. :) K.

„Ne, chci se ti za to omluvit. Já nevím, co to do mě vjelo. Měla jsem čas o všem přemýšlet a došlo mi, že jsi mi to ani říct nemohla. Je mi líto, že jsem byla tak zlá, doufám, že se nezlobíš.“ Zahanbeně zvedla oči a podívala se na mě s otázkou v očích.

Nebyla jsem schopná jí odpovědět, protože mě její chování dost zarazilo a taky pořádně dojalo. Sel byla vždycky hodná, ale přece jenom na ní bylo poznat, že je od už malička hvězda a že se celý svět točí okolo ní. Jednoduše jsem u ní nebyla zvyklá na takové až srdceryvné omluvy. Se slzami v očích jsem se k ní naklonila a silně ji objala, až jsem se lekla, jestli jsem jí náhodou neublížila. Přece jenom nebyla zrovna v nejlepší kondici.

„Mám tě ráda,“ zašeptala jsem to jediné, co mi teď momentálně šlo přes pusu. Pořád jsem ji drtila ve svém objetí, které mi už ale oplácela, a obě dvě jsme si navzájem vzlykaly do ramen.

Najednou nás vyrušilo klapnutí dveří, bůhví jak dlouho bychom tam jinak ještě strávily. Lehce jsem Selenu odstrčila, abych se taky mohla podívat na příchozího. Předpokládala jsem, že to bude nějaký doktor či sestra, aby ji zkontrolovali, ale byla jsem naprosto na omylu. U dveří stál tak čtyřicetiletý muž v obleku a pozoroval nás neutrálním výrazem.

„Ehm, přejete si?“ Zaraženě jsem si ho prohlížela.

Ucítila jsem pevný stisk na své ruce, kterou držela Selena. Podívala jsem se jí do očí a střetla se tak s jejím vyděšeným pohledem, asi se jí ten chlap nezamlouval o moc víc než mně. Snažila jsem se o vyrovnaný a povzbudivý pohled. Nevím, jestli jí to k upokojení stačilo, ale teď nebylo moc času na povídání. Zase jsem hlavu otočila k muži, který netrpělivě vyčkával, aby mohl přednést svůj důvod návštěvy.

„Jmenuji se Kings, pan Kings,“ řekl s důrazem na pan a zatvářil se neskutečně důležitě. „Původně jsem chtěl vyhledat pouze slečnu…“ zasekl se a podíval do papírů, „Isabellu, ale bylo mi řečeno, že vás pravděpodobně najdu společně tady.“ Znechuceně se rozhlédl po pokoji a z kapsy vyndal bílý kapesník, který si následně přitiskl k ústům.

Znovu jsem ucítila stisk, ale tentokrát jsem se neotočila. Měla jsem totiž co dělat, abych po tom chlapovi nevyjela. Jak si to sakra dovoluje mluvit a chovat se? To nemá ani krapet úcty?! A navíc ještě ani není sto přejít k věci.

„To je všechno moc hezké, ale co po nás chcete? Nezlobte se, ale my jsme v opravdu těžké situaci a většina lidí nám to opravdu neulehčuje, takže mohl byste to prosím vybalit?! Jestli vám teda ten kapesník dovolí mluvit,“ pronesla jsem ironicky.

„Ale samozřejmě,“ opáčil a nenápadně ignoroval mou poznámku. „Jsem pověřen soudem, abych s vámi vyřešil všechny záležitosti ohledně smrti vašich rodičů,“ mluvil naprosto plynule a bez citu. Bylo mu úplně jedno, že ťal do živého a že nás tím obě zranil.

Snažila jsem se ubránit slzám, ale při pohledu na Seleniny oči zalité snad oceánem, jsem se neudržela a přidala se k ní. Tentokrát se mi to podařilo alespoň trošku potlačit a po tvářích se mi svezlo jen pár kapiček.

Pan Kings naopak vůbec nevypadala raněn tím, co tu právě způsobil. Naopak… On se tvářil, jako kdybychom mi ubližovaly jemu, protože mu bereme jeho drahocenný čas. Nervózně si podupkával tou svou nechutnou botou, ze které mu vytékaly kotníky. Ano – tak byl tlustý.

Na jazyku mě okamžitě začaly pálit všechny možné nadávky. Od těch, co jsem znala už z dětství, až po ty, které jsem slyšela od Charlieho nebo od někoho z Cullenových. Nedokázala jsem myslet na nic jiného, a tak jsem si nakonec přes všechnu snahu ulevila.

„Ty jeden zasranej šmejde! Co si sakra myslíš?!“ zaječela jsem na něj a stoupla si.

Za sebou jsem zaslechla něco ve smyslu, abych se uklidnila, ale všechny mé smysly se momentálně soustředily na toho sebestředného ignoranta přede mnou. Nikdy v životě jsem nebyla víc naštvaná, jestli se to tak tedy vůbec dalo nazvat. To byla spíše naprostá zuřivost smíšená s bezmocí. Nedokážu si představit horší kombinaci. Dokonce bych přísahala, že vidím rudě.

„To tykání bych si vyprošoval, holčičko. Já nejsem žádný hej ani počkej. A jestli si myslím, že mě takovýmto chováním odradíš nebo cokoliv jiného, tak jsi na omylu, děvenko. Já jsem na taková individua zvyklý,“ řekl stejným tónem jako vše před tím. „Je vidět, že se o tebe rodiče nezajímali. A taky to s nimi nakonec tak skončilo, no jo,“ mumlal si pro sebe, ale já to moc dobře slyšela.

„Bello, klid, ano?“ ozvala se Sel roztřeseným hlasem.

Chvíli jsem zhluboka dýchala, abych si pročistila mozek a vyhodnotila, co bude nejlepší. „Jo, jsem v klidu,“ prohlásila jsem nakonec, otočila se na podpatku a se stále vražedným pohledem se vrátila zpátky k posteli.

„No dobře. Posadil bych se,“ odfrkl si Kings a přešel ke stolku v rohu místnosti. Koženou tašku na něj položil a začal vybalovat hrozně moc papírů, což mě docela vyděsilo, ale nedala jsem na sobě nic znát.

„Tak proč jste přišel?“ optala jsem se netrpělivě, ale už vyrovnaně. Dokonce jsem teď nedokázala pochopit, co to do mě vjelo. Jak jsem se sakra mohla nechat takhle vytočit?!

„Jak už jsem řekl, jsem tu kvůli vašim rodičům. Myslím, že první věc, kterou bychom měli vyřešit, je pohřeb. Už jsou to tři dny od jejich smrti, takže je nejvyšší čas vše připravit. Nikdo po vás samozřejmě nechce, abyste to nějak zařizovaly, ale je nutno se na všem domluvit. Nejlepší řešení pravděpodobně bude promluvit si s vaším ošetřujícím lékařem, aby nám dal vědět, kdy vás pustí. Přece jen byste na pohřbu svých, i když adoptivních, rodičů neměla chybět,“ mluvil k Seleně. „Jinak termín by mohl být tak za tři dny, co na to říkáte?“ Zvedl oči, protože celou dobu koukal do papírů.

Už jsem neměla sílu se s ním hádat. Byla jsem z toho všeho totiž úplně vyřízená… Věděla jsem, že jsou rodiče mrtví, ale jaksi jsem si pořád nepřipouštěla ty následky. A když Kings začal mluvit o pohřbu, tak mi to všechno došlo… Jakoby to hlava už dávno věděla, ale srdce to zjistilo až teď.

„S doktorem jsem mluvila. Říkal, že mám jen zlomenou nohu a pohmožděniny a že nevidí důvod, aby mě tu moc dlouho držel, takže když nebudou žádné komplikace, tak by mě zítra nebo pozítří pustil,“ vložila se do toho Selena.

„Výborně, tak to bychom měli. Další věc je, že ještě není ani jedna z vás dospělá. Isabelle je, pokud vím, sedmnáct a Seleně osmnáct. Tím pádem si ani jedna z vás nemůže vzít tu druhou do péče. Vypadá to tedy, že obě připadnete nějakému Charliemu Swanovi, to by snad neměl být problém, ne? Přece jen je to váš otec a strýc,“ uvažoval nahlas stále zahleděný do jednoho ze stovky papírů.

Nervózně jsem se podívala na Selenu, přece jenom, když jsme naposledy mluvily o rodičích a Charliem, tak to moc dobře nevypadalo. Tentokrát však nebyl její výraz agresivní, nýbrž utrápený. Pořád si asi nedokázala připustit, že lidi, které celý život považovala za rodiče, jimi nikdy doopravdy nebyli, ale naopak člověk, který byl její oblíbený strýček, má najednou být její táta. Někdo by sice mohl říct, že já jsem na tom hůř, protože jí zbyl alespoň někdo. Já bych s ní ale neměnila, protože ona krom toho, že je o mnoho citlivější než já, byla i na rodiče víc zvyklá a rozhodně je milovala víc než já.

„Ale co když nás nebude chtít? Přece jen dvě holky v domě… No nevím, jestli je to pro Charlieho ideální,“ strachovala jsem se.

„Pokud vím, tak pan Swan se o vás obě velmi zajímá. Navíc se ho pak můžeme zeptat, protože podle mých informací je již na cestě sem do L.A.,“ opáčil. To by mě teda zajímalo, kde bere takové informace… První by to dal Charlie přece vědět nám, ne?

„Aha,“ řekly jsme se Sel zároveň. Asi to nechápala o moc lépe než já.

„Myslím, že je to vše. Zbytek za vás vyřeší dospělí. Už budu muset jít, tak na shledanou,“ rozloučil se, a aniž by počkal, jestli se na něco nepotřebujeme zeptat, se sebral a spěšně opustil pokoj.

Další kapitola



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella Gomez aneb život ve stínu - 25. kapitola:

 1 2   Další »
09.04.2012 [0:18]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Kika57
08.01.2012 [10:02]

Kika57Ten chlap je idiot. Emoticon Je necitelný a někdo jako on by v tomto oboru neměl pracovat. Každopádně Bella někoho má - bráchu. Takže kdyby ji nechtěl Charlie, tak tu jedna možnost je. Emoticon
Kapitola opět povedená a myslím, že už mi zbývá jen jedna, takže hurá na ni! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.12.2011 [14:40]

KatariEsmeCullenCo to ku*va bylo za existenci??? Co si to etn idiot dovoloval... páni já být Bells tak ne, že mu "něco" řeknu, ale ještě mu trošičku víc přikrášlim tuj eho hnusnou fasádu...! Ale jinak to bylo supper, sem ráda, že Charlie si je veme obě... konečně bude, teda v rámci možností prča...! Takže moc se těšim na dalšoí kapču, a doufám, že tu bide brzo...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Funny1
29.12.2011 [12:54]

Funny1Mě to nepohoršilo, spíše naprosto pobavilo. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.12.2011 [12:15]

zuzinecckaaKapitola byla fajn.
Co to bylo za debila? Chápu, že je to jeho práce, ale přesto... Mno, ale kdyby zase nebyl odpoutaný, tak on by se z těchto všech lidí také zbláznil... Takže se moc nedivím, že byl odtažitý. Kdybych já takhle soucítila s každým, koho v této profesi navštívím... Mno nevím, asi bych se brzy dohrabala sama do márnice Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon .
Jsem moc ráda, že se Selena opravdu umoudřila. Také by mě zajímalo, jak se to ještě zamotá, zkomplikuje...
Protože přechod do nového domova určitě nebude bez dotazů...
Tak šup šup, ať tu máme další kapitolu!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Janča
28.12.2011 [21:42]

v Americe je vlastně plnoletost až od 21 že? super kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.12.2011 [20:44]

N1I1K1O1LMě to nepohoršilo, spíše naprosto pobavilo. Emoticon Bella byla navztekaná a já u toho chytala výtlemy. Emoticon Emoticon Emoticon To jsem prostě já. Emoticon Ten chlap je idiot, doufala jsem, že tam přijde Edward a nakope ho do určitých slabin. Emoticon Tak snad příště. Emoticon Emoticon

6. LidkaH
28.12.2011 [19:27]

Co to bylo za blbce? Slovo takt mu asi nic nerika, a vybuchla bych stejne jako Bella a videla rude? ma to neco znamenat? Uz aby byla dlasi kapitolka! Prosim at je co nejdrive!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. martty555
28.12.2011 [18:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. ZuzunQa
28.12.2011 [16:46]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!