Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella Gomez aneb život ve stínu - 12. kapitola

Cullens


Bella Gomez aneb život ve stínu - 12. kapitolaPřináším Vám další kapitolku Gomezky. Je dost možné, že se Vám to bude zdát nudné, protože skoro celá kapitola je rozhovor Belly a Rileyho. Jinak je trošičku delší, takže doufám, že to v polovině nezavřete. Hezké počtení. :) K.

Mé představy o krásné, tiché a bezesné noci se rozplynuly asi ve čtyři ráno. Usnout se mi totiž povedlo až kolem druhé a mezitím jsem se několikrát vzbudila, protože mě obtěžovaly neskutečně živé sny. Ale tentokrát nebyly jenom o něm. Vystupovali v nich všichni Cullenovi a hlavně Riley. Nerozuměla jsem tomu, nedokázala jsem se vyznat ve vlastní hlavě. Myslela jsem si, že jsem do Edwarda zamilovaná, sice zcela nesmyslně, ale stejně… Teď jsem ale ještě zmatenější než předtím, až teď to na mě všechno dolehlo. Proč to včera Riley udělal? Že by se třeba vsadil s Edwardem? Ten by toho byl schopný, ale Riley?

Z mých myšlenek mě vytrhl až nějaký zvláštní zvuk. Nervózně jsem se začala rozhlížet po pokoji, až mé oči utkvěly na okně. Chvíli jsem byla zticha a uslyšela ten zvuk znova, ale tentokrát jsem jej dokázala identifikovat. Někdo mi házel kamínky do okna. Kdybych teď nebyla vyděšená až k smrti, tak bych se asi začala smát. Nikdy by mě nenapadlo, že se něco takového stane zrovna mně.

Rychle jsem přešla k nejbližší zdi a opatrně se podél ní začala přibližovat k oknu. Má ruka už se skoro dotýkala rámu. Velmi pomalu a obezřetně jsem okno pootevřela, ale byla tam jen asi deseticentimetrová mezera.

„Kdo to je?“ zakuňkala jsem potichoučku.

„To jsem já, Riley,“ ozvalo se.

„A jak mám vědět, že to není Edward, aby mě zabil?!“ zeptala jsem se obezřetně.

„No tak, Bells, potřebuji si promluvit o tom, co se včera stalo,“ řekl s mírně zoufalým podtónem.

Neměla jsem nejmenší tušení, co mám dělat. Podle hlasu to s nejvyšší pravděpodobností byl Riley, ale co. Byla noc a já byla přece jen trošku rozespalá. Na druhou stranu, co když mě opravdu přišel Edward zabít. Mám takový pocit, že on by s tím problém neměl.

Asi minutu jsem nad tím dumala, až jsem konečně dospěla k závěru, že je to stejně jedno. Jestli mě bude chtít zabít, tak bude mít možnost to udělat i kdykoliv jindy.

„Tak dobře,“ zašeptala jsem, otevřela okno úplně a rychle si šla sednout zpátky na postel.

V okenním rámu se objevila postava, ale stejně jsem pořád nevěděla, kdo to je.

„Rozsviť, já nic nevidím.“ Snažila jsem se o vyrovnaný tón.

Odpovědí mi byl jen pobavený smích a najednou… Světlo.

„Vidíš, jsem to já.“ Založil si ruce a opřel se o stěnu.

„To jsem si oddychla. A jak vůbec víš, že nespím? To bys mě jako klidně vzbudil, jo?“ řekla jsem naoko vážně, ale koutky mi začaly cukat.

„Alice,“ řekl jednoduše.

„Fajn, a o čem důležitém jsi chtěl mluvit, že to nemohlo počkat do školy?“ zeptala jsem se ironicky, protože jsem si plně uvědomovala, jak teď asi vypadám. Vlasy jsem měla rozlítané do všech stran, pod očima kruhy a nakonec to moje úžasné pyžamo, které bylo tvořeno volným tričkem a kraťásky.

„Chtěl jsem se ti omluvit. Neměl jsem tě v tom autě políbit, je mi to líto,“ řekl a začal pozorovat podlahu.

„To je v pohodě, jen jsem to nečekala,“ odpověděla jsem po pravdě.

„Já se nechal unést a tys mi dovolila to udělat. Rád bych ti to nějak vynahradil.“ Přešel k posteli a sedl si.

„Dobře, tak mě třeba můžeš svézt do školy,“ usmála jsem se.

„Bello,“ zašeptal najednou bezmocně.

„Jsi v pohodě? Co jsem udělala?“ Začala jsem se prohlížet.

„Nemohla by ses trošku obléct?“ Pevně zavřel oči, což ve mně vyvolalo záchvat smíchu a musela jsem si hlavu schovat do polštáře.

„To víš, že jo.“ Zašklebila jsem se. „A pak se upeču, vždyť je tady hrozné teplo. A předtím ti to nevadilo.“ Měla jsem sto chutí na něj vypláznout jazyk.

„Předtím jsem přemýšlel nad tím, jak se ti nejlíp omluvit a teď...“ Nedopověděl a začal hypnotizovat mé nohy.

„Riley?“ oslovila jsem jej překvapeně. „Jsou to jenom nohy, klid,“ zasmála jsem se.

„Jenom nohy,“ zašeptal si pro sebe, že jsem to sotva slyšela.

Už mě začínal trošku děsit. Nechápu, co má s mýma nohama. Vždyť jsou úplně normální, tak co mu vadí? Ještě před několika málo hodinami mě líbá a teď má takový stupidní problém. No, v upírech, aby se člověk vyznal.

„Riley, řekneš mi, prosím, co proti nim máš?“ Skoro jsem se začala smát, i když by mě to možná mělo urážet.

„Právě že nic. Jen mírně narušují mé sebeovládání,“ oznámil už trochu klidněji.

„Nechápu,“ řekla jsem a nesouhlasně jsem zakývala hlavou.

„Jakto? Proč myslíš, že jsem tě včera políbil?“ Provinile se na mě podíval.

„Co já vím?“ Zakoulela jsem očima.

„Protože mě to k tobě neskutečně táhne. Jsem z tebe vedle a to jsem upír. Takže se prosím nediv, že mě trošku znervózňuje, když jsi přede mnou skoro nahá,“ vykoktal.

„Nahá? Takhle chodí lidi i ven, víš?“ poučovala jsem ho a zároveň se snažila vstřebat, co mi právě teď řekl.

„To se opovaž!“ vyhrkl a já zase chytla záchvat smíchu. „Pššt, vzbudíš svého tátu.“ Položil mi prst na ústa.

Sice jsem se už uklidnila, ale jeho prst na mých rtech pořád visel. Dívali jsme se dlouze do očí a pak se zase začali přibližovat. Bylo to jako déjà vu, stejné jako v autě. Věděla jsem, co dělá, ale zase jsem to nestopla a navíc tentokrát jsem se i já začala naklánět. Chtěla jsem to, chtěla jsem se znovu dotknout jeho sladkých ledových rtů.

Naše rty se spojily. Byla to neskutečně nádherné. A právě v tuto chvíli jsem si uvědomila jednu věc. Já ho nemiluji, miluji Edwarda, ale… On, jak sám řekl, mě šíleně moc přitahuje. Všechno jsem hodila za hlavu a naplno se položila do polibku. Už jsem ani nevěděla, jak dlouho jsme se tam tak líbali, když Riley naše rty rozpojil. Na to jsem jen nesouhlasně zavrčela.

„To bychom asi neměli, co?“ zasmál se.

„Nevím,“ řekla jsem a jemně ho znovu políbila. „Ale vím, že už bych se měla oblékat a že Charlie už bude za chvíli vstávat.

„Tak jo, ahoj. Přijedu pro tebe.“ Vyskočil z okna.

Rychle jsem provedla ranní hygienu a začala se oblékat. Normálně bych si myslela, že budu přemýšlet nad tím, jestli jsem neudělala chybu, a tak celkově na Rileyho. Proto mě velmi překvapilo, že mé myšlenky se stále točily kolem Edwarda a to mě dohánělo k šílenství. Dokonce jsem se cítila… Provinile?! Jako bych ho podvedla a bylo mi z toho nanic.

Charlie odjel brzo ráno, takže jsem se s ním už nepotkala. To bylo jedině dobře. Hodila jsem do sebe nějaké cereálie a vyšla před dům. Riley už tam čekal. Byl opřený o svůj Land Rover a zářivě se usmíval. Usměv jsem mu oplatila a ten malý červíček, který mi říkal, že to byla chyba, se hned ještě zmenšil.

Přišla jsem k němu a políbila jej. Nevím, kde se to ve mně vzalo, ale tohle zakázané líbání mě opravdu začalo bavit.

„Nějaká nedočkavá,“ konstatoval a otevřel mi dveře od auta.

Nasedla jsem a konečně jsme vyjeli.

„Bells?“ oslovil mě Riley v půlce cesty.

„Mm?“ Otočila jsem se na něj.

„Ty teď chodíš s Emmettem.“ Udělal prsty uvozovky. „Takže ve škole se k sobě musíme stejně jako předtím,“ vysvětloval mi.

„Aha,“ řekla jsem trošku smutně. „To zvládneme.“ Usmála jsem se.

„Ty možná,“ zašeptal, že jsem to sotva slyšela.

Zbytek cesty jsme byli potichu, ale hned, jak jsme přijeli ke škole, tak na nás nadšeně mával Edward. Nenápadně jsem se podívala na Rileyho, ten měl příšerně naštvaný a soustředěný výraz.

„Problém?“ řekl, když jsme došli k Edwardovi.

„S tebou? Ani ten nejmenší. Ale s ní?“ Kývl hlavou směrem ke mně.

„Co je zas?“ zeptala jsem se unuděně.

„Ne, že bych tě neměl rád.“ Shovívavě se usmál. „Ale myslím, že i jeden kluk je pro tebe až moc,“ řekl mi.

Podívala jsem se na Rileyho, protože jsem nechápala, proč mu to řekl. Ona na mě jen udělal pohled à la tak přemýšlej trochu a znovu se otočil na Edwarda. Došlo mi to, ale teď jsem neměla náladu se s ním hádat o tom, že není slušné lézt lidem nebo upírům do hlavy.

„Možná, že je… Ale aspoň někoho mám,“ prskla jsem mu do obličeje a odešla.

Další kapitola




« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella Gomez aneb život ve stínu - 12. kapitola:

 1 2   Další »
08.04.2012 [23:01]

kikuskaNo takže - Bella odkopne Rileyho, lebo ľúbi Eda, Ed sa zaľúbi do Belly a pribehne Selena a Riley sa jej vyplače na rameno a máme páry! Emoticon Emoticon Ale nie, ja neviem. No toto by nebolo zlé pre tú moju časť, ktorá je Edwardovi verne oddaná. Emoticon No ale aj tak musím priznať, že ej Riley super. Emoticon Je milý a pozorný a Bells očividne priťahuje. Veľmi pekné. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. martty555
05.10.2011 [13:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. Tess2
02.10.2011 [18:10]

Včera jsem začala číst, těšila jsem se, jak toho budu mít hodně na čtení Emoticon ... pak se do toho začtu, a najednou, třináctá kapitola nikde! Emoticon , tak rychle sem s ní! Emoticon

27.09.2011 [17:32]

DarkFirefliesTák... Jsem tu, i když vážně hodně, hodně, hodně pozdě. Emoticon. Promiň! Emoticon
Nó, takže... Kapitolka byla jako vždy absolutně perfektní, překrásná, nádherná, nápaditá, rozhodně nebyla nudná (co tě to jako napadlo za kravinu? Emoticon ), přepychová, super, bomba, bezva, cool (Kika by si to asi měla nechat patentovat, protože jak jsem si všimla, nejsem jediná, kdo si od ní tento výraz "vypůjčil" Emoticon ), perfektně, překrásně a profesionálně napsané (žádné odmlouvání! Emoticon Emoticon ), a ještě bych tu mohla být zítra... Ale ty asi víš, co si o té povídce myslím ne? Kdyby ne, stačí napsat! Emoticon Emoticon
No, ta scéna, která podle tebe byla tak hrozně dlouhá a nudná, vůbec nudná a ani tak hrozně dlouhá nebyla. Byla prostě tak akorát, napsala jsi to tak, jak jsi to cítila (tohle jsi tedy alespoň psala pod článkem Emoticon ), a tak je to nejlepší. Přece z té povídky nechceš mít umělotinu, každé slovo těžce vypocené... Takhle je to nejlepší, takže jen tak dál Emoticon .
No a co se týká toho zbytku... No, Bella se nám do toho trošku zamotává ne? Miluje Edwarda, líbá se s Ryleim a naoko chodí s Emmetem... Emoticon No tvl, já se z té holky asi jednou picnu. No co, ona to sama nebude mít lehké (že? Emoticon ). Chci vidět, jak se bude chovat u Cullenů. Talže dělej, piš, piš, piš. Emoticon Emoticon A já ti příště slibuji brzký komentík. Emoticon
P.S.: Ještě jednou se omlouvám, já nějak nestíhala Emoticon Emoticon

14. incompertus
25.09.2011 [20:14]

ta ho setřela !:D:D:D

13. TonQa
25.09.2011 [20:12]

TonQano tak aspon ze miluje Edwarda!!!ale nemala by motat hlavu Rileymu...a dufam ze ju bude chciet aj Edward!!!RYCHLOOO DALSIUUU Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Janča
25.09.2011 [20:00]

těším se na další kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Kika57
25.09.2011 [17:29]

Kika57Fajn, tak já ti to řeknu... Nelíbí se mi Riley! Emoticon
I když bych byla raději, kdyby se takto choval Edward a ne on, tak jsem za to ráda. Aspoň Edward bude žárlit a uvědomí si, že ji miluje Emoticon Teda aspoň doufám Emoticon
Kajko... Tvoje díla jsou naprosto úžasný a i když jsem neměla tu čest komentovat jako první, tak jsem ráda, že ses nad Kikou smilovala a poslala já tento díl. Díky tobě jsem měla tu čest to číst mezi prvními Emoticon Píšeš naprosto úžasně Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Aalex
25.09.2011 [13:29]

AalexNáhodou Riley je příjemná změna a jsou spolu zjevně spokojení. Riley je tady přímo sladkej. Fandím jim. Moc hezké. Emoticon Emoticon Emoticon Vážně by mě ale zajímalo, co Edwardovi vadí. Žárlí? Voní mu Bella a ztěžuje mu tak sebeovládání? Těším se na pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.09.2011 [13:17]

zuzka88Kapitola hezká, jen ten Riley... vyškrtnout. Emoticon Ale to řeba to Edwarda trochu postrčí nebo něco. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!