Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Because it's fantastic! - 6. kapitola


Because it's fantastic! - 6. kapitolaBellina nálada se změní jako mávnutím kouzelného proutku. Její přátelé to samozřejmě postřehnou a vyptávají se jí, ale ona sama neví, proč má takovou náladu. Po škole se s kamarády vydá na výlet, a koho tam nepotká?

„Ty jsi dneska rozzářená jako sluníčko,“ řekla mi Angela, když jsme si sedaly v jídelně a chystaly jsme se pozřít něco z toho, co se nacházelo na našich talířích.

„To je teda dneska zase hnus!“ postěžovala si Jessica, když si k nám přisedla.

„Co probíráte?“ ptala se.

„Jen to, že je Bella dneska rozzářená,“ řekla Ange a Jessica se téma hned chytla.

„Že by nějaký fešák na obzoru?“ vyzvídala a já jsem se zasmála.

„Tak to nevím, žádného jsem asi nepotkala,“ rozesmála jsem se, ale moje odpověď jí nestačila.

„Ale neříkej, a co Jacob? Z něj je teď fešák, kdyby se trochu líp oblíkal, tak je to ideál,“ zasnila se a Angela do ní trochu drkla, aby se probrala.

„Jake je můj kamarád, nic víc. Hledáš v tom zbytečnou vědu. Zkrátka jsem se jenom dobře vyspala a tak mám dobrou náladu,“ objasnila jsem jim celou záhadu a Jess už to dál neřešila, i když jsem na ní viděla, že jí moje vysvětlení nestačí. Komu není rady, tomu není pomoci!

„Víš o tom, že k nám budou přistupovat noví spolužáci?“ promluvila na mě, když jsme odnášely podnosy s talíři.

„Odkud to víš? Já o tom nemám ani páru,“ divila jsem se upřímně. Jess má nejlepší informace, ale vůbec netuším odkud. Nikdy se o tom nezmínila.

„Ale, mám svoje zdroje. Přijdou k nám adoptivní děti doktora Cullena, který nastoupil včera v nemocnici. Je to eso a všichni jsou z toho nadšení,“ vyprávěla a já s Angelou jsme valily oči nad její informovaností. Vážně by mě zajímalo, kdo jí to všechno řekl.

„Tak to jsem zvědavá, uvidíme zítra,“ řekla jsem a odcházely jsme na parkoviště k našim autům. Cestou se k nám připojil i Eric s Mikem a Tylerem.

„Dneska jedeme surfovat, nechcete jít s námi?“ zeptal se Eric a začal nás ukecávat, až jsme nakonec všechny souhlasily a spolu s dalšími spolužáky jsme se rozhodly zúčastnit.

„A kam se vlastně pojede?“ zeptala jsem se, když Eric nadšeně básnil o své jízdě na vlnách.

„Do La Push, jsou tam ty nejlepší vlny,“ řekl a opět pokračoval v ódách na surfování. Třeba tam potkám i Jakea. Zavolala jsem domů mamce a řekla jsem jí, že přijdu později, ale když uslyšela, že jdou i všichni spolužáci, tak s tím neměla problém. To hraje v můj prospěch. Nasedli jsme do aut a vyjeli jsme směrem do La Push, kde jsme se ocitli na krásné pláži. Tady jsem už byla několikrát, protože sem s Jakem chodíme poměrně často.

„Hele, kdo se to k nám šine,“ řekl trochu naštvaně Mike. Nevím, co mu na klicích vadilo.

„Ahoj, Bello,“ volal na mě Quil.

„Ahoj, co vy tady?“ ptala jsem se. Byl tu spolu s Paulem.

„Znáš to, jen tak se touláme po naší rezervaci,“ zasmál se a mně bylo jasné, že naráží na vlkodlactví. Musím se ho zeptat, kde je Jake.

„Kluci, kde je…“ začala jsem, ale kluci mě přerušili.

„Jake,“ řekli najednou a oba se začali smát, až se jim třáslo celé tělo a já jsem měla strach, aby se smíchy ne...

„No to je smíchu,“ zasmála jsem se s nimi. „Tak víte, kde je?“

„My to víme, ale nevím, jestli ti to povíme, protože tě teď máme v hlavě skoro pořád,“ zašeptal, když jsme popošli trochu dál od ostatních.

„Cože?“ ptala jsem se znovu, protože se mi zdálo, že jsem mu špatně rozuměla.

„No, Jake na tebe dost myslí, takže mi tě máme v hlavě i několikrát denně,“ řekl Paul. Tohle mě trochu překvapilo. Já na Jakea taky myslím, ale od něj by to asi chtělo trochu víc taktu vůči ostatním, protože on je má v hlavě. Asi je rozesmál můj výraz, ale šíleně se začali řehtat. Díky tomu jsem zrudla ještě víc, než jsem byla.

„Tak mi ti pro něj skočíme, no. Vezmu za něj hlídku,“ řekl Quil a odešli do lesa, odkud se za malou chvíli ozvalo zavytí.

„Ty nepůjdeš?“ ptal se Mike, když jsem si sedla na kapotu autíčka a pozorovala jsem vlny, do kterých se pouštěli. Zavrtěla jsem hlavou.

„Ne, na mě je asi moc zima a já na takovýhle věci ani nejsem,“ přiznala jsem se a on s pokrčením ramen odběhl do vln, na kterých s ostatníma předváděli nejrůznější čísla.

„Ahoj,“ ozvalo se za mnou a já jsem se otočila za známým hlasem.

„Ahoj,“ usmála jsem se na Jakea, který se vynořil zčista jasna.

„Proč jsi nenapsala, že přijedeš? Domluvil bych se s kluky, aby za mě vzali hlídku a šel bych sem s tebou,“ řekl a pořád se usmíval. Probouzel ve mně ještě lepší náladu, než mám.

„Byl jsi na hlídce? Co jsi hlídal?“ ptala jsem se, když jsme se procházeli po pláži, zatímco ostatní surfovali.

„Spíš jsem jenom kontroloval. Obíháme kolem La Push, po naší hranici, kam je vstup upírům zakázán podle smlouvy, kterou jsme s některými z nich uzavřeli. Taky kontrolujeme, jestli se tu neobjevil nějaký upír, který by někomu ublížil. My se snažíme upíry zničit dřív, než stihnou kohokoli zranit.“ Pozorovala jsem ho a hltala jsem každé jeho slovo. Zdálo se mi, jako kdybych v jeho vyprávění byla a znala ho.

„Takže jsem tě vyrušila? Promiň, to jsem nechtěla, běž, jestli musíš jít hlídat. Chápu, že to, co děláte je hodně důležité a díky tomu je tu klid,“ zastyděla jsem se, že ho pořád ruším. Nechtěla jsem, aby kvůli mně něco zanedbával, ale on ještě chvíli protestoval, že to ostatní zvládnou, ale já jsem ho umluvila svými argumenty.

„Dobře,“ povzdychl si. „Ale večer mě určitě čekej, nech otevřené okno,“ řekl a já jsem se zasmála, protože představa, že by ho Charlie chytil u mě v pokoji, mě rozesmála.

„Dobře, ale musíš dát dobrý pozor na to, aby tě nikdo neviděl, protože by Renée asi dostala šok a Charlie by tě rychle vyhodil. Přeci jen návštěvy, které přicházejí oknem, nejsou moc vítané.“ Zasmál se a zaběhl do lesa. Ještě chvíli jsme byly na pláži, ale pak jsme se pomalu rozcházeli.

Odvezla jsem domů Angelu s Ericem a potom jsem se sama vydala domů. Dnes budu na Jakea čekat. Doufám, že ho taťka nenajde! Ani si nedovedu představit, co by Charlie udělal, když by u mě někoho našel. On se stará o to, abych byla v bezpečí, a podle něj jsou kluci potencionálním nebezpečím, ale to by mohl mít na mušce každého.

Každý otec je takový, nehodlají se smířit s tím, že jejich malé holčičky, už nejsou tak malé, jak je stále vidí. Nevím, co by udělala Renée, asi by nadávala, možná bych i nějakou slízla, ale na druhou stranu by to určitě pochopila. Ví, že Jake je můj dobrý kamarád. Charlie se s Billym přátelí už nesmírně dlouho, takže by to i on možná překousl, ale proč to riskovat?

5. kapitola - Shrnutí - 7. kapitola

Děkuji za komentáře u předchozích dílů a těším se na další. :-)




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Because it's fantastic! - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!