Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Because it's fantastic! - 10. kapitola

Stephenie Meyer apple


Because it's fantastic! - 10. kapitolaTak, Bella už ví o tom, kdo vlastně Edward a jeho rodina je. Jak se zachová, až se setkají? A dozví se Jacob pravdu, nebo se Bella rozhodne, že mu nic neřekne o jejím setkání s upírem? Vše se dočtete tady.

Seděla jsem ve svém autě a pozorovala jsem okolí, Cullenovi tu ještě nebyli. Z venku na mě mávali mí spolužáci, a tak jsem vystoupila a došla jsem až k nim.

„Máváme tady na tebe a ty si nás vůbec nevšimneš,“ postěžoval si Eric.

„Promiň, ale asi ještě spím,“ vymluvila jsem se a oni se spokojeně zasmáli. Neustále jsem se rozhlížela, ale po Cullenech nebylo ani vidu, ani slechu. Všimla jsem si, že i Jess je nějaká neklidná a dává si dobrý pozor na to, která auta přijíždějí.

„Někoho vyhlížíš?“ zeptala jsem jí, když zklamaně odvrátila hlavu od přijíždějícího vozu, ze kterého vystoupila skupinka holek, které se něčemu chichotaly.

„Napadlo mě, že by si mě mohl všimnout ten fešák, však víš, Edward Cullen,“ řekla to, čeho jsem se obávala. Mohlo mě napadnout, že někdo jako Jessica, bude mít zájem o největšího krasavce školy, ale ona nemá nejmenší tušení, kdo je to doopravdy!

„Líbí se ti Cullen, jo? Nemyslím si, ale že by měl o někoho ze školy zájem. Jsou trochu, ehm… Izolovaní. Nevšimla sis toho?“ snažila jsem se jí ho vymluvit.

„Jo, to vím, ale jsem si jistá, že mně neodolá,“ řekla přesvědčeně. Jestli neodolá, tak tě budu velmi pečlivě hlídat, protože nedovolím, aby komukoli ublížili. Na druhou stranu je pravda, že Jacob říkal, že pijí jen zvířecí krev a kvůli tomu s nimi uzavřeli dohodu. Další věc, kterou ovšem říká, je to, že upírům nemůžeme věřit. A vida, o kom se mluvívá, ten nedaleko bývá! Stříbrné přijíždějící Volvo způsobilo mezi dívkami na parkovišti rozruch, každá se rychle upravovala a zjišťovala, jak vypadá, aby na krásného Edwarda Cullena zapůsobila. Kdybyste věděli to, co nevíte! Hned za autem Edwarda přijížděli ve velkém a krásném jeepu jeho sourozenci. Nemohla jsem si pomoct a podívala jsem se jeho směrem, ale co se mi nestalo. Samozřejmě, že jsem se setkala s jeho pohledem!

Rychle jsem odvrátila hlavu a spolu s ostatními jsem vešla do školy. Jessica se celou dobu usmívala jako sluníčko a dávala si záležet na své chůzi, ovšem bezvýsledně. Viděla jsem na ní, jak ji to štve, ale je to pro její dobro. První hodinu byla znuděná a otrávená, protože byla zklamaná. Další hodinu se už začínala usmívat a o poslední přestávce už vesele flirtovala s Mikem Newtonem. Šla jsem na oběd stejně jako ostatní a posadila jsem se k jejich stolu.

„Copak, tobě nechutná?“ ptala se Angela, když viděla, že se v jídle přehrabuji vidličkou, aniž bych pozřela jediné sousto.

„Moc ne, dneska nějak nemám chuť na nic,“ přiznala jsem se a odnesla jsem tác.

„Ahoj,“ uslyšela jsem za sebou medový hlas, který nemohl patřit nikomu jinému, než…

„Edward Cullen,“ řekla jsem místo pozdravu. Nevím, jak zněl můj tón, ale trochu ho to překvapilo. Chvíli se na mě zkoumavě díval a zdálo se mi, jakoby nad něčím uvažoval.

„Dnes nejspíš nemáš svůj den, viď?“ zkusil znovu s úsměvem.

„Moc ne,“ uznala jsem a chtěla jsem odejít, ale on mi zablokoval cestu.

„Nemáš na mě alespoň malou chvíli? Chtěl jsem se ti omluvit za to, že jsem ti včera zablokoval cestu,“ řekl tak upřímně, až jsem tomu skoro uvěřila.

„Tvojí omluvu přijímám, ale musím jít, takže se měj,“ rychle jsem se rozloučila a vyšla jsem z jídelny. Proč vlastně nemám čas? Chtěla jsem jet za Jacobem, ale on bude spát, protože měl dlouhou hlídku a já ho nechci budit. Musí odpočívat. Přece se nebudeš kamarádit s upírem, když sis před malou chvílí přísahala, že před nimi ochráníš své přátele! Asi jsem se zbláznila...

„Vážně nemáš čas?“ zeptal se znovu a zařadil se vedle mě. Byla to moje chyba, protože jsem zpomalila krok a tím jsem ukázala, že zase tolik nespěchám.

„Možná mám chvíli, takže co chceš?“ zeptala jsem se ho podrážděně.

„Co proti mně máš?“ zeptal se, když jsem mu tak jasně dala najevo to, že ho nemám v lásce. Došli jsme až k mému autu a já jsem si otevřela dveře. Přemýšlela jsem nad tím, co mu mám odpovědět. Tak mu řeknu pravdu, no a co?

„Nemám moc ve zvyku kamarádit se s upíry,“ zašeptala jsem a nasedla jsem do auta. Viděla jsem překvapení v jeho tváři. Ani se nesnažil mě zastavit. Šokovala jsem ho? Možná. Ani oni nestojí o prozrazení… Stejně jako já i Jake. Všechno to, co je nadpřirozené, musí zůstat pod pokličkou lží, abychom uchránili ty, kteří jsou nám vším. Jak by asi bylo lidem po celém světě, když by věděli, že existují upíři, vlkodlaci, čarodějky.

Že je to jen otázka času, než si na nich smlsne nějaký upír, nebo je prokleje čarodějka. Jistě, spousta příběhů, které znají, jsou hodně smyšlené, ale v některých je hluboko ukrytá pravda. Jela jsem rovnou domů a první co mě napadlo, bylo to, abych se zavřela ve svém pokoji. Ani mamka, ani taťka ještě nebyli doma, takže jsem měla klid. Posadila jsem se do pokoje k počítači a spustila jsem internet. Bello, copak ty hledáš informace o upírech na internetu? Sama jsem si myslela, že už blázním, ale do vyhledávače jsem napsala heslo „Upíři“. Vyjela mi spousta stránek a já jsem pomalu začala pročítat jednu po druhé.

„To je pěkná blbost,“ uteklo mi, když jsem na jedné stránce četla to, jak se stát upírem. Prý se máte říznout do prstu, smíchat svou krev s listy růže a zubem netopíra, nakonec to vypít. Někteří lidé jsou vážně blázni! Další úžasná stránka. Hned v názvu má ohromnou blbost, prý jsem upír!

 

Ano, je to tak, jsem upír. Stalo se to, když mi bylo třináct, asi o půlnoci jsem šel po silnici, když najednou jsem uslyšel divné zvuky. Dostal jsem strach a tak jsem zrychlil, ale zvuky stále sílily, když jsem se otočil, tak jsem nikoho neviděl, ale byl jsem si jist, že tam někdo je. Dal jsem se do běhu a najednou jsem ležel na zemi. Ráno jsem se probudil a zjistil jsem, že jsem upír. Narostly mi ohromné tesáky, pořád mám chuť na krev. Myslíte, že se to někdy změní?

 

Dokonalé, takovéhle žvásty! A to byla jen první stránka, takových popisů jsem našla mnoho. Po delší době jsem objevila stránku, která vypadala poměrně seriózně. Odkazovala na knihy, které jsem si mohla stáhnout do počítače, což jsem udělala a dlouho do noci jsem je potom četla. Byly tu celkem věrohodné informace o upírech. O jejich historii a o současnosti. Ten, kdo je napsal, byl chytrý a určitě musel nějakého upíra znát, možná ho znal nějaký jeho předek, ale tohle byly informace, které byly velmi věrohodné.

V dalších recenzích, na tyto knihy, autora označili za blázna, takže se kniha nevydala v tak velkém množství, ale naštěstí se dostala na internet a já jsem díky ní o něco chytřejší. Noční můra, která mě potkala, byla nepříjemná, ale po probuzení jsem pořád viděla Edwarda Cullena. Rychle jsem vstala z postele, ale v mém pokoji nikdo nebyl. Uff, byl to jen sen. Zase jsem si lehla do postele a poměrně rychle jsem usnula.

Tohle rozhodně nebyla první noc, kdy se mi o Edwardovi zdálo, ale časem jsem si tak nějak zvykla a už jsem neměla ze snu o něm takovou hrůzu. Jacobovi jsem o svých snech samozřejmě neřekla, co by si asi myslel, když bych mu řekla, že se mi zdá o jeho upířím nepříteli, který se mimochodem snažil být mým přítelem? Nejspíš by začal zuřit a já nemám důvod ho rozčílit. Už tak má dost starostí s tím, že se sem vrátili…

9. kapitola - Shrnutí - 11. kapitola

 


 

Tak do toho. :-)

Kritizujte, v případě zalíbení chvalte. Snesu všechno, záporný komentář je pro mě taky přínosný, protože vím,  v čem se mám zlepšit.

Děkuji moc

Vaše Lucka002



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Because it's fantastic! - 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!