Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Beast - 1. kapitola

WfE


Beast - 1. kapitola„Stavíme se cestou na zmrzlinu?“ vzpomněl si otec na nejpřesvědčivější úplatek mého dětství. Musím přiznat, že mě to v ten moment docela dostalo. Pěkné počtení přeje Kaliban

  1.  kapitola

 

Bella

Dvakrát týdně střelba a dvakrát sebeobrana. Pátek a víkend budu mít pro sebe. To byl nejlepší výsledek, jaký jsem byla schopna s Charliem vyhádat. Ne že bych byla typ, co o víkendech vymetá párty, ale už předem mi bylo jasné, že s takovým programem bude potřeba čas na regeneraci.

„Dnes tě vezmu do školy i ze školy autem. Koupi tvého vlastního mám sice rozjednanou, ale protáhla se víc, než jsem čekal. Takže to budeme muset, prozatím, vyřešit provizorně,“ volal na mě zmateně pobíhající táta z obýváku, zatímco já v kuchyni připravovala snídani i svačinu pro oba.

Kuchyně jsem se ujala hned po příjezdu a bez otcových protestů. Ještě jsem měla v živé paměti, jak mu to v ní šlo celé mé dětství, než se s mámou rozvedli.

„A je to nutné? Nechci začínat s pověstí devianta, kterého před školou vyzvedává policejní auto. Jsem si jistá, že autobus mi bude stačit,“ snažila jsem se oponovat.

„No, to by sice šlo, ale nezapomínej, že Forks je malé, opravdu malé městečko. Na autobusovou zastávku by jsi to měla stejně daleko jako do školy, jen na opačnou stranu. A jízdní řád je tu taky velmi pravidelný, jezdí to zhruba každé úterý a listopad,“ zasmál se Charlie při příchodu do kuchyně.

„Ber to z té lepší stránky, budeš mít pověst drsňáka, aniž bys někomu musela zlomit nos.“ Mlaskl mi zvesela pusu na tvář, sebral talíř se snídaní a žuchl na židli.

„No jasně, nebo protekční dcerunky. Obě možnosti jsou tak lákavé, že si prostě nemůžu vybrat,“ ušklíbla jsem se sarkasticky a přisedla si k němu.

Pomalu jsem začínala mít pocit, že soužití s Charliem nebude takový problém, jak mi ze začátku dělalo starosti.

 

*    *     *

 

„A pusa nebude?“ neodpustil si rýpnutí, když jsem před školou sbírala odvahu k vystoupení z policejního auta.

Zpražila jsem ho pohledem a soukala jsem se ze dveří doprovázena jeho smíchem.

Škola vypadala docela dobře. Zrenovovaná starší budova, která se tvářila celkem přívětivě. Možná tu před tím bývala knihovna, velikostně by to zhruba odpovídalo. Slova jako hlavní budova a křídla se tu dala použít jen symbolicky a roční přírust nováčků se pravděpodobně dá spočítat na prstech jedné ruky uťaté v lokti. Výborně, nejspíš vzbudím ještě větší pozornost, než jsem doufala ve svých nejdivočejších nočních můrách. Co takové dítě štěstěny jako já mohlo čekat?

Moje první cesta vedla na studijní oddělení. Jak jinak než skrz dav zírajících studentů. Snažila jsem se na všechny usmívat, ale není to zrovna dobrý nápad, když se snažíte dostat co nejrychleji jinam. Obzvláště jsou-li na té cestě schody. Ujela mi noha a já pár chodů popojela. Alespoň že jsem to zvládla ve stoje. Většina lidí se snažila své pobavení skrýt, několik slabších povah vyprsklo smíchy. Bomba, první den ve škole a už je ze mě místní Forrest Gump. Sklopila jsem oči a s pohledem pevně upřeným na cestu jsem zmizela ve dveřích studijního oddělení.

 

*    *     *

 

Ztratila jsem se. Opravdu, nežertuju. Ve škole tak malé, že i slepý by dostal klaustrofobii, jsem se dokázala ztratit. Nejsem úplný idiot, alespoň doufám, tohle je další ukázka mých „dech beroucích schopností.“ Orientačních i jakýchkoliv jiných.

A takovému člověku chce, prosím pěkně, můj otec, policista, svěřit zbraň. Na to, abych dokázala zlikvidovat sama sebe, ji nepotřebuji, na to mi stačí spínací špendlík. Fakt, že se ještě žiju, je jedna z největších záhad mého života.

Rezignovaně jsem zafuněla.

„Můžu ti nějak pomoct?“ zjevila se za mnou, jako zázrakem, sympatická bruneta.

Prakticky jen díky jí podobných lidí jsem se dožila sedmnácti let.

„Ano, prosím. Nemůžu najít učebnu angličtiny,“ svěřila jsem se.

Bylo vidět, že při slovech „nemůžu najít“ mírně zamrkala, ale rozhodla se to nekomentovat. Bod pro ni.

„Ukaž mi svůj rozvrh,“ vybídla mě a já jí s radostí podala cár špatně čitelného papíru, kterým jsem se měla řídit, aniž bych ho vůbec mohla přečíst.

„Pořídit novou tiskárnu by je nesjpíš zabilo, co?“ zasmála se krátce.

„Většinu hodin máme společných, alespoň myslím,“ zkoumala tenký papír proti světlu, „můžeme na ně chodit spolu. Na zbytek napoprvé tě doprovodím k učebnám, jestli budeš chtít,“ usmála se na mě široce.

„Nic si z toho nedělej, já tu první dny taky bloudila. Jsem Jessica.“ Byla to sice nestydatá lež, ale já za ni byla vděčná. Tady normální člověk bloudit nemohl, ani kdyby byl pod vlivem psychotropních látek a moc se snažil.

„Jsem Bella,“ představila jsem se svému strážnému andělovi a vydala se v jejích patách vstříc své první hodině angličtiny ve Forks.

 

*    *     *

 

„Jaký byl první den ve škole?“ zašvitořil Charlie, sotva jsem nasedla do auta.

Znechuceně jsem si odfrkla.

„Neptej se, prosím.“

„Našla sis nějaké kamarády?“ ignoroval nonšalantně mou odpověď.

„Spíš opatrovníka,“ upřesnila jsem.

„Opatrovníka?“ nechápal.

„Víš, jak jsem jako dítě bývala hrozně neohrabaná a vy jste s mámou doufali, že z toho vyrostu?“ připomněla jsem mu.

„Jasně,“ zasmál se a přivřel oči v přívalu nostalgických vzpomínek.

„No, tak ne všechny naděje se vyplní,“ ušklíbla jsem se.

„A sakra,“ kývl vážně hlavou.

„To je celkem trefný popis. Navíc to bývá horší, když jsem ve stresu. A co je víc stresujícího než první den v nové škole?“ schoulila jsem se na sedadle spolujezdce.

„Stavíme se cestou na zmrzlinu?“ vzpomněl si otec na nejpřesvědčivější úplatek mého dětství.

Musím přiznat, že mě to v ten moment docela dostalo.

„Ano, prosím. A pak vzhůru k vám na stanici, ať se můžu nechat konečně zastřelit,“ povzdechla jsem si.


Tuto kapitolku bychom chtěli věnovat těmto čtenářkám:

BabčaS

zuzicecckaa

mokasina

martty555

caroline


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Beast - 1. kapitola:

 1 2   Další »
11. Rowana
06.01.2013 [18:45]

RowanaBellu naprosto chápu. Já jsem také schopná zabloudit i ve skříni. A to nemluvím o šatníku podle představ Alice, ale o úplně obyčejném kusu nábytku. Emoticon
Kapitolka úžasná, už se těším na pokračování. Emoticon

06.01.2013 [0:37]

zuzinecckaaJak jsem se těšila na další kapitolu, tak mě vůbec nezklamala. Emoticon
Jsem neuvěřitelně rozesmátá, Bella a její úžasné myšlenky o své sebedestrukci byly fakticky kouzelné. Ale chápu ji - někdy mám sama pocit, že se zmrzačím čímkoliv a jakkoliv, ale naštěstí, v mém případě, jsou to jen výjimečné dny. U ní, jak na to koukám, je to pořád.
No, ztratit se hned napoprvé... Emoticon Stává se. A jestli je špatná tiskárna - kdo by se tomu divil? Emoticon
Rozhodně jsi mě zas o to víc nadchla pro tuto povídku. Už se neuvěřitelně těším na další kapitolu. Ani nevíš jak. Emoticon U toho zůstanu, neomrzí mě to, to vím už teď s jistotou.
Tak hlavně šup, ať mám co číst. Emoticon Emoticon Protože jsem se na tomhle stala závislou. Emoticon Emoticon Možná je to předčasné, ale rozhodně ne šokojucí. A přijde mi, že tvé psaní se jen zlepšuje - přeci jen, odchytila jsem tě hned na začátku. Emoticon Emoticon
Takže... Více zatím k tomu asi nemám co dodat. Jen že jsem prostě zvědavá, co na nás máš vymyšleno dál, tak snad další kapitola bude co nejdříve. Už se na ni fakt těším. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A ještě jedna věc... Děkuji za věnování, i když nevím, čím jsem si ho zasloužila. Emoticon Emoticon Emoticon

9. ClaireStew
05.01.2013 [20:22]

:) pěkná kapitolovka, mám jí ráda :) takhle kapitolka se ti opět povedla :)
neumim dlouhé komentáře a nechápu jak někdo může napsat skoro pětsetislovný komentář aniž by se neopakoval...
proto radši jenom tleskám Emoticon

8. martty555
05.01.2013 [19:44]

Ďakujem ti za venovanie kapitola bola dokonalá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.01.2013 [17:42]

mokasinaAhojky díky za věnování. Tato kapitola se ti opravdu povedla Bellina nešikovnost se prjevila u toho jsem se dost pobavila. Určitě se těším na další kapitolku a doufám, že bude co nedřív Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Carolina
05.01.2013 [15:45]

Pěkně to pokračuje. Souhlasím s GCullen, máš opravdu velice zajímavý styl psaní a skvělý smysl pro humor. Těším se na další kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.01.2013 [15:17]

GCullenMyslím, že toto je veľmi zaujímavý príbeh.
Ale poviem ti pravdu, názov ma príliš nezaujal. Je jasné, kto bude "Beast" a čo bude robiť. Veď nám to naznačil aj prológ poviedky. Ale tak či tak, prečítala som si aj pokračovanie a usúdila som, že sa mi veľmi páči spôsob tvojho písania. Ten štýl je jedinečný a taký nevtieravý. Krásne popisuješ pocity a dokážeš v svojom písaní použiť humor na odľahčenie, čo mám veľmi rada.
Ale čo ma zarazilo, boli slová pod čiarou. Ani nie tak mená, ako tá veta pred nimi: Kapitolu by sme chceli venovať...
A tak som sa šla pozrieť znova na predchádzajúcu kapitolu, či mi neušlo, že ide o spoluautorskú poviedku. Tam však ani zmienky o tom. Takže ďalšie pátranie a to tvoje zhrnko. Zasa neúspešné.
Až tá malá poznámka v profile mi ukázala kto vlastne si. Je to jediná veta, ktorú si o sebe (alebo mám snáď radšej napísať o VÁS???) napísala.
Je to vážne až tak zlé???
Alebo som to len ja nepochopila.
Ak som to však pochopila správne, prídeš mi strašne milá a zábavná.
Ok, určite pokračuj, hoci poviedka nejaví až taký záujem. Mňa zaujala a určite ju odporučím.
A aby som nezabudla, pozriem i na tvoje predchádzajúce diela. Vyzerá to sľubne. Teda minimálne jedno z nich.
Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Mclunar
05.01.2013 [12:05]

veľmi pekné Emoticon Emoticon Emoticon rýchlo ďalšiu kapitolu Emoticon Emoticon

3. BabčaS
05.01.2013 [11:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Elis
05.01.2013 [10:59]

pěkné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!