Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » At the end is a beam! - 22. kapitola

victoria in dream


At the end is a beam! - 22. kapitolaCullenovci... Alice a nákupy... To asi stačí!:P Som zvedavá, čo na to poviete. Je tam môj pohľad! Tak sa nezľaknite.:P Užite si ho!
Vaša BlackStar

22. kapitola

Isbella Swan

Bol deň pred svadbou a ja som si mala skúsiť šaty. Neviem prečo, ale mala som z toho zvláštny pocit. Ten sa prejavil, keď mi ukázali šaty.

„Alex, to nemyslíš vážne?!“ kričala som ako zmyslov zbavená. Vo mne to vrelo. Stačí menší otras a vybuchnem.

„Bell, je mi to blbé, ale k tomu je ešte toto,“ povedala a vytiahla zo škatule tú najotrasnejšiu vec na svete. Predstavte si šaty, ktoré by vám boli sotva pod zadok. To by som ešte zniesla, ale keď sú tie šaty z peria. Nie skutočného, ale umelého a ešte k tomu je aj závoj, na ktorom sú popripínané pierka. O farbe ani nehovorím. Je to taká zvláštna žltá, taká bledá, ale výrazná. Fuj, je mi z toho na vracanie. Vyzerala by som ako nejaké kura. A to doslovne!

„Tak toto nie. Kde je Aro?“ rozkrikovala som sa po celej izbe.

„V pracovni, ale má tam dôležité stretnutie,“ ubezpečila ma Alex a ja som vyštartovala ako neriadená strela. Všetci, ktorých som stretala mi uhýbali z cesty, pretože vedeli, čoho som schopná. Tu sa zo mňa stával niekto iný...

„Čo je toto?“ spýtala som sa napáleným hlasom a ukázala na... vec v mojich rukách.

„Tvoje svadobné šaty,“ povedal Aro ľadovým tónom. Keď som sa pozrela po miestnosti, zistila som, že tu je ešte niekto. Na moje najväčšie prekvapenie to boli Cullenovci. Všetci sa tvárili dosť zarazene. Myslím, že viem, čo im lietalo mysľou. Ako sa môžem takto správať k Arovi? Je to jasné, Aro ma potrebuje a tak mi splní všetko, čo mi na očiach uvidí. Tak to bolo aj s nimi. Keď sa však dostatočne spamätali vrhla som sa Alice do náručia. Tá bola asi ako jediná pokojná. Dokonca sa aj usmievala. Len neviem prečo. Možno, že sú tu so mnou. Asi to videla.

„Alex, prosím ukáž im izby,“ povedal Aro stále ľadovým tónom. Chcela som ísť s nimi, no zastavil ma.

„Isabella, počkaj.“ Sadla som si a čakala čo z neho vylezie.

„Tie šaty som pre teba vybral ja sám,“ povedal hrdo a ja som naňho hodila pohľad typu „Máš vkus ako týždeň stará ponožka“. Sklapol a vykorčuľoval z toho veľmi elegantne. Samozrejme, myslené ironicky.

„Dobre. Môžeš si ich vybrať sama. Ale máš na to iba dnešný deň. Zajtra už od rána sa začneš pripravovať. Tvoj manžel už je tu, tak prosím nerob žiadne scény,“ ukončil to a ja som sa zo spokojným úsmevom odobrala do izby ku Cullenovcom.  Tam som sa moc dlho nezdržala. Iba čo sme sa privítali a už ma Alice s Rose ťahali  na nákupy. Svadobných šiat, ako inak. Celú cestu Alice nehovorila nič iné, ako že sa mi budú páčiť. Že to bude úžasný deň a podobné veci. Šaty síce môžu byť krásne, ale môj život nespravia. Nikdy už to nebude také, ako pred tým...

Vybrali sme naozaj krásne šaty. K tomu aj lodičky a Alice a Rose si tiež kúpili krásne šaty.

Celá zmorená som sa s nimi vrátila do hradu a vystupovali sme v garáži. Tam som ešte nebola, ale zdalo sa mi, že tam vidím Emmove Maserati. Zakrútila som hlavou, lebo už mi začína hrabať. Akoby tu mohol byť. Síce je pravda, že tu je skoro každý upír, ale oni? Nevedela som si ich tu predstaviť. Nie, a ani nechcem.

Keď som prišla do izby, spadla som do postele a zaspala...

 

Edward

„Som rád, že ste späť. Tvoja nastávajúca je tu v celej svojej kráse a tebe neostáva už nič ľahšie, ako sa s ňou oženiť,“ povedal Aro slizkým hlasom a v jeho myšlienkach nebolo nič iné, ako, že je šťastný. Potom mi myšlienkou poslal, že ju do svadby neuvidím, ani v myšlienkach. Všetkým prikázal si ich chrániť. Neviem prečo z toho robí takú vedu.

On mal na tvári stále ten svoj úsmev, tak som sa vybral do svojej izby. Po ceste sa mi zdalo, že som zacítil Bellinu vôňu. Asi už začínam blázniť...

BlackStar

Zatiaľ čo Bella snívala o Edwardovi a ich budúcnosti, ktorá podľa nej nikdy nenastane, Edward sa vybral s Emmetom na lov. Emm ho stále zahŕňal vtipmi, že bude pod papučou a všelijaké iné. Dokonca sa stihli aj pobiť. Pre oboch to bolo vyslobodenie, pretože za hradbami Volterry sa schyľovalo k veľkej veci.

Malá mrška, Alice, už o všetkom vedela. Videla všetko vo Forks a tiež už si pozrela budúcnosť tých dvoch po svadbe. Bola šťastná, že jej sestrička si našla svoju spriaznenú dušu, aj keď takto, ale našla. Bola to veľmi veľká náhoda, že si vybrali zrovna Forks, no bola za to rada. Dokonca sa schyľovalo ešte k jednej udalosti, ktorá si vyžiada jej pomoc. Bude sa to týkať Rose. Už dlho je sama, no už dlho nebude. Aj tá si nájde svoju druhú polovicu, ktorá bude presne pasovať. Bola šťastná ako ešte nikdy a tešila sa nadchádzajúci deň, keď sa to všetko prevalí...    


Znova by som vám chcela poďakovať za tie krásne komentáre. Som strašne rada, že si nájde čas a niečo mi napíšete! Ďakujem!

21. kapitola Ð BlackStar Ð 23. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek At the end is a beam! - 22. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!