Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » At the end is a beam! - 20. kapitola

Ozdoby


At the end is a beam! - 20. kapitolaDvadsiaty dielik je tu! Dúfam, že vás nesklame, pretože mne sa celkom páči! Zistila som, že mi jednoduchšie idú písať smutné scény, ako tie happy.:P Ale nebojte sa, poviedka má Happy end. Vlastne, už je dopísaná, tak vám ju sem budem iba vkladať...
Vaša BlackStar

20. kapitola

Isabella Swan

Víkend prebehol bez akýchkoľvek problémov. Bola som šťastná, že som mu povedala aspoň tých pár slov, ktoré pre mňa toľko znamenali. Znova som si čítala listy, ktoré som napísala pre milované osoby. Jeden dlhý, druhý krátky, no aj tak vystihujúci moje pocity.

Ten prvý bol pre Charlieho. Povedala som všetko, no zároveň nič.

Drahý ocko,

je mi ľúto, že som sa nerozlúčila, no nešlo to. Nemohla som tu už ostať. Je to pre mňa ťažké, no musela som odísť. Nechcem, aby si si čokoľvek vyčítal. Bol si úžasný otec a nik by nebol lepší. Mám ťa strašne rada a nechcem, aby si sa trápil. Ži ďalej, tak ako si žil pred tým. Moje dôvody na toto sú veľmi zložité. Nehľadaj ma... Po prvé: nenašiel by si ma a po druhé: iba by si sa trápil. Nikomu, prosím, nič nehovor. Proste povedz, že som išla preč. Presťahovala som sa späť k mame. Veď ty niečo vymyslíš. Verím ti, že by si nespravil žiadnu hlúposť, na to si už dosť starý. Máš tu veľa priateľov, ktorý ti pomôžu a ty sa s tým vysporiadaš.

Nikdy, ale naozaj nikdy nezabudni na to, že ťa milujem a aj budem milovať. Si mojim otcom a navždy ostaneš v mojom srdci. Ja dúfam, že aj ja v tvojom. Spomínaj na mňa len v dobrom a nikdy nezabudni.

S láskou,

Tvoja milujúca dcéra.

Na tom liste bolo poznať, že som plakala. Bolo pre mňa strašne ťažké niečo takéto napísať. Nikdy by som si nepomyslela, že by som musela. No, ako ide život, všetko sa mení. Ako my, tak aj naša budúcnosť.

Len dúfam, že to nebude nejaký zvrhlý upír, ktorý si bude zakladať na telesnom vzťahu. To by som neprežila.

Ten druhú list bol pre moju lásku. Milujem ho z celého svojho srdca. Nikdy neprestanem.

Milovaný Edward,

to, čo sa našlo, sa tiež rozdelilo. Nechcela som to tak, no stalo sa. Nemôžem tu už ďalej ostať. Spomienky sú neúprosné a nechcem už ďalej spomínať. Musela som odísť, inak by som to neprežila. Nechcela som, aby si šiel so mnou, pretože ťa až príliš milujem. Viem, že to vyznie strašne necitlivo, no nechcem sa stať tým, čím ste vy...

Aj keď ťa strašne milujem, musím ísť...

Nehľadaj ma. Aspoň toto mi sľúb.

S nehynúcou láskou,

Tvoja Bella.

Na tomto liste bolo omnoho viac poznať, že som plakala. Niektoré veci boli lož, no inak to nešlo. Nenašla som dostatočné množstvo výhovoriek, ktoré by ho utvrdili v tom, že som to myslela vážne. Nechcela som, aby sa z neho stala potrava pre odporných upírov. Aro a tie jeho zákony. Pche! To jasné. Možno iba hľadal ženu pre svojho neschopného syna. Možno bude škaredý... Síce upíry sú krásny, no on sa možno zle premenil. Namiesto, aby mu krásy pribudlo, jemu ešte ubudlo... Všetko je možné.

Sedela som v izbe a skladala list do obálok a tie potom uložila do šuplíka. Na jednej bolo Charliemu a na druhej Edwardovi.  Keď som sa chystala do sprchy, aby som to zo seba zmyla, zakričal Charlie.

„Bell, máš tu balík,“ kričal udiveným hlasom. Pre mňa? Ale čo by to bolo? Rýchlo som pozotierala slzy a utekala dolu.

„Nevieš, čo to je?“ pýtal sa ma celý zmätený.

„Ehm... No, asi to budú knižky, ktoré som si objednala,“ zaklamala som pohotovo. Snáď nič nepoznal.

„Ďakujem a dobrú noc,“ povedala som a už upalovala do izby. Počula som, ako mi tiež poprial dobrú noc a potom som buchla dverami.

Škatuľu som rýchlo roztrhala a vykukli na mňa doklady. Pas, občiansky, rodný list a všetko možné. Letenky tam boli tiež, no na nejaké iné meno. Keď som si pozrela ostatné doklady, mali to isté meno. Anabella Rouset. Pekné meno. Moje meno moc nepozmenili. Aspoň, že tak...

 

Edward

Na víkend sme si nič nedohodli, tak som skočil na lov. Boli sme celý víkend, tak som ani moc nepremýšľal. Nechala som sa uniesť inštinktami.

Keď sme išli v pondelok do školy, chcel som sa staviť pre Bellu, no Emm mi to vyhovoril. Do školy sme prišli akurát načas. Ostávalo iba pár minút do zvonenia. S Bellou som mal mať iba dve hodiny a to tiež až pri obede. Hľadal som ju cez mysle ostatných, no nikto na ňu nemyslel. Bolo to zvláštne, no všetci sa venovali učiteľom. Nechal som to tak a čakal na poslednú hodinu pred obedom, tú som mal mať s ňou. Hodina utiekla, no ona nikde. Zdalo sa mi to zvláštne, tak som sa chcel ísť pozrieť k nim domov, no zbadal som list za stieračmi môjho auta...

Ten list som čítal stále dokola. Nemohol som prísť na zmysel tých slov. To nemôže byť pravda. To by ona nikdy nespravila. Ona nie. Za tým musí niečo byť. Ale žiadala ma, aby som ju nehľadal. Na tom liste boli miesta, ktoré boli zmáčané vodou. Asi slzami. Nechcem jej nijako ublížiť a keď písala, že sa nechce stať tým čím som. Budem to rešpektovať. Síce ma tieto slová zasiahli do môjho srdca ako žiletky, stále som mohol iba dúfať. Moja druhá časť odišla a ja už nemám pre čo žiť...

Stále mám však pocit, že odišla iba kvôli mne. To ja som to musel spôsobiť. Iba ja som za všetko zodpovedný...   

 

 


 

Swihonka, lucka244, lucik113, JasminaCullen, Zuzka7, eMuska, Alice Black, Dia, rossieC... Pri minulej kapitole ste mi nechali krásne komentáre a ja som za ne neskutočne vďačná. Ani neviete, ako ma potešili.

A chcem sa spýtať, či by som mala napísať aj epilóg... Mám pár nápadov, ale bol by iba taký kratučký... Chcem vedieť, či by ste boli ochotné si ho prečítať...

ĎAKUJEM!

19. kapitola РBlackStar Р21. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek At the end is a beam! - 20. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!