Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Armastus - Prolog

ED a Bella


Armastus - PrologPříběh vypráví o Renesmee. Je to už docela velká holka, dokonce i zamilovaná. Chodí do školy s dětmi Mika a Jessici, Lauren a Erika. Ale nemiluje Jacoba. Nýbrž Nahuela. Jak je to zamotané… Jacob miluje Ness, Ness miluje Nahuela. A Nahuel? Nikdo neví, co on cítí. S kým nakonec bude Nessie? Najde svou pravou lásku?

Políbila jsem mámu na tvář a vyběhla ven. Konečně skončili ty dlouhé a únavné prázdniny, a já se mohla vrátit zpět do školy. Prázdniny s Jacobem byly unavující. Jake za mnou pořád chodil a dělal mi věrného psa. To by na něj sedlo, na čoklíka jednoho. A když přijel Nahuel, který je mimochodem moc hezký – tak za mnou Jacob chodil ještě víc. No, prostě hrůza. Ale aspoň, že teď jde Jake taky do školy a Nahuel slíbil, že za mnou přijede. Mámě se to moc nelíbí, tátovi už vůbec ne. I když nechápu, co se tátovi nezdá. Nahuel je stejný jako já a Jacob je vlkodlak. Typický nepřítel upíra. Prostě naprosto, ale úplně nelogické.

Dříve jsem měla Jacoba ráda, ale jen jako kamaráda. Když mě konečně začal brát jako holku, zprotivil se mi. Nemůže pochopit, že já ho nemiluji… alespoň ne tak, jako on mne. Mám ho ráda, jako kamaráda, ale ty pocity jsou smíšené.

Nuže… Konec vypravování o prázdninách. Nyní je čas vrátit se do školy, kde mně každý obdivuje a kde jsem nejoblíbenějším člověkem.

Nasedla jsem do svého nového auta Porsche 918 spidera, kterého jsem dostala od táty k narozeninám. Otočila jsem klíčem, dupla na pedál a rozjela se. Tenhle pocit jsem milovala. Všichni na mě koukali – díky mému autu se podíval na řidičku opravdu každý a mě vlály mé dlouhé zlatavé vlasy a můj úsměv byl roztažený do takové fáze, ve které mě každý musel obdivovat. Věděla jsem, že jsem hezká. Měřím úžasný metr sedmdesát pět, mám dlouhé zlatavé vlasy, zelené oči a jsem neuvěřitelně bledá s náznakem růže na tvářích. Také moje vůně lidi přitahuje. Voním po mentolu a peprmintu, s lehkým náznakem fialek. Moje teta Alice mi také pomáhá zdokonalovat můj šatník. Dnes mám na sobě zelené tričko, které mi pomohla vybrat Alice a kraťásky, které jsem si samozřejmě vybrala sama. Samuel Newton bude koukat,  Joshua Night taky. Samuel je syn Jessici Newtonové (rozené Stanleyové) a Mika Newtona. Joshua je syn Lauren Nightové a Erica Nighta. Oba jsou mí věrní obdivovatelé, stejně jako Jacob. A stejně jako Jacoba, ani jednoho z nich bych nedokázala milovat a ani nemiluju.

V mé tak zvané opatrnosti, co se týče vztahu k Jacobovi, mě podporuje moje nejoblíbenější teta Rosalie. Rose je strašně krásná, ale tvrdí, že já jsem hezčí, s čímž nemohu tak úplně souhlasit – a taky vychytralá, co se týče vztahů k lidem, které moc nemusím. Dříve neměla ráda moji mámu a jenom svým pohledem ji dokázala vystrašit tak, že máma měla husinu jen ze setkání s Rose. Umět to já, tak to využívám pořád.

Konečně jsem dojela do školy. Opatrně jsem vystoupila z auta a pohodila vlasama, jako jsem to dělala vždycky. Hned ke mně přispěchal Samuel.

„Ahoj, Nessie,“ usmál se na mě a já věděla, že má co dělat, aby se na mě nevrhnul. Už jen ten jeho pohled. Ale upřímně – radši bych chodila s Jacobem, než se Samuelem. Samuel byl můj anti – typ.

„Ahoj, Samueli,“ řekla jsem a odešla za svými kamarádkami.

Vpředu stála Mia a vzadu Kelly s Marií. Mám je ráda, ale jsou jen náhradní. Moji přátelé se potulují kolem Quiletské smečky a moje nejlepší přítelkyně se jmenuje Zafrina. Zafrina je upírka a znám ji už od dětství, když jsem byla úplné miminko a když mě Volturiovi chtěli zabít. Často za mnou jezdí a to pak strávíme den v lese nebo – a to spíš – v nákupním centru, kde utrácíme, utrácíme a utrácíme.

„Ahoj, holky,“ usmála jsem se a nadechla, abych se jich mohla zeptat, co prázdniny, ale přerušil mě hlas v rozhlase.

„Vážení studenti střední školy ve Forks. Oznamujeme vám, že se tato škola rozhodla prodloužit prázdniny z důvodu oprav potrubí. Nástup do školy bude tedy až za dva týdny. Děkujeme.“

Náhle se strhla panika. Všichni začali křičet a jásat, troubit na frkačky a skákat po parkovišti. No sláva! To znamenalo, že si budu moct celý dny psát s Nahuelem a možná za mnou i přijede. Že by splněný sen?

Jakmile jsem přijela domu, zapnula jsem počítač a otevřela si e-mail. Samozřejmě na mě už čekala zpráva od Nahuela.

Ness,

domluvil jsem se s Isabellu, že přijedu tento víkend. Moc se těším. Nahuel, x

 

 


 

Doma jsem to měla napsané už dlouho, takže omluva za stylistické chybky. Další kapitoly už budou lepší.

MoonLove



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Armastus - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!