Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Armastus - 7. kapitola


Armastus - 7. kapitolaOmlouvám se, dala jsem si pauzu. Ale teď vám přináším další, a zároveň poslední díl Armastus. Tramtadadá!

Milý deníčku,

začala jsem si tě psát z jednoho prostého důvodu. Lidé zapomínají. Někteří upíři také. Všichni zapomínají, i já. A já nechci zapomenout, nechci zapomenout na Nahuela, na Jacoba a na Patricka. Na svou rodinu, školu, přátele a… svatbu.

Jsem ve Volteře přes dva týdny a jsem již Volturiová. Máma s tátou mne přijedou navštívit. Byla bych ráda, kdyby přijel i Jake a Nahuel, ale toto přání je nesplnitelné. Caius je nenávidí. Vlastně tak trochu nenávidí i mě. Přál by si pro Patricka někoho lepšího. Já bych si pro něj také přála někoho lepšího.

Láska je vlastně zvláštní věc. Nepochopená a zdánlivě je to jen přítěž. Kdo ji nezažil, nechápe, jaké to je pocítit lásku. Myslíte na daného člověka dnem i nocí, pokaždé, když na něj pomyslíte, vás bodne u srdce a naskočí vám husí kůže. Když mu ublížíte, pláčete celou noc. Máte na rukou napsané jeho jméno.

A já tam mám také jedno jméno. Jedno jediné jméno, které zůstalo u mě v srdci navždy. Jméno toho jediného, toho pravého. Jedině s ním mohu být šťastná, jedině s ním se cítím jako doma. To s ním jsem od svého narození. On je ten, kterého znám celý svůj krátký život.

Ano, Jacob. Stačí to jméno napsat a lapám po dechu. Ale k čemu mi je láska, když je opětovaná, ale nepovolená? Ba spíše nepovolaná?

Na tyto otázky vlastně odpověď znám již dlouho. Láska je tu od toho, aby nám ukázala, kdo vlastně jsme. Ukázala nám náš cíl, náš směr, naši cestu. Odhalila velký kus našeho já, naší duše.

A mně láska k Jacobovi ukázala, že nesmím zaváhat ani na vteřinu, nesmím si chtít pouze užívat, nesmím se obelhávat. Pakliže toto dělám, ničím sama sebe.

Cesta mé lásky byla složitá. Chtěla jsem Nahuela. Milovala jsem ho. Ale kdo dokáže odolat takové míře oddanosti, kterou jsem dostávala od Jacoba? Vlastně jsem Nahuelovi a Patrickovi dlužná. Díky Nahuelovi jsem poznala, co to znamená milovat, a zjistila, že patřím pouze Jacobovi. Díky Patrickovi jsem ani jednomu z nich nemusela ublížit. Odstěhovala jsem se do Volterry, bez rozsudku, který by jim mohl ublížit. Jediné, co mě opravdu, opravdu mrzí je, že jsem Jacobovi neřekla pravdu.

Renesmé

O 150 let později:

Odjakživa jsem milovala staré renesanční šaty, s korzetem, který vás téměř dusil. Také jsem milovala lokny. A milovala jsem to, jak v tom vypadám dobře.

Nemohu říci, že teď bych to nemilovala, ale milovat není to správné slovo. Líbit se, chtít. To jsou slova, která se za ta léta začala mnohem více objevovat v mé řeči a která slovo milovat úplně vyškrtla z mé aktivní slovní zásoby. Nyní nemiluji. Nemám co, nemám koho. I když jednu osobu přeci jen miluji. To ona je moje slabá stránka.

„Rihannon! Nezlob!“ slyšela jsem Patrickův hlas. Patrick, můj manžel, se staral o můj jediný poklad. O mou – naši – dceru.

Rihannon se narodila nedávno. Je to moje druhá dcera, jediná, kterou miluji. O mé první dceři se to říci nedá.

Před 100 lety jsem porodila poprvé. Moje dcera, Katarina, byla tím nejkrásnějším stvořením, jaké kdy kdo spatřil. Díky tomu, že jsem poloupírka mohu mít děti neomezeně. Ne, jako obyčejný upír. Problém byl v tom, že i mé děti mohou mít potomky. A že otisk může jednoho dne vyprchat, pokud se změní osud a pokud je jasné, že první partnerka není vhodná pro předání vlkodlačího genu. Jako například já. Jak bych mohla předat vlkodlačí gen, když jsem někde ve Volteře a pomalu ztrácím city? Každopádně Katarina se rozhodla, že chce vidět své prarodiče a jela do Forks. Měla pozdravovat Jacoba. Toho, kterého jsem milovala. Stále byl vlkodlakem.

Katarina ho ale pozdravovala až příliš. Otiskl se do ní, jak jistě většina z vás již tuší. Otiskl se do mé dcery, protože já jsem nebyla pro otisk vhodná. A moje dcera se do něj zamilovala. A zůstala tam napořád. Samozřejmě, že jsem to oplakala. Ale kdo by to neoplakal? Stejně jsem Jacobovým dlužníkem. Teď jsem šťastná. Šťastná, protože už nikoho nemiluji.

„Maminko,“ skočila mi Rihannon kolem krku. Pak přišel ještě Patrick. Jsme vládnoucí rodina. Tak, jak nám bylo souzeno.

 


 

Poslední díl :D Je to trochu odfláknuté, ale lepší konec mě nenapadl. :/

MoonLove



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Armastus - 7. kapitola:

 1
2. Michelle
02.07.2011 [23:38]

Úžasná kapitola!! Líbí se mi tvůj způsob psaní, ale nevadilo by, kdyby povídka byla delší Emoticon Nicméně jsem ti vděčná, že jsi mi poskytla povídku, která není tak běžná...

24.06.2011 [19:19]

MartinaBlackBez urážky, ale povídku si úplně zkazila už tím, že se tam nějaký Patrik objevil. Je to přehnáné, myslím že boj Nahuela a Jacoba stačil, když se tam přimíchal ještě někdo, už to ztratilo význam celé povídky... je to můj názor, nezlob se prosíím Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!