Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Armastus - 5. kapitola

dortík


Armastus - 5. kapitolaExtrémně krátká kapitola. Moc Nahuela tam není, ale najdeme tam základní info o Patrickovi. A scénu s Jacobem. Tuhle kapitolu bych chtěla věnovat MartinaBlack. Ona si ji zaslouží.

Zpoza rohu vyšel krásný, bledý kluk s rudýma očima. Byl dokonalý, ostatně jako každý upír. Jeho krása by se dala srovnávat s tou Nahuelovou. Ovšem pro mě by stejně zvítězil Nahuel.

„Drahá Renesmé Cullenová, jmenuji se Patrick Volturi a již dlouho toužím po setkání s vámi. Vaše krása je mnohem větší, než jakákoliv jiná. Vypadáte jako bohyně, ctěná Renesmé,“ řekl Patrick a políbil mne na ruku. Dobře, slušné vychování měl, ale koho to zajímalo? Miluji Nahuela!

„Renesmé, odvezeme tvého přítele k vám domů a necháme vám s Patrickem soukromí. Přeci jen se musíte blíže poznat. Edwarde, Bello, příteli poloupíre? Můžeme jet?“ zeptal se Aro a pokynul směrem k autu. Nahuel zavrčel, ale nasedl do něj. Doufám, že se na mě nezlobí. Já za to přece nemohu.

„Renesmé? Víte, nechtěl jsem vám zničit vztah. Pokud jste s Nahuelem, mohu říct Arovi, že nejste můj typ. Určitě by to pochopil,“ řekl Patrick, jakmile se vzdálili ostatní.

„Nechci vám dělat problémy, Patricku. Miluji Nahuela a zůstanu mu věrná. Pocity. Ale pokud si to Aro přeje, udělám to. Nechci mé rodině způsobit problémy,“ řekla jsem. Jakmile jsem to vysvětlila, došlo mi, že to tak opravdu myslím. Nahuel je moje opravdová láska a nic se na tom nezmění. Ale Patrick za to všechno nemůže, a pokud tím ochráním rodinu, vezme si ho. Když už nic jiného, tak je aspoň milý a zdvořilý.

„Dobře. Tak tedy, jsem Patrick a k Volturiovým jsem se přidal nedávno, protože Aro zjistil, že jsem jeho příbuzný. Tak mě přidal do gardy. Nevadí mi to, vyžívám se tam. Navíc se Arovi líbí můj dar. Dokážu kohokoli přimět k oddanosti ke svému pánovi nebo i ke komukoli jinému. Chce mého daru využívat, hlavně v bojích. Klidně bych ho mohl použít i na vás, ale na to si vás a vaší krásy moc vážím. Ovšem teď bych si zajel na lov a… Také cítíte ten pach?“ zeptal se. Když jsem začichala, ucítila jsem pach. Ale mě voněl. Nebo ne? Panebože, vždyť je to Jacob.

„Ano, cítím. Je to můj… přítel. Nechal byste nás, prosím, o samotě?“ optala jsem se a on přikývl. A byl pryč.

„Renesmé.“

„Jaku. Prosím, odpusť mi to. Mám tě ráda, ale jsi pro mě kamarád,“ vyhrkla jsem, jakmile vylezl z křoví. Když jsem ho spatřila, rozeběhla jsem se k němu a pořádně se na něj přitiskla a objala ho. Nebylo to z lásky, ale ze stesku, starostí, obav a přátelství.

„Nessie, miláčku, já jsem ti už odpustil. Nedokážu se na tebe zlobit. Ale to, co mi teď říkala Bella, mi nedalo. Jedu za tebou a je tady… Ten kluk. Je to pravda? Budeš si ho brát?“ zeptal se mě Jacob.

„Ano. Promiň,“ řekla jsem a pohlédla mu do očí. A pak… Zmocnil se mě děsivý pocit. Chtěla jsem se k němu naklonit, zkusit, jak by zareagoval. Zjevně to ze mě vycítil a upřeně se na mě zahleděl. Myslela jsem, že moje láska je silnější, než chtíč, ale tohle bylo jako předurčené. Naklonila jsem se k němu tak, že se naše nosy dotýkaly. Pootevřela jsem rty. A pak… Políbila jsem ho. A on mi to opětoval. Připadala jsem si, jako když se vznáším. V hlavě mi vířilo tisíce myšlenek, ale jedna byla hlavní. Jsem děvka.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Armastus - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!