Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Armastus - 3. kapitola

Bella


Armastus - 3. kapitolaDalší kapitola. Vztah Renesmé a Nahuela především, výčitky svědomí kvůli Jacobovi a romantika ve stanech. Nečekaný "skoro telefonát" a konečná scéna. Nemyslím, že je to nějak extra nevhodné, nebo příliš sexuální, ale pro dobro duše dávám 15+, jistě pochopíte proč. Vaše MoonLove!

Nadechla jsem se k odpovědi. Jenže v tu chvíli rozrazila dveře máma s tácem plným sušenek, kolou a brambůrkami. Spiklenecky mrkla na Jacoba a já se rozzuřila. Co se nám do toho plete? Já nestojím o nějaké pitomé jídlo a pití! Jacob taky ne, protože mu stejně řeknu ne. Co bych mu měla také říct jiného? Miluji pouze a jenom Nahuela. Nechci o něj přijít a rozhodně ne kvůli někomu, jako je Jacob. Prostě ho pošlu do háje. Jo! Přesně to já udělám.

Jakmile máma – konečně – odešla, podívala jsem se na Jacoba, pohlédla jsem mu přímo do očí. A pak opět někdo otevřel dveře, ale tentokrát mi to nevadilo. Byl to Nahuel. Nahuel. To jméno znělo tak božsky, že to snad ani nebylo možné. Mohla bych ho opakovat do nekonečna. Potom mě napadlo, že se Bůh nejmenuje Bůh, ale Nahuel, jelikož je to božské jméno. On sám je božský. Odteď uctívám svého Boha. Nahuela. Každý večer se k němu budu modlit.

„Ahoj, lidi. Nessie, máš na chvíli čas?“ zeptal se Nahuel a mrknul na mě. Pochopil, že jsem nechtěla být s Jacobem sama. Samozřejmě jsem hned přikývla a pelášila za ním do jeho pokoje – respektive našeho pokoje, který jsme mu půjčili. Rychle zavřel dveře a otočil klíčem v zámku. Panebože! Jsme tu sami. Podlamovala se mi z něj kolena. Přistoupil ke mně blíž a ovinul mi ruce kolem pasu. Slastně jsem povzdechla a připlížila jsem se k němu. A naše rty se opět setkaly. Jenže v tomto polibku nebyla jen láska. Byla v něm… touha, vášeň. Chtěla jsem být jeho součástí a věděla jsem, že on chce být mojí. Koneckonců, vypadám na více jak na patnáct. Mohla bych s ním mít něco víc. Chtěla bych s ním mít něco víc. Jenže on to ukončil. Ukončil náš polibek dřív, než se mohlo stát něco víc. Chtěla jsem protestovat, ale položil mi prst na rty a tím mne umlčel.

„Tady ne, Renesmé. Musíš si připravit věci na naše společné kempování,“ řekl. Cítila jsem v tom dvojí smysl. Kempování. Jen my dva, jeden stan – i když jsem mé matce slíbila, že každý bude mít svůj stan – a nebe plné hvězd. Větší romantiku si nedovedu představit. Rychle jsem přikývla a běžela si sbalit. Jacob už odešel, patrně mu došlo, že z tohoto rozhovoru nic nebude – alespoň ne dneska.

Do tašky jsem naházela spoustu oblečení, hygienické potřeby, spacák, deku, trochu jídla a pár pytlíčků se zvířecí krví, které jsem si předem obstarala. Možná bychom si mohli zalovit spolu. Ale vsadím se, že budeme mít na práci zajímavější věci. Určitě to tak bude. Při té představě se mi málem obracel žaludek vzrušením a myslela jsem, že to neustojím. Ztěžka jsem oddechovala a cítila tlak v podbřišku. Ach, Bože! Ach Nahueli!

Odjeli jsme zhruba v pět hodin večer Nahuelovým autem. Jeli jsme do vysokých horských lesů, ve kterých jsme byli za necelé dvě hodiny. Cesta byla dlouhá, ale řídil Nahuel a já na něj celou dobu jen chtivě zírala a představovala si, co se všechno může stát. Nedokázala jsem popsat, které pocity se ve mně mísily, ale bylo jich hodně.

„Tak jsme tu, Nessie,“ řekl Nahuel a upíří rychlostí vyběhl z auta. Já jsem se loudala. Ale jakmile jsem se konečně vyhrabala z auta, čekalo na mě překvapení. Nemělo by mne udivit, že je Nahuel tak rychlý, ale přeci je jen poloupír. Nemohl za tak krátkou dobu rozdělat oheň a postavit stan. No, vlastně mohl, když to udělal.

„Páni. Ty jsi ale… rychlík,“ řekla jsem se smíchem.

„Jo. Děkuju za pochvalu, krásko,“ řekl a začal si hrát s pramínkem mých vlasů. Pak se ke mně přitiskl a vášnivě mne políbil. Objala jsem ho kolem krku a začala ho také líbat. Bylo to bezhlavé, ale nádherné. Milovala jsem ho.

Zajel mi rukama pod tričko, jenže najednou… se všechno pokazilo. Když se odtrhl a podíval se mi do očí, uviděla jsem Jacoba. Jeho oči, opálenou pokožku a smutný výraz. Neměla jsem špatné svědomí z toho, že ho nemiluji. Ale stejně jsem měla špatné svědomí z toho, že ho takhle odmítám. On žije v domnění, že ho miluji a rozhodně si nemyslí, že ho podvádím s Nahuelem. I když miluji Nahuela a ne jeho, mám ty výčitky. A nemůžu s Nahuelem mít víc jak líbání. Protože jakmile se mne opět dotknul, spatřila jsem Jacobovi oči, jeho smutný výraz a za ním rozzlobenou matku. Milovala jsem Nahuela, ale stejně jsem neměla ten cit podvést Jacoba. Také jsem ho měla ráda. Ne, nemiluji ho, ale podvést ho nemůžu. Musím mu napřed říct, jak to mezi námi je. Vyprostila jsem se z Nahuelovo objetí a řekla:

„Musím zavolat Jacobovi. Promiň.“

„Proč mu budeš volat? Myslel jsem, že s ním nechodíš! Že ho nemiluješ. Myslel jsem, že mezi námi něco je. Ale ty se ode mě prostě odtrhneš, řekneš ‚promiň‘ a myslíš si, že tě nechám mu zavolat? Nenechám!“ řekl a sáhl po mém mobilu.

„Musím mu říct, že je konec. Že k němu nic necítím, tak mě prosím nech, Nahueli. Ty víš, že miluji jen tebe,“ řekla jsem mu. On mi vytrhl mobil a opět mě políbil. I když jsem nestihla Jacobovi zavolat, bylo mi to jedno. Teď již nebylo cesty zpět…

 


 

Tak jak se vám líbila kapitola? Budu ráda za komentáře... Čím víc komentářů, tím líp. Chytám od vás inspiraci, tak se nebojte vyjádřit.

MoonLove



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Armastus - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!