Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Armastus - 2. kapitola

Stephenie Meyer


Armastus - 2. kapitolaOčekávaný příjezd Nahuela a Huilen. Tenhle dílek bych chtěla věnovat MartinaBlack, za její vyčerpávající komentáře, ovšem nemyslím si, že je to ten pravý pro ni. Věnuji ho tedy Becky, která je zastánce týmu Nahuel. Protože tenhle díl je rozhodně pro team Nahuel. I když na konci je trochu Jacoba. No, snad se bude líbit. Vaše MoonLove.

Nemohla jsem se Nahuela dočkat. Měl tu být do deseti minut, alespoň podle naší dohody. Minuty ubíhaly milionkrát pomaleji. Už několikrát jsem si upravovala make-up a kontrolovala účes. Také jsem se příležitostně oblékla do krásných, bílých šatů, které jsem hodiny vybírala s tetou Alice. Věděla jsem, že mi to sluší, a kdyby to nebyl Nahuel, nebyla bych ani trošku nervózní, jenže to byl prostě on. On, můj sen, můj vesmír, moje slunce. Věděla jsem, že jsem zamilovaná, ale kdo by nebyl, kdyby viděl jeho? Obvykle chodil bez trička a v roztrhaných džínech. Přišlo mi to hrozně sexy. On totiž byl sexy.

V záplavě myšlenek na něj jsem málem přeslechla přijíždějící auto. Zadívala jsem se pozorněji a uviděla jsem Nahuelovo auto, jeho Bugatti veyron super sport. Bylo to boží auto. Ale ta osoba, která právě vystupovala z tohoto auta, byla ještě více boží. Nahuel!

Rychle jsem seběhla schody a vyběhla ven na zahradu, kde už stála máma s tátou a celkem vzato i celá naše rodina. Včetně Jacoba. Moment… Co tu dělá Jacob?! Přestala jsem to řešit ve chvíli, kdy jsem spatřila Huilen. A vedle ní Nahuela. Rozeběhla jsem se k němu a skočila mu kolem krku.

„Nahueli,“ vykřikla jsem ještě a pevně ho držela. On mě k sobě přitiskl, a když jsem ho – s obtížemi – pustila, usmál se na mě tím nejhezčím úsměvem na světě.

„Ahoj, Ness. Přinesl jsem ti dárek. Chtěl jsem ti udělat radost, víš?“ řekl a vyndal malý hranatý balíček. Se štěstím a mírnou nervozitou jsem ho otevřela. A pak jsem neměla slov.

Uvnitř byl nádherný stříbrný náramek s přívěškem srdíčka, které bylo z drahého kamení, bylo modré a nádherně se blýskalo. Nezmohla jsem se na jediné slovo, namísto toho jsem dala Nahuelovi pusu. Jenže to vstoupil do scény Jacob. Připadala jsem si jako v nějakém špatném seriálu, ve kterém nemůže být nic normální.

„Nessie, lásko, naplánoval jsem nám výlet na víkend. Nahuel tu může počkat, jistě se vrátíme dřív. Jé, on ti dává dárek? To je od něj moc hezké. Já pro tebe vlastně taky jeden mám,“ řekl Jake a začal hrabat v kapse. To je snad špatný sen. Já rozhodně neplánuji odjet někam na víkend s Jacobem, když je tu Nahuel. A žádné dárky od něj nechci. A nejsem žádná jeho láska.

„Jacobe, neříkej mi lásko, prosím. Navíc já…“ začala jsem, ale hádejtekdo mě přerušil.

„Dobře, Nessie. Chápu, že na tebe moc spěchám, ale včera to bylo krásné. Pojedeme do lunaparku. Jsi ráda?“ zeptal se zase Jacob. Nejraději bych mu utrhla hlavu. Ještě chvíli mě bude vytáčet, stane se ze mě agresivní poloupír.

„Jaku, když je tu návštěva, tak není vhodně, abychom…“ snažila jsem se z toho vykroutit, ale někdo mě přerušil. Nahuel.

„No, ve skutečnosti jsme měli s Renesmé v plánu jet kempovat někam do lesa ve dvou. Jako přátelé, samozřejmě. Budeš tak laskav a svěříš mi svou dívku?“ optal se Nahuel Jacoba stylem, na který nešlo odpovědět jinak, než kladně. Až na to, že si myslel, že jsem Jakeova holka.

„D-Dobře,“ řekl Jacob.

Pak už bylo jen uvítání a pohoštění, strašně dlouhé povídání před tím, než se mi povedlo dostat Nahuela do svého pokoje, kde jsme byli konečně o samotě.

„Nahueli, já nejsem Jacobova holka,“ řekla jsem rychle. On se na mě usmál a přistoupil ke mně blíž.

„Já vím, poznal jsem to na tobě, Nessie,“ odpověděl a přistoupil ke mně ještě blíže. A pak byla vzdálenost mezi námi krátká a naše rty byly tak blízko a… Pak se setkaly v dlouhém polibku. Něžně o mě otřel své rty a pak mne začal líbat. Z něžného a nejistého polibku se stával jeden velmi vášnivý a divoký polibek. Tiskla jsem se na něj a on zase na mě, hladil mě po zádech a já jeho ve vlasech. Když jsme se konečně odtrhli, tak jen proto, že jsme se potřebovali nadechnout a pořádně vydechnout. Pohlédl mi do očí a pohladil mě po tváři. Ach, měl tak hluboké oči. Nemohla jsem se na ně vynadívat.

„Doufám, že si užijeme to kempování. Určitě si ho užijeme,“ řekl Nahuel a pak se otočil a odešel. A místo něho vstoupil do místnosti Jacob.

„Ahoj, Renesmé. Já… Chtěl jsem ti poděkovat za to krásné rande. Já… Miluju tě, Ness,“ řekl Jake a pak se ke mně nahnul a políbil mě. „Chci vědět, jestli mou lásku opětuješ, Nessie. Je to pro mě důležité. Nechci už žít na nejistotách,“ řekl Jacob. Ztuhla jsem. Co mu mám odpovědět.

„Odpovíš mi, Renesmé Carlie Cullenová?“ zeptal se.

Nadechla jsem se k odpovědi.


Tak co, líbí? Vím, že to není moc pro team Jacob, ale brzy se to jistě změní. Určitě.

MoonLove, vaše začínající spisovatelka.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Armastus - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!