Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Anděl pomsty - prolog a 1. kapitola

Stephenie Meyer


Anděl pomsty - prolog a 1. kapitolaPřináším vám svoji již druhou povídku. Zaměřila jsem se na Edwardovo temné období a udělala z něho trochu zlého hocha. Bella samozřejmě nesmí chybět. Je tu prolog a první kapitolka. Snad se bude líbit - a zanechte mi prosím komentíky.

Anděl pomsty - prolog

Londýn - rok 1928

 

Měla jsem vždy dokonalý a úžasný život. Bylo mi krásných 17 let, studovala jsem prestižní školu, byla slušně vychovaná a ve společnosti jsem neměla jediné problémy. Rodiče jsem nadevše milovala a děkovala jim za každý úžasný den, který jsem mohla s nimi strávit. Nic mi nechybělo a byla jsem se vším nadmíru spokojená.

Jeden večer ale vše změnil. Změnil mi kompletně celý život.

Proč jsem neumřela taky já? Proč jenom moje rodiče a já zůstala nesmrtelná stvůra sající krev??? Čím jsem si to zasloužila?

Já si tě ale najdu a pomsta bude sladká a bolestně krutá.....

 

 

1. kapitola

Probudila jsem se do zakaboněného rána. Jak jinak - deštivý Londýn. Promnula jsem si oči, pomalu se protáhla a vstala. Po cestě jsem si oblékla župan a šla do naší prostorné koupelny.

Jmenuji se Isabello Maria Swan. Je mi už celé 4 dny 17 let a naše rodina patří k váženým rodinám v Londýně. Můj otec - Charlie Swan - je majitel docela velké banky a moje matka - Elisabeth Swan - je, jak to bývá - žena v domácnosti. Studuji na velice prestižní škole a mohu tvrdit, že mi studium nedělá vůbec žádné problémy, spíše naopak, jsem premiant třídy. Celý svůj doposavadní život jsem strávila zde. Nic mi nechybí - mám milující rodiče, pevné zázemí, dostatek finačních možností a hlavní je, že jsem šťastná.

Pomalu jsem se došourala do koupelny a omyla si obličej a vyčistila zuby. Vrátila jsem se do pokoje a mezitím mi sluška již nachystala oblečení na dnešní den. Snídaně vždy probíhala v kruhu rodinném, takže jsem nesměla přijít ani o chvíli později.

Posadila jsem se za stůl a pozdravila rodiče.

,,Dobré ráno, jak jste se dnes vyspali?" zeptala jsem se slušně, tak jak se to na dívku v mém postavení sluší.

,,Výborně Isabello....doufám, že ty také a že jsi nezapomněla, že dnes večer máme objednané lístky na operu, měla by jsi se tam seznámit s velmi pěkným hochem od nás z banky." podotkl otec a já se musela usmát. Velmi pěkný hoch, to ano, jen jednou jsem ho zahlédla a tudíž jsem to mohla posoudit. Byl to vyšší brunet a měl velice propracovanou postavu. Minulý týden mi poslal kytici rudých růží a já se už šíleně těšila, až se s ním potkám osobně.

,,Jistě, že jsem na to nezapoměla otče, už se moc těším." odpověděla jsem mu a dále se věnovala snídani.

Matka se šla věnovat domácím pracem, otec odešel do banky a já se chystala do školy. Moje škola byla v podstatě za rohem, takže jsem nemusela tolik spěchat.

Celý den uběhl celkem rychle a studium doma probíhalo bez problémů.

Začala jsem se chystat na vytoužený večer v opeře. Sluška mi nachystala nové šaty, které jsem si vybrala minulý týden. Byly světle růžové a skvěle mi padly. Udělala jsem si složitější účes, jelikož jsem měla vlasy tak do půl zad, tak jsem udělala menší drdůlek a vypustila z něho pár pramenů. Moje kaštanová barva skvěle ladila k šatům.

Matka mi dovolila, že se můžu lehce nalíčit, tak jsem jen zlehka přejela rtěnkou a přepudrovala obličej, i když jsem to vůbec nepotřebovala, moje pokožka byla čistá a sjednocená - taková lehce bledší - ale mě se líbila. Použila jsem zlehka parfém - ne moc, aby to nebylo přehnané a scházela schody dolů, kde už na mě čekaly rodiče.

Divadlo bylo pět minut pomalé chůze, tak jsme se rozhodly, že si ještě před operou uděláme menší procházku. Byla už tma a venku se nádherně dýchalo. Procházeli jsme úzkými uličkami a dobře se bavili. Už jsem se moc těšila.

Jenže, když jsem zahnuli do jedné velmi odříznuté uličky naskytl se nám pohled, na který v životě nezapomenu. Uprostřed uličky stáli dva muži - jenže ten vyšší doslova vysával toho druhého. Panebože - upír. Matka vykřikla a otec se snažil couvat zpátky, ale muž v kápi nás zpozoroval. Během vteřiny byl u otce a matky a naráz jim zlomil vazy.

Prudce jsem vykřikla, ale muž se ke mě stále blížil. Zhluboka se nadechl a spadla mu kapuce - bože byl tak nádherný - bronzové vlasy - bledá tvář - výrazné rysy - jeho oči zčernaly a přistupoval ke mě, toho muže si budu pamatovat. Byl tak úžasný, ale přitom to byl ďábel, ďábel s tělem anděla.

Přitáhl si mě k sobě a zaklonil mi hlavu. Věděla jsem, že přichází smrt a bude to doufám rychlé.  Cítila jsem, jak jeho ostré zuby zlehka prokously mou kůži a najednou mým tělem projela prudká bolest. Skoro jsem nevnímala. Muž mě položil na zem a zřejmě utekl.

Ta bolest byla neuvěřitelná, jako když vás někdo spaluje za živa. Zřejmě to musel být nějaký jed, který znehybní kořist. Bolest mi kolovala po celém těle a já se snažila křičet, ale jako bych měla zavázanou pusu, jenom mnou zmítaly bolestné křeče. Jasně jsem cítila, že bolest začala pomalu ustupovat, ale ustupovala do mého doposud bijícího srdce. Ozvalo se poslední bouchnutí a srdce přestalo. Zemřelo.

Ale já žila, cítíla jsem to. Slyšela jsem každičký závan větru, každičký vzdálený hluk, každý jemný odstín vůně, ale vůbec jsem nechápala co se se mnou stalo.

 

 

Doufám, že se líbilo a kdo by chtěl číst dál, tady je odkaz na druhý díl:

http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/andel-pomsty-2-kapitola/

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anděl pomsty - prolog a 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!