Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Anděl pomsty - 2. kapitola

NH-Edward


Anděl pomsty - 2. kapitolaahojte, je tu druhá kapitola, kdy Isabella zjistí, kdo ji zachránil před jistou smrtí. Snad se bude líbit a prosím o komentíky.

2. kapitola

Prudce jsem otevřela oči. Musel uběhnout hrozně dlouhý čas. Vůbec jsem netušila co se děje a kde jsem se to ocitla. Ležela jsem na staré dřevěné posteli a přes sebe jsem měla přehozenou velmi odporně zapáchající deku, která bude stará nejspíš jedno století. Okamžitě jsem si strhla a odhodila na dřevěnou podlahu. Snažila jsem si vzpomenout, co se stalo, ale pamatovala jsem si jenom malé útržky. Věděla jsem docela jistě, že jsme se chystali s rodiči do opery a na ten večer jsem se poslední měsíc neustále těšila, protože jsem se měla seznámit s mladíkem co pracoval u otce v bance na velmi vysokém postu. Byla to velice slibná partie, jak říkala matka a já věděla, že s tímto budu muset souhlasit, jako slušně vychované děvče. Ale kde jsou teď moji rodiče???

Po chvíli přemýšlení a pátrání v minulosti jsem si uvědomila další velmi důležité věci. Moje vidění je tak ostré a sluch vynikající. Viděla jsem každičké smítečko prachu v této chatrči a slyšela lehký závan větru, neslyšitelné prasknutí dřeva a veškerý pohyb, který probíhal za zavřenými dveřmi. Proboha, co se to se mnou stalo ???!!!

Dále jsem zpozorovala, že moje pohyby nejsou normální, byly jako kdyby zrychlené. Chtěla jsem svou ruku posunout na stehno a ten pohyb byl neuvěřitelný. Sice jsem ho celý zpozorovala, ale připadalo mi to takové zvláštní. Zkoumala jsem zda se hýbu takto celá a ano. Vstala jsem během setiny vteřiny. Nikdo by si toho ani nevšimnul.

Proč jsem tu ale byla sama?? V této nevábně vypadající chatrči??? Zpátky jsem si sedla na tu dřevenou postel a snažila se mermomocí přemýšlet. Vím, že jsme nejeli s rodiči autem, protože divadlo bylo v podstatě za rohem. Procházeli jsme již ztmavlými uličkami Londýna a dobře se bavili a . . . . . . .

Bože . . . .. och ano, vzpomínám si. Ten muž v kápi.......a moji rodiče jsou mrtví.......on jim zlomil vaz, pamatuji si, jak jejich těla dopadla na zem a já se snažila křičet .....a já . . . . .. . a já jsem . . . . . .ten překrásný, ale přesto ďábelský muž mě kousnul. Matně si vzpomínám, jak se jeho ostré zuby zaryli do mého krku a jak jsem cítila, že je to můj konec. Ale jak to, že tu teď jsem??? Vím, že jsem dopadla na zem a začala ta neuvěřitelná a spalující bolest, která mi kolovala celým tělem, chtěla jsem, aby mě někdo zabil, ta bolest se nadala zvládnout . . ..  a potom . . . . .moje srdce zemřelo. Okamžitě jsem si sáhla na hruď a nic. Začala se mě zmocňovat panika. Co se to se mnou děje ??? Stal se ze mě také upír ??? Budu do konce života krev sající monstrum ??? Nebo tu budu navždy ??? Budu ubližovat lidem jako ten upír co mě kousnul ???

Při myšlence na krev jsem pocítila novou bolest. Ale tato bolest byla jiná, byla uvnitř mého hrdla. Cítila jsem se najednou hrozně vyprahlá a žíznivá.  Nedokázala jsem už myslet na nic jiného než na to, jak bych byla ráda, aby blahodárná tekutina protékala mým hrdlem. Přímo jsem po ní toužila. Během nepatrné chvilky jsem se opět zvedla a už se chystala utíkat pryč z této chatrče.

Dveře se znenadání otevřeli a já se zhluboka nadechla, i když to moje tělo nepotřebovalo. Ve dveřích se objevil nádherný muž, nemohl se sice srovnávat s krásou toho vraha, co mi vzal rodiče, ale byl také úžasný. Vyšší vypracovaná postava, blonďaté vlasy, ostře řezané rysy, krvavě rudé rty a zorničky, bledá tvář a uhrančivý pohled. Jeho mužnou hruď obepínala velmi luxusní zelená košile a černé kalhoty mu padly jako ulité. Když promluvil, myslela jsem, že padnu do kolen. Jeho hlas byl jako zvonkohra, tak příjemný a hypnotizující na poslech. Naprosto mi učaroval.

,,Zdravím tě, jak vidím, tak přeměna je již u konce. Jak se cítíš.??" Zeptal se a slabě se na mě usmál a přejel celou mou postavu očima. Myslela jsem, že se určitě začnu červenat, ale nic se nedělo. To je další věc, kterou jsem nechápala. Uvědomila jsem si, že mám na sobě neustále ty nádherné světle růžové šaty, které jsem měla původně v plánu vzít do opery.

,,Zvláštně." Odpověděla jsem jednoduše, protože jsem se začala bát, toho muže jsem vůbec neznala. Mohu mu věřit ?? Podle všeho mě on zachránil od jisté smrti.

,,Já vím, vše se ale změní k lepšímu. Věř mi. Mimochodem jmenuji se Brian." Řekl a na znamení seznámení mi podával svou ruku. Opatrně jsem k němu přistoupila a s rukou mu potřásla.

,,Těší mě, jmenuji se Isabella Maria Swan." Odpověděla jsem a ruku opět stáhla. Nemohla jsem promeškat ani chvíli, co když Brian odejde a já se nedozvím odpovědi na své otázky ???

,,Co se to se mnou stalo?" okamžitě jsem vypálila a čekala až Brian zareaguje.

,,Jsi upír Isabello, je mi to moc líto, ale už jsem nemohl nic udělat, přeměna začala a nezbývalo nic jiného, než ji nechat dokončit." Odpověděl smutně a sklopil oči.

,,Kdo byl ten muž, co mě kousnul a zabil moje rodiče?"

,,To ti bohužel nemohu říct, promiň."

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anděl pomsty - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!