Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alice? Co se s tebou děje? - 18. kapitola

Breaking Dawn 05


Alice? Co se s tebou děje? - 18. kapitolaJsem tu s další kapitolou mé povídky. Snad se nezlobíte za takovou pomlku... Bella přijede domů, kde na ni čeká Alec. Co po ní chce a jak na tuto zprávu budou reagovat ostatní? Příjemné čtení... patulka13.

Pohled Bella

Když mě Edward dovezl domů, šla jsem okamžitě do pokoje. Potřebovala jsem si dát horkou sprchu. Jakmile jsem přišla do pokoje, všimla jsem si Aleca, jak sedí na mé posteli a drží v ruce nějakou krabičku.

„Alecu?“ zeptala jsem se opatrně. Nevěděla jsem, co mi chce. Momentálně jsem neměla na nic náladu. Alec vzhlédl a díval se na mě překvapeně. Asi si mě nevšiml. To by mě zajímalo, čím se zabýval, že si mě nevšiml.

„Ahoj, Bells,“ odpověděl mi Alec nervózně. Tak teď jsem byla úplně mimo.

„Co potřebuješ?“ zeptala jsem se ho, protože jsem opravdu nic nevěděla. Alec si stoupl přede mě.

„Víš... Já… Musím se tě na něco zeptat,“ začal opatrně. Jenom jsem kývla. Najednou si Alec klekl na jedno koleno.

„Isabello Swanová. Budeš tak hodná a vezmeš si mě za muže?“ zeptal se mě. Já jsem pořád nechápala, co se děje. Došlo mi to, až otevřel krabičku a já uviděla ten nádherný prsten. Byl opravdu krásný. Vzpomněla jsem si, že Alec čeká, co mu odpovím.

„Ano,“ zašeptala jsem a rozbrečela se dojetím. Byla jsem opravdu šťastná. Alec mi navlékl prsten a vzal mě do náruče. Pak jsem si uvědomila, že bych to mohla zavolat Alice. Ale napadlo mě něco lepšího. Podívala jsem se na Aleca.

„Alecu, můžu jet ke Cullenům?“ zeptala jsem se opatrně. Alec se na mě smutně podíval. Zřejmě si myslel, že chci za Edwardem.

„Neboj, jenom chci říct Alice osobně tu novinku. Víš, jak jsem šťastná? Až moc. Vždyť já si tě ani nezasloužím,“ vysvětlovala jsem mu. Alec se na mě krásně podíval.

„Já taky. Ani nevíš, jak tě miluji. To víš, že můžeš. Chceš odvézt?“ zeptal se. Přemýšlela jsem, jestli by to byl dobrý nápad. Edward už teď bude smutný. Nechci, aby byl ještě víc.

„To je dobrý. Myslím, že by to nebyl nejlepší nápad,“ odpověděla jsem mu.

„Můžu se půjčit auto?“ zeptala jsem se ještě. Pěšky se mi takovou dálku nechtělo. A lesem už vůbec ne.

„Samozřejmě, že můžeš. Vždyť se ani nemusíš ptát,“ opověděl mi s úsměvem. Moc jsem ho milovala. Šla jsem k němu a ještě ho políbila. Chtěla jsem se odtáhnout, ale Alec polibek prodloužil. Cítila jsem, jak se usmál. Usmála jsem se taky. Pak jsem se odtáhla a opřela si čelo o to jeho.

„Miluji tě,“ zašeptala jsem.

„Já tebe víc.“ Pak jsem se otočila a jela jsem směr Cullenovi. Přijela jsem k jejich domu a hned vpadla dovnitř. Alice jsem nikde neviděla. Ani Edwarda. Zřejmě byli spolu nahoře. Napadlo mě, že to Edward asi slyšel. Najednou Alice přišla dolů. Hned jsem se na ni vrhla. Ta to nečekala a spadla i se mnou na zem. A to si říká upír! Tomu jsem se musela zasmát.

„Bell? Co se děje?“ zeptala se mě zděšeně Alice. Já jsem se na ni jenom zakřenila.

„Budu se vdávat!“ křičela jsem šťastně. Alice mě asi nechápala, protože se tvářila duchem mimo. Pak si to asi uvědomila.

„Tak to je bezvadný!“ radovala se se mnou. Byla jsem nejšťastnější na světě. Všichni ostatní byli potichu. Asi to nečekali. Napadlo mě, že bych se mohla omluvit Edwardovi. Věděla jsem, že je nahoře. Zrušila jsem svůj štít.

Edwarde, moc se ti omlouvám. Já vím, že jsi teď asi smutný, ale já Aleca opravdu miluji. Prosím, odpusť, omlouvala jsem se Edwardovi v myšlenkách. Najednou přišel dolů.

Opravdu se moc omlouvám, omlouvala jsem se mu dál.

„Neomlouvej se mi. Jsem rád, že jsi šťastná,“ odpověděl mi. Jenom jsem kývla. Edward prošel kolem mě. Pak se ale otočil a usmál se na Alice.

„A… Všechno nejlepší k svatbě, Alice,“ řekl jí a potom zmizel.

„Děkuji,“ řekla Alice. Nechápavě jsem se na Alice dívala. K jaké svatbě? Vždyť se Alice nevdává. Nebo ano? Podívala jsem se na její ruku. Měla tam snubní prstýnek. Takže ano. Ona se taky vdává! To je dobré! Zářivě jsem se na ni usmála.

„Gratuluji, Alice!“ Objala jsem ji. Teď jsem byla opravdu šťastná.

„I tobě, Jazzi.“ Pak mě napadlo, že bychom mohli mít svatbu ve stejný den. Alice měla skelný pohled. Zřejmě měla vizi. Povídala se na mě a usmála se.

„To je skvělý nápad, Bells,“ chválila mě Alice. Ještě chvíli jsme si všichni povídali, ale poté jsem už odjela domů. Musela jsem za Alecem. Jakmile jsem přišla domů, hned jsem letěla za Alecem. Byl pořád u mě v pokoji. Zřejmě se strachoval, že mu uteču. Asi si mě nevšiml. Potichu jsem šla k němu a pak na něj skočila. Jenže jsem nedopadla na Aleca, ale na postel. Rychle jsem se otočila. Alec ležel na mně a zářivě se na mě usmíval. Úsměv jsem mu oplatila a jemně ho políbila. Chvíli jsme se mazlili, ale potom jsem si dala sprchu a spolu s Alecem po boku lehla do postele. Co asi dělá Jane? napadlo mě ještě, než jsem usnula.

 

Pohled Jane

Nemohla jsem doma vydržet. Alec požádal Bell o ruku a ta přijala. Byla jsem sice ráda, ale vzpomněla jsem si na Demetriho. Moc mi chybí. Nikdy bych to nepřiznala, ale je to pravda. Prostě mi chybí láska k někomu. Kdybych aspoň někoho našla. Šla jsem se projít po lese. Narazila jsem na nádhernou louku. Bylo tam nádherně. Všude byl klid. Najednou jsem ucítila pach jiného upíra. Připadal mi povědomý. Už jsem ho někdy potkala. Znenadání se přede mnou ocitl Edward a začal vrčet. Jak jsem se lekla, tak jsem začal taky vrčet. Nikdy jsem takhle zblízka Edwarda neviděla. Vždy jenom ve škole, ale to bylo dál, než teď.

Je docela hezký, pomyslela jsem si.

Co to vykládám?! Vždyť čte myšlenky! nadávala jsem si v duchu. Najednou se Edward začal smát. Nechápala jsem, čemu se směje, ale pak jsem to pochopila. Vždyť mi četl myšlenky!

Začínám pochybovat, že jsem upír. Na to se Edward začal smát ještě víc. Nevydržela jsem to a začala se smát s ním. Když přestal, tak jsme si chvíli spolu povídali. Začal se mi líbit čím dál víc. Najednou však Edward řekl něco, co mě opravdu zarazilo.

„Jane, víš, že je mi s tebou dobře?“ zeptal se mě se smíchem. To jsem nečekala. Stejnou větu mi dávno řekl Demetri, když jsme se sbližovali. To jsem nevydržela a začala vzlykat. Edward to nechápal, ale pak to z mých myšlenek pochopil. Objal mě.

„Jane, omlouvám se. To jsem nevěděl,“ omlouval se mi pořád. Nechápala jsem, proč se ke mně tak chová. Nikdy nám spolu nebylo tak dobře. Teď si ale mám s kým popovídat.

To nic. Mám tě ráda, Edwarde, poslala jsem mu myšlenkou. Edward se zarazil. Asi to špatně pochopil.

Ale neboj. Jako bratra. Můžu se ti s čímkoliv svěřit, vysvětlila jsem mu. Edward se jen pousmál. Povídali jsme si až do rána. Najednou se Edward podíval na hodinky a začal se zvedat. Nechápavě jsem se na něj povídala.

„Je půl osmé, Jane. Nevím, jak ty, ale já nechci zmeškat školu. Alice by mě zabila. A co teprve Esmé!“ vysvětloval mi. Ani mi nepřipadlo, že jsme si povídali tak dlouho. Zvedla jsem se.

„Tak jo. Uvidíme se ve škole,“ řekla jsem mu. Edward jenom kývl hlavou a otáčel se k odchodu.

„A… Edwarde?“ zeptala jsem se ještě.

„Ano?“

„Děkuji,“ poděkovala jsem mu s úsměvem.

„Jistě, sestřičko,“ odpověděl. To oslovení mě zarazilo.

Sestřičko? zeptala jsem se zmateně v myšlenkách.

„Jistě. Vždyť jsi včera říkala, že mě máš ráda jako svého brášku. To stejné je u mě. Akorát jsi pro mě moje taková ztracená sestřička,“ vysvětlil. To mě dojalo. Poděkovala jsem mu a rozešla se domů. Alec mě asi zabije. Přišla jsem domů a Alec už stál v kuchyni spolu s Bell. Ta byla moc šťastná. Pak jsme si vzpomněla na včerejšek. Přišla jsem k ní a objala ji. Nejprve se zarazila, ale pak mi objetí oplatila.

„Gratuluji, ségra,“ řekla jsem jí se smíchem.

„Dík, sééégra,“ odpověděla mi a zakuckala se u toho, jak se smála. Byla jsem opravdu šťastná. Najednou se ale Bell zarazila.

„Co se děje?“ zeptala jsem se.

„Ale nic. Jenom se mi zdálo, že cítím z tvého oblečení Edwarda,“ vysvětlila mi nechápavě. Jo tohle! Já jsem se jenom začala smát. Kdybych byla člověk, tak se asi rozbrečím.

„Víš… já jsem… byla s Edwardem včera na… jedné louce a povídali jsme si,“ vysvětlila jsem jí mezi záchvaty smíchu. Bella se na mě zamračila a dožadovala se odpovědi, co jsme dělali. Uklidnila jsem se a dala se do vysvětlování.

„Včera jsem se šla projít do lesa, když jsem narazila na jednu krásnou louku. Na ní byl taky Edward. Nějak jsem si toho všimla pozdě a on na mě začal vrčet. Já jsem mu to oplácela. Pak mě napadla taková praštěná myšlenka a on se začal smát jak pominutý. Když se uklidnil, tak jsem zase nad něčím přemýšlela a on se rozesmál nanovo. Jaksi jsem totiž zapomněla, že umí číst myšlenky, tak jsem začala pochybovat, že jsem upír. Pak jsme si spolu povídali. Edward mi pak něco řekl, ale to stejné mi řekl již dávno Demetri, když jsme se sbližovali. Já jsem se rozbrečela a Edward mě objal. Řekla jsem mu, že ho mám ráda. Ten se nejdříve zarazil, ale pak jsem mu vysvětlila, že jako svého bratra. A on mě zase jako sestru. Pak jsme si povídali, až… No, vlastně až do teď,“ dokončila jsem vyprávění včerejší noci. Bella se na mě jenom omluvně usmála.

Poté se nasnídala a mohli jsme vyrazit do školy. Nějak nás nenapadlo, že Alice vlastně nemůže do školy. Zaprvé je upírka. To by až tak nevadilo, protože jenom napůl. Ale taky má doma přeci dvě děti. Nemůže je nechat bez mámy.

Ve škole vše probíhalo rychle a na obědě jsme si sedli s Culleny... Hodně jsme se spolu spřátelili...

 

 

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alice? Co se s tebou děje? - 18. kapitola:

 1
4. LucííS VampireLady
23.10.2011 [21:29]

dalšíí prosím je to nejlepčejšíí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Sara
23.10.2011 [19:17]

nádhera Emoticon už se moc těším na další PLS PLS PLS přidej ji brzo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon mám tuhle povíku moc ráda Emoticon

22.10.2011 [19:02]

arabekAhoj, miluji tuhle povídku a jsem hrozně nadšená z další kapitolky. Chtěla bych moc poprosit o pokračování. Je mi jedno, jestli to bude za tisíc let, ale jednou se ho chci dočkat. Jinak ještě prosba, abys nechala Bellu a Alecem... Moooc prosííím. Jinak kapitolka byla nádherná a hned jsem ji zhltla. Po dlouhé době jsem se taky doplížila na stmivani.eu a našla jsem tuhle super povídku. Věnuji ti proto první komentář asi tak po měsíci. Opravdu náádherná kapitolka a povídka... A nakonec jedna veliiiiká poklona Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.10.2011 [7:16]

WhiteTieČlánek ti musím vrátit - v perexu musí být stručný nástin dějě, alespoň jednou větou. Až si to doplníš, zaškrtni "článek je hotov".

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!