Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako som sa dostala na začiatok? - 5. kapitola


Ako som sa dostala na začiatok? - 5. kapitolaTakže, prinášam Vám ďalšiu kapitolu. Sienna čaká Bellu pred školou. Myslíte si, že sa Edward dozvie pravdu? Tak to sa dozviete, keď si prečítate kapitolu. Za komentáre dopredu ďakujem. :)

Ako som sa dostala na začiatok? - 5. kapitola

Sienna

Akurát som stala pred školou vo Forks a čakala na Cullenovcov a hlavne na Bellu. Vedela som, že v tomto čase je človek, tak som si ju vyhľadala. Akurát žiaci vychádzali zo školy a ja som zbadala tých, na ktorých som čakala. Prvý z budovy vychádzal Edward, ktorý sa ku mne vybral a za ním išla tá jeho podarená rodinka, ale Bellu som nevidela.

„Kto si?“ opýtal sa ma.

„To je na dlho, ale potrebovala by som sa porozprávať s Bellou. Je to nesmierne dôležité, tak by si mi mohol povedať, kde je,“ pokojne som povedala.

„Aká Bella?“

„No, samozrejme tvoja manželka, aj keď ňou ešte nie je, predpokladám,“

„Sienna?“ zavolal niekto na mňa.

Bella akurát vychádzala zo školy a mierila si to ku mne.

„Bella,“ usmiala som sa na ňu, keď už pri stála pri mne. Chcela som ju objať, aj keď to nebude ľahké kvôli jej krvi, ale jej pohľad mi v tom zabránil.

„To som si mohla myslieť, že máš v tom prsty ty! Ja ťa zabijem! Ako si to mohla urobiť? Prečo?“ Mala som pocit, aj keď je teraz obyčajný človek, tak že to naozaj dokáže.

„Nemôžem za to. Damián ma prinútil,“ snažila som sa obhajovať.

„Vieš, čo všetko si s tým spôsobila? Renesmee,“ s bolesťou zašeptala.

Hneď ako vyslovila jej meno, tak sa mi hlave objavil obrázok malého dievčatka v náruči jej matky a hrdý úsmev otca, ktorý na nich pozerá s láskou v očiach. Nie jeden im to závidel.

Hneď, ako som si na to spomenula, tak Edward sa zahľadel do jej očí. Bella k nemu natiahla ruku a on jej ju chytil. Rozplakala sa, ale Edward ju neobjal len tak tam stál, ako keby sa niečoho bál. Určite ešte nezvláda jej vôňu, ale nevydržal to dlho a objal ju.

Pozrela som sa na zvyšok rodiny, ktorý tam prekvapene stál. Nevedeli, čo sa deje. Takže Bella im nič nepovedala. Prečo? Nevedela som si to vysvetliť.

 

Edward

V náručí som držal svojho anjela. ktorý mi spôsoboval nesmierne muky a nemohol uveriť tomu, čo sa deje. Veď ja mám manželku a mal by som mať aj dieťa, ale na druhej strane nič nemám. O všetko som prišiel alebo lepšie povedané všetko ešte len budem mať. Sienna mi v hlave premietla všetko, čo sa stalo. Teraz ale bola najpodstatnejšia otázka, prečo mi nič nepovedala. Prečo Bella mlčala? Musím sa jej na to opýtať, lebo to už nevydržím.

„Prečo si mlčala?“ Položil som jej najpodstatnejšiu otázku.

„Kvôli Renesmee. Bojím sa, že keď neprežijeme to, čo máme, tak sa nikdy nenarodí, a to by ma zabilo,“ roztrasene povedala.

Bojí sa toho, že nie som dosť silný na to, aby som splodil našu dcéru? Má pravdu! Však ja ju nedokážem ani pobozkať. Ako som dokázal sa s ňou milovať? Upíri môžu mať deti? Ja som sa miloval s anjelom? Budem otcom? Toľko otázok a tak malo odpovedí.

„Robíme veľký rozruch. Mali by sme sa porozprávať a hlavne by ste nám mali vysvetliť, čo sa deje,“ povedala Alice.

Pozrel som sa okolo seba a mala pravdu. Celá škola nás vyjavene sledovala. Bella sa ma držala ako kliešť a nechcela ma pustiť, keby som chcel tak ju s ľahkosťou odtiahnem, ale nedokážem to. Bella mi vzlykala v náruči a vedel som, že keď ju pustím tak padne. Zobral som ju do náručia a išiel k autu. Po ceste som podal kľúče Alice, aby šoférovala a sadol si s ňou dozadu. Jasper si sadol vedľa mojej sestričky a Emmett išiel svojím autom spolu s Rose a Sienna si nasadla do svojho kabrioletu.

Sedeli sme v obývačke a Bella sa už konečne upokojovala.

„Vysvetlí nám niekto, čo sa deje?“ povedal netrpezlivo Emmett.

„Čakáme na Carislea,“ povedal Jasper, ale aj on by už konečne poznal odpoveď.

Jedine ja s Alice sme vedeli, čo sa bude diať. Mala jednu zo svojich vízií. Počul som už Carlisleove myšlienky.

Dvere sa otvorili a Carlisle vošiel do vnútra. Do telefónu sme mu iba povedali, že nech sa okamžite dostaví domov, lebo sa jedná o dôležitú vec. Poobzeral sa okolo seba a zarazene sledoval Bellu, ktorá mi ležala v náručí. Oči som musel mať už čierne ako uhlie. Túžil som po jej lahodnej krvi, ale nemohol som ju pustiť, nie potom, čo som sa dozvedel a hlavne kvôli tomu, čo k nej cítim, ale pre istotu som nedýchal.

„Myslím, že by som vám mala všetko vysvetliť,“ povzdychla si.

 

Bella

Ležala som v Edwardovej náručí a vychutnávala si každú chvíľu. Bála som sa toho, čo bude ďalej a hlavne o moju dcérku. Tak dlho som ho necítila pri sebe. Viem, že mu spôsobujem bolesť, ale som priveľký sobec na to, aby som sa ho teraz pustila. Nedokážem to. Počula som, ako Carlisle otvoril vchodové dvere a vedela som, že už je rada na mne, aby som všetko vysvetlila mojej rodine, ale nebude to vôbec ľahká vec.

Dúfam, že mi to nebudú vyčítať, že som im to nepovedala skôr, ale snáď pochopia moje obavy, aj keď viem, že áno, ale hlavne sa obávam, ako na to zareaguje Edward. Milujem ho, ale ako mu vysvetlím, že som mu nedôverovala dosť na to, aby som mu povedala pravdu, ale namiesto toho som mu klamala. Bojím sa toho, že ho to zraní a ja viem, že áno, ale mňa to už zraňuje od prvej chvíle, od kedy som sa tak rozhodla.

„Myslím, že by som vám mala všetko vysvetliť,“ povzdychla som.

„Tak to by si mala,“ vyrušil ma Emmett.

„Emmett. Mohol by si aspoň raz počúvať a nesnažil by si sa byť zaujímavý?“ Usmiala som sa naňho, ale nebol to žiaden veselý úsmev, ale iba taký, ako keby zo zúfalstva.

„Jasné,“ snažil sa o nezaujatý tón.

„Takže, jedná sa o to, že som Edwardova manželka a máme spolu dcérku. No, nie teraz, ale v budúcnosti. Je to ťažké vám to len tak rozprávať, ale Sienna má dar, že dokáže vrátiť čas a nás vrátila do minulosti. Všetko si pamätám len vďaka tomu, že mám psychický štít.“ Potom som pokračovala v rozprávaní a vysvetľovaní.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako som sa dostala na začiatok? - 5. kapitola:

 1
26.11.2012 [21:21]

WampireMishaUf .. už ani neviem čo všetko mám ešte vynachváliť... ako vždy krásna kapitolka... a mooooooocinko sa teším na dalšiu :P extra rýchlo píš Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.11.2012 [20:20]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. AngieCullen
26.11.2012 [17:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.11.2012 [16:01]

matusúžastné rýchlo dalšiu :)

26.11.2012 [15:58]

LiviaCullenÚžasná kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
konečne sa to všetci dozvedia Emoticon Emoticon Emoticon
som zvedavá ako na to zareaguje Edward

neviem sa dočkať dalšej kapitoli .... píííííš rychlo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Simluiq
26.11.2012 [15:33]

Úžasná povídka! :-) Honem další.,.

2. em
26.11.2012 [15:14]

Chce to rychle další, fakt super. velikánská pochvala

1. martty555
26.11.2012 [14:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!